-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#TOTTI
őstag
válasz VR6-Fan #13200 üzenetére
Van turbo-s 192LE-vel is.. 1135kg száraz tömeggel..
Amúgy gondolkodom egy VR6-os III Golfon.. Vagy egy II GTI cabrion ha van olyan jövő nyárra.. De én már annyi mindenen gondolkodom.. Az biztos hogy egy fehér GTC-t valahogy meg kell bizniszelnem..
Manitou: 143 lovas dízellel 5 sec. felett. 325Nm-el..
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Tegnap meg lett a 298.000 km, lassan érik a szerviz...
már ráfér, szegénynek olyan hangja van, mint egy varrógépnek, amikor leveszem a lábam a gázról, voltam vele a szervizbe, valami levegőleömlős részt említettek, hogy ott rezegtet valamit , de azt mondták, hogy mehetek vele a 300 ezres szervizig, és egybe megnézik...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
TasiA
senior tag
HA valaki erősítené az 1.4-1.6-osát Központi befecskendezéses autóknak jót tesz. (C14NZ, C16NZ,) Főtengely jeladó kelleni fog hozzá!!!
-
VR6-Fan
veterán
válasz #TOTTI #13202 üzenetére
G3 VR6 jó igazi élmény autó csak min vedd a vétel ár ár 2X de inkább 2,5X-esét.
G2 GTI cabrio nincs, csak G1 cabrio van abból is a GTI a face lift előtt.
tuti nem turbos volt, azt azért nem tudtam volna megfogni még nehezen se
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
TasiA
senior tag
válasz #TOTTI #13202 üzenetére
Ha nem tilos, akkor 1 kis OFF [link] Bár imádom az autómat, de sajnos, vagy szerencsémre nem vagyok "korlátolt" Opel "homokszexuális"
A sajátommal meg EZT művelném, szolíd gyári kinézettel Az se baj, ha 5.-ben vagyok, padló, kis türelem és elkapar 100-nál isÉn pl nagyon bírnék egy csinos I-es Golfot valami 1.8 USA mocival, ami valami 130 ló körül mozgott!! Sajna azon is valami ősbuta elekronika van, na azt viszont okosítni kéne.
Aztán ez mellé valami brutalliti Manta, a régebbi stílusból ILYET NIMeg valami Japó, amit 9-10ezerig forgatok, pl S2000
[ Szerkesztve ]
-
csaresz002
aktív tag
kérek egy papírtörlőt ..... 0:49nél kicsordult a nyálam
én először (sokáig) ilyen autót akartam venni,csak 3 éve eléggé fent voltak az árak...aztán meg láttam az Omegámat és bele szerettem....szerelem volt első látásra
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
TasiA
senior tag
válasz csaresz002 #13208 üzenetére
én már 2x elmentem, szal elfogyott
-
TasiA
senior tag
válasz csaresz002 #13208 üzenetére
Amúgy bekötöttem a jobbos ablaktörlő kart, már megy a BC onnan is, az indexhez meg kell a relé, de ami késik nem múlik. Amúgy csináltam fotókat a bőrös belsőről, csak nincs még saját gépem, amire felrakjam. Nagy alkudozások árán kicsikatam egy 50-est az emberből, az ülések+ ajtókárpitok kombóért. Az jónak számít?
-
aXXon
senior tag
"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov
-
VR6-Fan
veterán
az USA Rabbitok 1,7-esek és 97le-sek voltak
136le-s 1-es az Oettingernek volt 1,6 16V
elektronika az erős túlzás, maradjunk a mechanikus benzin befecskendezőnél, na jó a két AC tényleg elektronyos, viszont túl sok gond nincs a K-jettel ha értenek hozzá.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Calogero
addikt
6000 HUF volt maga fedél, amit elhagytam.
Festéket én vittem. 0 HUFAmikor megnézték csak azt nézték hogy milyen fedél kell, de azt már nem hogy miért esett le.
Végül is egy tartó fül/pöcök (ami tartja a fedelet) anyagfáradás miatt eltört, így komplett fényszoró mosót kellett vennem.
ui: ilyen kis mütyürökre nem vonatkozik a kiterjesztett garancia.........
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
Gondolkodóba estem
Szóval jelenleg az a helyzet, hogy 1-2 éven belül összejöhet egy kocsira.
Namost tul sok pénzem nem lesz, de szeretnék valami extrábbat. Opelt természetesen
Namost:
Bertone Cabrio
Ő nagyon tetszik
The same
Ő is.
Namost. Én köbányán lakom, nem a világ legszebb környéke ugye. Szerintetek bevállaljak-e egy ilyet vagy kerüljem a "feltünést"? Ugyértem, félek attól, hogy valaki feltépi a tetőt, vagy megkarcolják, hogy büdös cabrio-s és tsai. Namost a másik félemem a tél. Mi van akkor, ha erre ráesik egy 30 centi hó? Beszakad?
Persze lehet nem lesz ilyen, csak inkább járok F astrával, de spécibbel, mint egy sima G-vel(ami apukámnak egyébként van, és tökjó is de azért mégis).
Szóval szeretnék valami spécibbet, amivel nyáron lehet jókat kirándulni, meg a haverokkal elmenni valamerre -meg persze a lelkemet örvendeztetni- de nem túl drágán. Ez pont jó is lenne, föleg a 2. mert az baromi szép(bár a bőr ülés meg az elsőnél csábító). Viszont ha egy ilyet vennék, azt is időszakosan, tehát klimát raknék bele, elmennék vele 2 évet kb, aztán eladnám egy másikra. Szóval szerintetek érdemes ilyenről álmodozni ide köbányára, vagy fejeltsem el rögtön? -
k.
őstag
-
k.
őstag
válasz Jim Tonic #13232 üzenetére
Hát igen, ezen gondolkodtam én is. Plusz ne felejtsük el, hogy sokan nem értenek hozzá, azthiszik hülye gazdag kis izé vagyok, és irigységból pár gyöngyszem még bánthatná is. Az meg nem hiányzik.
Agila
Akkor inkább ez. Klimás, dízel, felszerelt-bár a km órát cserélném fordulatszám mérősre-, és a kutya észre sem veszi. -
Ivan15
senior tag
olyat vegyel inkabb, ha nincs garazs amin van tetöablak nyaron nagyra ki lehet majd nyitni -ad bizonyos kabrioerzest is ha nyitva van az oldalablakokkal együtt...
-meg soha nem lattam olyat aki telen reggel havat kapart volna kabrio vaszontetöröl, valoszinüleg mert legalabb este- mindegyik garazsban van- telen egyebkent pedig marha hideg lehet benne -
Jim Tonic
nagyúr
-
k.
őstag
válasz Jim Tonic #13235 üzenetére
Csak azért néztem, mert egy jóbarátom egy WagonR+-al jár ami ugye ugyanez csak suzuki logóval. Namost ő mondta, hogy érdemesebb dízelt nézni, mert azok jobban felszereltek. És tényleg, a kárpit a drágább-nem a sima fekete, bár ez végülis mindegy-, 4 légzsák, komolyabb fedélzeti számítógép(Astrákon van ilyen kb ha jóltudom), és persze a klíma ami a benzineseknél sokból hiányzik. Tehát gyakorlatilag ha én felszereltséghez kötöm a vásárlást-a 4 légzsák jó lenne!- akkor igyis-úgyis dízelt kell venni.
Pl itt egy benzines fapad:
[link]
Olcsobb saccra 300k-val cserébe semmi sincs benne. Tudom első autó, de azért ha ott a lehetőség akkor inkább a komolyabbat. Meghát ennek aztán még főleg esik majd az ára, és 800k körül tuti vétel lesz szerintem. -
TasiA
senior tag
Üdv!
"Persze lehet nem lesz ilyen, csak inkább járok F astrával, de spécibbel, mint egy sima G-vel(ami apukámnak egyébként van, és tökjó is de azért mégis)."
....és ezek után mutogatod itt azt a telefonfülkére hasonlító ipari hulladékot? Én 5 forintot nem adnék érte! 700-ért azért lehet normális autót is kapni, amiben nem halsz meg, ha elcsapsz egy kövérebb galambot!
-
Manitou
addikt
....és ezek után mutogatod itt azt a telefonfülkére hasonlító ipari hulladékot? Én 5 forintot nem adnék érte! 700-ért azért lehet normális autót is kapni, amiben nem halsz meg, ha elcsapsz egy kövérebb galambot!
Ezen behaltamMondjuk tényleg kell egy "életérzés" ahhoz, hogy valaki ilyen dobozt vegyen.
-
k.
őstag
A kinézettel egyébként egyetértek, nem a világ legszebbje, sőőt Ismerösömet is mindig piszkálom ezzel.
De a helyzet az, hogy 4 légzsák és tsaival azért már egész korrekt autó vált belőle. 2 légzsákkal minden nélkül énsem venném meg. Ha azon múlna akkor szívem szerint a G astrából a bertone coupet venném cabrio helyett, de az drága.
A másik pedig a fenntartás. Tök jó vehetnék vectra-t(B-t minimum, régebbit nemigazán), aztán költhetnék a többletfogyasztásra, a drágább alkatrészekre ésatöbbi. Egy ilyen Agila aztán tényleg a legalja sokmindennek, de legalább a pénztárcámba sem szólna bele.
Azért is néztem azt az Astra Cabrio-t, mert sokmindenben ugye sima F astra-motor és tsai- azt meg ismerem jól, a családban is van pár, csak a tető spéci, tehát nem menne rá a gatyám. A G astra is tetszik, bár ingatag vagyok, mert apának 1 év alatt 3-400k körül volt most a szervíz annyit meg a büdös életben ki nem fizetnék egyetemistaként. De ha már a bertone coupe-t ki tudnám fizetniakkor persze másként közeliteném a dolgot, simán jöhetne G. De nekem 7-800kból nehéz választani ugyebár. Mert 15-16 éves öregecskébb autót sem szeretnék-pl abban hol a 2 légzsák?-, nagyfogyasztásút sem, szóval elég behatárolt
Ezért is tetszett az a Cabrio, csakhát nem akarom hogy itt köbányán meg piszkálják."és ezek után mutogatod itt azt a telefonfülkére hasonlító ipari hulladékot? Én 5 forintot nem adnék érte! 700-ért azért lehet normális autót is kapni, amiben nem halsz meg, ha elcsapsz egy kövérebb galambot!
"
Bááázd[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Nem kell régi autót venni, sem nagy fogyasztásút. A régi Vectrára meg pláne nem akarlak rábeszélni (bár nekem az van), mert abból normálisat nem nagyon kapsz, inkább széthajtott, lelakott, rozsdakupacot valami jóképű roma keze alól "óccsójé főnök". Rengeteg idős autóban van 2 légzsák (nekem is pl). B Vectrából az 1.6-os amúgy nem eszik sokat. NA de hagyjuk is. Ha minden áron Suzuki, akkor az új Swift, vagy Ignis (bár szerintem az se komolyabb mint a Wagon R/Agila, de laglább néz ki valahogy. Azért attól a 2/4 légzsáktól ne érezd magad biztonságban, mert attól még beépül a kasztni a testedbe, csak légzsákkal együtt. HA meg Opel, F-ből komolyat kapsz, de G-ből se roszatt 700 körül.
Használt autón csak beütöd, hogy 600-700 ezerig, meg az extrákat és kidob egy csomó féle autót, bírsz szemezgetni, házha megtetszik valami!
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
Igazad van egyébként teljesen
Gből pedig megfogadtam, hogy 150k fölöttit csak és kizárólag ,mert 100-150k között szarik be a vezérlő elektronika az pedig nem 2 fillér. Nálunk is most kellett cserélni, és hát nem mentünk el este bulizni, hogy de olcsón megúsztuk.
Fből pedig ha úgy alakul és csak arra futja, akkor egy 2002es utcsó szériás, klimásat vennék.
De ez még a jövő zenéje -
TasiA
senior tag
Én ilyenről még nem is hallottam, hogy 100-150K között beszarik a vezérlő. Az 1.7 DTI-nek szokott a szívósor mögötti kis "dobozga" behalni, de magamnak ingyen megcsinálom, ha nem égett szénné, bontóban meg max 80-100-ezer, csere ha más javítja, 40-50 ezer, de ez dízel. Benzinesnek baja nem szokott lenni.
NA ezt találtam neked [link] Ez öreg, "sokat" eszik, biztos kell majd rá költeni is, de menő, meg feltűnő és van 2 légzsák is
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
Oda. Apa dobta ki
Az egész dolog úgy kezdött hogy mult év májusában megállt a kocsi. Akkor mindenféle hibát kijelzett kocsi, hogy ez az nemjó. Akkor átkötöttek valamit-ahogy tudom- és igy megoldották. Aztán ezév juniusában elment a klima és szintugy megállt a kocsi. Akkor mondták azt, hogy akkor ez csere. És tényleg, azóta ilyen téren semmi baja a kocsinak. -
k.
őstag
válasz Jim Tonic #13249 üzenetére
Igazából csak azt nem értem, hogy sok embernek itt a fórumon 16-20 év körüli kocsija van, mondjuk neked pont nem. Miért gondoljátok, hogy egy olyan autó biztonságosabb mint egy Agila, ami fiatalabb konstrukció? Persze lehet jönni a vékony lemezekkel, de láttam már nem egy videót, ahol a nagy v8as amcsi dög hülyére tört, szemben a modern mai autoval-negyed olyan vastag lemezekkel- ami meg fele annyira. Persze nem egy Insignia szintű biztonságot várok el az Agilától sem, de azért nemhiszem hogy teszemazt egy F astránál sokkal rosszabb lenne a töréstesztje.
Az hogy ronda az tény, de ez már más téma.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy ruhás topik
- Posta, csomagküldés
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Android játékok topikja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- PlayStation 3
- További aktív témák...