-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bozso68
senior tag
válasz csaresz002 #14249 üzenetére
A biztosítéktáblán van két azonos relé, mint az ablaktörlőé, azokat megcseréltük, ugyanaz a helyzet.
Sajnos én vezérlési gondra gyanakszom, vagy esetleg a CIM modul érintkezőire.
Hibakódot nem ír ki a rendszer semmire a gáz-fékpedálos vizsgálattal.Üdv:
Zsolt[ Szerkesztve ]
-
attrax
aktív tag
válasz Bozso68 #14251 üzenetére
Ez nagyon AT motor gondnak tűnik.A kiadott impulzusra megindul a motor ami kényszerpályán mozog ugye a megtett 360 fokos fordulatig.Ha menet közben megáll akkor a pálya és annak érintkezése sérült.Bár szedtem szét ilyet és tele van félvezetőkkel./6db FET/A csere megoldotta.A motor jó volt (most is működik)csak az elektronika feküdt le.
Unterschreiben
-
MPowerPH
félisten
válasz _seth_ #14250 üzenetére
LOL, erre muszáj válaszolnom. Ez nagyon kemény, jobb eleje sérült?! Hát, úgy szépen az egész alváz meghajlott, az autó menthetetlen. Nekem még alkatrésznek sem kellene, ott minden kukázható. A lényeg le van írva, nő tulajtól. Női tulajtól soha nem szabad autót venni!!! Nem tudnak vezetni, főleg az autóval nem tudnak bánni. Mikor a sajátomat megvettem, akkor ezt megtanultam. Körbe a lökösök csücske fekete volt, visszapillantók tele voltak horzsolással. A kocsi alja összeütve, első lökös alja széttépve a padkáktól.
Mi a véleményetek ezekről a G Classic Astrákról egyébként? Pontosan az 1.7 CDTi-re gondoltam. Sógorom tegnap azzal vitt, és istenítette, hogy hogy megy. Ugye 80ló. Mondta, hogy még a 105 lovas PDTDi-vel is felveszi a versenyt. Engem mondjuk nem győzött meg, szerintem piszok lomha, százra az a 13s elég vérszegény, és 130 fölött halottnak tűnt. Rá akar venni, ha megyünk külföldre nyaralni, akkor azzal menjünk, mert pályán rakottan 130-nál csak 6-ot eszik, Thul -al együtt. Igaz 100km után szabályosan sérvet kaptam benne, és mellette megsüketültem a motor és szélzajtól. Persze, tudom, hogy az enyém rakottan 130-nál 8.5 eszik, igaz benzinből és tempomattal, -mert az Astrában még az sincs- de legalább kipihenten odaérek mindenhova, nem kell nyomorogni. Hiába magyarázom neki, hogy 1000km-et lehúzni egy ilyennel maga lenne a halál(még nem vezette egy huzamban 200km-nél többet), de ő nagyon kardoskodik a fogyi mellett. Persze ez mellett néha a turbo nem reagál, de ez nem probléma. Végül is, a nélkül is haza lehetne jönni.
Egyszerűen nem bízok abban az autóban, nagyon puritán, és visszataszító ilyen nagyobb utakra. Meg a biztonságérzetem is csorba, nekem papírdoboznak tűnik, nem szeretnék benne karambolozni.
Valaki mástól is szeretnék hallani az autó mellett érveket, mert amit sógorjelöltem állít, az elég nevetségesen jön le. És tuti összeveszés lesz, mert fejébe vette, hogy én és a barátnőm beleülünk 1000km-re egy ilyenbe, csak azért mert 2.5l -el kevesebbet eszik, és így megspórolunk 50l üzemanyagot.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
TasiA
senior tag
válasz MPowerPH #14257 üzenetére
Hali!
Mihez hasonlítod amúgy, mert ez erősen érdekelne? Szélzaj relatív, sajátom (A Vectra) sem a csendes fajtából való, de a G nekem nem tűnik hangosnak (benzinmotorral tető cs. nélkül!!! és nem classic, hanem német gyártmány) Viszont a G alap ülései szerintem is nagyon gagyi és kényelmetlen+kicsi is. A felszereltség viszont vásárló függő, az, hogy a tiédben van tempomat, a máséban meg nincs, az nem összehasonlítási alap. G is létezik temp.-al, és BMW is van fapados tekerős ablakos gagyi belsős verzióban.Az, hogy mennyire megy az 1.7 CDTI- az megen relatív. Ez a sógor aki szét van ájulva eddig 1200-es Ladát vezetett? Ahhoz képest tényleg bazira megy! A 100-lovas verzió szerintem pl teljesen jól autózható. AZ, hogy mibe ülsz bele nyaraláskor, meg szerintem a te problémád, ne mi döntsük már el!
-
MPowerPH
félisten
Én a saját 528i -mhez tudom hasonlítani. Eredetileg azzal mennénk, és tegnap már vita volt ebből, hogy az Astra pont az ilyen hosszú utakra van kitalálva. Ja persze, az enyémet meg városba tervezték. Persze összevethetem a 2.0 -ás céges Mondival is, igaz az is benzines.
Ez a 80 lovas, nem a 100 -as.Fura, de ilyeneken problémázik, mikor itt a nagy autó, erre egy ilyenben kellene nyomorogni. Elég nonszensz. A tempomatot meg azért írtam, mert nálam van, ott nincs, és baromság lenne végig a pedált nyomni több 100km -en keresztül.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
k.
őstag
válasz MPowerPH #14259 üzenetére
Szerintem felesleges a 2 autót összehasonlítani.
Egy Daewoo Matiz is full gagyinak tűnik az Astra mellett. Nem csoda, hogy a lényegessen olcsobb-újkori árat számolva- Astra gyengébb. Nekünk Astra G van, német gyártmány, fapad, ültem szép bmw-ben, klasszisokkal jobb, ennek ellenére tudom ,hogy ezért az árért, amibe az astra került, a kocsi nem is vészes. Az pedig, hogy valaki egy BMW ellenében ezt választja hosszabb utakra, vagy igénytelenségre, vagy nagyfokú tudatlanságra vall. -
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #14257 üzenetére
Heh, ez a sógór jelőlted egy kicsit beteg.
Van a rokonságban ugyan ilyen Astra és nekem végülis nincs vele bajom persze a kategoria társaidhoz képest.
Viszont egy nagyobb utazásnál egy elmebeteg aki egy -pöpec állapotú- E39 helyett egy G astrával megy.
Ültesd át bal egy -re és utána majd ő is egyetért hogy azzal megnjetek.
15k miatt?!Fiestának ugye vannak papírjai amivel esetleg lehet mókázni.
(OFF)Mit ér egy ilyen Fiesta használtan egyben? 3,5kk? Donor autó+lopott verda+mókolás 2kk körül meg van....(/OFF)[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Eszemben sem volt összehasonlítani, tudom én, hogy hova kell tenni. Mondjuk attól még lenézhetem, mert diesel. Csak tegnap egész úton ezt hallgattam, hogy az Astra így, az Astra úgy... Én meg kíváncsi voltam, hogy tényleg ilyen jó, ahogy ő elmondja. A fogyasztást elfogadom, bár azzal sem vagyok kibékülve, de legyen úgy. Nekem semmi bajom magával az autóval, persze én máshoz szoktam, ilyen szemmel tudom nézni. Most ültem másodszor G Astrában, nekem még új volt. Persze nonszensz az, hogy azon vitázunk, mivel menjünk nyaralni...de a dolog tárgya akkor is nevetséges.
TasiA: 1999-2000-es évjárat. Valakinek anno Svájcban karácsonyi ajándék volt, mert 12.24. az első forgalomba helyezés dátuma. Jah, E39.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nekem az, másnak nem. De nem is ezen volt a hangsúly, max. majd ideültetem a fórum elé, hogy kicsit olvasson. Én szívesen elmegyek vele hétvégenként ilyen 100km-es távokra, végülis akkor csak 5.5l -t fogyaszt, nekem is jobb. De a nyaralást nem keverem össze az ilyen kiruccanással.
Egyébként mennyire megbízhatóak ezek a 1.7CDTi motorok? Ez nincs úgy kihegyezve, de ha jól tudom itt is 2000bar -on müxenek a porlasztók, ami nem kevés. Itt olyan tüneteket produkál random, hogy havi kétszer max. hogy nem pörög fel a turbo. Nem tudják az okát, srác egyébként autószerelő. Ugye turbo csere drága lenne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
adorjant
senior tag
válasz MPowerPH #14266 üzenetére
Szerintem az egy nagyon jó motor,csak sajnos ahogy a ti példátokból is kiderül,egyszerűen nem lehet "szerelni". Pedig nem is egy új BMW,vagy Merci,vagy akármilyen soktízmilliós luxusautó... Mindenféle szenzor,nyomásérzékelő,egy kicsit ide folyik,egy kicsit oda,ez kicsit szabályoz,az is egy kicsit... De senki sem tudja,hogy lehet javítani.
A Classic Astrával pedig csak az a baj,hogy kivették belőle azt,ami a G Astrát annyira sikeressé tette: a csendet és a komfortot. (De igazából bármelyik "olcsó" új autó ilyen tömegcucc,ez megy mostanság sajnos)
Nekünk volt új Classicunk,és egy 2001es igaz "német",szó szerint ég és föld.
Ja,a 2001es maradt,a Classicot eladtuk[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Calogero
addikt
válasz Napfénysüti #14268 üzenetére
2004 tavaszától
-
adorjant
senior tag
Főleg a zajszigetelésen spóroltak,meg több filléres,de annál hasznosabb cucc is kikerült az olcsósítás miatt,hogy pl a leghitványabb dolgot említsem,a kesztyűtartó polc hiányzik a Classicból.
Kormány sokkal inkább műanyag,mint kellemes.
De van ám előnye is,a Twinport motor nagyon jó,az jöhetne a mostani 1.4 helyett -
-
adorjant
senior tag
-
TasiA
senior tag
-
Psychonaut
addikt
Hali!
Egy gyors kérdés: CDR500 kompatibilis-e F Astrával (ha jól tudom, igen), illetve van-e lényegi különbség a VDO és a Delco CDR500 között (tudtommal semmi). Másolt CD-kkel hogy boldogul (volt anno G Astránkban ilyen, az válogatós volt, valamelyiket vitte, valamelyiket nem, ez általános jelenség?) ?
Illetve egy utolsó, bónusz: hol tudnék emberi áron ilyet venni. V**erán 15k körül vannak, tehát az alatt gondolnám.UI: ja, most jutott eszembe még valami: F Astához ugye semmilyen más CD-s fejegység nem volt ezen a CDR500-on kívül? CCR600 azt hiszem csak G Astrához volt.
-
fero02
veterán
válasz Psychonaut #14283 üzenetére
Nekem Siemens-VDO fejegységem van. Én pár hónapja vettem 20k-ért (tudom hülye vagyok, de nekem ez kell), full polír. Egy alig futott G Astrából ugrott ki, mert porrá törték a seggét.
Másolt cd-t szó és válogatás nélkül viszi. Mondjuk én minden audio cd-t 4x-esen írok.
-
-
fero02
veterán
válasz Psychonaut #14285 üzenetére
Én special Kecskeméten vettem, de ott több nem volt. Ez is pult alól volt, ennyit senki nem akart érte adni, ők meg nem akartál 10-15k-ért elherdálni.
Viszont amikor keresgéltem, akkor volt egy második számú jelöltem is. Vedd fel a kapcsolatot vele, sztem még meg van a tagnak a rádió. Nevét nem tudom, mert sosem értettem, mikor bemutatkozott, így csak rádió néven mentettem el. Száma: 06-harminc/639-01ötvenkilenc.
Pesten 2 bontóról tudok, akik Opellal foglalkoznak, viszont a címét meg kell kérdeznem barátomtól, aki most nem veszi fel a telefont.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz Psychonaut #14287 üzenetére
Hnap...igyekszem nem elfelejteni.
-
fero02
veterán
válasz fero02 #14288 üzenetére
1.
Buggy Car autóbontó: 1165 Budapest ,Újszász u. 47. Tel: 70/ 519-78682.
Wirex-Ker Kft. 1196 Budapest Hunyadi u. 112. Tel:20/944-51243.
W.B.CAR KFT 1151 Budapest Énekes utca 6. Tel:30/901-46904.
Opel bontó Budapest XVII. Ker. 526. sor 17/a5.
XXI. Budapest II.Rákóczi F. u. 185. 30/905-54306.
IX Budapest Soroksári út 110-112. Tel: 70/335-8161 -
Calogero
addikt
Durva hogy szétnyílt a Kadett
[link][ Szerkesztve ]
-
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Psychonaut #14291 üzenetére
Az F Astra semmivel nem jobb, sajnos, egy mai autó ellen. Nem rég Sopronnál ütközött egy Astra egy újabb mini autóval, a mini autónban senkinek nem lett komolyabb baja, az Astra darabokra szakadt, a srác meghalt.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jofi81
őstag
Központosító gyűrűnél ugye a kerékagy átmérője és a felni belső átmérője határozza meg a méreteket? A kerékagy gondolom egy szabványos méret, azzal nem foghatok mellé, de a felni is ilyen lehet? Vagy megmérjem és a hozzá legközelebbit válasszam méretben? Vagy inkább esztergáltassak? Tavaly eljártam nélküle, de autópályán rázott is. G Astráról van szó egyébként.
-
JanR
addikt
Sziasztok!
B omega-nal miert lehet az, hogy ahol a levegoszurorol leveszem a muanyag fedelet es a csoben ilyen modon szivja a levegot, hogy: (ilyen hangot ad, maskepp nem tudom leirni) hup-hup-hup-hup. Szoval szaggatottan szivja. Mondtak nekem, hogy annak folyamatosan szivnia kellene. Akinek Omega-ja van, vagy Ecotec motoros autoja es talalkozott mar ilyennel, vagy tudja mitol lehet, az legyen szives megosztani velem.
Elore is koszi!
janr
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Toyota topik
- Filmvilág
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- PDF topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- DIGI internet
- További aktív témák...