Új hozzászólás Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
válasz #64638144 #16181 üzenetére
Ahogy írod alacsony limitnél a tranzakció meghiúsul. De az időtúllépést miben befolyásolhatja a beállított limit? Ha alacsony, akkor elutasítás lenne a végeredmény, ha megfelelő, akkor meg sikeres fizetés. De időtúllépést egyik sem okozhat...na. Persze láttunk már karón varjút
Mobilnetes vásárlás végeredményére azért én is kíváncsi lennék
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz balazs1956 #16152 üzenetére
Jahogy "céges" indíttatásból van rá szükséged. Ezt nem írtad, csodálkoztam is, hogy magánszemély mi a frászkarikáért nyomtatgat, fűzöget le utalási visszaigazolásokat.
Mondjuk cégesként sincs értelme, mert a bankkivonat pont erre való, de ha a könyvelőd így boldog...bár akkor sem értem, mert elvileg az nem hivatalos "irat", nincs aláírva, stb... Anno előző munkahelyemen úgy volt beállítva a banknál (OTP), hogy minden egyes napról, amikor volt bármilyen irányú forgalom készüljön bankkivonat, tehát nem havi összegző kivonatküldés volt használatban. Nem tudom MBH-nál is van-e ilyenre lehetőség, talán kényelmesebb is, mint tételenként nyomtatgatni és az már hivatalos, könyvelésben érdemben lefűzhető. De ezt Te tudod neked mi a jobb/kényelmesebb.Amúgy pedig, ha nem érkezik értesítő mail, akkor abban csak a bank tud érdemben tenni. Én a helyedben elkérném az email-ek kiküldési igazolását, hátha egyből kiderül miért nem kerültek kiküldésre az email-ek
Ja igen, előbb azért nézz rá a SPAM mappára, mert lehet betréfált a levelező kiszolgálód nem ez lenne az első eset
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz balazs1956 #16148 üzenetére
Milyen célból fűzögeted le az egyes utalások banki elektronikus visszaigazolásait?
A havi kivonat tartalmazza ezeket összesítve....addig meg elektronikus felületen bármikor eléred...gondolom MBH-nál is van online fiókhozzáférés
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
-
AtHoS
nagyúr
Mondjuk én nem is tudtam volna bedobálni, mert aprópénz hiányban szenvedem folyamatosan
De igen, a "parasztok" pl. Én saját kárukon tanulnak
parkolásnál már eszembe sem jutott szolg. sms-en kívül mást használni. Bár sokan keresnek GPS alapú automatikus parkolási helyszínt felismerő alkalmazást, ami kényelmes használatú, de én ebben nem tudok segíteni, inkább odasétálok az automatához és küldök egy sms-t a leolvasott telszámra. Így is értesülök lejárati idő előtt, tehát tudok is hosszabbítani, ha szükség lenne ráread-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Hát nem is, mert sms verziót használom csak, Simple-t még bérlet vásárlásra SE -> egyszer volt Budán kutyavásár: párszor megszívatott bérlet ellenőrzéskor mikor éppen nem volt hajlandó működni, így az egyszeri alkalomtól maradt a papír alapú bérlet. Na az nem hiányol sosem netet vagy éppen a szolg.nem elérhető fasságot amivel a Simple szinte állandóan megörvendezteti a felhasználót. Lásd pár hozzászólást most is visszább
Na meg ugye a ph! is szarakodik most, mert ugye ilyenkor kell karbantartani/frissíteni/stb... amikor a legtöbben használják...ez olyan "magyaros", "gazdaságos" megoldás és erre kellene reklámmentesítés miatt előfizetni...de ez már egyéni szoc problemread-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz energiezolee #15632 üzenetére
Nálam a Classic--nál: legutóbbi frissítés: 2023. dec. 11. v3.88.0
Ja igen, nálam is úgy jött elő, hogy Classic ikonján hosszú érintés, majd itt alkalmazáshoz belépés és Alk. adatai az áruházban és itt kínálta a frissítést. Gondolom Beállítások-Alkalmazások-(esetleg ismét alkalmazások)- Simple Classic- alul Alk. adatai az áruházban
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Bakker ez most komoly? Ezt nem hiszem el....parkolási automatákon ott van az összes mobilszolgáltató aktuális zónára vonatkozó SMS parkolási szolgálatást nyújtó telefonszáma. Ezt nem tudtad igénybe venni? Gratulálok
szerk.
Bár maszek parkolóban nem tudom mi a helyzet, általában ott is van igénybe vehető sms szolgáltatás jelezve
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Most él a hozzáférés Simple Classic APP-ban, kétfaktoros azonosítással sikerült is belépnem
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Nálam is ugyanez volt APP frissítése után is. Miután töröltem a gyorsítótár és egyéb adatokat is a Simplénél, azóta az APP indításakor "Simple szolgáltatás nem elérhető" üzenet fogad egyből.
Webes felületen jelenleg nem lehet bejelentkezni (egyből ezt az üzenetet dobja popup-ban).
Nemrég fizettem Simple-n keresztül egy webshopnak és csak kártyaadatok megadására volt lehetőség. pl. Simple fiók használata sem volt választható.szerk.
Voda vezetékes net és Yettel mobilnet mellett
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
Új hozzászólás Aktív témák
- Mint az új! Steam Deck 1TB SSD + 64GB SSD + műanyag tok + hordozó tok + üvegfólia + Windows 11 Pro
- Akció! Dell Latitude E5540 laptop (15,6FHD/I5-G4/4GB/128SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Logitech G305 2év garancia.
- ASUS Zenbook 14X UM5401QA-L7208W használt garanciás notebook
- X box one s all digital