Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz cocki #89182 üzenetére

    Az A14NET-es motorokhoz elvileg M32-es kódjelü, 6 sebességes váltót raktak (modellt nem írtál, de J Astrát, Insigniát is szerelték ilyennel).

    Az M32-es kéziváltó elsö szériája (2012-13 elötti gyártmányok) ismert sajnos pár nyügjéröl (kényes a váltóolaj 60 ezrenkénti cseréjére, ha ez elmarad, akkor a csapágyak kenése rossz lehet, kenés nélkül pedig sérülhetnek, és így tovább.), erre a Google-ban rákeresve ("M32 váltó hiba", és hasonló keresöszavakkal) böséges anyag lesz, ugyanígy Youtube-on is van jópár videó a gyanús tünetekröl.
    Az egyik ilyen tünet tud lenni a váltókar "hintázása" sebességben, bár eddig jellemzöen 2-3-4-es fokozatban számoltak be a tulajok.

    Viszont nem kizárólagosan ez a hiba okozhatja a váltókar billegését, többek írtak arról, hogy mivel maga a váltókar itt nem rudazaton keresztül vezérli a váltót magát, hanem huzalokkal (Seilzug), így lehet, hogy csak maga ez a huzalozás állítódott el/kopott meg, és ezért csinálja. Elsö körben érdemes lehet erre ránézni, plusz mellette figyelni, hogy a többi tünet nem jelentkezik-e, ami a komolyabb hibára utalna.

Új hozzászólás Aktív témák