Új hozzászólás Aktív témák
-
ftc
nagyúr
válasz kalmanchris #750 üzenetére
sorry elirtam 307SW
táv napi szinten min 50km hegynek fel szerpentines úton...
[ Szerkesztve ]
-
ftc
nagyúr
válasz kalmanchris #752 üzenetére
Thx a helpet.
A végén egy 307 break lett 2006-os kiadásban 1.6-os HDi motorral
-
whited
addikt
válasz kalmanchris #757 üzenetére
az amit a loeb-be tettek nem az az 1.6 T amit te írtál ?
pontos típust én se tudok, csak azt hogy psa-bmw konszenzHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
whited
addikt
válasz kalmanchris #760 üzenetére
értem, én is mindenképp a 110LE-s verziót választanám
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
KelemenUhr
aktív tag
válasz kalmanchris #777 üzenetére
Köszi!
...De van egy rossz hírem is: a röntgenfelvétel alapján önben egy csontvázszerű lény él.
-
ftc
nagyúr
válasz kalmanchris #789 üzenetére
s körülbelül hol megy a cső? hogyan lehet hosszá férni?
-
D.Orion
veterán
válasz kalmanchris #796 üzenetére
Sajna pont azért kellett netről beszeretnem a betét lemezt is, mert a szalonban ~8500Ft-ot mondtak rá(ebben nincs szerelés). Míg neten méretpontos utángyártottat vettem postával együtt 3100Ft-ért.
Igaz azt már nem tudom meg, hogy ahhoz adtak-e volna ilyen patentet, de most, hogy megkérdeztem náluk a 260Ft-os db ár kicsit soknak tűnik.Nem véletlen, hogy pl. anno a lökhárítót se vettem meg a márkakereskedőtől. Olcsóbb volt venni egy utángyártottat és egy fényezővel színre fújatni. És olyan, mint a gyári, fele annyiért. A helyi szalonnal nekem nagyon rossz tapasztalataim vannak az árakkal kapcsolatban. Az elvégzett munkával nem, mert az mindig korrekt volt. Kötelező szervizek, stb.
-
Ferko75HUN
senior tag
válasz kalmanchris #950 üzenetére
Köszi, ennyi még nekem is menne.
Megoldódott közben, Peugeot fórumon mondták meg a tutit: 2 állású tempomatnál a limiter funkció korlátozását lehet oldani egy padlógázas nyomással, a pedálban van a kapcsoló.
Teszteltem tényleg működik, 50-re belimitáltam a sebességet és akárhogy nyomod nem megy gyorsabban, kivéve egy erős padlózás után.
Nem sok értelmét látom, de valaki biztos használja.C3-Ironsight: HNT Ferko75HUN hnt.enjin.com
-
nesa
veterán
válasz kalmanchris #1053 üzenetére
Nem erzi, a tipomba is hasonlo 68 lovas 1.9 volt semmit nem erzett, igaz abban klima nem volt de dimb domb emelkedo semmi se hozta zavarba szinte alapjarat felett mar megvan a nyomatek nagyon nagy resze, a tipomba alapjaraton olyan nyomatek volt hogy 1 be alapjaraton behuztam a kezifeket kicsit morgossabb lett a hangja es ment elore csuszo hatso kerekekel es ezt nem fube hanem betonon, ugy hogy semmi elektronika nemvolt benne ami csokkeno alapjarat eseten elkezdte volna emelni.
Ezek nem versenyautok de nehez oket kibillenteni a ritmusbol, legyel nyugott a klima nemsok vizet zavar a fogyasztasba meg az 1,9TD nel sem igazan kimutathato a toblet fogyi peddig nem porgetem a turbo 2000rpm korul kezd dolgozni es 2250van 200nm
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #1064 üzenetére
Karban kell tartani és akkor nincs ilyen gond. VAG nál is sírnak a csatolt lengőkarok végett nekem kb 320ezer van a gyáriba és köszöni még mindig jó Szóval ez nem kell hogy elijessze a vásárlástól inkább egy jó alku pont
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #1087 üzenetére
Igen, bocs tényleg csak manual volt De ettől még az a legésszerűbb döntés.
Amúgy anno nekem is majdnem xsaram lett de 1 napot hezitáltam rajta és elvitték. Igaz az egy 2.0 lityi 167 pónis vadállat volt. Kicsit bánom hogy nem vettem meg.
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #1089 üzenetére
kettes 2003-as Svájci full extra volt 1 misiért adták volna oda 2éve
(#1090) gooool fóka komfortba sehol sincs a xsarához. Motorikusan is gyengébb többet eszik. Viszont a futóműve klasszisokkal jobban bírja a fos magyar utakat mint az átlag max az első stabpálcák cserések. természetesen ez fóka 1 re vonatkozik. Amúgy 600k ért jobbat nem igen kapni ilyen igények mellett max az említett fapad fóka ami lazán beveri a 8litert
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz kalmanchris #1097 üzenetére
Nem ők csinálják, mert nem értenek hozzá. El küldték valahova ahol diesel cuccok javításával foglalkoznak. Nyilván infót meg nem adnak ki.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #1097 üzenetére
Fóka 2 irtó zajos, futóműve is gyengébb mint az egyesé az alap motorokkal halál. (1.4 , 1.6)
gooool: diesel autókat ennyiért felejtsd el 156,406,c5 csak rom van ennyiért plusz költségesebb a fenntartásuk
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #1128 üzenetére
Ezt ki hol írta? A pedál sor az tényleg közel van de ez minden franciára igaz
-
nesa
veterán
válasz kalmanchris #1128 üzenetére
Nem volt semmi gond.
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #1102 üzenetére
Kicsit visszanéztem a Xsara vonalra és a közeli kereskedésben leltem is egy pofás darabot:
[link]
Nem tudom miért nem viszik, pedig nem tűnik rossznak.
Ami miatt bejön, hogy teljesen gyári a középkonzol, illetve nem mellesleg a 90 lovas HDi-ben tudtommal kettőstömegű sincs még.
Gondoltam rá, hogy elvinném egy jó helyre, ahol kapna chipet, 120 paci körül lenne, meg 270-275 Nm, amivel azért már akár dinamikusabban is el lehet téblábolni.Mit gondoltok róla?
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #1143 üzenetére
Micsoda avatott szemek.
Köszönöm az észrevételeket, én ezeket elsőre meg sem láttam (élőben meg kb. ha egy csavar nincs meghúzva is kiszúrom, nem szeretek képeket nézegetni... )Üdv, Balázs
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #1143 üzenetére
Jaja jenő vagja a temat ha psa tuningrol van szomondjuk mast is csak dizel legyen
-
kovigyuri
tag
válasz kalmanchris #1159 üzenetére
Köszi!
-
Pecc
őstag
válasz kalmanchris #1163 üzenetére
Nem én vagyok a tulaj, valszeg e-mailben megkeresett már párat biztosan.
-
Tyrel
őstag
-
Lipton
őstag
válasz kalmanchris #1189 üzenetére
Köszi Érdekes vele menni azért de tetszik!
-
Lipton
őstag
válasz kalmanchris #1191 üzenetére
1. nagyon más az eleje a kaszni jellege miatt, meg kell tanulni "meddig ér", nagyon messze van az ablak alja, érdekes
2. furcsa, hogy magasabban ülök mint az eddigi autókban, jobban kilátok + nagyon fura kiszállásnál is, mennyira magasról kell kiszállni belőle
3. a kormány közepén furák a gombok, meg kell szokni
4. kicsit túlkomplikált a menü, a nagyon sok gomb ellenére nem egyszerűbb kezelni mint egy "hagyományosabb" autót, nyilván megszokást igényelDE
Szépen megy az úton, komfortosnak tűnik, jól rugózik, az úthibákat nem érezni benne annyira.
Egész jól megy érzésre és csendesnek tűnik (eHDI 112 LE)
Tetszik a panoráma ablak.
Középre is be lehet tenni a gyerekülést.
Kicsit tartottam az robotizált váltótól de egész jó.[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #1220 üzenetére
És ezt én magam is tudom odahaza ellenőrizni, vagy menjünk vele szakihoz?
Üdv, Balázs
-
sziku69
senior tag
válasz kalmanchris #1278 üzenetére
Köszi. Megírom neki. Gondolom a cső hiányát, mutatja valami.
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #1284 üzenetére
Benzin 1.4 1.6 általában ha már cseréltek benne termosztátot mind szar és itt nyit. Egyik haver végig próbálta pont ezért az összes kapható termosztátot és csak a gates nyitott 89 foknál ami a normális. Ez kb olyan mint pl a vag csoportnál csak a gyári a jó bele a többivel vagy nem zár rendesen vagy nem nyit időben.. Nekem is anno 9x fokra felmászott dugóba, majd fogtam és beletettem a gates-t és utána mindig tű 90 volt. De lehet kosz ahogy írtad és lehet hőgomba is. Ezt sajnos körbe kell járni a hő gomba diag alapján ellenőrizhető a többi szokásos protokoll..
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #1286 üzenetére
Hiába volt az rá írva nem úgy működött ahogy kell. Igazából amúgy meg a gyári és ezek között alig van talán egy ezres különbség árban.
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #1517 üzenetére
Mert az mar BSI rendszerű a 306 még buta mint a faék
-
agabe
addikt
válasz kalmanchris #1527 üzenetére
Valami céges képviselői autó volt mint kiderült.
Már adnák olcsóbban is 1,4 millió körül, de ez így elég roncs, én meg felmérni sem tudom mennyit kellene rákölteni...kb nem érné meg, mert a motorikus részeken cserélendő részeken kívül csak a leírt hibák rendbehozása gondolom már durva költség lehetne, és akkor még jönne más is mivel ez tuti nem vigyázva volt használva. -
sowi
őstag
válasz kalmanchris #1561 üzenetére
az lehet, de nem ez volt a kérdés
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
sowi
őstag
válasz kalmanchris #1564 üzenetére
mitol lenne gyengebb minoseg? mert a hideg oldali viszkozitasa -20 fokig jo nem ugy mint az 5w ami -25ig? kb. ennyi a lenyegi kulonbseg, amugy meg gyari ajanlas is, de mindenki azt rak bele amit akar
[ Szerkesztve ]
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #1568 üzenetére
Enged el szerintem. Imádom a katalógus adatokat és a gyártói előírásokat gondolom 30k-ként cseréli az olajat mert az is gyártói előírás
-
whited
addikt
válasz kalmanchris #1594 üzenetére
anno még én indítottam a csoportot, volt egy 406 2.0HDi-m amit aztán eladta, és követte még másik kettő
de amikor azok is elmentek, nem figyeltem a csoportot, ami azért picit hiba volt, mert látom, ha lassan is, de nőtt a tagok száma, de hát jobb később, mint sohaHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
echterion
nagyúr
válasz kalmanchris #1656 üzenetére
Gondolom, igen, a motorházból. Belül csak ennyit hallani. Egy hangosabb katt, majd mikor elengedem a kulcsot, egy halkabb követi.
**********
-
echterion
nagyúr
válasz kalmanchris #1975 üzenetére
Tényleg?
Nem akarok bele olyat. Ha nincs más, akkor hadd nyafizzon, nem vészes a dolog, csak jó lenne kiütni belőle valahogy ezt a csekkolást, ha lehet. Na, majd még olvasgatok kicsit más fórumokon is.**********
-
őstag
válasz kalmanchris #1979 üzenetére
Tompítottnak nem használnék LED-es izzót, de helyzetjelzőnek eddig praktikusabb:
- nem ég ki 2 havonta
- mivel egy tejüveg szerű sávot világít be, nem tud vakítani ennél a típusnál (C4 fényszóró felső sávot világítja meg)Ha beadják a kulcsot nézek bele valami jobb w5w-t, de eddig a normál kategóriásokkal PSA vonalon nem volt jó tapasztalatom, ették őket rendszeresen (C3 1. gen, C4 1. gen, P 206 több évjárat).
[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
AMD Power
titán
válasz kalmanchris #2144 üzenetére
Mekkora a gyári gumiméret rá?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
BlackPriest
őstag
válasz kalmanchris #2149 üzenetére
közben annyi fejlemény, hogy lefulladáskor immobiliser hibát ír. menet közben az immo hiba leállíthatja a motort? eddig csak lassú gurulásnál tette meg, de azért ez életveszélyes...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
enginev3.0
félisten
válasz kalmanchris #2174 üzenetére
Na hát nálam az pont nem nagyon működik
De az automata ablaktörlő az igen, idegesítő is néha, hogy felgyorsít, lehet kikötöm
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Tigi
őstag
-
BlackPriest
őstag
válasz kalmanchris #2172 üzenetére
psanfv10fx, ha jól nézem 8 szelep
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Tigi
őstag
válasz kalmanchris #2178 üzenetére
Igen, csak várok az autószerelőmre, hogy legyen ideje megcsinálni.
Más:
Most jöttem haza a kormánykapcsolós sráctól.
A baloldali karban kicserélte a kapcsolófóliát és a kormánykapcsolóban a nagy nyákot is, mindkettő rendesen el volt már használódva.
Valaki már korábban próbálta berhelni mert voltak sérülések és törött rögzítőfülek, de faszán megcsinálta a srác, és végignézhettem, közben dumáltunk.
Kérdeztem az e-bay-es bajuszkapcsolókról és azt mondta, hogy 1-2 vel volt már dolga, de nem ajánlja mert az esetek többségében nem kompatibilis a gyári kormánykapcsolóval és általában nagyon gagyi minőségűek, ezért a gyári javítását ajánlja, a múltkor is ment hozzá egy srác az e-bay-es indexkarral és hiába szerelte bele nem működött, ezután belerakott egy felújított gyárit és azzal minden fasza volt.
A hátsó ablaktörlőre meg azt mondta, hogy vagy a motor nem küldi vissza az alaphelyzet jelet a vezérlésnek vagy az ajtó és a kaszni közötti kábel van megtörve, és azért áll le egy idő után magától mert van egy ilyen védelem a vezérlésben.
Eddig minden fasza a kormánykapcsolóval, szóval ajánlom a srácot.[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
BlackPriest
őstag
válasz kalmanchris #2178 üzenetére
igen, ez mostmár szinte biztos, tegnap csinált olyat, hogy felpörgött, majd visszavette, lefulladt, stb. az immo hiba kamu volt, azt ki is zártam
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
enginev3.0
félisten
válasz kalmanchris #2317 üzenetére
Termosztát cserénél kapott új hűtőfolyadékot, szerintem légtelenítették mert kértek hogy menjek vele pár kört és utána megnéztek a tartályt
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Pete55555
addikt
válasz kalmanchris #2317 üzenetére
Ezt még nem mondta senki, ha kicsit jobb idő lesz, meglesem azt is.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Emu
őstag
válasz kalmanchris #2524 üzenetére
Igazából benzinest keresek, a sok város miatt, ez utóbbi csak a véletlen miatt akadt fenn a rostán. De eddig csak 1 volt amivel elindultam próbaútra, többit megtekintés után megköszöntem, és elmentünk.
Ezen az utolsón látszott, hogy eladásra balekoknak rakták össze, kintről csilli-villi, miután megemeltük jött a fekete leves.
-
Emu
őstag
válasz kalmanchris #2526 üzenetére
Xsara Picasso, 1.6, vagy 1.8 benzin.
Évjárat nem érdekel, műszakilag legyen ok, minden extra működjön rajta, és ne rohadjon. Ja meg ha nem lenne benne a föld hold távolság kétszer, az nagy plusz-t jelentene.
Keret: max. 650e Ft, de akkor költségmentesnek kell lennie mert csak átírásra marad pénz (még szíjcserére sem), úgyhogy 500-550 körül keresgélek. -
Emu
őstag
válasz kalmanchris #2536 üzenetére
-
Doki42
őstag
válasz kalmanchris #2578 üzenetére
Köszönöm
Iphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen légkondit a lakásba?
- War Thunder - MMO Combat Game
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Anime filmek és sorozatok
- Autós topik
- Ubuntu Linux
- Trollok komolyan
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- További aktív témák...