Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feenyx
aktív tag
válasz athomi #81547 üzenetére
Itt is van egy kis "titkos menü" a BC-n belül, ahol az egyik oldalon ezt mutatja. Az közelebb volt az órához pár km-rel.
@Petyyyyy: köszönöm a válaszod! Akkor neked kb. halál pontos az órád
@Tikakukac: csak megkérdeztem hát ha tudod mégis, mert ahogy a fórumot olvastam, elég jól "belemásztál" már az Opeledbe
De akkor lehet nekem nagyok csak az elvárásaim a km órával kapcsolatban. Méréstechnikával foglalkozom, szakmai ártalom
-
Sukta 95
aktív tag
válasz Feenyx #81539 üzenetére
J Astra, 1.4T, óra szerint 100-zal megyek, valójában 90-nel, Ha az óra 143-at mutat, akkor, megyek 130-cal. Városban kisebb a csalás mértéke, ott kb 6 km/h 50 környékén. Ez az érték kizárólag a téli guminkkal van, amely 205/55 r16, a gyári nyári pedig 205/60 r16, ott 3-4 km/h-t csal 90-es tempónál.
[ Szerkesztve ]
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
Tikakukac
titán
-
amargo
addikt
-
Lajos1966
tag
válasz mohabá 007 #81494 üzenetére
Garancia természetesen semmi!
Ellenben minden józanul gondolkodó ember joggal feltételezheti,hogy egy vonóhorgos autó nagyobb igénybevételnek van kitéve "élete" során,mint egy horog nélküli.Ebben talán egyet érthetünk szerintem.
Azok a vonóhorgok az esetek nagy többségében ugyanis nem véletlenül kerülnek fel.[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz Lajos1966 #81556 üzenetére
Csak úgy mint aki meredek dombon lakik, vagy télen 3 km-re használja naponta, vagy dugóban araszol mindig, vagy csak 80 ezrenként cserél olajat.
De csak azért mert a szemeddel látod a horgot, inkább vennél a többi felsoroltból, pedig azok sokkal károsabbak es jobban igénybevételnek vannak kitéve mint a vonóhorog. Hagyjuk már.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
AMD Power
titán
-
athomi
veterán
Az mennyire gond, hogy a biztonsági öv nagy lassan tekeredik vissza a helyére?
Valamint ma elsőként indítottam be az 1.6 (115Le) Astra H-t. Felnyitott motorháztetőnél, nyitott ajtónál próbáltam kifele fülelni. Mintha az első 2 mp-ben dörcösebb, zakatolósabb lett volna a motor hangja. Fél percen belül leállítottam. Aztán egy 5 percet hagytam állni az autót, majd kértem az eladót hogy indítsa be a motort. Ekkora a motor előtt füleltem, de minden okésnak tűnt.
Létezik, hogy fél perc járással annyit melegedett a motor, hogy 5 perc állás után egy újraindításnál már nem volt hallható a hang? Az okoskerekek miatt kérdem.Plusz egy olyan kérdésem is lenne, hogy az normális, hogy az első 2 percben kicsit mélyebb, morgósabb a motor hangja az ilyen hideg napokon mint a mai? Fogyimérő is 1-1.1 l/h körül mért, ami aztán szép lassan ment lefele ahogy melegedett a motor. Kicsit a hideg miatt magasabb az alapjárat ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz athomi #81560 üzenetére
Hidegindítást követően kell pár másodperc 3-5 míg minden résbe eljut az olaj és felépül az olajnyomás. Ez lehet magyarázat az ércesebb hangra.
Ugyanígy a pillanatnyi fogyi - első indításnál mindig ennyi, hiszen ilyenkor tökéletlenebb az égés. Pár perc után beáll 0,5-0.6 körülre, benzinesnél lehet több is.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
farkas-j
őstag
válasz mohabá 007 #81537 üzenetére
Az Ebay-en lehet kapni 5-6ezer Ft-ért, de találtam már a Vaterán és a Jófogáson is nem sokkal drágábbért.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
farkas-j
őstag
válasz Feenyx #81539 üzenetére
Opel Meriva B 90-es valós tempó mellett az óra 99-et mér.
Voltam kötelező szervizen és szóltam az ismerős szerelőnek, hogy korrigáljuk egy kicsit. Rátette a dignosztikai műszert, végignézte a beállításokat, de nem talált ilyen állítási lehetőséget. Még kerékméret beállítást sem talált. Azt mondta, hogy esetleg online kapcsolattal lehetne belenyúlni, de azt meg a motorvezérlőm miatt nem akartam, mert át lett írva a programja. Marad igy[ Szerkesztve ]
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
sziada5925
aktív tag
Sziasztok, vásároltam a héten egy Z16XER motoros H Astrát. Indításkor 1-2 másodpercig traktor, utána szépen jár. Mivel olvastam vásárlás előtt a problémáról, így a hibát ismertem, volt alku alapom. A lényeg: Vezérlést fogok rajta cserélni jövő hétvégén, ha már ott vagyok és szükséges, akkor a vezérlés módosító kereket is cserélem, de honnan tudom eldönteni, hogy a szolenoidokat is cserélnem kell-e? Illetve volt szó a leírásban egy visszacsapó szelepről. Ez tényleg problémát okoz-e? Ha igen, akkor hogyan lehet eltávolítani a furatból? Remélem más is találkozott már ezekkel a problémákkal és tudtok majd segíteni.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
Üdv: Ádám
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
Ha jól látom, itt senkinek sincs D Corsa.
Ha mégis lenne valakinek tapasztalata vele, kérdés, hogy mennyire megbízható/jól sikerült model?
1.2 és az 1.4 között mennyi különbség van dinamikában?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz gzbotii #81568 üzenetére
Mielőtt h astrát vettem, néztem a d corsát is, illetve a szomszédomnak van egy 1.4-es.
Jó autó, kevés hibával. Az 1.2-est nem vezettem, az 1.4 teljesen élhető motor, bár ha az após 1.4-es astrája is megfelelt futkosós autónak, a jóval könnyebb corsa is elmehet az 1.2 motorral."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
farkas-j
őstag
válasz sziada5925 #81567 üzenetére
A cikkel kapcsolatban felmerült bennem egy kérdés. A Z14XEP motornál is megvan ez a gumiszelep és ott is olyan problémás mint a Z16XEP-nél?
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
athomi
veterán
válasz Lajos1966 #81556 üzenetére
Őszintén szólva hány 9 évnél fiatalabb alsóközépkategóriást látsz harcosként közlekedni hazai forgalomba állításúból? Plusz ha harcosként van egy autó használva, annak szinte mindig megvan a nyoma a csomagtérben és sokszor a kaszni hátsó része is árulkodik róla.
Németből behozott vonóhorgosnál már engem is riogatna a dolog...
-
válasz athomi #81566 üzenetére
Nem feltétlen, gond, kell neki egy megelőző takarítás, zsírzás, és vízhatlanítás.
Nálam hideg indításnál gond nélkül felmegy ilyen időben 1,7-re is az alapjárat, igaz ez nem tart pár másodpercig, majd szép lassan csökken és beáll 0,7-re.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Szerintetek H Astra 1.7 CDTI 101 lóerős kivitel egy kombinak mennyire lehet élhető
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
Valami rohadtol el kezdett most rezonalni a kocsin hazafeke. Ha lecsukom a motorhazteto vagy az ajtot mar hallom. Kipufogo amennyire lattam ep. Persze tok sotet, szakado esoben sokat nem tudtam megnezni rajta.
-
SPF
senior tag
Első lengéscsillapítót kell cserélnem (G Astra).
Ha most olajos van benne, akkor csak ilyen mehet bele, vagy gázos is? Melyik márkát tudnátok ajánlani?
Valamint aki cserélt már ilyet, tudna abban segíteni, hogy ilyenkor mit ajánlott még egyúttal kicserélni?
Időben egy lengéscsillapító csere kb. hány óra?Köszönöm!
-
Petyyyyy
addikt
Ez nincs megkötve, cserélhetsz olajosra és gázosra is.
Gázos javasolt. Márkát a törpiek mondanak majd, állítólag vannak keményebbek és lágyabbak is. Az ismertebb nevekkel nem foghatsz mellé minőségben.
Stabpálcák is megérnek egy vizitet ilyenkor.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
SPF
senior tag
válasz molnarpeter #81582 üzenetére
Köszönöm.
Stabpálcából van valami ajánlott márka? -
mohabá 007
aktív tag
válasz AMD Power #81579 üzenetére
Nem tudtad behatárolni,hogy a motortérben cicereg e valami, a motor ford számtól függetlenül azonos ütemben cicereg, nem e a leömlő hővédő lemeze mozog,esetleg egy gyertya meglazult,(ezért kifúj) nem e a leömlő tömítése átégett,és ott cicereg,esetleg a kipuf cső bilincse kilazult,valamelyik tartó gumibakja elszakadt,ezért a kipuf cső, dob hozzáér a kaszni aljához...stb
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
farkas-j
őstag
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #81584 üzenetére
Szerintem az auto aljanal van valami. Katyuknal hallom a femes hangot csak. Vagy ha pl becsukom eroteljesebben az az ajtot.
Motor fordulathoz semmi koze. Ha nem jar a motor akkor is hallom ha becsukom az ajtot pl ahogy rezonal.
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
Akadt 1 problémám megint: ma kb. 5 percre be volt indítva az autó, hogy melegedjen, hogy könnyebben tudjam a jeget lekaparni (már 1 órája kapartam), elsőre egyből indult a kocsi. Utána leállítottam és folytattam a jég leszedését (a kulcsot nem húztam ki, de teljesen visszakapcsoltam, a rádió viszont ment közben).
Mire indultam volna el a kocsival nem indult el, gyújtás ráadás közben csak kigyulladtak a szokásos visszajelző fények és semmi több, csak kattog valami.
Miközben kapcsoltam le a világítást tompítottról akkor a helyzetjelzőnél elkezdett megint kattogni (ugyanaz, mint fentebb is, hasonló az index kattogáshoz, de nem olyan erőteljes), amikor teljesen lekapcsoltam, akkor kigyulladt a két index jele. --> VideóA dátum és óra is visszaállt alapértelmezettre, illetve helyzetjelző esetében van belső világítás (a km óra és az óra kijelző), ha már tompítottra rakom, elhalványulnak ezek.
Ezek után pedig zártam volna le a kocsit táviránytóval és egyszerűen csak felvillantak az indexek, de a zárak maradtak, nem zártak le. Utána kulccsal nagy nehezen le tudtam zárni a központi zárat.Ilyenkor mi van?
-
Tikakukac
titán
Az a középső bigyó nekem utólagos indításgátlónak vagy valami egyéb mókának tűnik. Az lehet gond.
Másik gond akku lehetett volna. Azt hittem az indítómotorod kattan, de ez nem az. Akkor akkut mondtam volna. Multimétert vegyél, sokszor menti a segget és 2k-s összeg. Ezeket az utólagos vackokat meg csapasd ki a kocsiból, túrót nem érnek a tolvajok ellen, ellenben keményen tudnak szopatni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sanki
addikt
-
Tikakukac
titán
Ha az akku a ludas az gyorsan kideríthető. Utána ha maga az akku kuka akkor csere.
Ha nem kuka akkor meg kéne keresni, hogy töltésed nem elég vagy csak valami szopókázza a delejt míg alszik a kocsi.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Ha lemerült nem fog indulni. Egy alap multimétert tényleg vegyél, rengeteg időt meg pénzt spórolsz és baromi ezy a használata.
Akku márka meg teljesen hit kérdése. 12 év alatt most eszi második akksiját a gép, Varta lett bele véve, eggyel nagyobb, mint a gyári, kopp-kopp, tökéletes 5-6 éve. Pedig itt kap rendesen.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs