-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TasiA
senior tag
Én speciel tudod hogy csinálnám? (már persze, ha megtehetném)
Nem vágyom sokra, lenne egy C Vectrám, vagy Zafirám, de valami 2-3 éves maximum, a mostanit pedig szórakozásra tartanám. Vagy 2.5-3.0,esetleg C20XE. LET-en nem is gondolkodom, mert annyira problémás motor+váltó, hogy nem kínódnék vele. Szívemhez legközelebb a 3.0-áll. Kapna nagy féket+ültetést és szórakoznék vele.
-
ocsi19
senior tag
Valaki esetleg vágja, hogy kell egy ilyen távkapcsolót beprogramozni
Pontos típus, ami rá van írva: Laserline T101V3
-
_seth_
veterán
Nekem is ez tetszik..... most még a b vectra elég jól felszerelve az x20xev-vel de később ha lehetőségem lesz rá majd valami hasonlót szeretnék: bmw 730d (előző), új mondeo, s80 volvo, audi a6-a8, valami szép nagy merci.... csak ugye még ha használtan van is már 6 éves bmw széria is 3-4 misi között nem megvenni drága....
Kadett: jó volt, jól ment ez is igaz de az inkább gokart a jelenlegihez képest És ugyen egyszer-egyszer beleülnék kicsit megkergetni de már napi használatra nem kellene de még csak hétvégi autónak sem Akkor már inkább valami pug 206cc vagy ilyesmi kis kabrió...
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
ocsi19
senior tag
válasz csaresz002 #13913 üzenetére
autóval együtt vettem, az egyik működik, a másik táv pedig nem akar...világít a piros jelző, most vettem bele elemet.
-
JanR
addikt
válasz ocsi19 #13915 üzenetére
Omega-nál én úgy hangoltam a kocsira a távzárat, hogy beültem a kocsiba, betettem azt a kulcsot, amire hangolni akarom, gyújtást adok a kocsinak, és lezárom a központot (persze a kulcson lévő gombal), majd kinyitom. Utána pedig azzal tudom használni a központi zár vezérlőt. Ha jól láttam, akkor ez is az
-
Tom-e
aktív tag
válasz _seth_ #13907 üzenetére
Opelből is van ilyen kategória. Pl. a 2001 végétől-2003-ig szériás Omega 2.5 DTI 24V. Nagy, tele kényelemmel, túlvilági csend és csak "vasal" egyenletesen, mindemellett húz is ahogy kell. Legutolsó szériás (abból is a nagy opel emblémás (2001 végétől)) omegáknak még elég jó eleganciája is van sztem.
-
_seth_
veterán
Hááát... nekem nincs olyan opel ami megfelelne Omega-vectra amúgy is nagyon hasonló régi dízelt pedig nem vennék ez tuti
Még ha esetleg olcsóbb márkát nézzük ez jönne szóba: [link] én ilyesmire gondolok, így már szerintem érted, hogy az omega miért esik ki
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tomoty
aktív tag
válasz _seth_ #13921 üzenetére
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #13924 üzenetére
Ha már nagy kényelmes erős autóról volt szó na akkor ilyen kellene
Amúgy meg mire eljutok addig, hogy egy ilyet megvegyek lesz vagy 2 misi....
Amúgy meg szeretem a kényelmet és a nagy autókat Persze, hogy ki mit szeretne és mi lesz belőle megint más dolog Na de a vectra is összejött remélem majd más is
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Amennyire nem tetszett a C vectra formája régebben na kb úgy kezd tetszeni mostanában (az újabbakra gondolok) De cserélni nem cserélnék rá, újabb de beülve nem valami kellemes Az insignia jobb de az is kopog nagyon és minden csupa műanyag mint egy suzukiban
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #13926 üzenetére
De cserélni nem cserélnék rá, újabb de beülve nem valami kellemes Az insignia jobb de az is kopog nagyon és minden csupa műanyag mint egy suzukiban .
A Vectra C ulesei dijat nyertek, direkt valami orvos es mernokgardaval terveztettek.
Az Insigniaban egy gramm kopogos muanyag nincs, szinten agyondicsertek a felhasznalt anyagok minoseget a tesztekben.
Ettol fuggetlenul nincs olyan belseje, mint egy Phaetonnak vagy egy &-es BMW-nek, ugyanakkor BMW-hez nincs utangyartott alkatresz. Ha valamit cserelni kell, megy ra egy fel auto ara. Hogy erezd, baratom otosehez egy vizpumpa 280e volt. A nagy autot megvenni kisebb kunszt mint fenntartani.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Tom-e
aktív tag
válasz _seth_ #13921 üzenetére
A legutolsó (2.5 DTI) omega már eléggé elhúz a vectrától (szerintem C-től is), többségében színes displayesek és felszerelték őket minden földi jóval (aut. fényszórómagasság, esőérzékelő ablaktörlő, fejlettebb dupla digit. klíma, esp (tc helyett), asr, gyári sperr diffi, stb). A B sorozathoz képest cirka 80 kliót tettek még a kasztniba (Bár ez utóbbi az összes '99-től gyártott "C" (B2, vagy B FL omegára vonatkozik). Ezek (2.5 DTI) tartják legjobban az árukat, még mindig 1.6M felett vannak. Itt már javítva vannak az omega idegesítő gyermekbetegségei (díszlécek, kapcsolók, egyéb mütyűrök). Ezekben már nem a régi adagolós 12V dízel van, hanem 24V common rail (DTI). Amúgy ez is bmw motor, mint a TD volt.
A6 audi, bmw5 kategóriája. Phaeton az inkább A8, bmw7 kategória.
A forma viszont teljesen szubjektív. -
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #13927 üzenetére
Kezd ott, hogy ülj be egy insignába Az ami abban van kopogós kínai műanyag! Ez van.
Az ülés lehet, hogy díjat nyert de én a műszerfalra gondoltam ami biztosan nem nyerne Nem tudom miért nem tudtak valami szebbet tervezni bele mert amikor megjelent is kockának számított.
Igen, mint írtam ezeket 3-4 misiért nem megvenni drága....
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Én elhiszem de az akkor is egy régi technikára alapul már
A +80 kiló meg nem feltétlenül pozitívum semmilyen téren sem.
Azért omega szerintem 5-ös vagy A6-os kategóriát nem éri el így sem Insigniára mondták, hogy ez már talán de majd még a következő generáció lehet már olyan valóban.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tom-e
aktív tag
válasz _seth_ #13933 üzenetére
Attól függ, h mi a megítélésed alapja. A 80 kilót azt kaszni merevítésnek szánták, ez szerintem jó dolog. Ha azt nézzük, h ezzel effektív megnő a fogyasztás (vajmi keveset) akkor rossz dolog. A legújabb generáció előtti, '03-tól gyártott (e60) bmw szintjét hozza ütközésvédelemben. (nem a '98-ban tesztelt 2 légzsákos omega ncap töréstesztjére gondolok, hisz az az oldallégzsákok hiánya miatt 3 csillagot kapott. (igaz így is hozta egy a6-os töréstesztjét pontok alapján ('97-től gyártott szériájú a6-osét)). Aztán tesztelték oldallégzsákkal is, itt már jobb eredményeket ért el. Ezen tesztek mind a '99-ig gyártott omegára vonatkoznak. Nyilván az a +80 kiló itt jótékony hatással szerepel. Szégyen picit a bmw e60-tól - ami újabb technika - hogy nem hoz jobbat. Ezentúl minden más számomra már szubjektivitás dolga. Omegát is lehet választani lomhább 2.0 dti-től egészen 5.7 V8-ig. (m.o.-n nem volt elérhető). Én a realitások talaján maradok és nem istenítek egy márkát sem, de az érdemeket elismerem, a "presztízs márka legendákon" pedig jót mosolygok. A '04-ig gyártott a6-os semmiképp nem veri meg az omegát semmiben, hacsak valakinek nem kimondottan az audi tetszik, mert azt megértem, szíve joga. De az adatok/tesztek/használhatóság terén nincs előrébb. Ugyanígy pl. az e39 bmw sem.
-
-
_seth_
veterán
Na várj, csak, hogy egy tévhitet eloszlassak:
A 80 kiló az nem jelent semmit sem. Egy fiat 500-as 3x olyan jó teszteredményt kap ma mint egy batár nagy omega. Ez van.... nem a súly a lényeg hanem az extra szilárdságú acél megfelelő helyeken, a gyűrődési zónák kialakítása, a légzsákok összehangolása. Ez a minél nehezebb annál biztonságosabb dolog már évekkel ezelőtt megbukott.
Az E60 BMW töréstesztje pedig amúgy is egy szégyenfolt a BMW-nek mert közismerten jobbra számítottak csak nem sikerült
E39 BMW az egyik kedvencem, de már öreg olyat nem vennék pedig lassan egy 530D ára annyira lent lesz, hogy a vectrából akár át is ülhetnék de az is olyan mintha omegába ülnék: nincs akkora változás, hogy számomra megérje. Az már inkább az általam említett autók csak ugye azokat meg fenntartani nehéz de hát az élet nem egyszerű
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tom-e
aktív tag
válasz _seth_ #13937 üzenetére
Az a 80 kiló kimondottan azért került bele. Volt erről magyar, ill. angol cikk is. Tehát nem a mostani állapotokhoz írom ezt a +erősítést, hanem önmagához az omegához mérten. Ergo céljuk a jobb ütközésvédelem volt. 2000-ben pedig már tudták, hogy ezt az anyagot hova kell tenni, nem úgy, mint pl. az 50-es - 60-as évek nagy autóinál. Igen, manapság már minden nagyon jól szerepel törésteszteken, ezzel tisztában vagyok, a típust a kortársaihoz mértem. Megjegyzésként még annyit, hogy a kis autók is nagyon jól szerepelnek manapság. Csak az a helyzet velük, hogy azok ált. 2-szer pattannak, mert rendszerint ők a kisebbek. Azaz a teszteken mindig az van, h ütközik, majd elrepül. Ezen repülés alatt pedig már egy tört autó repül.. Ez most picit megalomán-ul szólhat, de tényleg ez van a videok többségénél, szállnak mint a győzelmi zászló
-
torokzoli
újonc
C Vectra I 1.9 CDTI alkatrészek ELADÓK
Külön külön vagy egyben is!!!Fényszórók jobb-bal 15.000Ft-15.000Ft
Gépháztető 45.000Ft
Első - Hátsó Lökhárító 30.000Ft-30.000Ft
Park. Szenzorok előre hátulra 10.000Ft / db
Hátsó lámpák jobb – bal 10.000Ft – 10.000Ft
Sárvédők jobb – bal 20.000Ft – 20.000Ft
Gyári alufelni nyári gumival 4db/gyári/100.000Ft
2db első ajtó 30.000Ft/db csupaszon
2db hátsó ajtó 30.000Ft/db csupaszon
Pillangó szelep 219DT 120L-es hőz 65.000Ft
Egy szelep 219DT 12Le-es hőz 70.000Ft
219DT 1.9CDTI Turbó; turbócsővel 90.000Ft
219 DT 1.9CDTI Porlasztó csúcs 4db 90.000FtÉrdeklödni Mobil: 06306258425
-
_seth_
veterán
Száll nem száll a lényeg, hogy véd már a smart is jó volt de a mostani csöppségek még jobbak Hány kiló volt az az omega?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #13932 üzenetére
Ultem benne. Ennyi erovel kopog ax X5 kilincse is, mert aposomnak meg az van.
Nem nagyon ertem, min agyalsz te most, es hova akarsz kilyukadni. Egy BMW-t egy Opellal csak feleszuek hasonlitanak ossze. En imadom az Opelom, de nekem is a BMW a gyengem. De nem nzem sokba a VW-t, es miatta az Audi sem tetszik. Megakaszt, hogy 126 modellen at oroklodik minden. Lenyegeben a VW nem csinal autot, csak megnezi, mi van a raktarban, aztan osszelegoz valamit. Szerencsere az Audi ebbol kilog, de az A4-bol lett Seat mar a kozrohej kategoria.
A BMW az mas teszta. Bar az NCAP bukas valoban eleg emlekezetes, de akkor is mas kategoria.
Ugyanakkor nalam mindig a mosoly kategoriaja volt, amikor valaki luxus autot akar venni (7-es, Phaeton 6.0), mert arra gerjed, de megvarja mig ketmillio lesz az ara. Ez aert vicces, mert ez azt jelenti, hogy valojaban nem engedhet meg maganak egy ilyen kategoriaju autot, es valoszinuleg szevizelni sem tudja. Ne haragudj, de valahogy nem nagyon ertem a gondolatmeneted.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #13943 üzenetére
Hát na, az insignia szép lett de kopogós gagyi a belseje ez van.
Kilyukadni? Sehova Ilyen irányú terveim nincsenek Csak szóba került a kényelmes nagy autó és leírtam mit értek alatta és mindenki elkezdett kombinálni rajtaÖsszehasonlítani nem akarok én sem semmit, csak a fórumtárs akar meggyőzni, hogy az omega is van olyan jó mint az általam említettek meg gondolom abból a felindulásból teszi, hogy leírtam, hogy opel nincs olyan ami megfelelne 100%-ig a nagy kényelmes autó feltételének és erre példaként jött az omega ami nagy meg kényelmes valóban de csak opelek között igaz ez rá sajnos.
2 millió... hát na, hamarabb is meg lehetne de még 2-3 év és 7-8 éves 7-es bmw lesz annyiért.... kb nekem még ennyi ideig tuti nem aktuális az autó csere bár kétlem, hogy ilyen nagy batár lenne majd a közvetlen utód de HA ismétlem HA megtehetném ilyen lenne.
Amúgy számomra kisebb rizikója lenne egy 7-es bmw-nek mint sokaknak egy új swiftnek tekintve mennyit árulnak "ingyen" igaz mint kiderült a prémium kategóriás autók és a legolcsóbb 0%-os autók között volt a legtöbb visszafoglalás.
Amúgy meg kb tudom mikor meddig nyújtózkodhatok, a mostanimat is megvettem egy összegben kp-ra és még volt komplett vezérlés cserére, generálra, még hifiből is csúszott be nem kevés + még sok sok minden. Inkább veszek olcsóbb elérhetőbb autót mint minden pénzem egy olyanra költsem aminél ha kimegy 1 alkatrész hónapokig áll mert nincs rá pénzem. Ja és anno gondolkoztam e39 5-ös bmw-n is de akkor minden pénzem autóban lett volna és valóban sokba van fenntartani de nem is bántam meg a vectrát.
Szóval ha úgy tűnni, hogy álmodozó kategóriájú vagyok lehet igaz de csak az elején
A vectra még marad egy darabig sőt... mielőtt új autó lenne hamarabb nézünk valamit barátnőmnek pl valami pug 206 félét és ha az is megvan utána jöhet majd nekem autócsere ha már konkrét tervről van szó De még ez is távoli A vectra köszöni szépen jól van sőt, megkapja mikulásra, hogy a jövő évi biztosítást már most kifizetem egy összegben
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tom-e
aktív tag
válasz _seth_ #13944 üzenetére
Jajj látom félrecsúsztam picikét.. A hangsúly a beszélgetés lelke, márpedig az itt nem nagyon jön át.. Ha tudom, hogy te ezt úgy érted, h győzködlek, akkor egy betűt nem írok, nagyon nem szeretek győzködni senkit sem, s úgy gondolom, hogy mindenki olyan autót vesz, amilyet csak szeretne (azaz ez lenne az ideális, csak a pénz szól közbe). Opel topic lévén írtam az omegát és teljesen személy függetlenül, csakis mint autót nézve, 0 emócióval. Tehát az, hogy én esetleg bármi felindulásból tegyem, ill. h meggyőzzelek, az nagyon nem volt cél. Csakis a száraz tények (sok-sok íromány, teszt, adatok) alapján írtam ide, s tettem ezen tények tudatában minden további nélkül 100%-os vetélytársává egy ugyanolyan korú audinak, vagy bmw-nek. Tehát én végig autókról beszéltem, s nem érzelmekről
Amúgy az említett évjáratú & szériájú omega ncap tesztje min. 4 csillag lenne - hisz a '98-ban tesztelt B omega oldallégzsákok nélkül azt a kommentet kapta az ncaptól, h oldallégzsákok hiányában kapja a 3 csillagot. A 4 csillag pedig 2000-es évek eleji jelenség ebben a kategóriában (kivéve '97-'04 audi a6, mert az oldallégzsákkal is 3-at kapott). De azért abszolút nézve a dolgokat, a 4 csillag már mindenképpen jó eredmény szerintem egy 8 éves autótól.
Előző kérdésedre: ezé a szériájé 1730 kiló.
-
_seth_
veterán
Nem kell ám ennyire komolyan venni a dolgot
Omegát amúgy 2008 végén amikor a vectrámat vettem néztem, volt is debrecenben egy gyönörű és kb ugyanazzal a felszereltséggel amivel a vectrát vettem csak 100e forinttal került volna többe majdnem meg is vettem csak felkerült a vectra és ahogy felrakták az első munkanapon mentem is megnézni és le is foglalóztam ott helyben Hát na, más biztosan az omegába ült volna bele de engem a vectra fogott meg + régen is tetszettek de valahogy amikor venni akartam autót eszembe sem jutott pedig még mazda xedost is néztem meg calibrát(ezt el is felejtettem gyorsan mert pl egy cliff kivitel most is 1,6 misi és ritka nagyon, ami olcsó az meg olyan is sajnos az esetek 90%-ban).
Amúgy így nézett ki a vectrám amikor még nem volt az enyém
Jó vétel volt
1730: az nem kevés...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #13947 üzenetére
Most, hogy ki hány autót látott és mit ír róluk az egy dolog, de ha én beülök és nekem kopogós műanyagnak tűnik több ponton is ráadásul még csak nem is rücsis, hogy kicsit jobb érzés legyen akkor engem nem az fog érdekelni, hogy XY szerintem meg nem az... amúgy is szűk is a hely benne elöl is ugyan szép mert körbeöleli az utasokat az autó de ehhez meg kicsi ez van. És, hogy a magam 180 centijével hátul a fejem hozzáérjen a plafonhoz és, hogy 5,5 misitől indul az ára és 1-2 extrával már jóval több a csúcs meg 13 misi szerintem még kicsit drága persze a kategória társak is azok de hát ez van. Én sokáig állítottam, hogy jó lesz mindenkinek és hogy mekkorát ugrik vele az opel minden téren ami mondjuk igaz is lett mert valóban felzárkózott szerintem minden téren de még mindig van hova fejlődni. Az biztos, hogy nem tekinthető semmilyen téren sem folytatásnak az insignia pl a c vectrának vagy más hasonlónak.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Mára ez lett belőle: [link] Itt minden adatot megtalálsz meg, hogy milyen lett vagy mi van benne
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- LED világítás a lakásban
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házimozi belépő szinten
- Fogyjunk le!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...