Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dorian

    félisten

    válasz Dorian #65815 üzenetére

    Újra-tábla...
    Most mégis erősen gyanús, hogy mégis az akksi a bűnös.

    Előzmény:
    Parkolóban nem indult el, ott próbáltuk bebikázni, akkor sem. Viszont ez lehet az én bénaságom, mert most csináltam először ilyesmit.
    Sikerült ismerőssel hazavontatni. Vontatás közben kettesben lassú kuplungfelengedéssel beindult, ill. otthon leállítás után ismét azonnal, pöccre.

    Most:
    Viszont 2 nap parkolóban-állás után ismét próbáltam indítani, semmi, viszont már a kijelzőfényeken, ablakemelőn is látszott, hogy nem nagyon van áram. Kivettem, lakásban feltöltöttem, utána pöccre indult.

    Laikus ötletelés:
    Lehetséges, hogy már olyan állapotban van az akksi, hogy az első esetben még otthon épp elindult, de a 2-3 km-re lévő parkolóig már a generátornak nem volt ideje visszatölteni annyira, hogy az indításhoz szükséges nagy áramot le tudja adni? Hazafelé a lassú vontatáskor meg több ideje volt töltődni és még egy indítást tudott produkálni, de 2 nap állás után már nem?

    Szóval fentiek alapján kijelenthető, hogy tutira az akksi a hibás?
    (A jelenlegi gyári Opeles, feltételezhetően még az eredeti, 13 éves. Viszont úgy tudom a G Astrákat 45 Ah-s akksival szerelték, ebben meg 55-ös van, bár ha véletlenül épp a nekem való eladáskor tették volna bele akkor is 7 éves.)
    Ill. ha akksi gond, akkor elég lesz a 45-Ah-st vennem, vagy a 60-as kell?

    [ Szerkesztve ]

    Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés