-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz Szada85 #66168 üzenetére
Én is lecsekkoltam mikor írtad és látom, hogy mennyi az annyi. Na de ha majd 500€-s bankjegyek repkednek akkor már nem csak egy turbó felújításra jutna.
roberto211: Az egr szelep nem fog kitisztulni semmitől csak ha lekapod és megpucolod. Mondjuk az nem ilyen hibát produkál. Levegő vagy üzemanyag gond lesz nagy eséllyel.
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #66262 üzenetére
Igen, amugy ez meglehetösen fura volt nekem is Mert 9 millios autonal 1-1,5 millio az benne van, de azert a 2,5 az eleg szep.
Amugy most raneztem a mobile.de-re es meg is valtoztattam, amit irni akartam.... eddig ezek, ilyen felszereltseggel 22 ezer euro körül mentek par 1000 km el. Most mar 19k euro alatt. Szoval ugy nez ki eddig tartott az "ujdonsag varazsa" árkepzes Kicsit beestek az arak.
Ujonnan biztosan en sem vennek egyelöre autot.....9,2M a listaar, elhozod ezzel a meglehetösen nagy kedvezmennyel akkor olyan 6,7 körül, majd 4k km mulva mar csak kb 5,7 et er, ujabb 1 ev es talan 5 milliot kapsz erte...stb....azert igy lenne egy szivbaj a ft/km költseg
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Szada85 #66275 üzenetére
"Az új autó nyilván az elsö pár évben sokat veszít értékéböl ( kivéve a ritka szupersportautók elsö-utolsó darabjai mondjuk ), de szerintem ezt bele kell kalkulálni."
Nem tudom de nekem nagyon nagyon tele kellene lennem hogy új kocsit vegyek, vagy cégemnek kellene lenni hogy megérje. Egy 10 millás kocsin 3 év alatt már ~5 millát buksz, az havi szintem így akkor csak az amortizáció 138 ezer, és még nem csináltál vele semmit...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #66275 üzenetére
Igen, ez a BlackFriday is atyavilag, hogy mekkora egy kamu nagyon sokszor felnyomjak az arat, 30% al, rairjak, hogy 40% kedvezmeny es akkor kaptal 10% ot es kifosztjak a boltot ...egy ket esetben mondjuk van valoban jo kedvezmeny, de 90% az csak a birkak megvezetese szvsz.
Uj auto az cool dolog. Tenyleg olyan, amit szeretnel, Te kezded el hasznalni, szepen törödve hasznalod, bejaratod, olajat csereled, ahogy illik, ott a gari ha valami gyartasi hiba van, tudod, hogy nem volt mostohan hajtva stb...jo dolog ez es ha igy hasznalod par ev mulva egy kinalati lista legdragabb darabjai között hirdetheted meg, vagy hajthatod nyugodt szivvel hoszabb akar 7-8 evig is. Csak hat ugye ennek meg kell fizetni az arat meg persze az atadas is kiraly, izgulsz, elemeny stb
Hasznaltauto olcso, de benne van a riziko kökemenyen....akar milyen alapos vagy, jo esellyel alapbol kompromisszummal fogod megvenni es ha "hozzaertötöl" jön ki tudja mik vannak elrelytve, ganyolva....hogyan volt hasznalva, odafigyelt e az olajcsere, visszahütötte e a turbot ha kellett, kitaposta e a szemet hidegen a -10fokban, hogy gyorsabban fütsön.....stb. Aztan ha valami hiba van na akkor aztan talald ki, hogy normal hiba, vagy valami relytett ganyolas, vagy relytett hiba, vagy az amugy 2x annyi km miatti hiba, vagy valoban volt e cserelve az az alkatresz.....nem egy egyszerü örtenet ez a hasznaltauto....amiket olvasni storykat
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Szada85 #66281 üzenetére
Ahogy most belemélyültem már vagy fél éve ebbe a használt piacba valóban nagy rizikó, de inkább az ilyen 5 év feletti kocsik, pár évest azért kilehet fogni jót utánajárással, 5 év felettihez már tényleg szerencse is kell. Az meg hogy pár évesen is lehet buktató persze, mert nem melegítette be meg húzatta meg stb ahogy Declare írta is, de akkor is 10 millás újra visszatérve 3 évesen buksz rajta 5-öt, azaz havi 138 ezret ahogy írtam, és még nem szervizelted nem csináltál vele semmit, ez csak az amortizáció...Ha megveszed 3 évesen, legyen az turbó cserés is 138 ezerbe 100% nem lesz havonta szervizeléssel együtt sem, de még 50-be se.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #66285 üzenetére
ez sajnos erösen benne van igen...körültekintönek kell lenni nagyon es akkor sincs gari semmire Van amugy egy nagyon jo kiallasu J GTC most a mobile-n...csak a többihez kepest gyanusan olcso [link] ezt szivesen bevallalnam.
(#66286) Petyyyyy -7,5 ben semmit nem csinal a klima de 2 fokban sem. . Az a paragatlo jol müködik, de csak par napig igazan hatasos. Ez a parna, viszont nagyon jo
(#66287) Szada85 a baj azzal volt, hogy beültem es csurom para volt az ablak. Aztan lefujta persze par perc alatt, de addig nem lattam semmit. Következö inditasnal ugyan ez volt. Szoval nem hiszem, hogy az különösen nedves lenne....de nem is csereltem soha sajat magam, fogalmam sincs hogy kell, de kedvem sincs hozza cserelve van minden olajcserenel.
-
trassher
addikt
válasz Szada85 #66295 üzenetére
Eltörném mind a 10 ujját aki a pollenszűrőt úgy tervezte oda ahogy. Persze, hogy a pollenszűrő ház síkjába lóg a fűtésbox aztán lehet origamizni, hogy valahogy beerőszakolja az ember. Természetesen figyelve, hogy ne törje meg nagyon a szűrő merevítését mert akkor sehogy sem áll.
Redmi Note 7
-
lsebestyen
addikt
válasz Szada85 #66522 üzenetére
Hát igen...Aki hibátlan esztétikai állapotban lévő autót szeretne venni, az vegyen újat, vagy 1-2 éves autót. Nyilván sokba kerül fényezni/javítani egy elemet az autón (még a 22 éves Astrára is 25k/elem volt a fényezés), de a parkolóban úgyis ráfogja nyitni az ajtót, szóval ezeket el kell engedni, pláne egy középkategóriás autónál. Nyilván az elvárható, h műszakilag legyen rendben, számomra ez a mérvadó. Szóval ja, ezért is van itthon ekkora divatja az óratekerésnek is.
Persze nem azt mondom, h nem zavar, ha szanaszét van horpadva az autó, vagy tiszta mocsok, mert zavar persze engem is, de ennyi pénzért ezt bele kell kalkulálni. Ettől még lehet egy tök jó autó. -
szabonagyur
félisten
-
Petyyyyy
addikt
-
trassher
addikt
válasz Szada85 #66966 üzenetére
Én a 3-as versenyzőre szavaznék még azzal az ocsmány kárpittal is. A 2-es valóban hülyegyerek autónak tűnik, az 1-es meg maga a vég. Hetedik és nyolcadik képen az az üléshuzat nagyon oláh, a kutya alá szégyellném betenni.
A 3-as számúba kerítenék egy nagy recaro szettet és csókolom. Színe szép, felni szép.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-
trassher
addikt
válasz Szada85 #66973 üzenetére
Erre a szettre gondoltam. Eddig csak h astra-ban láttam, ültem benne de ettől jobb ülés nem hiszem, hogy létezne opelbe.
Ahhoz a fagolyós cucchoz ilyen kormányvédő is kell, csak úgy ér valamit. Az az igazi retro műbőr amit fel kellett tekerni a kormányra és a zsinórral rögzíteni.Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #66966 üzenetére
Hat en tovabb keresgelnek....
Az elsö az igenytelen tulaj benyomasat kelti....a serülesek egy dolog, de hogy koszosan fenykepezi az autot, a kepek minösege, a hatter, a poros müszerfal, közepen a 210 es matricaval....es hat ez az üleshuzat
A masodik az nem rossz. Jol felszerelt, valszeg kicsit hülyegyerek modjara hajtott, de azert talan normalisan karbantartott auto (lelkesedes ). Azt az ocsmany kipufogot azonnal leszednem es akkor lehet belelöle egy szep auto.
A harmadik nyilvan a legkomolyabb, mondjuk eleg fekete gyaszhszar/maffiozo feeling valahogy nagyon fekete....a nagyobb baj, hogy total fapad....a közepkonzolba beeszkabalt lakkfekete utolagos radio, meg az a navi odaerösitve föle jájjj...mondjuk ha utolag ezeket ki tudod küszöbölni bontobol, ebayröl, akkor akar az is lehet tuti
-
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #67910 üzenetére
Hat figyi, szerintem azert erthetö, ha az ember a legjobb allapotu auto megvetelere törekszik. 2-3 evesen nem nagy kunszt egy tip top allapotu autot felmutatni. 5-8-10 evesen viszont egyre inkabb.
En pl ha megnezek egy hirdetest es azon az auto koszos, egy rendetlen udvarban van, homalyos stb...az azonnal egy igenytelen tulajra vall. Ebböl azonnal arra következtetek, hogy akkor igy is tartotta karban/hasznalta a kocsit. Egy ilyen ember jo esellyel nem fog 10k km enkent olajat cserelni (mert vegiggondolja mondjuk, hogy sokat hasznalja rövid tavon), nem fog foglalkozni milyen olaj kerül bele, nem fogja melegiteni/hüteni vagy kimelni a motort amikor kellene stb.
Ugyan ez egy ütött kopott autonal. Ha össze vissza van huzva-nyuzva, majd legyintenek, hogy "oh, hat ez egy 8 eves astra, kit erdekel" az ugyan ezt feltetelezi.
Vagy a glettes/javitott/fujt auto....ha mar fenykepekkel kell ezt azt bizonygatni, akkor megette a rosseb...(gondolatmenet, oke lefenykepezte, hogy meghuzta az oldalat, de vajon lefenykepezte azt is, hogy fennakadt vele a szantaon es leszakitotta az auto fel aljat? ). Ellenben, ha szepen ki van javitva, akkor volt igenye arra, hogy ne egy lezuzott autoban üljön....plussz pont.
Persze ezek mind feltetelezesek, de bennem ez forog le.
Ellenben ha van egy tip top szep auto, akkor vagy csontnelkül atvagnak, pedig romma volt törve 2x vagy valoban talaltal egy autot, amit körültekintöen hasznaltak/tartottak karban. Mert vannak 8-10 eves autok ilyenek is, meg olyanok is.
Mondom viszont ezek szubjektiv nezöpontok, nem kell igy gondolkoznia mindenkinek
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #67922 üzenetére
Ja jo, ezt adom persze
Sajna ilyen kis hibak vannak, de en inkabb arra gondoltam, amikor van valami bazi nagy huzas/nyomas es "jo az ugy".....nekem is van sajna ilyen kisebb nagyobb parkolos serüles bar ezeket jobbara mosaskor/waxolaskor lehet eszrevenni...imadom, amikor mosom es igy "hat ez mia .... ooo baaa..hogy....aaa..." .
Ja meg az autopalyas köfelverödesek hat azzal nem lehet mit tenni
Sok kitartast az auto arulasahoz...kemeny egy menet lehet
Megvan mi lesz helyette?
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #67925 üzenetére
Aki nem személyesen próbál alkudozni, annak ketchup jár a mustár mellé kolbász helyett.
Az ilyet face 2 face kell intézni, úgy sokkal jobb.Amúgy csak szólok, hogy Clooney még az Ocean's filmekben sem volt annyira kipattintva, mint te. Buktad.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
válasz Szada85 #67910 üzenetére
Igen sajnos ez a jellemző de szerintem sok olyan is van aki tisztában van azzal mit keres és mit várhat el. Nem kell szívbajosnak lenni, aki egyből azzal kezdi, hogy de ez akkor is ilyen öreg, biztos össze volt törve, nem ér ennyit annak meg kell mondani, hogy ki lehet fáradni a kapun. Nézegetem a g astra hirdetéseket, hogy ha eladásra kerül a sor akkor képben legyek az árakkal. Olyan mérhetetlenül lepukkant, igénytelen fosokat árulnak 800-900 között, hogy sírni támad kedvem. Sokan még arra is igénytelenek, hogy legalább a fotózás előtt kitakarítsák, lemossák az autót. Kíváncsi lennék ha létezne ilyen statisztika de erős a gyanúm, hogy a lepukkant szart hamarabb megveszik mint a rendben tartottat csak azért mert annak elkérik az árát. A leendő tulaj meg beleéli magát a tudatba, hogy biztos jó az olcsóbb is, a hülye csak le akar húzni.
Redmi Note 7
-
Doggy dog
senior tag
válasz Szada85 #67921 üzenetére
Tegnap mellém állt megint az a tag,aki meghúzta a vezető oldali ajtót.
Néztem is,hogy vajon a "pocakjával" hogyan tudott kiszállni az autójából.
Az ajtómon nem láttam rányitás nyomát,de biztos ami biztos alapon arrébb álltam 1 kicsit!Most az a "menő" itt nálunk,hogy úgy állnak be,hogy jó passzentos legyen balról,ahonnan kiszáll.A másik oldalon meg 3x akkora hely.
Négy emberkét tudok,akik mostanában így parkolnak le két autó közé.[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
diegho
nagyúr
válasz Szada85 #68835 üzenetére
Az egyik céges autón (A6 2.5 TDI) előzés közben hullott szét a turbó minden előjel nélkül. Szóval bizony széthullhat előjel nélkül is. A többi 1.9 PDTDI-n (mindegyiken volt már legalább 1 turbó csere, a rekorder 3-nál tart, igaz 500k km van benne) mindig előjellel halálozott el.
-
Ferike81
senior tag
válasz Szada85 #68835 üzenetére
Nekünk a 2.2Dti Vectrában tankolás után 1,5órával, minden előjel nélkül hullott szét a turbó. Előzni kezdtem, kattanás, elment az erő, belenéztem a tükörbe, sűrű kék füst, megálltam. Bebizonyosodott, hogy az üzemanyag volt fos.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #68843 üzenetére
Persze, semmi nem megy tönkre pikk pakk....max tenyleg valami extrem anyaghiba folytan.....ennek en is utanna kerdeztem autoszerelönel is, de itt a Ph n is. Szinte mindig kell legyen elöjel, csak a tulaj nem veszi eszre (olajfogyas, üzemanyag fogyasztas növekedes, füst, rendellenes hang, sipolas, fütyüles, motorerö vesztes stbstb... az en automnal pl a valtoban csapagyhibas volt gyarilag....az elözö tulajnal szetesett a palyan....azt kb javitottak csak meg, igy nekem ismet elöjött ugyan az a hiba (masik, ki nem cserelt csapagyakra). AMikor en a szerelömhöz vittem, hogy fura hangja van valaminek, akkor még a szerelöm szerint 1000 km eket birt volna ki a hibas csapagy rendszer....azt mondta el sem tudja kepzelni az elözö tulajnak milyen hangokat kellett ennek produkalnia, mielött szetesett....sajna sokan tenyleg csak az üzemanyag visszajelzöt ismerik, aztan tiporjak falabbal a verdakat a legkisebb erzek nelkül. Igy turbos, benzines, szivo, dizel, minden szethullik.....
Latom megint temanal vagyunk amugy megint az ördögi turbo benzines persze a turbo dizellel, ami magasabb nyomassal, nagyobb nyomatekkal, sokkal durvabb rezgesekkel, korommal, nagyobb höterhelessel van megspekelve az teljesen oke...pedig a joöreg szivodizel, az aztan tenyleg kiment a vilagbol
Van valami fejlemeny, auto eladas, uj auto vetel temakörben?
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Szada85 #68846 üzenetére
Január általában valóban nem legjobb ilyen szempontból. Mondjuk én eddig mind a két autómat januárban adtam el!
tixem Ez nekem is tetszik! Jó az ára, ha felszerelt és ha a km és a szerviz háttér is rendben van akkor jó vétel lehet. El kell vinni egy ilyen Opeles 5K átvizsgálásra.
A "papucsok" meg szembetűnően nagyok és szerintem fölöslegesek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #68863 üzenetére
egy jo V6 az klassz Audi, BMW eseten nyilvan ki kell fizetni a marka felarat + ezeknel az autoknal azert jobban szamolni kell az idiota tulajokkal....talan egy vectranal nem annyira. Mondjuk ugye azert egy hatso kerek hajtas, az sokat adhat a feelingnek....csak kerdes ez mibe kerül es megeri e Neked.
Majd azert osszd meg a fejlemenyeket
(#68864) Ferike81 azert az eleg komoly story en regebben is csak mol/shell/omv nel tankoltam otthon....aztan egy ideje atalltam omv re ha egy mod van ra. Rengeteget szamit az üzemanyag minösege a modernebb motoroknal. Nekem tavaly lett kipufogo rendszer cserelve, 2 eve meg raneztek a turbora es minden olyan volt, hogy a szerelök pislogtak, hogy ez tenyleg dizel? es 2008 as a kocsi már tul a 240k km. Kettöstömegü volt mar cserelve, de az is csak biztonsag kedveert, amikor szethullott a gyarihibas valto az elözö tulajnak. Minden mas gyari.
Ilyen storyt amugy meselt a szerelöm is, mint a Tied, de kizarolag azoknal, akik hosszu eveken keresztül tankoljak a csencselt, meg roman gazolajat.
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #69156 üzenetére
Ilyen idös autora szerintem a voll casco felesleges. Nezd meg a teil cascot, nekem az nagyon kedvezö es ilyen ertekü autokra, mint ami nekem is van, Te is nezel, szvsz több, mint eleg. (Nezd meg a direct Line-t, en is naluk vagyok, jo aron van es Nemet ismeröseim szerint jo....elöször nem volt szimpatikus, kicsit fapados biztosito, de mondom, Nemetek szerint is jo, szoval igy nem felek mar töle ) Amugy a VHV is nagyon jo, csak dragabb azert, viszont ott komolyabb az ügyfelszolgalat.
Egyeni merlegeles....[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #69158 üzenetére
Erre az allsecure ra ranezek en is, nem hallottam rola, de lehet megnezem/ utanna kerdezek. Tippnet köszi
Nekem most amugy ilyen 500-600 körül van, nem emlekszem pontsan...viszont 1100 rol indultam a legelejen, minden bonusz nelkül, 1-autokent. Szoval azert az elsö idöszakban nagyot törik lefele a havidij. Aztan meg 1-2 evig csökken valamelyest eszrevehetöen, utana meg kb 40 evenkent 2 eurot kb
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen