- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Szada85 #75254 üzenetére
Ez a flexfix rendszert nem úgy van (volt) J astránál is hogy a szalonnál előre kellett jelezni, mert utólagosan nem kiépíthető? Mert hiába van a hátsó lökhárító cserélve, de a tartó egység csak akkor építhető ki ha az ahhoz tartozó módosított "fiókos"padlólemez is van? Mint a Mokkánál, Zafiránál, Merivánál, Antaránál, és elvileg a Corsánál?
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #75303 üzenetére
Az teszi majd az i-re a pontot.
Teljesen mindegy ki mekkoráva közlekedik, ebben a topikban szerintem pont nem számít.
Sőt, ti vagytok azon bátrak, akik előbb utóbb meg tudják majd mondani merjen-e váltani a user egynégyidegesről egy-egy bengatemetőre.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
opr
veterán
válasz Szada85 #75301 üzenetére
Udv nepek!
Csatlakoztam en is egy tegnap vasarolt 2002-es 1.8as B Vectra-val.
Ezzel kapcsolatos lenne az elso kerdesem is:
Van valami jo modszer az ulesek/karpitok alapos kitakaritasara? Valami irgalmatlan retkes szegeny belulrol, ugyhogy nem vagyok biztos benne, hogy a szokasos raspiccelos habos karpittisztitok eleg erosek lesznek a feladathoz."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
F_Gergely
őstag
válasz Szada85 #75428 üzenetére
Az a baj hogy az idő ketyeg, nekem legkésőbb augusztus végére kéne az autó mert a mostanin lejár a műszaki. És én elég háklis vagyok, és megalomán, szóval csak full extra, nálam a 4x elektromos ablak ülésfűtés az alap, de vectrában a 150 lovas kéne full bőrrel, minden extrával. Ez viszont ritka.
Szövetbelsős fapad nem kell és nem érdekel mennyire jó állapotú és megkímélt.
Az is lehet hogy nem vectra lesz, de amúgy szimpatikus volt maga a típus, beleülni vezetni, van benne hely, kicsit olyan omegás visszasírásom volt. -
F_Gergely
őstag
válasz Szada85 #75435 üzenetére
Legrosszabb esetben persze áttolom műszakin, csak már nem akarok rá költeni, egy forintot sem.
Meg csörög, zörög, már elég volt belőle. Télen meg nem akarok autót venni mert az baromi nagy szívás, illetve jó lenne elmenni szabira is és jó lenne már másik autóval.
De nyilván ha nem találok, marad ez, csak már nagyon unom. -
WP14
őstag
válasz Szada85 #75596 üzenetére
Először én is azt hittem, hogy azok az elvárásai, de később meg Az a baj, hogy a benzines sose fog olyan vezetesi elmenyt adni mint egy dizel. ezt írta.
Engem összezavart rendesen.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #75768 üzenetére
Nem értem mi volt ebben a kihívás? Pedig hányszor mondtam neked Szada javulj meg, különben elvisz az ördög. És bár tudom javulnál te, de nem megy az olyan könnyen a V6 hegyen.
Most hogy megnyugtattad a kis lelked meg a miénket is, autózhatsz tovább normálisan.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
_seth_
veterán
válasz Szada85 #76427 üzenetére
Alakulgat, köszi
A menetfény megvolt az előzőn is, nem szép, de jó Rács mögé és más megoldással többet kellett volna a lökhárítón faragni amit nem szerettem volna, ennek összesen 4 csavarja van és az is csak akkor látszik, ha leszedem, ha valaki lefekszik az autó elé A rácshoz nem nyúlok, ahhoz túl drága és törékeny, így maradt ez a megoldás Gyári a cél, de a DRL-t már annyira megszoktam, hogy nem akartam kihagyni + nem is volt olcsó anno + illik is a sorba: osram xenarc nightbreaker a xenon, osram cool blue a távolsági és a ködlámpa is valamint a helyzetjelző és osram a menetfény is, még az index is az
De ha egyszer találok valami kevésbé szembeötlő megoldást akkor majd váltok, egy NSSC 506-os nevűt már ajánlottak ami pont követi a vectra lökösnének a formáját, de még várok valami tutibbra, esetleg ami még szóbajöhet az a ködlámpák cseréje Osram DRL-re ami ködlámpa is, de a jelenleg elérhető darabok túl nagyok a zender lökös hella ködlámpáinak a helyére, persze azon a helyen is lehet még nagyobb lyukat csinálni...
Rács mögé helyezésen is gondolkoztam, lenne egy ötletem rá, hogy a rácsot magát ne kelljen fúrni, vágni, de nem tudom, hogy úgy mennyire lenne használható a fénye.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Kickass
őstag
válasz Szada85 #76525 üzenetére
Azért ezzel vitatkoznék.
Szinte süt a cikkíró sértődöttsége végig a cikkben, igazából ez csak újabb hiszti a sok közül, és semmi konstruktív dolog nincs benne. Pontosan ezért lehet megírni a 1350. ugyanilyen cikket, mert semmi hozzáadott érték nincs benne a síráson kívül.
Semmivel sem jobb mint az önkéntes rendőrt vagy erkölcscsőszt játszó emberek az utakon akik csak azért is feltartják a forgalmat, pl. autópályán, hogy megmutassák mi a rend.
Az alapvető probléma nem a gyorshajtással van, annak kiszűrésére van a megfelelő szerv/technika. Több beszélgetés során kifejtettem, hogy a magyar vezetők nagytöbbsége nem tud autópályán közlekedni, nem tanítják meg nekik és nem is követik a szabályokat. Ebben az esetben a szigorúan vett saját véleményem az, hogy azért nem tartják be mert nem is ismerik őket. Egyrészről ott a jobbra tartási kötelezettség és meg lehet nézni hány autó van pl. az M7-es 2x3 sávos szakaszán a a legkülsőben. Másrészről ott van az indokolatlanul senkit nem kényszerítünk pl. vészfékezésre, tökmindegy ha mögöttem 210el érkezik valaki akkor se hajtok ki elé 130al csak azért hogy na majd én most jól megmutatom lassítson le a paraszt. Harmadrészről a már említett követési távolság.
Ehhez adódik még a magyaros fűszer, vagyishogy mindenki szent meggyőződése az ha már kifizette az autópályadíjat akkor ő azt csinál amit akar. 110-el döcög a belsőben vagy középsőben, nem segíti egy átmeneti gyorsítással a gyorsabban haladni akarókat, villogás (amit sehol a világon nem láttam még gyakorlatként használva sőt a legtöbb helyen tiltott) + a fent leírtak.
A fix trafik is csak rontották a helyzetet kirakták őket mindenki tudja hol vannak, többször jártam úgy hogy 150-160 körüli sebességgel megelőzött valaki majd a külsőből véletlen visszaelőztem mert a trafi előtt 120ra lassított (facepalm). Sokkal hatékonyabb lenne a szakaszon mért átlagsebesség (zónákra osztva belépési és kilépési idő alapján pontosan megállapítható, mint pl- angliában) vagy több civil autó szerepeltetése a rendőrség részéről az aktív forgalomban (szintén anglia vagy pl USA mintára). Emellett alkalmazni egy csomó olyan passzív közlekedésbiztonsági eszközt, különböző színű fényvisszaverős prizmák, sima illetve interaktív figyelemfelhívó táblák amik segítenék az autósókat tulajdonképp a saját tudatlanságuk kiküszöbölésében.Persze egyszerűbb zsíros pályázatokon leosztani egy csomó pénzt a haveroknak, majd kirakni egy rakat fix meg 3 lábú trafit a közlekedésbiztonságra hivatkozva. A rendőr is pihen meg senki egoja nem sérül. És még stadionépítésre is marad pénz....
[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz Szada85 #76534 üzenetére
Érdekes ez a " Section Control " Tehát, ha az adott részen 80 km/h a sebességkorlátozás és én az első 50%-át a távnak 140 km/h-ás sebességgel, a második 50%-át pedig 20 km/h-ás sebességgel teszem meg, akkor szabályosan közlekedtem, mert a végén a számítás szerint éppen a megfelelő idő alatt tettem meg az adott távot? Jól kitalálták.
(Tudom, hogy értelmetlen ez így, csak példaként, mert attól még lehet gyorshajtani az adott szakaszon.)
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
-
Tomoty
aktív tag
válasz Szada85 #76777 üzenetére
Nekem pont egy ilyen 1.8-ast (Z18XE AstraH) sikerült felokosítanom ilyen Dbilas egységekkel 178 lóig.
Igaz 2-3 napig fokolgattam a vezérműtengelyeket. Illetve több tengellyel is próbálkoztam.
Rengeteg beleölt munkaóra (és pénz ) volt elérni a 178LE-t egy 1.8-as blokkból, de imádtam!Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
válasz Szada85 #76859 üzenetére
Nagyon szép!
Gergőke88
A régi -új Insigniát azért vettem egybe mert ekkora összegből"nálam" mindegyike játszana. 2016-os jobban tetszik mint formára kívül és belül. De nem azt jelenti hogy az újjal nem békülnék meg, csak nem a cikkben említett motorral választanám.
Az új árát pedíg nem tudtam. K Astrával játszottam el gondolatban és néztem át az árlistát.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
WP14
őstag
válasz Szada85 #76947 üzenetére
Olajjáratokról nem hallottam, kettőstömegű közvetve része csak a motornak, én úgy tudom LET-ben is kovácsolt hajtókarok erősített dugókkal, software meg részletkérdés, enyém is 230 LE a LET turboval, LEH-hel 240 lenne, apró módosítással.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
válasz Szada85 #77062 üzenetére
Ahh én meg mondom ha eszi a Corsa mi lesz, mert ismert 5000km alatt nem ette, az új olajjal még nem tudjuk 1000km nem mérvadó. Vagy igen? Költői, de maxon van.
Szerk: Azzzz ha a motorom enne ennyit menne a dunába. 6000km / 0.0dl
Jó akkor autó=eheti nem is kicsit![ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Szada85 #77067 üzenetére
F-nél is nagyon változó. Az enyém sok rövid távon még a 5W40-ből sem eszik meg szinte semmit sem egy év alatt (Kb 8000km). Pedig főleg városban megy a gép.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
WZP
aktív tag
válasz Szada85 #77134 üzenetére
Szép jövőkép. Az enyém ugye 262000km, és nem tudok róla hogy valaha lett volna már csiga cserélve bár még nagyon alaposan nem néztem át a nézet szervízkönyvet. Az tűnt fel csak benne hogy kb 15k-s olajcsereperiódust tartottak vele. Z14XEP max 10k-s ajánlottja után kicsit soknak tűnik nekem.
A helyzetjelzős trükköt én nem tudtam működésre bírni. Akáthogy próbáltam index karra nem reagált a helyzetjelző. Ha a kapcsolóval felkapcsoltam akkor meg kapcsolódott mindkét oldalt. G Astrán működött ez már valakinek ? Lehet ez veki exkluzív.
Inter Arma Enim Silent Leges
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Reklámblokkolók topikja
- iPhone topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mesterséges intelligencia topik
- Popcorn Hour topik
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs