Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Declare #67924 üzenetére

    Igen, sajnos mi is mentünk/megyünk vele pályán is, haza is mentünk párszor, ezeket nem tudod elkerülni, de biztos lesz, aki majd ezek miatt is nekiáll a földön hisztizve hemperegni, ahelyett, hogy örülne, hogy " Langstreckefahrzeug". :)

    Az megvan, hogy mi tetszik, viszont, hogy vennék-e rögtön abban nem vagyok biztos ( bár autóbuzi lévén valószínü ), eladni is részben azért akarom, mert legalább fél évig-évig heti 4-5 napot leszek céges úton ( sokszor más Kontinensen ), így az autó csak a mélygarázsban állna nagyrészt, az meg nem feltétlen tesz jót semminek.

    Két dolog van, ami ( ezek szubjektív dolgok nyilván ) picit zavar benne, az egyik, hogy az alkatomhoz - 190 centi, 100kg, és nem a bokám vastag - nem tudom eléggé letekerni az ülést, emiatt borzasztó magasan ülök, a szélvédö felsö síkja is sokszor zavaró, a középsö tükör is nagyon belelóg a látómezömbe, a másik pedig, hogy túl sok a Tuning-potenciál hozzá, már szívósorokkal, nagyobb turbókkal álmodok, viszont szögelni ott a Gsi, épp elég egy kútba szórni a pénzt, szeretnék egyéb projektbe belevágni, így valami olyasmit nézegettem, ami picit nagyobb, powerben nagyjából hasonló, viszont nincs hozzá túl sok cucc, így kísértés sincs.
    .
    Így jött képbe a C Vectra GTS 3.2 V6.
    Tudom, öreg, szívómotoros konstrukció, ami a gatyámat is leeszi, de valahogy mindig vonzottak a "különlegesebb" autók, ez a keresztem. :)

    Úgy vagyok vele, hogy megvan az a Minimum-ár, amiért odaadom a Caravant, ha annyit nem ad érte senki, akkor könnyen lehet, hogy megmarad, és megkeresem a módját, hogy pár centivel lejjebb dobjam az elsö sort, akkor az elsö pontot kihúzhatom a listáról. :) A másodikra meg tudom, adjam oda asszonynak a bankkártyám, és meg van oldva... :DDD :DDD

Új hozzászólás Aktív témák