Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
pXeeT
tag
Én épp ma voltam 80 ezres átvizsgálás + klíma tisztítás +gáz töltés.
(Berlingo 2012, 1,6 HDI)
30K volt, és kaptam 2 rendszám keretet, mert a mostani elég fakó volt már.
Ja, és kívül - belül le -kitakarították.[ Szerkesztve ]
Google Nexus 5 >> Google Nexus 5X >> OnePlus 3 >> OnePlus 3t >> OnePlus 5 >> OnePlus 5t >> Poco F3
-
echterion
nagyúr
Én 2 évig használtam egy 1.6-os dízel 3008-ast. Nekünk nagyon bejött, a motor elég hozzá, pályázni is jó, hosszú távon is kényelmes (egy görög túrát kényelmesen megtettünk vele), a navi teljesen jól használható és egyszerű. A hangrendszer is rendben volt, pedig egy Volvo S60 T5-ből ültem át, ami azért igen jól szól.
[ Szerkesztve ]
**********
-
Feketelaszlo
senior tag
Ha nem a magyar felület jönne be, akkor a "Documentation de bord" feliratva kattinva kiválasztod a típust, majd onnan könnyebb megtalálni felül a magyar nyelvet és a használati útmutatót.
-
Zolás
addikt
Nekünk az esp-abs világít, mintha csúsznál az autóval kanyarba, csak ezt indulásnál, álló helyzetben csinálja. Mindig jót vigyorgok rajta, nfs álló helyből driftelek
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Feketelaszlo
senior tag
Lehetségesnek lehetséges, de nagyon valószínűtlen - vagy annak olyan oka is van. Ha akarsz még csere helyett próbálkozni akkor üzemanyag+olaj+olajszűrő csere és egy darabig csak megbízható forrásból tankolj (lehetőleg OMV).
De akár a kipufogó oldal felől is jelentkezhetnek olyan problémák amiket injektorhibaként diagnosztizál a motor, szóval ez további részletek nélkül sajnos csak találgatás. -
agabe
addikt
Az éves szinten dizel vagy benzines éri meg számításba az a dizel alacsonyabb fogyasztás mellett a későbbi években várható többlet szervizköltség is be kell venni. Csak úgy érdemes összehasonlítani.
Most ránéztem, és találtam pl. ilyen [link] írást, de gondolom vannak más tesztek...nem nagyon tűnik úgy, hogy bármely 1,2-es benzines motort ajánlanák.
Használtakban is hirdetésben 76ezer km-es garis ú motorral reklámozott 1.2-es is akad, és gondolom nem egyedi eset, szóval az eredeti motor 76ezer km alatt kuka lett.
Persze egyedi is lehet, de hirtelen a fentiekből kiindulva nem lenne biztonságérzetem azt venni.
Ha benzines akkor legalább 1.6-os, bár azt sem mondják a legkirályabbnak a dizelekhez képest.
Franciák a dizelekben jók, azok közül 1.6, vagy 2.0 jó választás átlagos korábbi karbantartás mellett, csak tudni kell milyen problémák merülhetnek fel (adblue tartály hiba ami gari időn kívül kb. 1000 EUR-ba kerül kb.), részecskeszűrő, bár az inkább 200ezer km körül-felett és lehet tiszttítani ma már megfelelő színvonalon.
Kézi váltósnál vagy robotizált automatánál kettős tömegű és kuplung idővel cserés (kopó alkatrész)... talán átlagban azok is 200ezer km körül, de a normál automatában (EAT6) ezek pl. nem merülnek fel és tartós ( Aisin gyártmány )10-14 000 EUR ? Én most a C4 grand picassókból (dizelek) néztem sokat (csomagtartóban és belső térben nagyobb mint a 308sw) , és Itthon a legdrágább 2 évesen 65ezer km-el kb 15 000 EUR átszámolva.
Azokból 100e km alattiak vannak simán 12 000 EUR környékén és azok is már a felsőbb árkategóriába tartozó darabok amiből vélhetően nagyobb valószínűséggel lehet jó állapotú.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Mi a ...ért ne lehetne 100k-val megvenni az Puretech mocit?
A ladák, Smartok és N45B20S kivételével nincs olyan motor aminek a 100k megárthat.
Vanank balfasz felhasználók akik alalcsony fordulaton erőltetik a motort, de azok kitartással bármit ki tudnak nyírni. Sőt, jellemzően a többet futott autók (azonos idő alatt) hiosszabb távon voltak használva és jellemzően jobb állapotban is vannak.Egyébként a szívó vagy a turbós változatot nézed? Előbbinél illik figyelni a belevaló olajra, utóbbinál mivel GDI motor, nagyon illik odafigyelni a megfelelő olajra!
SW-ből asszem csak a 110/130 lovas van (mechanikailag egyezik). Egyébként akik a benzinest vették meg, kevesebbet terveztek menni adott 3-5 év alatt, így ez nem meglepő.308SW-t én a 130lovas 1.2 motorral venném, esetleg alternatíva lehet a 100lovas BlueHDI, ami egyszerűbb konstrukció mint a 11x/120 lovas (a 92 lovasnál sokkal jobban megy a 100 lovas, más gondolom a váltóáttétel is, nem az a mocsok hosszú). De jól fogyaszt és jól megy az 1.2-es, nem problémás (meg ugye a HDinél is van 1-2 dolog amire érdemes figyelni/preventív megcsinálni).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
echterion
nagyúr
Miért is? A legjobb PSA benzines több Pug szerelő ismerősöm szerint is, és nekem sose volt gondom vele a 13 év alatt, nálam még egy vezérlés megugrást is kihordott lábon a szelepek sérülése nélkül. Ha 307-est vennék, megint azzal a motorral venném. Ha megkapja ami kell neki kellő időben és minőségben, akkor a világból kivisz.
A BMW-s 1.6-os moci az, amit el kell engedni, de az nem került 307-be, később gyártották.
[ Szerkesztve ]
**********
-
MC Pite
veterán
Mérj feszültséget az üzemanyag szivattyúra menő csatlakozónál (és nézd meg a szűrőt is).
Jellemző sok változatnál, hogy kissé megég az érintkező, egyre csökken a feszültség. Hiába nézed meg a BSMnél, belenézve pont nem látszik, szét kell szedni, és ki kell venni a konkrét pint. Én elsőre BSM-et cseréltem, de később kiderült nem egészen ez volt a probléma. (Nálam néha nem indult, mert már 7V körül volt a feszültség.)
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Most futottam át(és kértem írásba a nem márkaszervizes időszakos szervizelés kritériumait*) és megyek a jövő héten átiratni(?), meg pontosítani pár dolgot. Mire vagy kíváncsi, hátha azzal már találkoztam
*: Ha érdekel valakit barakom ide a választ.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Nem valószínű, legalábbis akkor az P21W lenne.
Érdekes ez a kétféle hátsó izzó ...
Ezek csak bbek, még a Meganeba (európai) is van olyan hátul, ami ebbe benne sincs, hát még egzotikusabb autóknál.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
És ezután zártam be az oldalt:
"ha meg a fenntarthatóság akkor meg a RHS. Ez a legstabilabb, ha ki van szedve a FAP meg a kettős lendkerék."
Aztán az RHS amúgy is marhára eszi a kettős tömegűt, 2-400ezrenként...
Ebben a .... országban mindenki így állmindenhezhozzá?[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Én megnézném. Sok idióta lemossa a motort, nem nagy az esélye hogy túl sok olajfolyás lett volna, nem volt jellemző amiket láttam.
csubuka: Jó áron bevállalnám ha ez tetszik (nekem nem, 308SW vagy C5 Aircross ami szerintem mindkettő jobb). Váltónak minimum olaj és szűrőcsere, motornak besűríteném picit az olajcserét, és az előírt psa b71.2010-el (ennek már szerintem ez volt a gyárija).
Kuplung szerintem van benne (a hatos 3.tól összezárt, a nyolcas nem tudom hanyadiktól), kettős tömegűben nem vagyok biztos, ahogy a gpf-ben sem.
Vezetted, ebben nem tartja értelmetlenül, remegőse alacsony fordulaton a váltó a fordulatot? Ha igen, akkor viszont skippelném az autót.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Automata kávégépek
- Cyberpunk 2077
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mesterséges Intelligencia topik
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sorozatok
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban