-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
JanR
addikt
válasz Tibor_560sec #14303 üzenetére
És ez befolyásolhatja az alapjáratomat is? Mert korábban is volt ilyen gondom, de komplett generátor felújításom volt, már nem esik le 300 körüli értékre. Most viszont ha felmelegszik a motor, nagyon alacsonyan tartja a fordulatot, pedig az alapjárati motorom is új, rendesen szabályoz, csak ha már nagyon meleg a motor leesik ilyen 500-550 körüli értékre. Szóval ez összefügghet a levegőszűrőnél tapasztalat hup-hup-hup hangal (szép mondtad)?
Amúgy az autómban egy 2.0i 16v motor van.
-
Tibor_560sec
aktív tag
Hát ez csak egy erős feltételezés volt ...
Az is lehet hogy sok benzint kap a karburátorba és emiatt --> hörög ,szipákol , lefullad ...
Vagy ugye még hozzá jön az is hogy a levegőszűrő nem tiszta ezért friss levegőt sem kap rendesen ... érdemes kimosni vagy újat venni bele hátha az a probléma forrása ...Nekem csak 1.6 Astra-m volt ... szóval nem ismerem a motort ...
Ne játszd el a bizalmad , főleg előttem !™
-
JanR
addikt
válasz Tibor_560sec #14305 üzenetére
Teljesen új légszűrő van benne és pont akkor vettük észre mikor cseréltük, hogy hüppög
Minden esetre jövőhéten viszem szerelőhöz a kocsit, úgy is műszakis lesz, csak ezt meg akarom csináltatni.
-
JanR
addikt
válasz Tibor_560sec #14307 üzenetére
Nagyon remélem. Már volt generátor újítás, ahogy írtam, gyertya cserék, aztán az alapjárat nem jött helyre. De a szerelő szerint összefügg ez a hüppögés a levegőszűrőmmel. Nagyon remélem, hogy igaza van Maga a kocsi nagyon megbízható, de vannak vele kisebb bajok (legalább is nekem kisebb baj), meg szerintem többet eszik a kelleténél
-
JanR
addikt
Én nem remélem, én tudom
Gyakorlatilag Omega szerelmes vagyok, addig úgysem nyugszom míg az autóm nincs rendben -
TasiA
senior tag
csak 1 dolog hibádzik, Omegában nincs karburátor legalább 20 éve
-
TasiA
senior tag
válasz Tibor_560sec #14313 üzenetére
Nem mondtam, hogy hülye vagy HELLÓ!! Nem kell mindjárt öngyilkosnak lenni!!
Írta, hogy B Omega, 2.0 16V, ami nem létezett karburátoros verzióban.
Nekem ötletem sincs miért huppog, vagy mifene, életemben nem találkoztam még ilyennel. -
bigiboyka
csendes tag
válasz Jim Tonic #14293 üzenetére
Ezt én megcáfolnám én 100-as tempónál ütköztem F Astra Caravannal egy Alfa 156 2.4JTD-vel frontálisan,a hűtőm nem érte el a motor blokkot és még ketyegett a picikém még utána is,az övfeszítő patron elszállt az én oldalamon a páromnak se lett baja még a gyerekem is hátul a gyerek ülésbe figyelt mi volt ez
-
csaresz002
aktív tag
gázadásnál hüppög? vagy alapjáraton?
légtömegmérőt húzd le és nézd meg úgy is hüppög-e
szerencse hogy reggel nem kocsival akartam menni dolgozni.... 0án van az akksi....pedig csak másfél hetet nem használtam
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
JanR
addikt
válasz csaresz002 #14320 üzenetére
Igazából vannak furcsaságai az autónak. A hüppögést csak akkor hallom, ha leszedem a burkolatot a légszűrőről, az autóban nem.
Olyat is csinál, hogy ha mondjuk a klíma mellkasra van állítva (nem csak klímánál, hanem sima levegő fújáskor is) és gáz adok eláll a levegő és nagyon durván tolja a hideg levegőt a szélvédőre. Ha meg leszállok a gázról, pattan egyet valami a műszerfal mögött és újra jön a levegő mellkasra. Szóval tökmind1, hova állítom, erős gyorsításnál tolja a levegőt a szélvédőre.
Lesz mit csinálni az autón
-
Bozso68
senior tag
1.6-os Z 16 XEP Astra H Caravan-om üzemi vízhőfoka 100 fok fölött van a BC test szerint.
Ez normális?Üdv:
Zsolt -
_seth_
veterán
válasz Bozso68 #14322 üzenetére
Egyértelműen nem ellenben ha 100 fok felett lenne már forrna a víz, lehet csak érzékelő hiba.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Bozso68
senior tag
Akkor inkább azt kérném, hogy ha lenne egy 1.6-os H Astra tulaj, aki a BC tesztmódban megnézné, mit mutat a vízhőfok üzemi körülmények között általában, annak nagyon hálás lennék. Nekem 107-re is felugrik néha.
Indítás után egyből kapcsolom a tesztmódot, és általában ott is hagyom menet közben is. Kabalából 35 fokig meg se mozdítom a kocsit, 60 fokig meg nagyon kímélem. Menet közben meg a BC így mutatja a sebességet, és a hőt egyszerre. De valahogy úgy is belerakok egy hőfokmérő kijelzőt, csak nem akarok sufnituning kinézetet.Help valaki
Üdv:
Zsolt -
fero02
veterán
F Astra Caravan-hoz keresek ültetőrugó szettet. Ha vki tud ismerőstől, bontós havertól az kérem jelezze!
-
senior tag
319.000 km irány a 330.000, de a végső cél a 384.000 km, aki kitalálja miért, kap egy virtuális söröcskét, de ha a közelembe van, akkor beváltható egy igazira is
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz csaresz002 #14325 üzenetére
A forraspont a legkori nyomastol fugg. A Himalajan mar 65C korul forr a viz. A hutorendszerben nyomas alatt van, ezert magasabb. Plusz ratesznek az adalekanyagok is. Kb. 110C korul forr fel egy auto hutovize.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
Én meg azt hittem, hogy kikopott a kutyacsont, eltört a toronycsapágy és hibás a féltengely... ma neki is álltam szerelgetni:
-toronycsapágy nincs 1 éves, mérges is voltam, hogy ennyit bír és csörög... de nem, csak meg kellett húzni a tetején a csavart és rendbe jött
-kutyacsont kicsivel több mint 1 éves, masszív még mint a beton a csörgés a toroncsapágyból jött de megoldódott.
-féltengely: a külső csukló két bilincse volt rossz gondolom bement a víz és azért csörgött kicsit, nyomtam bele jó sok zsírt (castrol jófajta) és volt szerencsére új bilincsem igaz nem ez a kampós fajta hanem csavaros de tökéletesen rögzül és zár légmentesenÍgy minden probléma megoldva, a motorteret brigéciollal még ki is takarítottam, gyertyákat is kivettem, megtakarítottam szóval volt egy kis karbantartás
Ha a toroncsapágy tetején lévő kis kerek tányért leveszem miután kitekertem a csavart a tetején akkor levétel után össze tudom rakni? Álló helyben gondolom felemelkedne a lengéscsillapító de ha megemelem a kocsit akkor is?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #14336 üzenetére
Na valami ilyesmire gondoltam akkor hagyom, csak meg akartam zsírozni egyébként. Azt a kereket megemelve a rugót mondjuk kézzel is össze tudom nyomni éppen (persze nem nagyon csak, hogy az kb a rugóút vége, sportrugó).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz _seth_ #14335 üzenetére
4 új kétpólusú gyertya is bekerült, jelentős változást hozva.
A felső kutyacsont alakú motortartó gumibak is ki lett cserélve így most semmi remegés nincs gázadáskor, már el volt törve a gumi része és amikor gázt adtam a motor kissé hátralökődött és ez érezhető volt gázadáskor ezért lett kicserélveIdőszaki karbantartás kész amivel gond volt minden kijavítva
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz adorjant #14339 üzenetére
Hehe, amúgy sem eladó
Még idén lesz pedig rá költve, műszaki, ívek, fékek, és még lehet a hifi is át lesz alakítva teljesen aktív rendszerré
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz adorjant #14341 üzenetére
Na látod ez nagyon igaz Hifivel kell vagy nélküle? Beépített navit benne hagyjam vagy sem?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz adorjant #14343 üzenetére
Hát... azért nagy autóból kicsit még csak megy is bár amilyen vastagok a lemezek a vectrán talán menni fog a nyújtás
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tomoty
aktív tag
S.O.S. KÉRDÉSEM lenne:
Vezérlést + fékeket cserélek az autóban. Vízpumpákat nézegetem (elvileg ezt is cserélni kell), és lenne pár fajta:
SKF - közép árfolyam
Valeo, Meyle, Lpr - olcsók (10e huf körül).
Én elvileg az SKF-et néztem, de az 6-7000Ft-al drágább mint a többi. Nem akarok minőségtelent rakni az autómba, de a meyle-valeo típusokról sem hallottam rosszakat.
Ti melyiket vennétek??? SOS lenne, mert még ma megrendelném...Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
_seth_
veterán
válasz Tomoty #14345 üzenetére
Én a drágábbat ugyanakkor ha valami nagyobb bárdi/unix fogsz bemenni vásárolni akkor kérdezd meg vagy a szerelőd, hogy melyiket ajánlaná. Mindenesetre amilyen gyakran kell vízpumpát cserélni nem érdemes szerintem spórolni rajta és a vezérlés többi részén sem.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tomoty
aktív tag
Megpróbáltam a "minőségre" rámenni:
Bosch fékbetétek, Skf Vezérműszíj készlet (elvileg nincs benne a vízpumpa).
Szóval ezért gondolkodtam az SKF-ben (ha már a vez-készlet is olyan), de ha ugyan olyan minőséget kapok 7000Ft-al olcsóbban, akkor inkább meyle vagy valeo típus is jó lenne.
Szóval most spóroljak, vagy ne? Ha meg spórolok, akkor nem fogom-e megszívni az olcsóbb alkatrésszel? Már 2 órája bámulok az árlistára, és nem tudok dönteni.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
_seth_
veterán
válasz Tomoty #14348 üzenetére
Én a Boschra már nem mondanám, hogy minőség mert azt csak az ára tükrözi sajnos. Semmilyen termékükre sem igaz, hogy tartós, minőségi darab lenne és ezt minden szerelő megerősíti sajnos Azt mondják az olasz autókkal is csak egy baj van... a Bosch elektronika
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN