Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #1150 üzenetére
az enyembe DHY de a tiedbe is mert majdnem ugyanaz 83 fokos a termosztat 90 korul mar indulni kene a ventinek,es nemis szabad hogy nagyon ez fole melegedjen, hasznalat kozbe telen nyaron kb 75 fok korul portyazik a mutato csak varosi totymorgeskor megy fel 90 re, azt ellenorizd le valahogy hogy a mutato jol mer-e.
-
molnarpeter
nagyúr
Köszi, az mondjuk fura volt, hogy a motort leállítva, majd visszatéve a gyújtást kb 70 fokot mutatott (85℃ volt kb, mikor leállítottam), aztán újra beröffentve megint 85 köré ugrott. Kéne valami hőmérő, de még megpróbálom lehúzni a kapcsológombát, plusz megnézem, melegszik-e rendesen a hűtő teljes felülete. Nálad a fokozatok külön kapcsolják a ventiket, vagy egyszerre mennek más-más fordulaton?
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #1152 üzenetére
Nekem evasion van, 2db venti ami 2 lepcsobe kapcsol, de hogy pontossan mikor melyik fokozat azt nem tudom.
-
molnarpeter
nagyúr
Itt is 2 fokozat, 2 venti elvileg, csak azt nem tudom, hogy a lassú és gyors fokozatban is forog-e mindkét venti. Na majd hétvégén nekiesek remélhetőleg megint Az egyik venti csatija le volt húzva, mert a régi gombával folyamatosan ment anno, most lett csak visszadugva, ott is ellenőrizni kellene, hogy eljut-e valamikor a fesz. Ha már írtad, furcsa egyébként, hogy ilyen hidegen működik átlagosan ez a motor, a Golf 4 1.9SDI 90 körül marad mindig.
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #1154 üzenetére
persze mert a goffba 70-100 kozott minden hofok 90.
Eg ynormalis dizel egyszeruen keptelen bemelegedni, max totymorgos varosba 40+ fokba nekem eddig ez a tapasztalatom az altalam vezetett traktorokal amiben valos homero van.telen meg azt plane igy van.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Ez 75-105 között mutatja úgy, pszichológia Nekünk ki van takarva majdnem az egész eleje télire - se így, se nyáron nem indulnak meg a ventik (egyszer mentek, mikor nyáron ki volt takarva), meg ugye lassú fordulaton kapcsolnak klímázáshoz.
Ha minden igaz, a Citromnál a két fokozatban külön indulnak a ventik. Az a néhány év széthúzva lehet, hogy elég volt egy jó adag felületi korrózióra a csatlakozásnál, eddig amúgy is a kontaktspray volt a megoldás a legtöbb elektromos problémára.[ Szerkesztve ]
-
kovigyuri
tag
Ooopsz
Peugeot 207-es -
-
kovigyuri
tag
válasz kalmanchris #1159 üzenetére
Köszi!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #1156 üzenetére
Egy cső le volt lazítva, még a víz leeresztése miatt - épp szivárgott rajta a hűtőfolyadék, szóval egy indok van is. Légteleníti szerelő, toronycsapágy csere, aztán újra megnézzük a ventiket. Mértem múltkor egyet multiméterrel, megint 105°C-ig melegítettem óra szerint, és az egyik venti csatiján figyeltem a feszültséget. Kb. 1,5-2 Voltra mehetett fel, de nem volt ugrás 12+ Voltra. Kapott egy kis friss naftát is a lassan 8 éveshez, egyébként eddig is meglepően problémamentesen indult.
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
Citro C3 2002 1.4 hdi-re kerékjárati műanyag gyári dobot lehet a világon még kapni? Sehol nem találni, csak utángyártottat, ami rossz minőségű és eltörik, nem passzol.
Köszi
-
Pecc
őstag
válasz kalmanchris #1163 üzenetére
Nem én vagyok a tulaj, valszeg e-mailben megkeresett már párat biztosan.
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Van olyan oldal vagy kulcsszó, amire rákeresve megtalálom miből mennyire van szükség az autónkba?
Csak mert minden folyadékot és olajat ki akarunk cserélni a 206-osban és az olaj mennyiségén kívül a többiről nem igen találok információt...Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
Tyrel
őstag
Sziasztok!
"Szerelmes lettem" a C4 Picasso-ba (a régibe)... és egyre inkább azt érzem, hogy nekem kell egy ilyen. Egy 2011 ill. modellfrissítés után gyártott, szigorúan nem-Grande verzió érdekelne.
1. Sosem volt még francia autóm (japó van)... megbánnám? Be lehet vele vállalni hogy ezzel járok munkába minden nap, vagy sok apró hibával / hülyeséggel kergetne ki a világból?
2. Vannak / mik a típushibáik amikre figyelni / számítani kell?
3. Sehol nem találok ezekhez való katalógust (mindenhol az új C4 Picasso-é van). Valaki tudna ebben segíteni? Főleg az érdekelne hogy a Collection / Airdream / Dynamique / Exclusive szavak milyen felszerelésbeli különbségeket is takarhatnak...
Köszi
Turenkarn
-
Tyrel
őstag
-
-
tresh
addikt
A kintről jött kevés km-res példányok nagy része franciából jön és törött Ami nem feltétlen baj mert van ami csak kisebb sérülést kapott és nem befolyásolja a műszaki állapotát. Szervizkönyvet meg el kéne már felejteni írók én neked bármilyet attól nem lesz jobb az autó se rosszabb. Alvázszámot kérj és sétálj be vele egy citroen vagy peugeot szalonba és kérd le az infókat. Rögtön kiderül hogy pl 3 éve volt benne 80ezer km vag yhogy totál kára volt törve vagy bármi. Aztán ha ezen a rostán is átmegy pl mert csak 120-at mutat és az utsó szerviz szerint 100k-nál volt bent az már jó út. Utána átnézetni max 20k és rögtön kiderül hogy élhető e a gép vagy sem. Millió feletti vásárlásnál inkább bukj 20k-t mint hogy romhalmazt vegyél. Mert az után csak a sírás lesz hogy szar francia és társai
-
tresh
addikt
Francia és belga importos gépek jók lehetnek főleg mert nem mindennapi extrákkal szurkálják meg őket. Nálunk pl irtó sok faszság van a csomagok között semmi logika kint meg mindent belerendel a tulaj ahogy akarja. Pl faterom Lagunája kintről lett hozva franciából 2009-be,115km -rel vettük 110nél volt az utsó szervize szintén 2009be . A bőr+automatán kívül full extra (ill a tolató radart) céges gép volt 10-15 ezrenként szervizbe volt olaj+szűrő cserén és egy hátsó lökös sérülése volt ekkor nem került vissza a tolatóradar rá. Na azóta kb 180 ezer van benne és kopó dolgokon kívül egy egr szelep csere volt+ 2 ajtó mert abba belerongyolt egy motoros. Ezt leszámítva hibátlan. Francia autóknál amúgy sok dolog ami vásárlásnál pl alap hogy megnézed az ablakok gyártási dátumát nem mindig jó kiinduló pont ugyanis sok esetben ha modellváltás volt lehetséges hogy nem egyeznek a dátumok mert még volt a polcon és azt tették be ect. Szóval nem árt egy hozzáértő és egy gyári diag, én kétszer szoktam diagolni egyszer amikor valószínű a kereskedő törölt minden hibakódot majd még egyszer mikor mentünk vele egy nagy karikát. Utána mindig felugrik az eldugott törölt hiba ha nem javították. Sok ilyen millió trükk van de a lényeg hogy ha kintről veszel fiatal autót az két verzióba lehetséges: 1 céges volt és lefutotta a 120-150k km 3 év alatt vagy törött. Egyik se probléma ha tudod mi történt vele. A futást amúgy pedig ha kintről veszed ne igazán nézd mert javarészt pálya és az feleannyira se gyilkolja a motorikus egységeket mint ha városba 5 év alatt megy ennyit
-
Lipton
őstag
Az a baj, hogy "sérülésmentesszervizkönyveselsőtulaj80ekm" mindegyik.
Az egyiknek állítólag 82e után teljesen lehámlott mind a kettő első ajtóról az a gumi borítás...
Fénykép persze soha nincs a sérülésről. A festék körben ugyan olyan vastag - persze de mennyi, telibe fújták...
Nagyon nehéz bemákolni egy normálisat.
Évjárattal már annyira nem megy/lehet trükközni, 1 év +/- meg kb semmire sem jó.
Azért a nyugati 100e km is 100e km. A német autópályák sem mindenhol jók plédául, nyugaton sem mindenki autópályán jár melóba, szóval ez kicsit ilyen urban legend a szememben, hogy "ott pályán mennek". Az egyik eladó amúgy még büszkén mondta, hogy "ide járt 2 km-re dolgozni" vele...[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Napi szinten jártam németbe (ott éltem) és átlag 400-500km mentem pályán A pálya és város között az a különbség hogy a motorikus részek nem kapnak olyan terhelést mint pl városba.. Az hogy ott is van olyan aki lóf*sz távolságot megy az alap de nem attól kell megvenni a vasat. Céges jumperbe 2 év alatt vertem bele 300ezret kopó dolgokon kívül semmi baja nem volt amikor eladtam gyári kuplung volt még benne Most is van Jumper a cégbe és itthon használjuk jellemzően városba 320 ezer van benne és 2 szer volt már kuplungozva és a váltója is eléggé beteges már. (nem azért mert nem tudunk vezetni ) Kb 6 éve kintről veszek csak autót és sose csalódtam még bennük mindig tudtam mit veszek és hogy mennyit kell költeni rá
-
Lipton
őstag
Tudom miben más a pálya, de nyugaton sem pályán járnak a ajtótól ajtóig és a városban/pályán is van szépen dugó. A szervizeket talán jobban betartják és elviszik megcsináltatni. Olyan használat mellett szinte bármilyen kocsinak bírnia kell .
Nálunk jellemzőbb a mutyizás, szervizben nem cserélki ki a fele cuccoc vagy a kifizetett helyett Tesco olaj, stb stb. -
run4fun
tag
Sziasztok!
Ma jutottam hozzá egy Peugeot 307-hez (2005, 1.4 Riviera) és már lenne is cserélendő dolog, egy hátsó helyzetjelző izzó. Mennyire bonyolult dolog ez ennél az autónál egy teljesen kezdő, eddig autókhoz hozzá nem nyúló autósnak? Érdemes ilyennel szerelőhöz vinni, nem röhög ki? Másrészt pedig úgy gondolom, hogy egy ilyen melónál tényleg több lenne a munkadíj, mint az izzó.
Köszi előre is!
-
Lipton
őstag
Azért találni 1-2 egész normálisat... 70k km, pecsételt rendes szervizkönyv, elektronikusan passzol mellé minden, körbe festés rendben (mérve), távirányító nem agyon kopott, kormány/pedálok nem kopottak, stb. Az a baj, hogy már tényleg az ember csak arra gondol, hogy mi lehet a trükk... Persze ez is meg egy 200k km-es is megállhat holnap vagy mehet még 200-at...
[ Szerkesztve ]
-
Bj Brooklyn
aktív tag
Hali mindenkinek!
Két kérdésem lenne hozzátok:
Saxo-hoz kellene küszöb, de sehol sem találok. Az interneten egyetlen egy weblapon találtam, de mikor felhívtam a céget kiderült, hogy vagy már 2 éve nincs nekik, csak a honlapon maradt fenn a cucc.
Kecskemét és környékén, tud-e valaki megbízható karosszéria lakatost, aki az emelő pontot is meg tudja csinálni.
Segítségeteket előre is köszönöm
Bj
[ Szerkesztve ]
Ha a Google a barátod, akkor a Wiki a barátnőd :)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bj Brooklyn #1181 üzenetére
Iharos&Gollert kerested?
-
Bj Brooklyn
aktív tag
válasz molnarpeter #1182 üzenetére
Igen. Pont az a cég ajánlotta, akit írtam az előbb. Iharosauto-t megkerestem, de náluk sincs, csak sárvédő elem.
[ Szerkesztve ]
Ha a Google a barátod, akkor a Wiki a barátnőd :)
-
Lipton
őstag
Eddig jo... 3 eves, 84e. Festes rendben (vastagsag), minden reszet rendesen atmertem, szinte karcmentes. Indul normalisan hidegen, nem fustol. Belso allapot kornak/km megfelelo. Par aprosag van vele (szokasos b.e. ules bal szele, par aprobb esztetikai "hiba"). Kormany szep, nem tukrosre kopott. Gumirozott reszek nem hamlanak. Szervizkonyv ranezesre korrekt. Probakor rendben (kormany, futomu, nem huz semerre, padlo gaz, teljes fek, katyus uton nem kopog, stb.). Pedalok nem kopottak. Automata szepen valt. Uvegek elvileg nem csereltek, muanyagok elvileg nem csereltek.
Egy het mulva szerviz es atvizsgalas.[ Szerkesztve ]
-
Lipton
őstag
válasz kalmanchris #1189 üzenetére
Köszi Érdekes vele menni azért de tetszik!
-
Lipton
őstag
válasz kalmanchris #1191 üzenetére
1. nagyon más az eleje a kaszni jellege miatt, meg kell tanulni "meddig ér", nagyon messze van az ablak alja, érdekes
2. furcsa, hogy magasabban ülök mint az eddigi autókban, jobban kilátok + nagyon fura kiszállásnál is, mennyira magasról kell kiszállni belőle
3. a kormány közepén furák a gombok, meg kell szokni
4. kicsit túlkomplikált a menü, a nagyon sok gomb ellenére nem egyszerűbb kezelni mint egy "hagyományosabb" autót, nyilván megszokást igényelDE
Szépen megy az úton, komfortosnak tűnik, jól rugózik, az úthibákat nem érezni benne annyira.
Egész jól megy érzésre és csendesnek tűnik (eHDI 112 LE)
Tetszik a panoráma ablak.
Középre is be lehet tenni a gyerekülést.
Kicsit tartottam az robotizált váltótól de egész jó.[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Helló
Használt autó vásárlás előtt állok. Van egy Peugeot ami szóba jöhet, a véleményetekre volnék kíváncsi, megéri e egyáltalán foglalkozom vele:[link]
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
Gombinyó
őstag
válasz Predator2 #1194 üzenetére
Egyébként ugyanebben a cipőben jártam én is. 1m körül nézegettem a 2002-2003 körüli Civicet és Corollát is (Renault nem), de ennyiért nem volt belőlük jó. Mind törött volt és úgy voltak kipofozva, illetve a Civicet rohadtak. Persze szerencsével kifoghatsz belőlük éppen jót, de kicsi rá az esély ennyiért.
Ha komolyan érdekel a Peugeot akkor facebookon is van Peugeot 307 csoport, ahol sok hasznos infóval el tudnak látni (talán még a konkrét linkelt példányt is ismerik). -
Patrick
addikt
Így van, a facebookon vannak ilyen csoportok, én is benne vagyok egy ilyenben, nagyon sok infót leírnak neked az autóról, előnyök, hátrányok, mire kell figyelni valamint az alkatrészek cseréjéről-beszereléséről, mit hol találsz, stb.
[ Szerkesztve ]
„Aki barátot talál, kincset talál."
Új hozzászólás Aktív témák
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Tippmix
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motoros topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!