Új hozzászólás Aktív témák

  • tresh

    addikt

    válasz interstate76 #914 üzenetére

    A pedál sztori megoldása egyszerű a 307 is BSI vezérlésű elektromos gázpedálos és késik az ilyen javítani nem fogja senki módosítani lehet de ilyet márkaszerviztől ne várj :) Izzó csere hát most mit mondjak neked lehet egy sima test hiba volt ezt kb 10 perc alatt kiméri neked egy elektromos műszerész ;) Ha csak ennyi baj volt vele akkor remek autód volt ha megjegyezhetem.

    Visszatérve 2 gyerekkel szerintem a 207 sw egérkamion...

    Ha rám hallgatsz megnézed a Renault scenic m2 -es kiadásait ha mindenképp benyás akkor ott az 1.6 16v nem lesz vele rakéta de egyszerű és megbízható és a rövid távokkal se gyilkoljátok ki ellenben utazni is lehet vele pályán szépen 130-140 tempomat és nem eszi le a gatyádat se. Km-hez ne ragaszkodj hülye magyar szokás semmit se befolyásol abban hogy ki mennyire tartotta karban egy 200ezret futott (pályán) autó jobb állapotba lesz mint a városban lerúgott 80ezret futott társa.. okoskerék vezérlés csere eseten plusz pénz 40k körül + a hátsó tárgy csapággyal együtt van picit így drágább nem ördöngösség, illetve a gyújtótrafókra kell figyelni ha beru/denso van benne akkor az a motor örök mint a nyomor és sose fog sehol ott hagyni.. scenicnél kompaktabb családi autó nem igen van plusz csomagtér ülés variációk estén pakolás stb mindenben ráver a 207-re 307 és társaira.. nem is említhető egy lapon. Igaz most én is fekete bárány ként nem Renault-al járok 2éve de kb 10 évig csak renault autóim voltak szinte és sose egyik se hagyott ott sehol szóval megbízható főleg a szívó benya. Mondjuk halkan megjegyzem az igazi választás 1.5 dci 106 ló lenne hozzá de akkor azt vétel előtt A-tól Z-ig le kell diagolni ..porlasztók állapota magasnyomású szivattyú ect és ez mind faja meg kell venni az egy éhező bajok motor és hibátlanul rángatja a bodét.. de ti rövid táv sok indítás állás végett maradjatok a szopóbengánál :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák