Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
Főleg, hogy az a 100 hivatalosan is csak 85, ha meg hideg van, vagy van benne egy domb, akkor csak 50, ha meg fel kell gyorsítani röviden autópálytempóra, akkor meg max 30.
Én próbáltam a voll electric MX30-at autópályán is, kb 3 mp-enként lépegetett lefelé a töltöttségjelző %-os értéke 130-nál. Tudom, nem kell olyan gyorsan menni. Amúgy kb 60-70 km-t mentem vele (olyan egy órát volt nálam), szóltak is, hogy nincs teljesen feltöltve, kb 50%-on volt amikor megkaptam, 20% körül vittem vissza. Pedig azt a 130-at max egy percet forszíroztam, inkább visszaengedtem 110-re autópályán is, de amúgy is csak valami 5-6 km volt pálya. Voltam vele városban is, de teljesen jól lehetett haladni, dugó sem volt, a közutak nagy része meg 60-80 korlátos, ahol használtam. És ez valami 500 km-t tud egy feltöltéssel a hivatalos adatok szerint. Szóval engem nagyon nem győzött meg az elektromos autózás eddig. Másik a Mini dealerem volt, akivel beszélgettünk, akkor már egy ideje elektromos Minit hajtott, kb 2x50 km volt neki a munkába járás, de ha egy napot kihagyott a töltéssel, másnap már fosott, hogy beér-e vele dolgozni, meg lekapcsolgatott neki a fűtés-klíma, hogy spóroljon az autó, úgyhogy inkább mindennap rádugta töltőre (nyilván nem otthon töltötte, hanem a Mini szalonban). Ezzel együtt tavaly asszem 23% volt a Mininél az elektromos+hibrid részesedés, szóval azért van, akinek beválik. Nyilván, aki csak helyben használja.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egérpad topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gaming notebook topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- 3D nyomtatás
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bluetooth hangszórók
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...