-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yushchenko
őstag
-
senior tag
Bazz annyira nyomtátok ezt a polírt, hogy vettem én is valami egyszerűbbet, és elkezdtem a motorháztetőt, meg a lököst, és a két első sárvédőt, de nekem nincs gépem, szóval kézzel....
Most már tudom, mit érzett a Karate Kölyök....
de azért használt neki, szóval megérte a holnapi izomlázat, de lehet a többi részét is megcsinálom...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
helkis
addikt
válasz Yushchenko #11401 üzenetére
hát azért a fizika még a régi, ha túl kicsi a kg/le, akkor sokat eszik és nem megy úgy..
de ha már itt tartunk, akkor sokmindent bele lehet venni, pl napi hány km mennél vele?
mennyit egy évben? (lehet egy 100pacis 1,7-es turbodiesel-el jobban járnál) vagy ha kell légkondi ott nem árt, ha nagyobb a moci, nem eszik számottevően többet, sőt lehet kevesebbel is beéri, mintha kisebb alatta a vas, max a biztosítás drágább..
továbbá az is érvényes még, hogy az ember lábában van 1lityó..
vagy ha a járulékos költségeket is nézzük, akkor érdemes egy kateggel újabbat venni, pl egy láncos C-corsát ami már nem rohad, több extra van benne stb: [link] ergo kevesebbet is kell tudni ahhoz hogy mefelelő használható autó legyen belőle, csak itt az ár magasabb eleve..
mennyit szánsz rá?"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Calogero
addikt
Felkerültek a nyári papucsok, eddig Comfortra volt guminyomás beállítva (2,0-2,0)
Most az ECO módot szeretném kipróbálni. (használati szerint itt a legalacsonyabb a fogyi)
2.5-2,5Az lenne a kérdésem hogy a 2.5-öt "hidegen" nyomjam bele?
Gumi méret: 205/55 R16
-
t1
addikt
Hali!
Corsa B 1.4 16V nagy vonalakban mit kell tudni? Típus hiba fogyasztás stb... ez a 90LE-s verzió.
-
Jim Tonic
nagyúr
Na, ma kinyírtam szoftveresen az ECM-et, aztán a CIM-et is. Először csak az autó nem indult, aztán már a központi sem ment.
Szándékos volt, ismerkedtem a felépítéssel és szoftverrel, de aztán nagy szarba raktam magam. Végül összehoztam, de 2 óra volt. Később már csak a kormánytávvezérlő és a fedélzeti vezérlője nem ment, de mára az is működik. Nem semmi kaland volt.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
t1
addikt
-
Yushchenko
őstag
válasz helkis #11403 üzenetére
Sajnos kicsi a keret, ezért csak a legalja jöhet szóba, B Corsa vagy F Astra.
Többnyire autópályás használat lenne kb havi 1x 1000-1500km egyszerre. Kisebb részben(10%-ban) bevásárlás, meg ide-oda mászkálás de az csak pár km, nem lényeges.
Mivel nem lenne sokat terhelve(legalábbis én ezt nem találom soknak) ezért valami olcsón fenntartható kis kocsit keresek, ami keveset fogyaszt(mert nem mind1, hogy 5-6-7-8L-el teszem meg azt az 1500km-t).
Vissza tudom fogni a lábam, és szimpatizálok a 100-as tempóval is, de ezért egy 5-6L-es fogyasztást szeretnék, amit az irományok szerint nem igazán lehet összehozni Corsával(bár főleg 1.2-es 33kW-ost néztem, abból van sok). Talán egy 1.4-es jobb lenne? Az Astrát ismerem, tudom hogy jól fogyaszt, csak nem vagyok tisztába, hogy ezeknek a példányoknak milyen hibái jöhetnek elő a jövőben, vagy vételnél mire figyeljek, mert a miénk tökéletes, soha nem volt vele semmi baj.(#11408) t1: Te milyet?
-
KrAt
veterán
válasz Yushchenko #11409 üzenetére
Vegyél egy C14NZ (1.4 60 ló) corsát, ha túl rövid a váltó, akkor bármikor 1 nap alatt rakunk haverokkal bele neked olyan hosszút, hogy ejjhajj
Amúgy ha találsz valami jó Astrát, azt is megveheted, sok difi nem lesz közte..
-
helkis
addikt
válasz Yushchenko #11409 üzenetére
ez ilyen küldöldimunkábajáróverda lenne?
ott megint más szempontokat is érdemes figyelembe venni, mint pl hogy megbízható legyen mivel ha kint rohadsz le, az nagyon sokba fog fájni, de ha tényleg kintre kell, akkor egy ideiglenes lakcímmel már tudsz kinti verdát venni, szinte féláron és használhatod itthon is a kinti rendszámmal.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
TasiA
senior tag
válasz Yushchenko #11409 üzenetére
Ha bele szabad szólni, nekem a 2.0 sem eszik meg 6 litert 100-nál, ha nem kílmázok+felnizek.
Astrában a Best Of az 1.6 8V. Ettől sokkal gyengébb és többet fogyaszt az 1.4-es 8V 60 ló. Ha hallanni sem akarsz 1.4-nél nagyobbról, akkor 1.4-ből hengerenkénti befecskendezőset keress, ami létezik 8 szelepesből is "SI vagy SE" néven, nem tom pontosan, a 16 V az meg alapból az. Azt a 60 lovast azt nagyon hanyagold, mert nagyon hitvány és fogyasztása sem a legjobb. Azt maximum egy Corsában tudom elképzelni, ott még talán tűrhető. Ha netántán bele mernél vágni az 1.6-osba, akkor 90-100 között eljár 5 literrel. Másik eshetőség a gáz beszerelése (én speciel ezt csinálnám)
Azt az 1.2-est meg meg se hallottuk AZ hosszútávon halál lenne, előzni meg öngyilkosság!
Mindkét típusból maximum 94-est vegyél, de inkább 95, öregebbet ne, onnatól 1 fokkal jobb a korrózió védelem és nem rohad szénné.[ Szerkesztve ]
-
omcsi
csendes tag
szeva üdv mindenkinek most regiztem
opel omega mindörökké
-
Yushchenko
őstag
Köszönöm, ezt megjegyzem még későbbre
(#11411) helkis: Olyasmi, csak munka nincs nagyon Persze néztem itt mennyibe fájnak a dolgok, hát nem fele, harmada, és jobb állapotú, fiatalabb... Szóval 98-as Corsák, Astrák 400euroért. Csak az a baj, hogy itt évente van vizsga(igaz csak fele annyi, mint otthon, de nem szeretik a régi kocsikat), de a kötelező duplája lenne az otthoninak A másik meg nem tudni mit hoz a jövő, reg adóval nem szeretnék foglalkozni későbbiekben.
(#11412) TasiA: Áhh, nem merek belevágni Egyrészt a kötelező is több, másrészt nem merek Gáz nálam nem téma, félek tőle Viszont amit írtál az érdekes, bár nem értem mért lenne jobb.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz Yushchenko #11409 üzenetére
Az 1.2 még Corsába is hitvány. 1.4 alatt semmiképpen nem vennék. Dízellel meg csak óvatosan, sok olyan tukkó van, aki minden lósz@rt beleöntögetett (hungarisztán ó jeah).
Astrából én minimumnak az erősebb 1.4-est, de inkább 1.6-os vennék. Azzal lehet dinamikusan közlekedni emberi fogyasztás mellett. Dízelből viszont csak Isuzu-t vegyél; a német motorok gyenguskák, ámbár strapabíróak.
Még jó lenne tudni, h amikor megteszed azt a hosszú utat, akkor azt hány személlyel és mekkora poggyásszal csinálnád. 4 személy + sok cumó az azért...nah, jó a nagyobb motor.
-
Yushchenko
őstag
válasz fero02 #11415 üzenetére
Nálam dízel szóba sem jöhet.
Egyáltalán nincs sok cuccom, és csak a fél úton megyünk 2-en, a másik felét egyedül, gyak. üres kocsival tenném meg. Ezért írtam azt, hogy jobb lenne nekem a kicsi motor is, és 100-as tempó csak nagyon jó fogyasztással. 1.2-es Corsa az engem se nyert meg, ha már csak azt nézzük hogy az 1.0-ás swift 39kW ugye... Az út elég sík, ki van minden fúrva, ezért nem lenne szerintem nagy megterhelés, így gondoltam, hogy elég az 1.4-es. Meg igazából eddig is ilyen Astrát használtam, és soha nem volt bajom vele(bár nem álltam neki sosem fogyasztást számolni, de keveset evett).
Nem tudtok valami leírást, ami alapján el tudok indulni milyen motor jó(vagy egyáltalán hogy hol van leírva, hogy milyen motor van a kocsiban: forgalmi?)? Teljesen analfabéta vagyok a témában, de szeretnék fejlődni -
wwhy
veterán
egyre rosszabbul érzem magam az 1,2 Twinport C Corsámmal viszont sokkal jobbnak érzem, mint az előző 1,4i (80LE) FAstrámat ...
azért részemről elégedett vagyok vele, 130-140 tempót pályán nyugisan lehet vele tartani, igaz, "kicsit" pörög a motor (4e), városban ideális, fogyasztása nagyon jó ...[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
fero02
veterán
válasz Yushchenko #11418 üzenetére
És miért, azt meg tudnád magyarázni? Nehogy azt mondd, h azért, mert az autó benzinnel megy, gázolajjal meg a traktor, mert ez nem magyarázat.
Se dízel, se gáz. Nem értelek. Ha szigorúan a hosszú távú utakat vesszük szempontnak, akkor tuti, h a gázzal járnál legjobban, utána dízel és végül benzin. Sztem. Vegyesben kb hasonló lenne a D és a B-G (ugye városban toporgáshoz nem ideális a gáz, olyankor illik tisztán benzinnel menni).
Ha az üzemanyag árakat veszed alapul, akkor megint csak a gáz a befutó. Nem tudom, h melyik országba járnál vele, de szinte biztos vagyok benne, h olcsóbban jutnál hozzá akármelyik üzemanyaghoz, mint itthon.
-
Yushchenko
őstag
válasz fero02 #11423 üzenetére
Átszámolva 290 a 95-ös benzin itt Szlovéniában, de a 98-as is csak 5-10Ft-tal drágább. A dízelt sosem figyelem.
Na.. gáz azért nem, mert attól én tényleg félek, ütközésnél, hogy berobban. Ez van, ez az én f*szságom.
Dízel meg azért nem, mert azt hallottam ha ott elromlik valami akkor az sokkal drágább, mint benzines motornál. Azt is hallottam, hogy botrányosan rosszak az Opel dízelek (rövid ideig volt a családba). Isuzut nem vágom. Továbbá úgy gondolom, hogy simán ki lehet hozni 5-5,5L-es fogyasztást simán konstans 100 mellett, ezért gyak. mennyit spórolnék a dízelen? -
fero02
veterán
válasz Yushchenko #11424 üzenetére
Nekem F Astra dízelem van, az újabbik fajta Opel motorral (később ezt tették a G Astrákba is, de abban asszem már elektronikus adagoló van). Szoktam kínálni módjával, soha semmi baja nem volt motorikusan.
Ez a drága a dízel alkatrész meg sztem qrvára nem igaz. Sok mókus miután szarrá részingelte magát és a porlasztó már csak hugyozza a gázolajat, a kipufogó teljes keresztmetszetén okádja a kormot -persze ő nem tudja miért lehet ez- sokallja a felújítás árát. De ha jobban belegondolsz, 4 jó minőségű gyertya, faja kábel hozzá, trafó, stb kb ugyanott van. Csak ugye az több kisebb összeg, ez meg egy nagyobb egyszerre. 1 szónak is 100 a vége, sztem nem gáz, pláne ezeknél a kocsiknál. Olcsók az alkatrészek, bontókban minden van általában.A gázos mizériád tényleg f@szság, ennyi erővel a benzintől is félj. Viszont így marad a gázolaj.
-
helkis
addikt
válasz Yushchenko #11418 üzenetére
asszem kimaradt egy moci ami a magyar biztosítóknak lett kitalálva és még olcsó is fenttartani: CorsaB 1,5 TD szvsz ez elmegy 4lityóval..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
fero02
veterán
Több B-G-os autó tulaj szájából halottam (egymástól független tagok), h az állandó gáz használatától vmiféle lerakódás keletkezett a motorjukban és eltunyult az autó. Mindnek azt tanácsolták, h járjanak jó darabig tisztán benzinnel és csak utána térjenek vissza a gázra és lehetőleg kerüljék a városban való használatát ill. az autó azzal történő indítását.
Más egyebet nem tudok mondani, kérem kaccsolja ki! Diesel powa!
-
tomyoy
senior tag
válasz Yushchenko #11409 üzenetére
csatlakozom TasiA-hoz, astra f c16nz, nagyon jó fogyasztás, lehet pakolni, nem lusta, van utazó sebessége( 100-110), ha ennyire fogyasztásra mész akkor 1000es corsa max 4L el padló gázon...(haveromnak olyan van és meséli, hogy tankol pár ezerért és bejárja a világot vele, ahoz képest nálam az a pár ezer az annyira elég mig kiállok a kapuba )
nah egyébként 2 hét mulva megyek műszakira most már reménykedhetek
cserélni kellett, vagy javítani: ajtó stifteket, féltengely harangokat, féktárcsákat szabályozni, új betétek, új indexek, új fényszórók, új első szélvédő,első lökhárítót fel kell dobni a helyére mert az egyik tartó le van szakadva, kipufogó bilincs kellett, új hátsó dob, kézifékkar gomb beragadt( wd40powa), index kar csere( köszi buherkapont elértem a 10e-t, olaj, légszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, csere. lehet számolni
még kapok kölcsön 4 darab kereket a műszakira és lehet imátkozni
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
Yushchenko
őstag
válasz fero02 #11427 üzenetére
Értem. Ebbe nem nagyon akarok és nem is tudok belekötni.
(#11428) helkis: szép!Akkor még1x realizálom, hogy miért szeretnék benzinest Ez a kocsi max. 3 évre fog kelleni, persze ha nem lesz vele nagyobb baj még többre is lehet. Jelenleg sajnos nem tudok rá sokat áldozni, meg akarom persze szervizelni vétel után és fenn is tudom majd tartani, de most csak a régebbieket nézem, mert nagyon sürgős egy autót vennem.
Nagyából ezek vannak benne az árban: 92-95-ös F Astra, 93-96-os B Corsa, és mindkettőből az 1,4-eset néztem. Ilyen paraméterű autókkal rendelkezők tudnak nekem mondani fogyasztási adatokat(130-140Km/h, 80-100km/h, város, tél, nyár)? Illetve én még mindig nem értem mi ez a hosszú váltó meg rövid váltó dolog, de jó érzés, hogy ilyen könnyen lehet orvosolni a témát -
tomyoy
senior tag
válasz Yushchenko #11433 üzenetére
C16NZ 1.6 8V város: szeret enni 8L környéke(ennél csak több, bár városban is nehéz a lábam, lehet rajta javítani)), autópálya: én szinte mindig 130 vagy többel megyek úgy 8-9L, ha 'normálisan' 110 es utazóval, akkor 6 Liternél nem eszik többet.
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
válasz Yushchenko #11433 üzenetére
vannak különbőző váltó áttételek, váltó tipusok F13 tól F26 ig, minél nagyobb ez a szám annál nagyobb a végsebesség, motorteljesítménytől függ. Persze ez függ a motorteljesítménytől, ha te 110 el akarsz folyamatosan haladni akkor pörögni fog 3000et, és eszik, másik váltóval meg csak 2000et pörög.
egyébként néhányszor már majdnem raktam 6.ba, amikor rájöttem , hogy nincs is, 100 fölött simán raknám, hiányzik....
(#11435): egyébként vezetőtől függ mennyit fogyaszt egy autó, egy 2000es astrával is lehet szépen menni, és ott van erő ha szükség van rá.
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
KrAt
veterán
válasz tomyoy #11436 üzenetére
Nemnem..
Váltó:
F10 és F13 kisblokkoshoz (0-1600 köbcentiig) szerelték.
F16-fölfele nagyblokk (1800-végtelenig)Egyik másikra nem megy rá (hivatalosan, nekem nagyváltó van a kisblokkon)
Jelentése:
F - front - elsőkerékhajtás
10-13-16-stb: egy nullát teszel a végére, és akkor megkapod, mennyi nyomatékot bír névlegesen, valójában sokkal többet (100, 130, 160, stb nm)A rövidség - hosszúság az a váltóharang végébe beütött számon látszik:
3 féle difi van elterjedve: 3.55, 3.72, 3.94 (asszem, nem pontosak a számok) Az első a leghosszabb váltó (ott a legkisebb az áttétel) azaz ott kicsi a végsebesség, de jó a gyorsulás, mert hamar lepörögnek a fokozatok
2 féle fokozat van: CR és WR. a CR a rövid, a WR a hosszabb..
És ezeket lehet kombinálni Nekem W372 van a Kadétban, Azzal 130 fölött pörög 3000-et, végsebessége vhol 280 km/h lenne, ha leforogná a 7000-et
Szóval a számok semmit nem jelentenek, ezek az igazságok
[ Szerkesztve ]
-
helkis
addikt
válasz Yushchenko #11433 üzenetére
ennek akkor lenne értelme, ha azt az autót vennéd amiről kérdezel.. egy 20éves kocsinál azért már számolni kell motorkopással, az utángyártott alkatrészek mihamarabbi meghibásodásával, szervizköltségekkel, stb..
ha azt mondanád, hogy a cityben akarsz pizzafutárkodni, jó lenne egy 300k-s 60pacis szakadt Fastra is, beszarik, felülsz egy buszra és szólsz a haveroknak hogy majd egy sör ellenében tolják haza.. de 750km-rel arrébb azért erre kicsi az esély..
továbbá ha veszel egy régi kocsit, bármit mondanak egy szíjcsere +görgö +vízpumpa, gyertyák, kopócuccok, lehet akár féktárcsa+betét - muszáj lesz cserélni, ami kapásból 100k-s költség szvsz,... ez csak azért, hogy 1 hét múlva mikor elszakad a vezérműszíj ne kelljen 250k-s motorgenerállal indulni..
+átírás tehát, ha van a kocsira 300k-d, az csak 180-200k valójában..(#11432) wwhy - a dinamikáját/sebességét inkább tudomásul veszem, azon lenne még mit fejlődni, de fogyasztásban, fenntartásban, költségekben, teljesen megfelel csóróságomnak
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
TasiA
senior tag
válasz tomyoy #11436 üzenetére
"váltó tipusok F13 tól F26 ig, minél nagyobb ez a szám annál nagyobb a végsebesség"
ujujujuj, ez nagyon téves így! Kijavítalak, ha nem veszed tolakodónak!Az F utáni szám, a teherbírást jelöli, semmi köze az áttételekhez. 2 féle áttételezést használnak az Opel váltókban, Wr hosszú, CR rövid(sport). Ezen bellül van még kicsi varia a végáttétellel, autótípus és kerékmeghajtás szerint. (4X4-ek rövidebbbek)
Én kicsit sokallom a fogyasztásodat, főleg azt a 8-9 littert 130-nál. Nekem eszik 8 körül 140-nél. Eddigi ismerőseim és saját tapasztalat szerint, C16NZ A Vectrában, F Astrában 100-ig 5 liter 120-igy 6 liter 140-150ig 7,5 liter.
A gázos téma, nekem volt gázos autó a családban, 0 km-es kora óta gázzal ment, 200ezernél HF tömítés csere 1 forrázás miatt, mint a gyári új , úgy nézett ki minden. Semmi korom, retek, dzsuva, mint a benzineseknél szokott. Éppen hogy a gáz sokkal tisztábban tartja a motort, mint a benzin, ráadásul hidegindításnál nem mossa le az olajat, illetve nem hígítja azt.
Nekem F18WR van gyárilag (B Vectra gyárija), abban megvariálták a megszokott 1-5-ig lévő áttételeket meg avégáttételt is. 1-3-ig hoszabb, mint a megszokott , 4-5 meg picit rövidebb és a végáttételem sem 3,55, hanem 3,57. Amúgy hibátlanul írtál mindent Az a 3,72-az volt nekem az 1.8-as A Vekimben, szerintem az a legtökéletesebb fokozat kiosztás. Hoszabb, mint a GT Sprt váltó, de rövidebb, mint a WR, pont középút. (Na 1 olyan kéne nekem a mostani verdába, vagy egy jóval erősebb motor
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
a drága a dízelt havíttatni, pedig sajna így an. Írta itt valaki előttem, hoyg nem. Én eddig a cimboránál, csak 2-3 al kezdődő 6 számjegyű számlákat láttam és mindezt okosban. Talán a legolcsóbb, az a 90- 110-es TDI-k, meg a régebbi BOSCH adagolós Opel dízeleg, B Vectra G Astra. Az ilyen TDCI, DCI, PDTDI, az mind horror ha beszarik.
-
TasiA
senior tag
Visszatérve a fogyasztásra:
google találat
"Legalábbis vectrába főleg az X16SZ a hosszú váltó áttétel miatt, 6,4-es átlagot produkál. 90-nél 4.8, városban 8.2."
Bár nem NZ, de kb ugyan az a motor, 1.6 8V központi befecsi -
tomyoy
senior tag
Bocs tényleg javítom saját magamat, nagyon konyhanyelven akatam fogalmazni. Egyébként vágom, csak nem akartam pepecselni a sok adattal meg, hogy mi mit jelent, meg se szólaltam (meg ideg is vagyok a műszaki miatt, aztán írok má minden hülyeséget
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
fero02
veterán
Figyelem! Május 1-től automata traffipaxok!
Automata traffipaxokat szereltek az alábbiakban felsorolt helyeken lévő
közlekedési jelzőlámpákba Budapest területén.
Az alábbi lista tuti, mivel a felszerelő cégtől jött:- a Róbert Károly krt-on a Róbert Károly krt. és a Reitter Ferenc utca
sarok után következő első lámpasor
- Ferenc krt. - Üllői út sarok
- Rákóczi tér, József krt. (Nyugati felé)
- Attila utca - Alagút sarok
- Hegyalja út - Jagelló út sarok
- Fehérvári úti piacnál
- Budafoki út
- Mártírok útja - Bimbó utca sarok
- Moszkva tér
- Kőbányai út (Egészségháznál)
- Kőbányai út - Könyves Kálmán krt.
- Szentendrei út felüljáró + minden lámpasor a csillaghegyi elágazásig
- Flórián tértől a Tímár utca irányában három lámpasor
- Szamuely utca - Petőfi híd felhajtónálAz automata traffipax lényege, hogy piros lámpánál lefotózza a tilos
jelzésen áthaladó járművet, zöld jelzésnél pedig a kereszteződésen
(mért szakaszon) az áthaladási sebességet. A sebességmérő műszer három
fotót készít és rögzít a kereszteződésben. -
_seth_
veterán
Nekem pl B vectra 2.0i 16V eszik autópályán 140-nél 7,3-7,6 között, 150-nél pedig 7,9-8 liter körül. És valóban elég hosszú az 1-2-3 (2. 100 km/h a vége, 3. 160 km/h )
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
omcsi
csendes tag
üdv mindenkinek vissza olvasgatam ,az volt a téma gáz-benzin-gázolaj
- a gázzal kapcsolatosan nem tudom biztosan de úgy halottam a gáz a motor élet tartalmát jócskán le rövidíti,1990-1995 között Hollandiába nagyon sokan át váltatok gáz üzemmódúra de nem igazán vált be nekik ,50 000-km tömítések meg dugattyú égések gyűrű problémák léptek fel,pedig még abban az időszakban az olaszoktól vásárolták a gáz reduktorokat és az volt a nagy előnyük,hogy hideg motorral is lehetett vele menni.
-szerintem benzines és diesel között nem nagy a különbség ,mert ha szar.... mindegyik zsebbenyúlós a költsége
-egyik barátom bioetanolt tankol keverve és,igy 250 ft/l Suzukiba
opel omega mindörökké
Új hozzászólás Aktív témák
- Kolondrum: Éves rezsi
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PlayStation 5
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- CASIO órák kedvelők topicja!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Lightyear - befektetési app
- További aktív témák...