-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#TOTTI
őstag
Én általában a jövőben befolyó bevételeim alapján költekezek. Tudom kezelendő. Ettől elestem, ugye a balesetem miatt. Jelenleg azt várom, hogy kész legyen a GTC-m újra megvegyem ha jó lesz és fizessen a KÖBE. A rendőrségi ítélet megvolt vétlen vagyok az ellenfelem ellen eljárás indult. Ami lezárult be se hívtak. Talán már fellebbezett az valószínű elutasítják. A KÖBE bíztatja, hogy menjen el a legfelsőbb bíróságig, hátha addigra fel tudják magukat számoltatni..
"Kárelszámolással kapcsolatos egyéb ügyviteli költség" - re azt mondja a KÖBE hogy ez nem a kárral kapcsolatos költség, így nem térítik meg.. és az általuk beidézet paragrafusának 4 bekezdéséből csak egyre hajlamosak hivatkozni arra is kifordítva.. mivel mind a 3 és befordítva az általuk emlegetett is engem igazol.. 7-900 ezrem van függőben..
Jah és olyat hallottatok hogy a kárkori értéket 2 hónappal később számolják nem amikor a kár történt és csak 1 hónapig érvényes.. Mitől változik egy autó kárkori értéke meghajlik a tér és az idő..?
-
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #10302 üzenetére
Heti két levelet írok minden levelükre két választ, ma felhívom és felveszem a gagyogásukat igazából hivatkozhatnék arra amit telefonon mondtak nekem anno, amit ők rögzítetteke de azt mondják az már nincs meg az a beszélgetés.. De ha nekik kéne tuti meglenne.. amiben igazat adtak és nem tudtak mit szólni és hogy ők ráérnek az idő nekik dolgozik, nem érdekli őket a "nyomorom"..
Azt mondták azért volt csak regadó az autón mert, használtan külföldről, hoztam ami ugye nincs benn az eurotaxba perrel követelhetem hogy fizessék ki a köv. autóm regadóját.. ezt jobb ha tudjátok ti is.. az kell hogy az regadót te fizesd be.., de mondom minden magyarországon először forgalomba helyezett autón van regadó.. ami a német árakban nincs benn..
El is sirná magát egy alfa tulaj ha meglátná hogy a mobile.de-n több 100db alfa 156os van 2K euro alatt.. igaz a regadója még ennyi..
Én azt fogom tenni remélem működik, hogyha megvan a papírom beadom nekik fizetnek és utána perelem őket a maradék miatt. Az ügyvédem kineveti.. a kapálózásaikat.. A leveleik egy perben nem állják meg a helyüket mivel csak kifogások nem alapulnak törvényeken. Sőt még alapelveiken se..
Na meg hol lehet napi 2300Ft-ért hasonló kategóriájú autót bérelni..??? Ugyanis ennyit térítene ha a családban nem lenne autó és nem tudom megoldani busszal az utazásaim..
..és még van egy dolog ami miatt nem szabad biztosító egyesületnél kötni.. de nem merem elmondani itt a forumon.. ez is egy ok arra hogy a köbés kapálózzon 10000000-val..
-
őstag
Hali! Tudna valaki segíteni abban, hogy melyik kontrollámpa mit jelent egy 2005-ös g astra műszerfalán? Ha lehet linkkel és képpel együtt, mert én nem találtam. Köszi
Mod: vagy eetleg valakinek van kézikönyve, ami jól olvasható és e-mailen át tudja küldeni?
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz #TOTTI #10303 üzenetére
".és még van egy dolog ami miatt nem szabad biztosító egyesületnél kötni.. de nem merem elmondani itt a forumon..": nyugodtan mondhatod: nem biztosító hanem egyesület. a tagoknak pótbefizetést lehet elrendelni, ha a vagyon nem fedezi a kárigényeket.
egyébként ha nem akarják megtalálni a hangfelvételeket, akkor mondd meg nekik, hogy feljelented őket a pszaf-nél és a fogyasztóvédelemnél, és ha ettől sem lesz meg a felvétel, akkor tedd is meg.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#TOTTI
őstag
-
TasiA
senior tag
-
milomi
tag
Valaki tudna abban segiteni ? hogy ha egy Astra GSI -be rakok egy 250 lovas C20LET blokkot akkor kb menyibe lenne a papírozása ? hogy hiteles legyen minden ? és műszakin is átguruljon akadás mentessen ? köszi aki választ ad rá
NFS World Nick Ewing1987
-
Daywalker
addikt
válasz milomi #10312 üzenetére
Sajnos gyárilag nem volt ilyen motor a Fastra GSI-ben ezért valóban terveztetni és engedélyeztetni kell, ami rakás pénz. Ezen felül ki kell fizetned a két motor között lévő regisztrációs adó különbözetet is, plusz újravizsga, új okmányirodai papírok stb. Egyszóval papírosan nem éri meg!
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
VR6-Fan
veterán
válasz Daywalker #10317 üzenetére
tudtommal az új motor teljes reg.adóját kell megfizetni, és nem a kettő különbözetét
de így is relatíve tetemes összeg (volt Fastrában c20let, legjobb tudomásom szerint 204le-vel).
de ez is csak úgy működik ha igazolni tudod (márkaszervízes számla) hogy minden különböző alkatrészt kicseréltél, az erősebb kocsira, legyen csak cikkszámra eltérő a féltengely porvédő gumid, már cserés hivatalosan, ha nincs szerencséd akkor a gyári terv dokumentációt is kérheted ki az Opeltől....
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Daywalker
addikt
Dettó, ezt akartam mondani,mivel a blokk gyak ua., csak belezni kell Ha meg vizsgán rákérdeznek a a csigára, akkor te meg mondod, hogy van pár remek szögből fotózod sorszámozott látképed Esztergomról, szívesen adsz 1-2 példányt belőle....
Egyébként lehet, hogy volt LET-es, de itthon újonnan szinte biztos nem árulták (én a hogyan csináld könyvben sem láttam c20let-et)...ettől függetlenül át lehet alakítani de hivatalosan nem éri meg. Kint kell egyet venni ami papíros és azt behozni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz VR6-Fan #10324 üzenetére
Többek között ezért sem mertem átalakítani C20NE-re vagy XE-re a Corsát...de mindegy mert a Remus Wild Label miatt így is megkúrhatnak (homológ, de áteresztő és hangos, asszem nem E betűs), plusz az első sorban is van fóla...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
VR6-Fan
veterán
válasz Daywalker #10325 üzenetére
az agya úr isten is minősíthette, az új jogszabály értelmében terv dokumentáció.
de pl ha én a 239mm-es fékem 256mm-esre cserélem (minden csavar kompatbilis) akkor is tev dokumentáció, de ha kitudom imátkozni a VW-től akkor megterveztetni már nem kell, annyi könnyebbség van.
picit érdekes "mérnökök" dolgoznak az NKH-nál, a foliánál meg nem biztos, amit linkeltem nem rég írás abbna arra is kitérnek azt hiszem.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Daywalker
addikt
válasz VR6-Fan #10326 üzenetére
Már betéve tudom azt a doksit Sajnos gyakorlatilag annak a fóliának nincs értelme, amit elöl-oldalt fel lehet tenni. Egyébként az NKH-nál idióták dolgoznak...én sem értem miért nem lehet nagyobb féket feltenni minden szarság nélkül, hiszen rosszabb nem lesz, csak jobb.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Zewa
senior tag
válasz Daywalker #10327 üzenetére
Napvédő fóliának azért csak van egy kis értelme, nem?
Van valakinek tapasztalata X16XEL motorral?
Első autó lenne egy Fastra ezzel a motorral. (Stift nem kő.)
Tudom nem egy erőmű viszont már bőven autózható.ps.: Egy telibe fényezés kb mennyi pénzbe fájna? Illetve ennek a forgalmiba íratása?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
VR6-Fan
veterán
válasz Daywalker #10327 üzenetére
azért ez így nem igaz, hogy csak jobb lehet.
mert megfelelően a többi alkatrészt is hozzá kell alakítani (nagyobb vákum dob, nagyobb főfék munkahenger), de ami abban a szériában volt és csavar kompatibilis minden féle képpen engedélyezném, ha minden érintett komponens kicserélt a tulaj, a megfelelőre.
hobbizoli mondta jól 60-as évekbeli kék köpenyes szemüveges aggastyánok ülnek ott....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Daywalker
addikt
Nem úgy értem...hanem amit hivatalosan rá lehet tenni, annak nincs értelme, gyakorlatilag a színezett üvegre már nem is lehet feltenni semmit, még a legtisztább fóliát sem. Nekem 30%-os fényáteresztésű van az első sorban, B oszloptól pedig 18 (utóbbi műbizonylatos)...eddig nem baszogattak érte, szerencsére.
VR6-Fan: a minden szarság nélkül úgy értem, hogy NKH-s szarság nélkül, nem úgy, hogy csak nyerget meg tárcsát cserélsz oszt' jóva'. Egyről beszélünk
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
VR6-Fan
veterán
válasz Daywalker #10332 üzenetére
mi tart vissza?
nekem is szép lassan készül a fékem, mert amint felkerült 15" lesz a min kerék méret, és abból se mindegy milyen formájú, sat... viszont cserébe elég komoly kis fék lesz a gépezeten...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Daywalker
addikt
-
Zewa
senior tag
válasz Daywalker #10334 üzenetére
Előítéletek a nőkkel szemben?!
Vidd el szépen tütűt terelgetni, tanítsd meg pár száz óra alatt alap szinten vezetni és akkor jobbak lesznek a felni túlélési esélyei.
Esetleg ha elbírja a buxa akkor egy második autót neki.Szal... 1.6 16V-vel valakinek tapasztalat?
(igazából nem sürgi mert még mindig a nézelődök kategóriában vagyok de már nagyon szeretnék egy vasat az oldalamon. )"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Daywalker
addikt
Jó lenne, csak ki bírja naftával?! Így is parázok, mert én minden lyukat és kátyút kerülgetek (ültetés rulez), tőle meg ezt nem várhatom el majd az elején. Na ezért sem lesz idén alu...
Csak Corsában van ismerős, akinek X16XE van...nem rossz de neki eszi az olajat, pedig nincs benne sok km. Sajna Ecotec...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Zewa
senior tag
válasz Daywalker #10338 üzenetére
Vegyél neki egy bringát/buszbérletet!
Alkalmanként pár liter benyát elbaszarintani nem húz magával olyan rettentő anyagi vonzatot viszont neked is és neki is valamilyen szinten biztonság, megszokottság érzést fog adni.
Én is itt tartok... ~5000km.Mennyire jelent gondot az Ecotec olajfogyija az autóra? Idő folyamán valami költségesebb szervizes akció kiváltó oka tud lenni?
Ahogy olvasom kb 0,1l/1000km.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Daywalker
addikt
Rosszul olvasod Ecotecnél az 1liter/1000 a megengedett. Állítólag csak a szelepszár szimmeringnél ereszti el, persze nem ennyit. Az 1 liter durva, de hallottam rémtörténeteket
Amúgy nem vagyok előítéletes és most is busszal jár (kivéve ha viszem valahova), no meg vezetgetni elvihetem, de jobb a nyugalom Ha úgy látom, hogy megy neki, akkor felteszem...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Zewa
senior tag
válasz Daywalker #10340 üzenetére
Össze-vissza van a nyetten mindenfelé. Majd talán betéved valaki erre akinek van köze ehhez a mocihoz és ő majd kioktat.
Ha "csak" 0,5l-t zabál/1000km-n az már évi 5liter (10k km en)
Ami több mint egy olaj cserénél eszközölt mennyiség....Sok sikert hozzá! Én személy szerint azokat a gyönyörűségeket nagyon fájú szívvel tennél félre a szép időben....
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
TasiA
senior tag
Nekem már többhöz is volt szerencsém. Az egyik ette az olajat 10-ezrenként ~3 liter, a másik meg nem 1-1,5 liter, ami normális ennél a motornál. Mindkettő fajtájú ugyan úgy ment és fogyasztott. F Astra kasztnit pedig kifejezetten dinamikusan mozgat. Nem tudok okosabbat mondani, egyik eszi, másik meg nem, de VW szintén zenész az 1.6-al, szal ez ilyen és kész.
-
deicide
veterán
válasz deicide #10345 üzenetére
Még annyit, hogy óra szerint 110.000km-el vettem, most hagytam el a 215.000-et és a hibalista a következő volt:
motortartó gumibak (1db, gyári bontott, 3.500.-)
gyújtókábel szett (200.000km után megadta magát a gyári, 15.000.-)
új akksi (10 évet bírt a gyári... , 18.000.-)ezeken kívül csak olajcsere és nagyszervíz.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Jim Tonic
nagyúr
Fontos:
98086740
Ez egy GM szám egy kitthez, ami két darab nagynyomású szivattyú szelepet, és tömítéskészletet tartalmaz. Tud valaki nekem erre jó árat szerezni?Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
deicide
veterán
Igen, ez 10000es olajcsereperiódusnál 1L, régebben 5L-es kannában hozta a szerelő az olajat, ebből 4et evett meg a motor, a maradék 1 liter volt a cseréig a tartalék...sok negatív kritika ellenére nekem nagyon megbízható konstrukció benyomását kelti, velem lesz még minimum 100k kilométert...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...