Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Sziasztok,
Én is most találtam ide, pedig koptatom egy ideje a ph-t, meg 8 évet éltem együtt egy 2003-as 1.6 benzines Citroen C3-assal.
Sajna az utóbbi évek a sensodrive váltó miatt a pénzlapátolásról szóltak, de mivel a kis rohadékot sose tudtam megutálni akármennyi is volt a javítás összege, cserélve lett egy 2006-os 1.6 HDi Citroen C4-re, MCP6 váltó, hogy legyen majd mire költeniÖsszeírtam a javítandókat, egy része már megvan, viszont sikerült is generálnom egy user errort.
RD4 fejegység, gyári USB Box került bele 2009 körül. Pár mp3 akadozott, átugrotta a számokat, ezért elkezdtem keresgetni mi lehet. Azt kitaláltam, hogy ez egy átcímkézett Dension Gateway 300, de az ő supportjuk nem tudott segíteni.
Ellenben a service.citroen.com-on találtam friss firmwaret a box-ra, amit sikerült is feltennem.
Remekül működik, csak pár funkciójától szabadult meg
Az RD4-nél CD4-ként látszott előtte az USB Box, most CD1 és CD6-ra került, nem írja ki a szám címeket, és könyvtárak között sem lehet váltani.
Nincs valakinek ötlete, mit kell beállítani? Esetleg Budapest környékén Lexiával valaki? Nyilván nem ingyen kérném.
Márkaszerviz 1-2 napra akarná befogni a kocsit miatta, emiatt ennyi időre nem raknám le az autót.[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
A hőgomba tuti jó?
Tavaly szívtam ilyesmivel, Citroen C3, 1.6 benzin, véletlenszerűen melegedő és lehűlő hűtővíz.
Első próbálkozó kicserélte csak a termosztátot, hogy az úgy jól van, ő megnézte, random mese.
M7-esen meg gőzcsíkot húztam rá 1 napra.
Hőgomba csere megoldotta.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
A fűtéssel nem volt gondom, bár nyár végén kezdte, így inkább klímáztam
Ilyeneket csinált:
piros lámpánál állva szerinte felforrt a hűtővíz, félreálltam, semmi jele nem volt ennek, autó restart, és már jó.
Autópályán magas fordulaton lehűlt a motor - szerinte, aztán volt, hogy közbe már gőzösként tolta ki magából a hűtővizet.Csak azért kaptam agyf@szt, mert kb. 5ezer Ft-os alkatrész, ennyit azért akár feleslegesen is ráköltök egy akkor 12 éves autóra. Így meg majdnem lett belőle egy 100km-es trélerezés, mert 1 órára letiltotta az indítást az elektronika (sensodrive-os csoda volt, amíg nem hűlt le ezerféle váltóhibát adott, gondolom a motor megpirította).
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
Sziasztok,
2006-os Citroen C4, 1.6HDi 110LE. Leállítás után megy a hűtőventilátor. Eddig ez oké, viszont leállítás után 3 órával is ment még. Rányomtam a központi zár nyitásra, kikapcsolt.
2 hete lemerült akksi várt reggel, azt betudtam annak, hogy már 3 éves darab volt benne, de esélyesen hasonló lehetett.
Van valakinek ötlete, merre induljak el a hibakeresésben?Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz applause #1864 üzenetére
Szia,
Vgate iCar iV350-nel megy, kb. 4 éve megvan, volt vagy 4ezer Ft. Még valami logout cikkbe ajánlották.
C4 1.6 HDI-vel boldogul FAPlite-tal.
FAP-ból megvettem a teljes verziót, elvileg bekerül nemsokára az MCP6/EGS váltó ellenőrzése is, ami tanulva az előző C3-asom sensodrive kínjaiból, még jól jöhet.[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz SPeti1984 #1936 üzenetére
A motorról nem tudok nyilatkozni, nekem 1.6 benzin volt első generációs C3-ból, most meg C4 1.6 Hdi van.
Viszont ezekre figyelj:
első rugó gyakran törik, nálam 3x megvolt. Az első szériás C3-asokon nem volt még biztonsági rugótányér, ez ha nincs benne, ajánlott felszereltetni, különben törött rugó esetén a kerék beleér a doblemezbe. Kb. 20-25ezer a tényér darabja, de életet menthet.Fényszórók párásodásra hajlamosak, az izzócsere fedlap tömítése a ludas ilyen esetben. Némi gumiápolóval vissza lehet hozni az életbe általában. Ha az nem segít, utángyártott fényszóró van 20ezer körül per darab.
Az enyém a kerékjárati íveken elkezdett rozsdásodni elöl hátul, érdemes mielőbb kezelni, minél tovább vársz vele annál drágább lesz javítani.
Volt egy szélvédőcsere, mert a hővédő réteg levált, és nem lehetett tőle kilátni, kb. 40ezres tétel volt (esőérzékelős, hővédős).
Klímavezérlő pusztult meg, kb. 20ezer volt az új.
Futómű a jó magyar utakon évente szétesett, ez olyan 50-100ezres költség / év volt nekem, mióta kiköltöztünk az agglomerációba (napi 80km kb).
Más baja a sensodrive váltón és kopó dolgokon kívül nem volt.
Anno nekem azt mondták az egyik vidéki szervizben, hogy benzinből meg dízelből is inkább az 1.6-os ami ajánlott, de nem vagyok szakértő, nem tudom ebből mi igaz.
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz Virág et. #1940 üzenetére
Szia,
Februárban vettem egy 2006-os 1.6 HDi C4-est, 5 ajtóst, 178ezer km volt benne.
Amit cserélni kellett és nem tipikus kopó dolog: EGR szelep, klímahűtő, pár fényszóró tartó fül, két relé, ami a hűtőventilátort vezérli (leszívta az aksit, mert bekapcsolva maradt).A 110 lőerps 1.6 HDi-ben nincs turbó előtt szűrő, ki akartam cseréltetni, de nem volt mit. Ez még a FAP nélküli verzió, 2006 végétől amennyire jól tudom már van rajta részecskeszűrő. Persze emiatt euro4 nem euro5 a besorolása.
Fogyasztás 5.5-5.7 között dinamikusan, napi 2x35km, 60% vidék, 40% Budapest, hazafele dugókkal.
Ha odafigyelnék, 5 körülre le lehetne vinni.Lassan 200ezer lesz benne, érik a kettős tömegű + kuplung csere, terveztem vele. Az izzítással van baja még, az lehet drága lesz, ha beleszakad valamelyik gyertya, ezzel nem számoltam, de így jártam (mármint azt nem tudtam, hogy egy dízelnél a gyertyacsere rossz esetben hengerfej le móka, amit aranyárban mérnek).
Azt meg tudom mondani melyik márkaszervizbe ne vidd átvizsgálásra (Óbudától északra lévő város, ahova megy HÉV is...), konkrétan 0 hibát vettek észre, ezzel szemben ahova az ez előtti C3-asomat vittem, sorolták mik várhatóak.
Ha lett volna 2.0 HDi MCP6 automatával, azt vettem volna, de a sima automatát nem szeretem, a bológatós meg csak 1.6 110 lovashoz volt Nem egy sportkocsi, kb. úgy megy, mint az 1.6 benzines C3-asom, ami 200 kilóval kevesebb volt, nyomatékban viszont a fele.
Olajcsere gyári totalra 10ezer km-nként, meg általában csak prémium dízelt tankolok. Lehet utóbbi csak placebo jellegű, de mivel keveset fogyaszt, belefér.
[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz echterion #1974 üzenetére
C4 (1. gen) ilyet vettem helyzetjelzőbe, nem picsog be rá, viszont egy ideje azt játssza, hogy levett gyújtással is halványan világít. A kérdés az, hogy az izzók gagyik (ár alapján simán lehet), vagy az elektronika hülyült meg tőlük.
Ha lezárom központival, amikor átvált eco módba lekapcsolja őket.[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz kalmanchris #1979 üzenetére
Tompítottnak nem használnék LED-es izzót, de helyzetjelzőnek eddig praktikusabb:
- nem ég ki 2 havonta
- mivel egy tejüveg szerű sávot világít be, nem tud vakítani ennél a típusnál (C4 fényszóró felső sávot világítja meg)Ha beadják a kulcsot nézek bele valami jobb w5w-t, de eddig a normál kategóriásokkal PSA vonalon nem volt jó tapasztalatom, ették őket rendszeresen (C3 1. gen, C4 1. gen, P 206 több évjárat).
[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz Predator2 #1985 üzenetére
Nekem még egy 2006-os C4-ben van, igaz ez részecskeszűrő mentes még.
Eddig főleg a szenzorok szivattak, a hőgomba pl. pénteken mondta be az unalmast.
Egy EGR csere volt vétel után (173ezer km), hűtőventilátor jeladó, most meg a hőgomba lesz.
Azt nézzétek meg izzitógyertya volt-e benne cserélve, mert mint kiderült az enyémben nem, az meg ha beleszakad akkor nem olcsó buli.
Továbbá 200ezer km környékén már a kettőstömegű jelzi a csere igényét nálam, némi adott fordulaton fellépő rezonancia formájában, ami még nem halálos, de rohadt idegesítő, hogy pont 130-nál rázza a leginkább.[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
Szia,
Automata, mint EGS6/EGT6/MCP6?
Vagy EAT6? Utóbbi ha jól rémlik már nem a manuálisra ráaggatott aktuátoros dolog.Nekem egy C4 van MCP6-tal, az első 3 amennyire sikerült a vásárláskor utánakérdeznem kb. ugyan az.
Ha nem zavar, hogy némileg bólogatós a váltás, cserébe nem vesz le a teljesítményből, nem növeli a fogyasztást, akkor jó lehet.
A váltási tempó átlagos, nem egy DSG szint, de nem szokott összezavarodni. 200ezer kilométernéként kettős tömegű + kuplungcsere bejátszhat.
9 évig Sensodrive-oztam, így nem merem azt mondani hogy jók az automatáik, az MCP6-tal még csak 30ezer km-n vagyunk túl, eddig szeretem. Főleg mert ha a sensodrive elment 30ezret nagy hiba nélkül, akkor örülhettemJobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
Ez szerintem ahhoz hasonló, mint ami az enyémben van.
Én szeretem, nem is zavar a bólogatása. Sport mód kell neki előzésekhez, mert különben elváltogat felfele hiába taposod, ami azért tud necces lenni.Ha próbakörre mész, azt nézd meg, hogy simán kapcsol-e fel-le, ne gondolkozzon sokat, működjön a kick-down (padlózásra visszakapcsoljon 1-2 fokozatot), meg nézz rá a sport módra, ott a fordulatot tovább engedi.
De reméljük ír ide nálam hozzáértőbb is, én csak mezei user vagyok Citroen beütéssel.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
Hátsó simán kipattan, semmi extra.
Elsőnél a középső műanyag burkolatot az ablaktörlőn lebontod, onnantól értelemszerűen lejön. Lehet kell némi erő hozzá. Azt gondolom tudod, hogy gyújtás ráad, levesz, ablaktörlőkaron gyors törlés (lefele húz), és szerviz állásba kerülnek a lapátok.Gagyi izzót nem javaslok, ha csak nem szereted havonta cserélni. Jó móka, a végén pár perc volt a szintidőm, cserébe elsőre véresre vágta a drót a kezem
Azt nézd meg a lámpa nem párásodjon, mert az plusz halál az izzóknak.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
Hmm, ez elég bullshitnek hangzik, nekem a C3-C4-est is vissza tudták nézni.
Tulajdonos kellett hozzá, de miután a nevemen volt az autó megnéztek mindent, más kérdés hogy a C3 esetén bár ne tudtam volna meg...
(mind 2 autó itthoni volt, nem behozott)[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
Nem, C4 gyöngyösi, de sosem jártam vele ott, C3 Wallis volt, az se látta őket soha sem.
Ha márkaszerviz kell Vácra hordom, a fővárosiakkal változatos dolgokat tudnék kezdeni és egyik sem autószerelés, inkább a sóval behintés kategória.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz Pete55555 #2251 üzenetére
RD4-es fejegység van benne?
Nálam a 2006-os C4-ben a gyári USB CD tár emulátor van, de annak van Dension verziója, olcsóbban meg Yatour márka alatt van hozzá.
Utóbbi nem tudom milyen, de a gyárira sem adnék csillagos 5-öst feltétlen[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz Pete55555 #2259 üzenetére
Lehet ennyiért fejegységet, de nekem pl. ez nem játszik, egyrészt egy kormányvezérlő modul +10ezer alaphangon (C3-ba JVC-hez ennyi volt), plusz ehhez a kijelzőtengerhez még egyet nem raknék
(kihangosítót már elraktam onnan, nem tudom milyen retardált tette kihajtható fiókra, de legalább a borítást lekapta róla)
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz Pete55555 #2270 üzenetére
Vgate adapterem van, kb. amikor ez a cikk íródott akkor vettem, simán jó a mai napig.
Rajtahagyni nem érdemes, mert az akksit leszívja, van olyan drágább típus ami elvileg standby-ba kapcsol, azokat nem kell levenni, az olcsók nem ilyenek.Az első telefontartó esélyesen alul ragaccsal tapad fel. Az azért jó, mert ha a 307-esedben is gumírozott réteggel van bevonva a műszerfal, lehet lekapja róla mikor leveszed.
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz Pete55555 #2274 üzenetére
Ha szerencséd van csak valami jeladó / érzékelő.
C4-nél nekem is hullott pár ilyen 10ezres tételt jelentő dolog miután megvettem.Most részecskeszűrővel szívok, azaz azzal hogy senki sem tudja mi a baja.
Esetleg ha valaki tud értelmes részecskeszűrő specialistát Budapesten és környékén, ne tartsa magában.Jelenség:
indításnál kiírja, hogy fennáll a veszélye az eltömődésnek. Hibakód nincs. Teljesítményvesztés nincs. Füst nincs. Adalék 1.4 liter van benne. 207ezer km, 1.6 HDI 110 ló, 2006-os.Eddig voltam:
- XV. kerületi szűrősnél, ránézésre cserét mondott, nem úgy tűnt mint aki ért hozzá
- XVI. kerületi szűrősnél, szerinte minden jó
- márkaszerviz, hiba semmi, ráerőltettek egy tisztítást, ha 300km múlva is kiírja cseréljük ki a szűrőtNapi 80km-t megyek vele, 70% külterület (M2, M0), másik része Budapest.
Milyen időközönként kellene regenerálnia? Az egyik azt mondja túl gyakran regenerál -> elhasználódott a szűrő. A márkaszerviz azt mondja 250km-enként ennek a szűrőnek regenerálnia kell, most 350km volt benne -> elhasználódott a szűrő.
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
-
őstag
2.2 biturbo hdi mennyire beteg motor? Van valakinek tapasztalata vele?
2013-as C5-be lenne csomagolva. 3.0 V6 hdi-hez gyáva vagyok[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
Most vagyok ott, hogy ha már C5, akkor legyen az erősebbek közül
V6tól fázok picit, de akkor 2.2 HDi oké lehet, holnap megnézek párat. Olajcsere természetes, 1.6 HDi-ben is 12 ezrenként ledobatom, 90%ban OMV maxmotiont eszik, nem is volt gond vele eddig.Fogyasztás kevésbé zavar, sajnos nehéz a lábam ehhez is, de még így is 6 alatt eszik, magamhoz képest jó. C5nél felőlem lehet 10 liter is
[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
Tavaly vettem a C4-et, kapásból klímahűtő csere volt. Kb. 70 ezer feltöltéssel együtt. Márkaszervizbe addig jutottak, hogy megöltötték, mert tuti az kell csak. Aha
Más:
Ő jön a C4 helyett 1 hét múlva:2013.12 havi, 2.2 HDi 204 paci, Exclusive- felszereltség, sok km, Dániában lízinges céges autó volt. Árba ez tükröződik szerencsére, esélyesen meghajtom vele azt a bizonyos rollert, de most a szívemre hallgattam (megint)
Eleje volt javítva, meg az anyós ajtó. Motor, váltó szépen megy, amit a hydractive-ból láttam az is oké. De ha felmegy Pestig majd már nekem az is öröm elsőre
(nem neked akart válasz lenni az egész, sorry)
[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
-
őstag
válasz hdanesz #2554 üzenetére
100ezrenként ajánlják a cserét a nem hivatalos források
Nekem is kell majd, de holnap első közös motorolaj és minden szűrő csere.
Váltóolaj jövő hónap szerintem.Amúgy eddig nagyon bejön, mindig C5-t akartam, pont olyan amilyennek gondoltam, kellemes lágy hajó, de padlózva azért odébb gurul a 204 paci
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz molnarpeter #2561 üzenetére
Ők a nagytarcsaiak? Lepattintottak, hogy nem foglalkoznak ezzel a váltóval
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz FrankMonzano #2980 üzenetére
Az 1.6 NFU-t 8 évig nem bírtam szétütni egy C3-ban anno, pedig első autó lévén sajnos sokat kapott
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz FrankMonzano #2983 üzenetére
Nem mondtam, hogy az 1.4 halálos, viszont az 1.6 nfu jobban bírja. Első generációs C3 miatt sok fórumot bújtam és sokkal több apró nyűg volt az 1.4-gyel. Persze szerintem normális olaj és 10-12ezrenként olajcsere meg hidegen kímélés elég sok problémától meg tud kímélni.
Most C5 van, 300ezer km után is gyári turbó és semmi motor kín, igaz ez 2.2 meg dízel. Túlzás lenne azt mondani a fentieken kívül kímélve lenne, turbó miatt leállítás előtt megvárom amíg lehül, ennyi az extra rituálé.Az 1.4 amúgy tök elég ekkora autóba, volt egy rövid időre 1.1-es 206 nálam, ésszel az is élhető egy embernek.
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz FrankMonzano #2986 üzenetére
Több apró nyűgje volt, mint az 1.6 NFU-nak. Olajfogyás, hengerfejesedés hajlam. Átlag használat mellett sokkal jobban se fogyasztott.
Nekem a C3 vegyesbe (fele pálya-külterület, fele Budapest) 7.2 körül evett nehéz lábbal. Ismerős Peugeot 206 vidéken 6.5 alá nem ment az 1.4-gyel, pedig annyira nem hajtotta.Ettől még simán jó az 1.4 normál használathoz, ha nincs agyonhajtva nem hiszem komoly gondod lesz vele.
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz rayoliviero #2990 üzenetére
A motor erősen függ a mire használodtól.
Ha város a 206-osba elég az 1.4 benzin, a 307-be 1.6 benzint néznék.
Amennyiben sokat pályázol szerintem az 1.6 HDi nem rossz, gyakori olajcsere és hidegen kímélés sokat dob a lelki állapotán.
Nekem Citroenből voltak a testvérek, C3 meg C4, azért utóbbi jóval komolyabb autó összerakottságra, főleg futómű és általános minőség tekintetében.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
-
őstag
-
őstag
válasz Zola007 #3331 üzenetére
C5 miatt anno agyaltam melyik legyen, és a 2.0 HDI helyett a 2.2 (200LE) javasolták, hogy megbízhatóbb darab. Mondjuk nem tudom a 407 milyen súlyos darab, a C5 1.9 tonna, ehhez kb ez a 200 lóerő a normál motor érzésre.
Kompakttal gondolom arra céloz feleslegesen ne vegyél nagyobb autót, bár nálam mióta ez a nagyobb dög van sokkal nyugodtabb az élet az úton
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
Full laikus HDi felhasználó vagyok, de ha a fap adalékot nem tolja bele, előbb utóbb a részecskeszűrő eltömődik.
Persze ha kimókolták a fap folyadék adagolást esélyesen fap szűrő sincs benne.
Amúgy a fap folyadék szint becsült érték, tankolások száma alapján méri.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz csabi94 #3484 üzenetére
2013as 2.2es kombin van. Hidro kb. annyira, mint egy átlagos futómű, szétesik a szar utakon ez is, csak itt csövet meg munkahengert cseréltetsz. Árban nem drágább ha jó helyre viszed. Váltó ha volt olajcsere akkor jó.
Eddig 1 hátsó hidraulika cső repedés volt ami nem tervezett, illetve most kellett a két hátsó munkahengert cserélni mert csöpögött. 320ezer km van benne, szóval egyik sem lepett megRozsdára annyira nem hajlamos, az enyém Dániából jött, azok szoktak rohadni, de ez túlélte szerencsémre.
[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz csabi94 #3488 üzenetére
Szia,
Sajna nem értek a váltóhoz annyira. Az enyémben bőven 300ezer km után lett váltóolaj cserélve, picit finomabb lett tőle, de a kilométer azért már érződik az enyémen is. Nem ránt, de néha érezni a váltást. Olajcsere javított rajta azért.
Pesten van csak c5tel foglalkozó specialista, ha a távolságba belefér én tuti megnézetném vele vétel előtt.
Ha kell privátban megadom a számat, szerintem tud mondani árat bontott váltóra.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz csabi94 #3490 üzenetére
2.2 204LE motort mondják a legjobbnak, nálam is ilyen van. Ez Bosh rendszer, jobban bírja. A turbóra érdemes vigyázni, mert egy viszonylag ritkább darab van rajta. Én inkább vennék ilyet, mint a 163asat. Érzésre is kellemesebben mozgatja az autót,a dupla kipuffanó meg látszatra is kellemesebb hátul :)
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz [HUN]Dani #3597 üzenetére
Volt MCP6-os sima C4-em 1.6HDi-vel, meg lehet szokni. Van váltófüled a kormány mellett, türhetően vált, kicsi bólogat, ez ilyen. Most Aisin 6-os sima automata C5 van kb. 2x annyi lóerővel, ezt jobban utáltam az elején a nyúlóssága miatt
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz [HUN]Dani #3602 üzenetére
Adalékos a fap is, euro 5ig csak fap adalék van, ha jól rémlik eolys nevű főleg. Autótól függően 2-4 liter a tartály, kb. 100ezer kmre elég. Cserébe 10ezer literje és otthon nem töltöd fel, szóval szerviz.
Minden tankoláskor a tankba küld egy adagot, emiatt nem érdemes össze vissza tankolni. Szintérzékelő nincs benne, tankolások száma alapján tippeli mennyi van még az adalékból.[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest