- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ocsi19
senior tag
opel astra g-be milyen első/hátsó hangszórót ajánlatok?
(ha jól tudom előre 165mm-es, hátra 130mm-es kell gyárilag)
-
proper
őstag
valakinek gyári irmscher kerék?
17" 5x110 -
fero02
veterán
Megvettem az aksit.
Varta Silver Dynamic 74 Ah / 750 A-os lett a vége a mókának. 31k volt számla nélkül 2 év garral.
-
insyde5
aktív tag
hali
a DENSO márkáju lambdaszondárol tudtok vmi "okosat" mondani?TApasztalat?
-
tomyoy
senior tag
-
_seth_
veterán
válasz tomyoy #12108 üzenetére
Ha egy e kadettbe befért a bosch 72 ah akkor f astrába is befér szerintem.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
ocsi19
senior tag
válasz helkis #12105 üzenetére
CD lejátszó:
Támogatott lemezek: CD, CD-R, CD-RW
USB foglalat
Támogatott memória kártya típusok: SD, MMC
Támogatott formátumok: WMA, MP3
Csatornák száma: 2 (sztereó)
ESP (rázkódásvédelem)
Track - File - Directory keresés
Intro - Random - Repeat lejátszás
Rádió:
Frekvencia sáv: 87.5 - 108 MHz
Csatorna elválasztás: 25 dB-1 kHz
Jel/zaj viszony: 50 dB
RDS (Radio Data System) tuner
Általános:
Fehér kijelző
Tápfeszültség: DC 11 - 14 V
Polaritás: negatív testelésű
Hangszóró impedancia: 4 Ohm
Kimenő teljesítmény: 4 x 50 W
Kimenet: 4 db RCA + 1 db SUB
Bemenet: 3.5 jack AUX
iX-Bass
Változtatható színű gomb-megvilágítás
Opcionális távirányító -
ocsi19
senior tag
-
TasiA
senior tag
válasz ocsi19 #12114 üzenetére
Szettnek azt hívjk,amikor külön van a magas sugárzó. Aztán, hogy azt csak egy kicsi kondenzátorral, vagy rendes hangváltóval választják le, az mind1. Koax az, mikor egymásra építik.
ez egy 2 utas szett Azért 2 utas, mert 2 hangszóró "test" külön van.
ez meg a koax Itt egyben van a kettő, a közepén a kicsi a "csipogó" magassugársó, a nagy alatta meg a mélyközép.
Ha nam használsz erősítőt, akkor a hangszóró érzékenysége minél jobb legyen. Ez az érték rá van írva a dobozára, általában 89-91dB között változik. Minél magasabb a szám, annál könyebben hajtja meg a "magnód" a hangszórót.
Remélem 1 kicsit segítettem.
[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
Nem teljesen igaz, mindegyik szett, amikor külön van, azt hívják komponens szettnek.
Jelölése pedig helyesen:
16.2 -> egy 16cm-es, kétutas szettet jelöl.
2.16 -> 2 komponenses szett, ahol a mély-közép 16cm-es.Autóhifiket építek évek óta.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz ocsi19 #12112 üzenetére
Az autóhifi gyenge pontja szinte mindig a fejegység. Ha spórolós hifit akarsz, vegyél olcsóbb hangszórót, drágább fejegységet.
A Vectra C-mben egy hányadék volt a hangzás, mióta kidobtam a fejegységet, belekerült a Pioneer, úgy szólnak a gyáriak, hogy a piacon kapható felső-közép kategóriás hangszórók hangminőségét hozza.Vegyük a Te eseted: Ez egy 17-18e forintos fejegység.
Ha gonosz akarok lenni, azt mondom, erre mindegy mit kötsz, semmit sem ér. De nem leszek gonosz.
fejegység 17e.
első szett 15e.
hátsó szett 15e. Az kb. 50e.Keresel egy használt Pioneer vagy Alpine fejegységet, ami újonnan 80-100e volt. 3 év garijuk van, egyévesen 30 körül megveszed.
Hangszórót nem veszünk ismeretlentől használtan.
Ezért fogsz egy alap MacAudio, alap JBL, esetleg alap SAL szettet (nevekkel ne foglalkozz, ebben az árkategóriána mind ua.), ezek kb. 10 körül vannak.
Nagyjából ismét 50e forint, a hangminőséged meg kb. 80x jobb lesz.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
TasiA
senior tag
válasz Jim Tonic #12116 üzenetére
Akkor te jóval inkább tudsz infóval, segítséggel szolgálni, mint én
Én már nagyon régóta le vagyok maradva ilyen téren. Nekem ami fontos, könnyen és értelem szerűen használható fej külön szub kimenettel és menüben is külön vezérelhető legyen. Elöl 2 utas szett+ zárt láda. Nálam ennyiben ki is merült az autó hifi. -
k.
őstag
Mai nap visszajött a szervízből-1 napra kötlözött be- az astránk. Motorvezérlő elektronikát cseréltek. Használt lett beletéve, az új 350 ezer forint, annyit nem akartunk rá szánni, a használt meg megvolt 100ból.
Hihetetlen, mennyire pici és mégis mekkora galibát tud okozni -
ocsi19
senior tag
Köszönöm a segítséget, a fejegység már megvan, úgyhogy azon egyenlőre nem tudok alakítani
Amúgy nem vagyok nagyon finnyás, csak annál ami most van jobb legyen
(Valami 10éves gagyi kazis lejátszó van a kocsiban két különböző hangszóróval, hátul semmi ) -
ocsi19
senior tag
Amúgy a G-s astraknak hogy lehet leoperálni a burkolatot az ajtóról, hogy hozzáférjek a hangszóróhoz?
[ Szerkesztve ]
-
ocsi19
senior tag
amúgy ezt néztem ki első hangszóróknak. Vélemény?
Hangsúlyozom normál használatra kell! -
TasiA
senior tag
válasz ocsi19 #12127 üzenetére
Akartam mondani, hogy kissé butaság lenne a SAL leggagyibb cuccáért használtan annyit adni, mint amennyibe a boltban kerül. Sőt talán a CORA-ban még olcsóbb.
Jut eszembe a G Astrában van külön magas hangszóró nem?? Ott a tükör burkolatban?
Ha van és erőltetjük a SAL-t, akkor inkább ezt vedd, magas meg maradjon ott, ahol van. [link][ Szerkesztve ]
-
ocsi19
senior tag
Nagyon sokat segítettetek eddig, köszi mindent!
-
ocsi19
senior tag
Mekkora mélységig fér be úgy egy hangszóró, mint a gyári? (g astra)
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz ocsi19 #12134 üzenetére
Mérd le...
De nem kell megijedni, ha nem fér be az új (jó esélyed van rá), erre találták ki a kiemelő keretet. Lehet, hogy amúgy is kell, ha az Astra G hangszórója nem standard, ha jól rémlik. Sőt, az F-ben sem standard volt, ahogy a Vectra C-mben sem az van.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
#TOTTI
őstag
-
Tacso
aktív tag
válasz ocsi19 #12127 üzenetére
Szia!
Nekem ilyen belépő szettem van elő az Astrámbanl: [link]
Ez már nem szól rosszul. A hangszórókat kb. 2cm-t kell kiemelni, a csipogók pont beférnek a gyári helyre. Kis kézügyességgel és türelemmel gyárthatsz magadnak kiemelőkeretet rétegelt lemezből is. Létezik kisebb 13-as testvére is hátra, amiből szerintem sokat nem fogsz hallani elől. Szóval ha már hátra is akarsz hangszórót érdemesebb a kalaptartóba venned 2 ovált a hátsó ajtó-hangszórók helyett.
A kárpitok leszedése is türelmet kíván. Van a fogantyú takaró mögött 3 csavar, illetve az ajtó alján is 2 csavar. Ezeket értelemszerűen kicsavarod, majd körbe egy csavarhúzó segítségével tudod kipattintani a patentokat. Ezek után leengedett ablaknál felfelé kell lehúzni a kárpitot az ablakkeretről. A neten fellelhető képes leírás is a dologról.
Remélem segítettem!
TacsoNo Stress on Cres - I love my Cruze
-
insyde5
aktív tag
sziasztok
egy egyszerünek látszo kérdés, de azért inkább megkérdezem
Kuplung bowdent kell cserélnem, mert el akar szakadni, mind1 h melyiket veszem ?
van 3e -től 13e -ig, és semmi extrát nem irnak egyikhez sem , hogy ez többet tud ennél ,v ez ebben és ebben jobb a többinél.
Márkák : ATE , COFLE, HANS-PRIES,TECHNOFEX, ÉS SASCH
( A legdrágább az uccso )
köszi
-
insyde5
aktív tag
sziasztok
egy egyszerünek látszo kérdés, de azért inkább megkérdezem
Kuplung bowdent kell cserélnem, mert el akar szakadni, mind1 h melyiket veszem ?
van 3e -től 13e -ig, és semmi extrát nem irnak egyikhez sem , hogy ez többet tud ennél ,v ez ebben és ebben jobb a többinél.
Márkák : ATE , COFLE, HANS-PRIES,TECHNOFEX, ÉS SACHS
( A legdrágább az uccso )
köszi
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
Ó bázd, én hülye. Szal 1,4 Ecotec 90LE. 2003as a kocsi.
Jah és:
Van rá esély, hogy jövőre jön hozzánk egy agila. A helyzet az, hogy van anyunak egy VW poloja. van benne 50e km viszonylag felszerelt-comfortline- szóval fasza. Csak épp 8 éves, kurvadrága hozzá minden-vw ugye- és már meguntuk pöppet-mondjuk ez nyom kökemény 1%ot deazé-.
Namost anya Suzukit nem szeretne. Az ok prózai: Nagy az értékvesztése, nagyon nagy. Az agila, ugyan ugyanaz de mégis jóval kisebb az értékvesztése, plusz a villámos márka logója van rajta amit mindannyian nagyon szeretünk. ÚJat nem vennénk, 1-2 évesen max 30e kmel lehet nagyon szépeket találni. A polo egyébként saccra ér úgy 1,5-1,6 millát-brutál az értéktartása- tehát olyan 6-700 ezer FT-nyi hitelt kellene rá majd felvenni, ami nem is lenne rossz-havi 15-20 ropi 5 évre- mivel a kocsira a cuccok annyival olcsobbak lennének-az adók főleg- hogy bőven megérné az a havi plusz 10 ropi az új auto érzést
Valami ilyesmire gondoljatok:
[link]
Az zavar csak, hogy 4 légzsákos kellene, talán lesz jövőre-hosszú idő az még. Újonnan nem éri meg a kocsi viszont 1-2 évesen annál inkább![ Szerkesztve ]
-
-
#TOTTI
őstag
X6 még talán tervbe se volt ekkor... Nekem kicsit olyan...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 11
- Spórolós topik
- Hobby rádiós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen