-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
FoLey-v
addikt
válasz Szada85 #88012 üzenetére
Az 1.6 pont nem nekem való már. Azért szeretnék erősebb motort hogy az előzés miatt is. Az 1.8,2.0-át néztem fogyasztás miatt is meg van annyi lóerő hogy a vasat is könnyedén megmozgatja.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
válasz Szada85 #88021 üzenetére
Ahh nem . Most hoztam haza a doktor bácsitól az autót.
Nem szeretem ha valami nem oké vele.
Szelepfedél tömítést úgy gondolta ,hogy most ő igen is megadja magát. De erről már volt is szó.Most a gyári GM azonosítóval, számmal,matricával ellátott tömítést kértem. (Tudom most mindenki hülyének tart)
De most 2800-Ft és 7000-Ft között szerintem nem nagy a különbség, ki lehet bírni. Ha ez sem válik be, akkor egyértelműen legközelebb az olcsóbbat fogom kérni.
Másodrészt pedig a fejemben lévő gonosz manót is elhessegetem hogy ezt már kipróbáltam.Kaptam rá kettő év garanciát. És ahogyan elnézem lassan új szervízkönyv is kell, mert betelik.
UI: Ajánlották a MyOpel-t van valakinek ezzel kapcsolatban érdemi tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #88021 üzenetére
Amit nyersz a sebességen autópályán, azt elveszted a benzinkútnál időben.
(#88023) Luck Dragon:
Nekem is van myopelem. Az enyém nem tud olyan okosságokat, hogy hol a kocsi, meg mennyi van még a tankban, annyi, hogy a szerviztörténet látszik, ez jól jöhet az eladásnál.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
FoLey-v
addikt
válasz Szada85 #88021 üzenetére
Megelégszek 1.8-2.0-ás motorral is amúgy 3.2-est nem nagyon kapni 1,2 milla alatt nem?
ricsi8800gt
Az ilyen nyugger járműveket 1.4-es golfommal is megtettem,ezért szeretném hogy ne a motor legyen a gyenge főszempontja.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Szada85 #88038 üzenetére
Tapasztalatból mondom, hogy ez az 1.6-os motor tökéletesen elég ide Magyarországra feltételezve, hogy közel a sebességhatárokhoz autózunk. Azért meg lehet forgatni, nem sovány így sem. Persze, emelkedőn, klímával már más tészta, pl. Érdi emelkedőn ha pályán megyek még gyorsítani is tudok, ha a 6-oson, akkor azért egyet vissza kell gangolni
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
-
-
zolikaDB
veterán
válasz Szada85 #88111 üzenetére
Tedd mar be a fotot, amit kuldtem neked oktober elejen.
Ez a kocsi akkor kerult fel, 1.2m-ert Debrecenben. Par het alatt elment.
Nezted te is, en is, h bal C oszlopnal horpadt. Mar most ki lett javitva.
Par napja 1.1m-ert bukkant fel Miskolcon a HAHU rendszereben.
Tegnap facebook-on pedig 1m-ert jelent meg.
Igen, ez mind ugyanaz az auto, NFS-424.
A tulaj amugy november 4-en beallitotta boritokepnek az autot.[ Szerkesztve ]
-
-
lsebestyen
addikt
válasz Szada85 #88123 üzenetére
"Egy csomó autós meg ölne azért, ha csak "motorkódos" lenne a fogalmija, mert akkor bármikor, mindenféle ocsmányirodai, meg egyéb jogi hercehurca nélkül bedobhatsz egy új típusazonos motort, a kutya nem fogja tudni."
Ja, pontosan ezért van ennyi "természetes elhasználódásból" nem olvasható azonosítójú motorblokk. Azt sem fogják róla tudni, ha lopott autóból származó motor van benne. Perkálsz egy deákot és máris természetes az elhasználódás...
[ Szerkesztve ]
-
FoLey-v
addikt
válasz Szada85 #88111 üzenetére
Ezt a hírdetést láttam egy bajom van vele hogy automata váltós és az nem az én terepem.
Nézegettem a dízeleket is na azok jóárban vannak és olcsóbban,csak ugye az alkatrész meg nem olcsók ha minden igaz. Vagy netán tévedek?
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
Tikakukac
titán
válasz Szada85 #88123 üzenetére
Én merek ítélkezni látatlanban is. Ennyi tulajt egy autó indok nélkül nem vált. Egyet igen, ha megveszi egy lakatos és javítja. Kettőt nehezen. Merítés aljából. És 300k-val az első ár alatt. Ezt hívom igazi villogó piroslámpás autónak, az okos motorszám csak cserkó a tejszínhabos süteményen.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Szada85 #88134 üzenetére
Nem kell átesni a paci másik oldalára és én is tévedhetek, plusz nem kell a tollamba-számba adni olyat, amit nem írtam le. Thx.
De hogyan látod reálisan: a sztori kerek, minden tiszta és esélyesen ez itt A vétel? Ennyire naivnak lenni azért nem kéne, üvölt az egészről, hogy nem ok nélkül pörög ez ennyit és így.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Szada85 #88143 üzenetére
Nem is kell rögtön farkast kiáltani, meg kell várni amikor már tényleg ott a farkas. Na itt megvan, egy egész falka, akár tanmesébe illő csupaszon abba a bizonyos erdőbe jellegűnek is mondanám
Cifrább meg nyilván mindig van, de sör fölött sztorizáshoz kicsit sokba van ez a "na és akkor vettem egy autót" kezdetű.A szög szerintem kibújt. Ezután akinek van kedve rámehet és hallgathat népmeséket. Az mondjuk ha jó helyen lakik kerülhet pár ezresbe csak, az már okés.
Nekem a matek az ami leginkább nem jön ki, ez volt a második erős bukó.
Igen, lehet. Az is lehet, hogy nagyapám valójában villamos volt, csak jól álcázta magát. Minden lehet
Mac sztori: ebben mi az érdekes vagy a fura vagy a gyanakvásra okot adó körülmény? A 4 hónap alatt végigment 10 kézen és Mac topikban voltak beírások, hogy random csíkoz vagy vannak képek amikor törött a panel benne, esetleg szervizes bedobta, hogy örül neki, hogy jól megy ultrasonic után?
Ha nem, akkor nincs benne semmi fura, én rendszeresen halászom le ezeket. Meg más hardvereket.13 éves ultra ritka ThinkPadot vettem most, érintetlen állapotban hasonló ciklussal akkuban. Na ez igen, ebben volt szkepticizmus rendesen. Holnap ki is derül mennyire jó a szimatom.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
hdanesz
senior tag
válasz Szada85 #88155 üzenetére
Autó esetében is előfordulhat, attól függ kinek mi a fontosabb.
Nekem három olyan autóm is volt amit rövid időn belül (2hónap, 4hónap ill. 5hónap után) adtam el.Az első esetben, zsenge fiatalkoromban egy 1995-ös Fiestát vettem. 3ajtós, fehér, 380 ezer ft volt. Sajnos, akkor még ezred annyi tapasztalatom sem volt használt autókkal...mint most. Így kb. ránéztem, megvettem téma volt. Utána persze jöttek az érdekességek: beázás a tetőkárpitnál, az utastér világítás mellett. Az M3-on a gödöllői dombságnál padlógázzal sem ment 90-nél többet. Igaz, csak 1.1-es benzines volt...de azért az nagyon kevés. Valamint a forgalmira rápillantva derült ki, hogy kisteherként kezdte az életét..és utólag alakították át 4 személyessé. Úgy döntöttem eladom....elcseréltem egy Escort-ra. Minimális ráfizetéssel.
A második eset már kicsit fájdalmasabb volt. VI-os Golf, 1.6szívó benzin,mi baj lehet? Nos, volt. Télen vettem, akkor nem is volt sok baja. Kivéve egy autópályás utat, amikor 250km után olajat kért. Meg is kapta. Hazaérve, újabb 250 után megint kért. Viszont normál, napi használatban (50-60km naponta országúton és 4-5km városi araszolás) nem fogyott az olaj jelentősen. Aztán bejöttek a 30-35fokok, akkor már ott jártunk, hogy 2-3naponta sírt olajért. Elvittem három szerelőhöz, mindhárom szomorú számokkal riogatott. És benne volt a lehetőség, hogy a javasolt megoldás sem segít. Motorbontás....stb.stb. Ezt én nem szerettem volna bevállalni. Akkoriban nem volt időm úgy foglalkozni vele, sokat utaztam a munkám miatt külföldre és a javítás kimentele sem volt biztos. 400ezres bukóval adtam el, azaz cseréltem el egy másik autóra 1:1-ben.
A harmadik eset volt a legszomorúbb. Több szempontból is. Citroen C5 (2009, 2.0HDi, Exclusive felszereltség minden földi jóval, masszázs elől, félbőr ülések, automata, bi-xenon fényszóró, hidropneumatikus felfüggesztés). Sok helyen dícsérték a 136LE-s kétezres dízelt. Csendes, jól megy, nem is fogyaszt sokat. Az Aisin hatos automatáról megint jókat hallottam. Nem pont C5-öt kerestem, de megláttam és beleszerettem. Volt már korábban egy 2002-es C5-öm, 1.8benzin, imádtam. Eljött egy ismerős is megnézni, akinek szintén ilyen motorral szerelt autója van. Igen, elkövettem azt a hibát, hogy nem nézettem meg szerelővel. A próbaút során minden szép és jó volt. Csend, nyugalom, csodás gyorsulás. pöpecül váltogató Aisin. Lényeg a lényeg megszereztem. Vásárlás után napokkal kiderült több dolog, amiket most nem részleteznék...de legyen elég annyi, hogy a 4 feltárt hibából egy volt égetőbb, a többi nem vészes. Ezzel még el is lettem volna. Szépen elterveztem milyen sorrendben és mikor javíttatom ki a dolgokat. A bibi ott volt, hogy az autó megint csak autópályás üzem után (lehet ez az Achilles sarka az autóknak ...vagy engem voodoo-zott meg valaki), másnap elköpte az olajat. Úgy ahogy van, több mint 5 liter olaj ki a betonra. 5km-t mentem vele hazáig, úgy hogy közben egy 4literes olaj totál kifolyt belőle, amit egy benzinkúton vettem. Másnap szerelő: hátsó-főtengely szimmering...csodás.
120ezer ft-ért megcsinálták. A szerelő elmondta, hogy nem ebbe való szimmering volt benne, ezért ment szét. De most már ők beletették a jót és minden csodás. Másnap elindultam a kocsival, 12-13 km után füst jött a motortérből. Na, ennek a fele sem tréfa. Megálltam, nézegettem, 1-2perc után a füst eltűnt. Olyan szaga volt mint amikor utat építenek. Hmm, ez bizony olaj lesz. A fene...hát megint folyna valahol? Vissza a szerelőhöz, aki azt javasolta, hogy kapjon az autó egy motormosást és alvázmosást kézzel, mert ugye a sok olajat szétnyomta a motortérben. Még a kipufogó távolabbi területeire is jutott.
Rendben, irány a mosó. Cirka 9 ezerért megcsinálták. Én örültem mint majom a farkának,hogy minden rendben. Még aznap hazafelé, megint füst. Akkor most mi van? Csak nem segített a mosás? Vissza ismét a szerelőhöz. Aki szerint tuti maradt egy kevés olaj valahol, az füstölt. Menjek vele továbbra is...ha megint füstöl..menjek vissza. 1-2hétig azért zabszemmel a seggemben vezettem, elég stresszes úgy autózni, hogy bármikor elfüstölhetsz. De szerencsére nem volt gond később a füsttel.
Megnyugodtam. Vettem 4 szép új gumit ennek örömére, 225/55/R17 méretben...az ugye nem olcsó meló. Két nappal utána, erős, morgó hang elölről. Hmm, kicsit kanyarogtam a kocsival, jobbra kanyarnál megszűnt a morgás. Ohh, akkor ez kerékcsapágy lesz. Irány a szerelő. Megnézik, cserélik. 120ezer ft. Ismét. Lehet ők erre az összegre vannak beállva. Mert mint kiderült mindkét oldalon cserélni kellett és csak gyári 36ezer /darab csapágy megy bele. Ezzel megint együtt tudtam volna élni, mert kicserélték és minden oké. Ez benne van a pakliban.
Ezután 3hét gondtalan autózás következett. Viszont, a C5 második autópályás útja után is elköpte az olajat, pont úgy mint az első után. Hijj, ennek a fele sem tréfa. Lelki szemeim előtt láttam az újabb 120 ezer ft megsemmisülését, majd egy autópályás út utáni ismételt köpetet. Elmeséltem a szerelőnek, hogy a 'jó' szimmering is megadta magát...most mi legyen?Több, más szerelőt felhívtam ( a kocsi ugye járóképtelen volt érthető okokból), mindenki motor megbontással és sok százezres várható számlákkal riogatott. A legtöbben a 200-500 ezer közti lehetséges összeget jelölték meg. De ugye semmi sem biztos. Majd ha végére érünk csak akkor.
Ekkor nehéz döntést kellett hoznom. 1. Bevállalom a bizonytalan kimenetelű és árfekvésű javíttatást? vagy 2. eladom a kocsit így ahogy van. Sokat gondolkoztam rajta. Még ha az olajköpést meggyógyítják mondjuk 2-300ezerért, akkor sem lettem volna biztos benne, hogy tényleg hátradőlhetek és ez a probléma megszűnik. Plusz, klímaventit is cserélni kellett volna, szintén csak gyári jó bele...cirka 90-100ezer. És volt még néhány kisebb hibája. Végül, az eladás mellett döntöttem. Feltettem a netre, hibásan...és vártam mi lesz. Első nap 5 ember érdeklődött. Meglepődtem. A színe miatt sokan kerestek ilyesmi autót (meggypiros), elég ritka C5-ben. Végül egy úriember bizonyult nyerőnek, eljött, megnézte, kipróbálta, jött vele 2 haverja.
Tisztában voltak a hibákkal, legalábbis amikről én tudtam. Úgy tisztességes ha elmondok mindent. Nem tököltek sokat, alig 40perc múlva már pénzzel a zsebemben és autó nélkül üldögéltem otthon. Pár héttel később jött tőle egy üzenet, amiben leírta, hogy jól tettem, hogy kiszálltam az autóból. Elég sok pénzt költött már rá - fél milliót - (baráti áron, ismerős szerelő csinálta) és mindig jött valami újabb dolog.
Most - le is kopogom - olyan autóm van, ami működik megbízhatóan. Elmondhatatlan érzés, hogy nem kell minden egyes induláskor azon aggódni, hogy mikor maradok az út szélén vagy mikor füstölök el.
Talán kicsit más a történet, mint a GTS Vectra esetében, mert én eleve hibásként hirdettem meg a kocsit. Nem is tehettem volna másképp. De az összes többi általam ismert hibáról is beszámoltam. Ahogy az úriember mondta aki megvette - inkább vesz magánembertől ismert állapotú, rossz autót, olcsón...amire költeni kell, mint hogy megvegyen egy neppertől egy ugyanolyat csak 1/3-al drágább áron és hibátlanként 'eladva'.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Szada85 #88210 üzenetére
Viszont az miért van, hogy ennek a kb 2000 lumennek kb a fele az autó előtti kb 4 m-t világítja meg?! Esküszöm, hogy bármely kerékpárlámpám fényelosztása jobb, amit a Buss+Müllertől vettem.
Nagyon gáz, hogy ez annyira elvakít, hogy nem látom, mi van messzebbKorábban olvastam, talán totalcar-on, hogy valahol anyáznak a túl erős ledes fényszórók miatt. Na, én is el tudnék erősebb tompítottat képzelni, de akkor az is legyen ledmátrix, legalább azon a részen, ahol egy bukkanón vakíthatja a szembe jövőt. Az Osram 1024 pixeles lede erre pont jó is lenne
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #88210 üzenetére
Ha jol tudom a sima led lampakat eu szinten akarjak kitiltani. Vagyis vagy ilyen ledmatrix lampa vagy semmi. Ez jo. Ledmatrixba meg nem kell ugye szintezö.
Viszont neten utanaolvasva valoban sokan panaszkodnak a lerakodo horetegre a lampan.
Valahol viszont en ugy olvastam, hogy a led lampakban hötes es fütes is van belül, mert mindenfele tulzo hömersekletre erzekeny a cucc. Azt el tudom kepzelni, ha egy drgabb modellben van fütes is, akkor ez a ho lerakodas nem gond.
Amugy hasonlo tema, amivel en is szoktam szenvedni az a tavolsagtartos tempomat a passatban. Ha jol tudom az a vw jelbe van integralva, ami egy ilyen fenyes müanyag felület. Na ilyen sürü hoesesben kb 1 perc alatt behavazodik es onnantol kezdve semmilyen tempomat nincs, mert kiirja, hogy nincs szenzorkép.
Vicces azert, hogy ilyen dolgokra nem gondolnak annyi tervezes meg teszteles soran.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #88293 üzenetére
Mert...
-kotortam mint egy idióta
-nem volt előttem senki
-állandóan jegesedett a fényszóró, kivéve ahol a tompított leolvasztotta
-volt pár cm hó, alig/nem látszottak a terelővonalak, ebben talán segített volna (nyilván nem)meg persze mert bunkó vagyok.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Szada85 #88519 üzenetére
Igen a pillanatnyiból elvileg látszik, csak egy diszkrét led nekem valahogy szembetűnőbb.
Köszi, bár az autó jelenleg még nincsen nálam de örülnék ha hétvégére már a ház előtt állna(#88520) Petyyyyy
Rengeteg márkát, típust néztem, benzinest, dízelt egyaránt, németet, japánt, olaszt, franciát minden félét tényleg. Aztán, úgy voltam vele az opelt ismerem, ismerem az opcomot, tudom mennyire szerelhető és mennyibe kerülnek az alkatrészek, és hogy milyen felszreltség elérhető.
Vectrából még a 2 literes turbós benzines lett volna opció de egyszerűen nincs. Ami szempont volt hogy 2008-nál öregebb ne nagyon legyen.
150 lovast szerettem volna és akkor azt chippelni 180-190 lóra, de az a műanyag szelepes megoldás a szívósornál eléggé elvette a kedvem, és nem akarok azzal szívni. Oké 80 ezer egy új, de azt ki meg be szerelni nagy munka.
Talán ez tartósabb lesz, 5 évre tervezek vele.
AFL-t picit bánom, hogy nincs de cserébe nem is akkora szívás amikor bedöglik. A lefájóbb pont még mindig a tetőablak, kombiknál ez baromi ritka -
mandras81
senior tag
válasz Szada85 #88536 üzenetére
Igen, kb. ez tart vissza a dologtól, hogy a plusz, amit nyújt, az nem éri meg ezt a költséget.
Petyyyyy: én vagyok a sofőr, úgyhogy elég az alá az ülés alá. Ha eljön az idő, akkor felteszem a megfelelő kérdést a csoportban, de még már van prioritásban, illetve erre is igaz, mint fentebb a xenon-ra, hogy gondolkozom azon, mennyire van szükségem rá egyáltalán. A combtámasz fontosabb lenne. A mostani konfigból csak ez a kettő hiányzik.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Szada85 #88666 üzenetére
És ezek az örvénycsappanyúk általánosságban mekkora kiadás és milyen sűrűn kell cserélni?
Athomi ezt magam is olvastam, sajnálom az esetet.
Más, tudom hogy már milliószor volt, de most volt időm nekem is ezt az ügyfélkapus dolgot megcsinálni, majd utánna néztem az "asztmám" után. Mert ott volt az a bizonyos gondolat hogy hát nem annyi az annyi az órában.
És nagy megkönnyebbülés volt mikor minden egyezett, sőt szinte a meglévő papírokkal összehasonlítás után nagy az egyezés is. Jó volt látni a régi képeket is amikor még nem volt nálam az autó, legalább tudom milyen alufelnivel jött ki eredetileg, na meg a tér elválasztó sincs meg Még idő pontok alapján is majdnem egyeznek.
Gondoltam megosztom veletek ezt a jó hírt, ne csak mindig a gondok, bajok legyenek. És ezt tessék nem félre érteni , mert azok kibeszélése is fontos.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
F_Gergely
őstag
válasz Szada85 #88675 üzenetére
Én a B vectránál szedtem szét, pedig ott fémből volt minden, de 2 lapát igen erőteljesen el volt hajolva, plusz ott a vákumvezérelt mechanika is törött volt. Én bontottra cseréltem, de nagy meló volt letakarítani mindent, a szívósor maga pedig hihetetlenül dzsuvás volt két ujjvastagság helyett kb talán a kisujjam be betudtam volna dugni annyira szűk volt a keresztmetszet.
A bontott végül is egész jól bírta, de aztán eladás előtt pont a vákumdob ment szét rajta.
C vectránál meg ugye ez az egész műanyag... Mai napig fogom a fejem, hogy melyik gyökér találta ki hogy ezek műanyagból legyenek, ami ráadásul ezerszer jobban kopik mint a fém... -
kcsa
veterán
válasz Szada85 #88675 üzenetére
Tudom, mindig az off járművemmel jövök (itt csak kibickedek ), de a szívóbenzin se garancia semmire
Kb. ugyanez a baja.
-
trassher
addikt
válasz Szada85 #88675 üzenetére
Ez egy nagyon jól összeszedett oldal. Engem egyik sem érint, mondjuk az X14XE szívósora épp ilyen mint itt a képeken a Z14XE-ben található. Érdekes esti olvasmány.
Szerk.: A mezőgazdasági gépekben ezeknél még durvább spórolások is előfordulnak pedig egy tisztességes pótkocsi is 6 millió felett van akciósan, a traktorokról nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Zolabol
tag
válasz Szada85 #88808 üzenetére
Helló, elképzelhető az volt a baj... ugyanis gomb nyomogatással felhúzva, nem ment fel teljesen, kb 5-7mm hiányzott neki. (Ez már ugye gumin belül volt, így nem volt feltűnő, összehasonlítottam a másik ablakkal, így vettem észre)
Saru le, majd vissza, és az újratanítás megoldotta.Köszönöm mindenkinek
-
bazsimano
őstag
válasz Szada85 #88841 üzenetére
ezert mondom hogy en csak hallomasbol irtam de multkor amikor voltam teszt napon valamelyik opel kereskedesnel, akkor beultem az egyik uj zafiraba..es tenyleg "kicsi" keskeny volt...hasonlo mint az astra h belseje...
persze meg kell nezni...ezert mondtam, hogy sok a kerdes...mekkora a csalad es hasonlok -
beg
veterán
válasz Szada85 #89106 üzenetére
Ez az élettartam tök érdekes dolog. Váltóolajnál is ugye élettartamot ad meg a GM.
Node mennyi egy autó élettartama? 100-200-300 ezer km? 500 ezer? 1 millió?
Nem mindegy. Közel a 300k-hoz filózok a váltóolaj kiszippantásán az utántöltőn keresztül, de nem tudom nekiálljak-e, vagy még nem értünk az élettartam végéhez.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #89196 üzenetére
Igaz, hogy nekem f40-es 6-os kézim van, de ahogy látom utóbbi időben egész profi lettél váltó témában.
Szóval nekem most az a problémám, hogy hidegen induláskor néha nem akarja bevenni a rückwerz-et valamiért, és bele kell erőszakolni (hiába teszem vissza üresbe, és próbálkozok finomon). Viszont miután egyszer bevette (beleerőltettem), utána megy mint kés a vajban.
Ez talán huzalozási probléma? Ezt megcsináltatni, 50, 100, vagy 200ezres tétel (utóbbi időben nagyon nő a számla, hogy mit akarok megcsináltatni)?Illetve a kézi váltóban elvileg élettarta olaj van, ezt milyan gyakran érdemes cserélni?
Egyébként váltóolajat G astrában/A zafiban is kéne cserélni, mert arról még főleg nem hallottam (pedig nem mai darabok)?[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs