Új hozzászólás Aktív témák
-
pXeeT
tag
A bizti táblában a hátsó ablak fűtésnek és a tükörfűtésnek ugyanaz a biztije (40-es) ezt megnéztem.
Nem nagyon értem mi lehet a barna aljzat a tükör mögött amibe nem megy csatlakozó, és közös a kábelkötege a tükörlap elektromos állításának csatlakozójával.
Kell szereznem egy fűthető tükörlapot
nesa neked is köszi.Am. tök gáz, hogy egy ~4,5 M FT-os autóból ilyeneket kihagynak... pl. a csipogókat 3 ezerért meg kellett vennem, és utólag betenni (gyárilag be volt kábelezve) és már működött is. Ennek a 2 kis csipogónak van vagy 800 Ft. az előállítási költsége.
Persze értem én, felárért mindent, meg a márkakereskedésnek is meg kell élni valamiből... nade ez már fillérb@szás szerintem...Google Nexus 5 >> Google Nexus 5X >> OnePlus 3 >> OnePlus 3t >> OnePlus 5 >> OnePlus 5t >> Poco F3
-
pXeeT
tag
Nemrég vettem az autót, és mivel télen történt, a klímát nem tudtam rendesen tesztelni
Próbáltam, és működött is, de a hatásfoka nagy kérdőjel volt.
Megjöttek a melegek, és a kérdőjel felkiáltójel lett. (most fázom benne ha maxon megy)
80 ezres szervízen túl vagyunk, pecsét a szervízkönyvben, innentől már szerintem ha nem muszáj, nem látogatom meg a márkaszervízt.
Hatalmas lehúzásnak tartom ami ott megyGoogle Nexus 5 >> Google Nexus 5X >> OnePlus 3 >> OnePlus 3t >> OnePlus 5 >> OnePlus 5t >> Poco F3
-
!Overdose!
őstag
Saxo 1.5D-t tervezek venni jövő hétvégén. Első körben olaj és levegőszűrő kéne, de a későbbiekben nyilván több alkatrész is. A Hondához olcsóbb a gyári olajszűrő, mint egy jó minőségű utángyártott. Citroennél mi a helyzet? Vagy egyszerűen legyen Mann? Nem igazán ismerem a francia autók világát még.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Köszi!
Total Quartz 9000-el használta az előző (második) tulaj évek óta. Állítólag nem eszi az olajat, úgyhogy maradok én is ennél, ha elhozom az autót. A hátsó híd rendben van, de már utánanéztem, hogy szereléssel együtt 50k a javítás 1 év garival.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
interstate76
addikt
Volt korábban egy 307-esem (2008-tól 2010-ig, én voltam az első tulaja), aminél egyrészt állandóan kiégett az egyik első izzó (mondtam a szervizben, hogy rendeljenek bele akármennyiért akármit, csak ne kelljen állandóan csináltatnom, de nem tudták megoldani, 2 éven keresztül idegesített a dolog), ill. aminél rengetegszer előfordult, hogy hiába nyomtam a gázt, az autó meg sem moccant, csak egy idő után. Mondtak rá valamit, bütykölgették, de nem javult meg. Utána azt mondták, hogy lambdaszonda-csere, vagy mi, én meg mondtam, hogy jó. Kicserélték, maradt ugyanolyan. Visszavittem, megint csináltak rajta valamit, megint nem lett jó. Ez így ment még 2-3 alkalommal, aztán elváltak útjaink. Na ilyen autó nem kell, hiába gyönyörű és hiába szuper a felszereltsége (másfél millió Ft alatt nem találok olyan kis vagy közepes méretű családi autót, ami max. 7-8 éves, max. 100e km környékén, esetleg egy kicsivel többet futott, és extrák tekintetében megközelítene egy prémium felszereltségű 207 SW-t, de persze lehet, hogy nem jól keresgélek).
[ Szerkesztve ]
téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő... továbbá eladó Xiaomi Mi 12T Pro, Teclast P26T tablet és PS4 játékok (Far Cry 4, Heavy Rain & Beyond Two Souls, Prey, The Evil Within 2)
-
interstate76
addikt
Nem késett a pedál, hanem hol működött, ha gázt adtam, hol pedig (egy ideig) nem. Volt, hogy egyesben szépen kikanyarodtam egy főútra, még kanyar közben betettem kettesbe és utána nem ment az autó - majdnem nekemjöttek oldalról, ill. hátulról. Mindez azok után, hogy többször volt szervizben az autó az adott problémával. Szóval szerintem nem volt remek autóm.
A lámpáról: én úgy tudom, hogy a 307-es megújításakor/ráncfelvarrásakor 2007-ben vagy 2008-ban az egész elektronikát áttervezték, hogy végre megbízhatóbbá váljon, de nem sikerült megoldani a dolgot, és hogy nemcsak én küzdöttem az említett problémával.
Amúgy nagyon kösz a tanácsot, ránézek a Scenicre!
téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő... továbbá eladó Xiaomi Mi 12T Pro, Teclast P26T tablet és PS4 játékok (Far Cry 4, Heavy Rain & Beyond Two Souls, Prey, The Evil Within 2)
-
interstate76
addikt
De nem a reakcióidővel volt gondom, hanem azzal, hogy néha, totál kiszámíthatatlan és kifejezetten balesetveszélyes módon nagyon hosszú volt a reakcióidő, máskor meg tök rövid, és hogy ezzel 2 szakszervízben sem tudtak kezdeni az égvilágon semmit, csak tippelgettek meg napokig ültek a kocsin. Én aláírom, hogy ez nem mindennapos eset, de nekem nagyon rossz tapasztalat volt.
Ismerem a mondást arról, hogy állapotot veszünk, nem kmóra-állást, meg nyilván más egy Bp-i autó 80e km-rel, mint egy autópályán közlekedő 120e km-rel (természetesen utóbbi a jobb, ha minden egyebet figyelmen kívül hagyunk), de ezzel együtt nem szeretnék 100-120e km-nél többet futott járgányt. Ez nem jelenti azt, hogy kmóra-állást nézek, mást pedig nem, de az előbbi is fontos.
(#917) kalmanchris Lehet, hogy igazad van, de én meg úgy voltam vele, hogy egy garanciális autót javítsanak meg nekem a márkaszervízben.
[ Szerkesztve ]
téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő... továbbá eladó Xiaomi Mi 12T Pro, Teclast P26T tablet és PS4 játékok (Far Cry 4, Heavy Rain & Beyond Two Souls, Prey, The Evil Within 2)
-
interstate76
addikt
Nem sürgős, nem vagyunk autó nélkül, de kellene egy olyan járgány, amivel az asszony 2 gyerekkel is kényelmesen tud közlekedni, mégsem nagy autó, plusz néha négyen is használnánk. Ha csak őszre lesz meg, az sem baj.
téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő... továbbá eladó Xiaomi Mi 12T Pro, Teclast P26T tablet és PS4 játékok (Far Cry 4, Heavy Rain & Beyond Two Souls, Prey, The Evil Within 2)
-
Xmodule
őstag
-
D.Orion
veterán
-
D.Orion
veterán
Köszönöm a kimerítő választ és árú tanácsot.
(#1000) Gombinyó: Gumiabroncs ápolásra én a LIDL-ben kapható W5 Tyre Care-t ajánlom, 700Ft. Oldalfalat lefújod vele és felfrissíti azonnal. A télieket közül kettőt ilyennel ápoltam le a másik kettőt glicerinnel és 4-5hónap távlatából is ugyanolyan, mint mikor elraktam.
-
D.Orion
veterán
Hátul a tárcsával lesz némi problémám úgy érzem:
Elől minden oks lesz:
Neten rendeltem, szóval ha ez hátra sehogy se fog felmenni akkor kicseréltetem és kész.
A hátsó tárcsát elvileg most a porvédő mögötti csavar fogja? Hogy ha leveszem, akkor ezt a másik rögzítésűt fel fogom tudni rakni helyette? Mármint a két kis csavarnak lesz hova kapnia?
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Köszi az infókat szóban és írásban is. Autós topikban is futottam a témával, mert több szem többet lát. Ott azért voltak akiknek nem vagy nagyon nehezen tudtam elmagyarázni a problémát.
Nos elvileg némi melegítéssel és erőszakkal le lehet venni a csapágyról a tárcsát és az ABS gyűrűt, ahogy te is mondtad. De ezt érthető okokból én sem vállalom be. 5000km múlva csapágycsere meg ABS hiba üzik, nem hiányoznak, egyetértünk.
Így megfogadtam tanácsod és a bolttal egyeztetve kicseréltettem egy integrált kerékcsapágy+ABS gyűrűs verzióra, Brembo. Pénteken hozza a futár, ezt a Ferodo-t pedig visszaviszik, teljes áron beszámolják.HA bevállaltam volna ezt a leszedést, akkor fel tudtam volna rakni a tárcsát, mert a két rögzítő csavarnak a furat megvan. DE kérdés, hogy mire és hogyan ült volna fel a tárcsa, mivel a belső átmérő nem stimmel, centiméteres különbségek vannak.
A bal hátsó kerékben kicseréltem a betétet, mert holnap muszáj menni az autóval munkába (2x15km).
Ezt szedtem ki(jesszus):[ Szerkesztve ]
-
pojzon
tag
-
pojzon
tag
Ezt a szervós gázadós dolgot kipróbálom, amint a kezem közé kerül az autó újra, mert éppen a bluetooth beszerelése miatt van a Lacinál. Amúgy nem ropogásnak nevezném a hangot, hanem inkább morgósnak. Persze lehet ez teljesen mindegy.
A folyadékcserét akkor érdemes lesz megtenni, mert részemről ilyen még nem történt, így akkor időszerű.
-
pojzon
tag
Köszönjük!
Jaah és működik benne a V2-es nomade kihangosító végre. Ugyan kijelzőt még cserélni kell benne, mert nem jelzi ki rendesen, ha USB vagy bluetooth stremeles van, illetve az összepárosítás is csak egy költsön kijelzővel lett megoldva, viszont most, hogy a telóm rá lett párosítva, így azért már rendesen használható.
Szóval ha valakinek szüksége van ilyen project kapcsán információra, elég sokat tudok átadni hozzá. Illetve van egy egyszerűbb kihangosítóhoz (KML) alkatrészem. (Fejgeység és maga a modul)
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
-
kalmanchris
tag
Azt mondják c5 topikba a hidro-val nincs gond, nem úgy a xantiáéval, ami régebbi konstrukció. Nem tudom, csak olvastam. Amúgy 600-ért én sem mernék venni c5-öt. A benzinesek kezdődnek ennyitől, de a jobbak 800 körül vannak.
Xsara-ban egyetértek - hisz nekem is az van 😉- viszont digit klímát nem raktak még bele, csak automatát.[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
& kalmanchris:
Köszi a segítséget!
Az a bajom a Xsara-val hogy valahogy nem áll össze a fejemben, így eléggé hidegen hagy, pedig tudom, hogy jó autók.
Ha lenne pénzem most ezt venném meg magamtól: [link]
Iszonyat jó autó, minden nap picit beleülök és álmodozok, bár ennyit nem adnék ki érte.
Bár a céges Fóka sem rossz a kis 1,6-os benzinnel. (Most az az etalon számomra autóvételnél, mivel mondhatni alap motor és felszereltség jellemzi, persze erősen sántít a dolog, mivel kb. az árának 15%-áért keresek autót magamnak...)Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Én egy 2 hónapos fókáról szóltam, azért is tettem hozzá, hogy azért merész dolog egy 600K-s autót ahhoz mérni.
Amúgy eddig a közel 6000 km alatt ami belement (mondhatni még bejáratós) 6,4 litert ír a BC átlagfogyinak az 1,6-os 125 lóerős benyással. Pedig szerviz-csere autó alap esetben, szóval kétlem hogy simogatná bárki is.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Esetleg 406-os Pözsóról van valami információ?
Amiket tudok, hogy nagy eséllyel sokat futott utazóautók, de elég jól tartják magukat, a hátsó futómű ott is a gyenge láncszem, illetve az ajtószigetelés elenged és beázhat a szőnyeg. Na meg az ajtókárpitok ragasztása enged el egy idő után.
1,8 benzineseket néztem, gyaníthatóan tekert órával, de korrekt állapotban.
Mennyire lehet alternatíva?Üdv, Balázs
-
kalmanchris
tag
Emlékszem rá, láttam hahun ☺ csini volt.
Fóka2 van cegnél, nekem bejön. Jó váltó, jó futómű, hátul is elferni, bár nem olyan közvetlen, mint a xsara. Más árkategória is.Goool: 406 szintén 600-tól indul, ugyanaz a helyzet, mint c5-nél. Egy jó első szériás beleférne, viszont csúnyán öregszenek belülről. Ha tetszik, nézz meg egyet!
Doki16: én megnézetném máshol is. Mondjuk injektor.hu?
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Na tessék a végén kiderül, hogy inkább rajzoljam le az álomautóm és brümmögjek vagy gyűjtsek még mert ez így szűk lesz.
Még az 1,5dCi Megane-ok vannak képben, de azt is vagy szidják vagy szeretik, szóval ott se vagyok előrébb...
A végén tényleg veszek egy 156-os Alfát ahogy az eredeti tervben volt, 1,8 benzinnel vagy 1,9JTD-vel. Az is roller ha megmukkan de legalább az élvezet- és p@csnövelő faktor is megvan benne.Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ASUS routerek
- E-roller topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Robogó, kismotor
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...