Új hozzászólás Aktív témák

  • ArthurShelby

    addikt

    válasz Szada85 #89196 üzenetére

    Igaz, hogy nekem f40-es 6-os kézim van, de ahogy látom utóbbi időben egész profi lettél váltó témában.
    Szóval nekem most az a problémám, hogy hidegen induláskor néha nem akarja bevenni a rückwerz-et valamiért, és bele kell erőszakolni (hiába teszem vissza üresbe, és próbálkozok finomon). Viszont miután egyszer bevette (beleerőltettem), utána megy mint kés a vajban.
    Ez talán huzalozási probléma? Ezt megcsináltatni, 50, 100, vagy 200ezres tétel (utóbbi időben nagyon nő a számla, hogy mit akarok megcsináltatni)?

    Illetve a kézi váltóban elvileg élettarta olaj van, ezt milyan gyakran érdemes cserélni?
    Egyébként váltóolajat G astrában/A zafiban is kéne cserélni, mert arról még főleg nem hallottam (pedig nem mai darabok)?

    [ Szerkesztve ]

    A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

Új hozzászólás Aktív témák