Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz szabonagyur #66908 üzenetére

    Természtesen, nem kötekedésképpen írtam, azonos véleményen vagyok, én magam is elég alaposnak tartom magam, bármi vásárlásáról is legyen szó, elözetesen is nagyon alaposan utána szoktam olvasni a lehetséges típusoknak, motoroknak, hibalehetöségeknek, szeretem én is tudni, mit veszek, és osztom a véleményt, hogy a legapróbb csavarig bele kell mászni a kiszemelt darabba.

    Aztán van, amikor ez sem elég, a saját példámon is megtanultam, hiába ketten néztük meg alaposan a kiszemelt autót, úgy, hogy nem csak a TV-ben láttunk szétszedett autót/ autómotort, körbebújtuk, járattuk az autót, hajtottuk, és minden rendben levönek tünt, aztán olajcsere után csak elöbújt a kisördög, hogy - mint utóbb kiderült -, az egyik szelepszár-szimmering már nem Volt tökéletes, csak eladásra kap(hat)ott füstölésgátló adalékot az autó, hogy ott, akkor ne szúrjon szemet a dolog. :)

    Egy ilyen esetet azt gondolom nehéz kivédéni, de minden ötletet szívesen fogadok, ha valaki járt már hasonló helyzetben, hogy tudok ilyenkor biztosra menni?

    ( A lekövethetö szervízmúlt, tudom, csak egy 10-13 éves autónál sajnos ritkán van már ilyen. )

    Kérdem ezt amiatt, mert a közeljövöben tervezem az autócserét, szóval sosem késö új praktikákat elsajátítani. :)

Új hozzászólás Aktív témák