Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz B-L-A-C-K #66282 üzenetére

    Én inkább azon szoktam gondolkozni - picit a Te menetedtöl eltéröen -, hogy - maradva a német piacnál, ahonnan aztán a legtöbb használt autó kerül mindenfelé -, itt a mai 1-2-3(-5 éves ) autók nagy százaléka a következökböl tevödhet össze:
    - Lízingre vett új autók, amit a lízing lejárta után a kereskedésnek visszaadnak.
    - Bérautós cégek autói. Itt ugye elég folyamatos a frissítés a flottában, és nem egy bérautóban - hogy véletlen maradt ott, vagy direkt van figyelmeztetés - ott volt a matrica a szélvédön, hogy " max 27, vagy max 30 Ezer Km-nél vissza kell vinni "´.

    Plusz valóban harmadik kaszt aki saját maga zsebböl vett új autót, mert nyilván ilyen is van.

    Na most az elsö két kasztból származó autó hiába 3, hiába 5 éves, tartok töle, hogy eddigi karrierje alatt annyit kapott az élettöl, mint átlag Jóska alatt egész pályafutása alatt, lévén ezeket ugye nem kimondottan kímélik Sem a bérlök, Sem a lízingelök, hiszen " úgyis csak 2-3-4 évig kell kibírja ".

    Nyilván a kor elörehaladtával csak romlik a dolog, ahogy egyre több tulaja lesz, de szerintem ezeknél is van valamennyi rizikó. :) Ezért írtam, hogy ma egyik csoportból Sem egyszerü választani.

    De persze, meg kell nézni, mit veszel, átnézetni, vagy kifogni valami garis használtautós dolgot, az védi valamennyire az embert, ma már ebböl is sok van.
    Ki-ki megtalálhatja a neki tetszö módot. :)

Új hozzászólás Aktív témák