Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tom-e

    aktív tag

    válasz _seth_ #13933 üzenetére

    Attól függ, h mi a megítélésed alapja. A 80 kilót azt kaszni merevítésnek szánták, ez szerintem jó dolog. Ha azt nézzük, h ezzel effektív megnő a fogyasztás (vajmi keveset) akkor rossz dolog. A legújabb generáció előtti, '03-tól gyártott (e60) bmw szintjét hozza ütközésvédelemben. (nem a '98-ban tesztelt 2 légzsákos omega ncap töréstesztjére gondolok, hisz az az oldallégzsákok hiánya miatt 3 csillagot kapott. (igaz így is hozta egy a6-os töréstesztjét pontok alapján:) ('97-től gyártott szériájú a6-osét)). Aztán tesztelték oldallégzsákkal is, itt már jobb eredményeket ért el. Ezen tesztek mind a '99-ig gyártott omegára vonatkoznak. Nyilván az a +80 kiló itt jótékony hatással szerepel. Szégyen picit a bmw e60-tól - ami újabb technika - hogy nem hoz jobbat. Ezentúl minden más számomra már szubjektivitás dolga. Omegát is lehet választani lomhább 2.0 dti-től egészen 5.7 V8-ig. (m.o.-n nem volt elérhető). Én a realitások talaján maradok és nem istenítek egy márkát sem, de az érdemeket elismerem, a "presztízs márka legendákon" pedig jót mosolygok. A '04-ig gyártott a6-os semmiképp nem veri meg az omegát semmiben, hacsak valakinek nem kimondottan az audi tetszik, mert azt megértem, szíve joga. De az adatok/tesztek/használhatóság terén nincs előrébb. Ugyanígy pl. az e39 bmw sem.

Új hozzászólás Aktív témák