Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- Alig két nap múlva konzolokra is befut a Star Trek Legends
- Steam topic
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Android játékok topikja
- Xbox Series X|S
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Path of Exile 2
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Witcher topik
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
djozsi
senior tag
válasz Norb79 #29070 üzenetére
Erre van beépített feature.
Az eredeti gépen: system settings -> data management -> transfer your save data -> send save data to another console, kiválasztod a júzert, aztán a játékokat, aztán send és automatikusan áttolja.
A célgépen: system settings -> data management -> transfer your save data -> receive save data és csak tedd a másik gép mellé.
-
djozsi
senior tag
Érdekesség, hogy vannak olyan játékok, amikben egy picit más az UI handheld és docked módban. A Steamworld Dig 2 például biztos ilyen. Szóval van lehetőség akár ebből a szempontból is optimalizálni a szoftvert, ha a fejlesztő veszi a fáradtságot.
-
djozsi
senior tag
válasz tboy93 #27923 üzenetére
A neten minden túl van tolva.
Simán el bírom képzelni, hogy valakinek túl picik a betűk, bár akkor rosszindulat nélkül javaslom az illetőnek, hogy menjen szemészhez, mert előfordulhat, hogy romlik a látása.
Számomra erőlködés nélkül olvasható volt tévén, Switchen és Switch Liteon is. Talán 1-2 menüben éreztem túl picinek, de olyan helyen, amit azért nem nézeget az ember sokszor. A könyvtár nem maradt meg, de azok ilyen egyszer 10-20 perc alatt elolvassa mindet az ember, ha nagyon érdekli, amikor én olvastam még nem volt Liteom
Ettől függetlenül szerintem elég jó lenne, hogy legalább ott, ahol nem nagy meló megoldani lehetne szabályozni a betűméretet nem csak itt, hanem minden játéknál.
[ Szerkesztve ]
-
djozsi
senior tag
válasz Wesder #27886 üzenetére
Ha a Super Luckyról van szó, akkor sokkal több változott, szinte más játéknak vagy egy folytatásnak érződik, a pályák egy része jelentősen átalakult, de némi facelift mindegyiken van és talán még a fizika is módosult egy picit. Nem véletlenül nyúltak a címhez is, "New Super Lucky's Tale" a Switch verzió címe. Így se lett egy kifejezetten jó platformer, de az eredetihez képest sokat javult. Próbáld ki a demót, ha gondolod, szerintem már ott is fel fog tűnni a különbség ésazért fizetni se kell.
-
djozsi
senior tag
válasz Wesder #27874 üzenetére
Igen, a botw nagyon fontos első lökést adott a gépnek, de aztán bebizonyosodott, hogy egy ilyen típusú eszközre van valós, addig feltérképezetlen piaci igény és nem csak egyszerűen egy gépre, amin fut a botw. Lásd a botw már kiszorult a top 3 legjobban fogyó játékok listájáról (de így is a mai napig remekül teljesít).
És teljesen igazad van, hogy induláskor jobban fogyott a botw, mint a Switch, egyszerűen azért, mert a gép sok régióban nem volt kapható, de aki tudta, hogy úgyis megveszi, ha elérhető lesz az előre megvette a játékot.
Számszerűen a 2017 márciusi eladásokon látszott a dolog:
- 2,74 millió Switch
- 2,76 millió botwA Wii U verzióból ezen felül fogyott 1,08 millió.
-
djozsi
senior tag
Ja és azt el is felejtettem, hogy a sok utazgatás miatt nem tudtam megállni és vettem egy türkiz Lite-ot, kiválóan szuperál, és egyelőre bírják az analógok!
-
djozsi
senior tag
-
djozsi
senior tag
válasz #09990144 #23640 üzenetére
Köszi az érdeklődést és koncsik kollégának is, jól esik. Minden rendben, IRL munkaügyi változások történtek pozitív irányba, de a szabadidőmet sajnos fordított irányba érintette, ezért egy ideig az online aktivitást teljesen nélkülöztem, aztán úgymaradt.
Azért ha picit nyugodtabb lesz a helyzet mindenképp visszatérek egy picit aktívabb üzemmódban.Ja és addig is, noha még nem néztem, de biztos, hogy fasza lett a Witcher és az Overwatch port, aki mást mond az hater, annak ne dőljetek be!
-
djozsi
senior tag
-
djozsi
senior tag
válasz Quinine911 #22393 üzenetére
ÁLLÍTÓLAG az ELVI lehetősége megvan annak, hogy egyes kártyákat tiltsanak. Soha senkivel sehol nem történt még olyan, hogy a teljesen legit Switch mellé vett egy használt játékot és azt letiltották. De azért ott tartjuk az összefoglalóban, mert az egyik fórumlakó ragaszkodott hozzá.
-
djozsi
senior tag
válasz etnies #22336 üzenetére
Igazából semmi akadálya annak, hogy 15 év múlva is befizesd az akkori alternatívát. Persze itt már a Nintendon múlik, hogy lesz-e alternatíva, de ugyan így a Valveon pedig az múlik, hogy lesz-e Steam és elérhető lesz-e még ott a játék letölthető lesz-e (mert szoktak onnan is lekerülni játékok).
Sőt, tovább megyek, ha ilyen szépen pakolják bele a tartalmat, akkor ha 15 évig folyamatosan fizeted a szolgáltatást akkor is jobban jösz ki, mintha ugyan ezt a tartalmat virtual consoleon vetted volna.
A digitális világban már sajnos tényleg fals az a kép, hogy amit megvettünk azt birtokoljuk örökre. És ahogy fentebb írták, a fizikai verzió se segít sok esetben, például itt a Spyro, aminek a jelentős részét online tölti le és a játék csak egy kis része van a kártyán. -
-
djozsi
senior tag
válasz 30z.Samu #22308 üzenetére
Jól teszed. Ez, hogy a SNES játékok is jöttek, ráadásul áremelés nélkül nagyon komoly game changer. Ezek a játékok a mai napig bőven megállják a helyüket, ráadásul rengeteg 9-10 pontos játékkal indítanak. Ezeket korábbi rendszereken egyenként 5-10 euroért vetted virtual consolehoz most pedig egyben kapsz huszat és havonta 1-3 továbbit, mellé Tetris, az új Kirby, rengeteg NES játék, AAA kuponok.
-
djozsi
senior tag
válasz Imilenni #22229 üzenetére
Sajnos egyet kell értenem. Noha elsősorban a remek scifi sztori és egyedi ötletek miatt nagyon jó játék volt, de a Platinum leggyengébb harcrendszerét tették le benne.
A Bayonetta 2 ennek pont a tükörképe, talán a valaha volt legjobb harcrendszer, cserébe a sztorinak nem sok értelme volt.
Ahogy írtam, az Astral Chain mindkettőnek a jobbik részét próbálta továbbvinni, van benne egy hol fordulatos, hol klisés, de összességében kifejezetten érdekes és szórakoztató sztori és egy láthatóan nagyon alaposan átgondolt és kitesztelt, közel tökéletes harcrendszer. A nyomozgatós rész pedig teljesen egyedi és szokatlan egy ilyen típusú játékban, mégis valahogy jól illeszkedik bele és szerves részévé válik a játéknak, egyáltalán nem érződik úgy, hogy erőltetett lenne, kilógna.
[ Szerkesztve ]
-
djozsi
senior tag
válasz Imilenni #22226 üzenetére
Igen, de azért valamivel lassabb, megfontoltabb a harc érzésre. Ez szándékos, a játék 30 frame és ehhez igazították a harc ritmusát.
Számomra a játék a Bayonetta és a Nier legjobb tulajdonságainak egy nagyon jól sikerült elegye. Vannak olyan részei, amikben ezek a játékok egy hajszálnyival jobbak, de az összhatás számomra itt sikerült a legjobban. -
djozsi
senior tag
válasz Scholes9 #22204 üzenetére
Olyan 20 óra körül lehetett és a végén azt írta, hogy 38% completition, szóval van bőven mit összeszedni utólag, amit meg is fogok tenni. A végére nagyob belejöttem a hardva és több S, S+ harcot is mentem, de még bőven van hová fejlődni.
Szerintem se érdemes külön topikot csinálni arra a pár tucat hozzászólásra, amit kapni fog ez a játék. Megjegyzem jóval többet érdemelne.
-
djozsi
senior tag
Végigvittem az Astral Chaint. Szerintem az eddigi legjobb Platinum játék, aki szereti őket annak kötelező, akkor is, ha nincs Switche, szerezzen egyet, ezért megéri.
Egy baj van vele, nem jöhet elég hamar a folytatás...
-
djozsi
senior tag
Astral Chain 88 ponton áll metán.
-
djozsi
senior tag
válasz adalbert1 #22019 üzenetére
Igen, pontosan itt a lényeg, erre céloztam én is. Tök jó, ha van, természetesen inkább legyen, mint ne legyen, én is örülök neki, ráadásul én még szoktam is retro gamingelni. De az, hogy a Microsoft valamiféle kulcsfontosságú featureként pusholta számokkal is alátámaszthatóan nem volt hatékony marketingstratégia.
Szerintem a Nintendonál egy hasonló megoldás sokkal jobb arányokat érne el egyébként, azért a Nintendo retro libraryje egészen elképesztő mennyiséget és minőséget reprezentál.
Az én tippem az lesz, hogy a szeptemberi directen bejelentik a SNES játékokat is az online előfizetéshez. Úgy gondolom, hogy lesz egy magasabb árkategóriájú előfizetés, mondjuk évente 30-35 dollár és amellé fog járni. Olyan jellegű backward compatibility, hogy ha birtoklod a régi játékot,, akkor ingyen megkapod nem lesz.
-
djozsi
senior tag
Ha elolvassátok a kiegészítést abból kiderül, hogy alapvetően a Microsoft nem hozott fel semmilyen érvet arra vonatkozóan, hogy az arányok messze lennének a valóságtól és extrapolálva a számokat a Microsoft által kiadott hivatalos adatokra is az jött ki, hogy az arányok nagyjából stimmelnek, vagyis a backward compatible játékokkal töltött idő az xbox one használat nagyjából 2%át teszi ki.
Ami még ennél is beszédesebb, hogy úgy jön ki ez a 2%, hogy közben a felhasználók 50%a kipróbál régi játékot, vagyis az látszik, hogy sokan tesznek vele egy próbát, de nagyon kevesen játszanak ténylegesen régi játékokkal.
A különösen fanyar ebben egyébként az, hogy egy olyan programról beszélgetünk, amit már a Microsoft is lelőtt pár hónapja...
mike1334, egy kis értelmezési segítség. Az 1,65 mrd perc az a sample mérete, amit vizsgáltak, 930k user 5 havi gamingje. Az 1 mrd óra az az összes user összes idejéből mért idő.
Ami egyébként kevesebb, mint negyede az ID@Xbox programon belül megjelent indie játékokkal töltött időnek, vagyis az xbox oneon elérhető indiek egy töredékével négyszer annyi időt töltöttek a játékosok, mint az összes régi játékkal együttvéve. -
djozsi
senior tag
válasz Baltazár123 #22011 üzenetére
Nekem megvan. De neked az megvan, hogy a fenti ábra az nem revenue, hanem "time spent", vagyis azt mondja meg, hogy a gépet használók idejük hány százalékában játszanak régi játékokkal? Ezt csak még nyomasztóbbá teszi az, amit mondasz, ezek szerint ilyen kedvező áron sincs rájuk érdemi igény.
-
djozsi
senior tag
válasz Baltazár123 #22009 üzenetére
Egészen pontosan ilyen "sikeres" XO-n a visszafele kompatibilitás:
-
djozsi
senior tag
Digital Foundry Witcher 3 hands-on, lehet lecserélem az aláírásom.
-
djozsi
senior tag
válasz petymek #21906 üzenetére
Itt a lista a Zeldáig, nyilván nem hajszálpontos értékek, de nagyjából fedik a valóságot:
1. Mario 600 millió
2. Pokémon 340 millió
3. Call of Duty 288 millió
4. GTA 280 millió
5. FIFA 260 millió
6. Wii 203 millió
7. The Sims 200 millió
8. Minecraft 176 millió
9. Tetris 170 millió
10. Need for Speed 150 millió
11. Final Fantasy 142 millió
12. Madden NFL 130 millió
13. Sonic the Hedgehos 123 millió
14. Lego 100 millió
15. Assassin's Creed 100 millió
16. Pro Evolution Soccer 100 millió
17. The Legend of Zelda 92 millióEgy érdekességre hívnám fel a figyelmet, kizárólag a Nintendotól vannak a listán nem multiplatform franchiseok, ráadásul egyből 4 is.
-
djozsi
senior tag
Ne keverjük össze a szezont a fazonnal, nincs ilyen közvetlen összefüggés egy szórakoztatóipari termék minősége és népszerűsége között. Vagy úgy gondoljuk, hogy a magyar szórakoztatóipar legfelsőbb szintje a Győzike Show volna?
Ha mindenképp valamilyen képet szeretnétek kapni egy franchise minőségéről, akkor a gamerankings, metacritic nézegetése célravezetőbb az eladási toplistáknál.
Az pedig, hogy bedobjátok, hogy nézzük meg, bezzeg a GTA 5ből mennyi fogyott nem egy nagy tudomány, minden idők legsikeresebb szórakoztatóipari produktumát szó szerint bármivel szembeállíthatjátok és kihozhatjátok, hogy nézdmá', há sikeresebb. A GTAn kívül pedig tudtok találni még nagyjából egy tucat franchiset, ami több példányban fogyott, mint a Zelda játékok. És sok ezret, ami nem...
Ide egyébként mindig megéri feljönni, mindig lehet tanulni valamit, ma például megtanultam, hogy az egyetlen valamire való Zelda a Breath of the Wild volt, az összes többi érdektelen. Sirandrish most biztos lelkesen bólogat...
-
djozsi
senior tag
Augusztus 19, délután 15:00, 20 perces indie showcase
-
djozsi
senior tag
válasz petymek #21886 üzenetére
Egy picit azért helyezzük kontextusba a dolgot, mert a Mario játékokba akkor beszámítottad az összes Mario játékot (kart, tennis, party, olympics, stb...).
Maga a Super Mario sorozat az "csak" 330 millió és 31 játékból áll. Levonva a remake-eket is még marad olyan 25 egyedi, a mainline széria részének tekintett játék (talán a Runt nem tekinteném annak).
A Zelda sorozat összesen 11 mainline részből, 6 vitatható minőségű spinoffból (amik közt van, amit nem is a Nintendo készített) és néhány HD remakeből áll.
Nem számoltam mindent végig precizen, de nagyjából stimmel.
-
djozsi
senior tag
válasz Norb79 #21844 üzenetére
Jól emlékeztél, valóban segget csináltak a szájukból, csak elképesztő rajongás övezi őket és tényleg nagyon komoly mennyiségű tartalmat pakoltak a fizetős DLCkbe, ezért ezt mindenki elfelejtette.
Ők az a cég, amiről amikor megjelent egy oknyomozó riport, hogy csapnivaló munkakörülmények mellett piaci átlag alatti fizetésért dolgoznak a fejlesztőik, akkor a dühödt rajongók a riporternek mentek neki.
-
djozsi
senior tag
Igen, de igazából mégsem. A végén egy random dobás dönti el, hogy nőni fog-e, de az esélyét nagyban befolyásolja az adott karakter (mindenkinek másra van affinitása) és a kaszt.
Például Raphael egy nagy mamlasz, neki 65% eséllyel nő a HPja. Ha vele warrior leszel az ehhez hozzáad 40et, ami már 105, tehát neki biztos, hogy minden szinten nőni fog a HPja, néha kettővel is.
Ugyanakkor Linhardt egy lusta könyvmoly, neki csak 30% eséllyel nő a HPja, amihez a potenciális kasztja (priest) csak 5%ot ad, tehát neki nagyjából 3 szintenként lesz +1 HPja.Magát a stat growthot befolyásolhatják artifactok, illetve lehet találni és termeszteni is olyan növényeket, amiket elhasználva megnövelheted egy karakter egy adott statját.
-
djozsi
senior tag
válasz ViharVadász #21641 üzenetére
Még annyit hozzátennék, hogy kiváló az angol szinkron, látszik, hogy átgondolták, többször felvették a szöveget, ha az megkívánta. A Xenoblade 2t hamar áttettem japánra, ezt eszem ágában sincs.
-
djozsi
senior tag
válasz nxswitch #21623 üzenetére
Azt jelenti, hogy az adott tanuló fogékony-e az adott témára, szereti-e az adott dolgot. Ha felfelé nyíl van, akkor bónuszt kap, ha lefelé, akkor kevesebb jutalmat az adott tevékenységért.
Kajálásnál, énekpróbán:
Érdemes mindig olyan tanulókat kiválasztani, akik bónuszt kapnak. Ezen felül érdemes azt is figyelni, hogy a két kiválasztott tanuló közt lehetséges legyen a support kötelék. Ezt úgy tudod nézni, hogy lenyomod az X-et választás közben és akkor egy kis ablakban írni fogja, hogy az adott tanulónak van-e support szintje a már kiválasztottal.Tanításnál:
Ez már összetettebb. Alapvetően itt is jó, ha kihasználod a lehetséges bónuszt, de a tanulás hatékonysága függ attól is, hogy a te karaktered mennyire járatos az adott témában (azt pedig exploration alatt tudod fejleszteni, úgy, hogy te magad tanulsz a tanároktól, felnőttektől).
Ezen felül érdemes kinézni egy célkasztot a karakternek és tudatosan olyan irányba képezni, hogy majd át tudjon menni a vizsgán. Ehhez szükséges lehet olyan területekre fókuszálás, aminél nincs kék nyíl.
És még egy dolog, érdemes figyelni a Budding Talenteket. Ezek magyarra fordítva a rejtett tehetségek, amiket tanárként a feladatod megtalálni. Ezek mellett alapból vagy nincs nyíl vagy piros van, de van 3 csillag is. Ha ezzel a tanulóval erre a területre koncentrálsz, akkor ezek a csillagok szép lassan megtelnek és ha mind megtelt, akkor nemcsak átvált kék nyilasba a terület, de kap is valami teljesen egyedi bónuszt rá.
Például Ashe alapból piros nyilas a lándzsával, de ha erre fókuszálsz és összeszeded a 3 csillagot, akkor egyrészt kék nyilasra vált, másrészt akibe belesebez az -5 DEF-et kap a következő körre.
A te karakterednek is van rejtett tehetsége, Faith, amit Manuelával vagy Rheával való trainingeken tudsz előcsalni, onnantól pedig ha fehér mágiát használsz +20 Avoidot kapsz. -
djozsi
senior tag
válasz Carlos Padre #21614 üzenetére
Én az ilyen clickbait címadásért gyilkolnék...
-
djozsi
senior tag
válasz #09990144 #21604 üzenetére
Szabadságon voltam a héten és egyszerűen olyan a játék, hogy nem lehet vele leállni, "csak még egy kört". Olyan 80-100 órám lehet benne.
Igen, nálam is simán ott a helye a Zelda és az Odyssey mellett a dobogón a single player játékokat nézve.
Nem spoilerezek, de hamarosan beindulnak az események... durván... -
djozsi
senior tag
Three Houses második végigjátszás közepén járok. Ott van a top3 Switch játékélményeim közt. Mesterműről beszélünk, ami új etalon a körökre osztott taktikai RPGk világában.
-
djozsi
senior tag
Mivel senki nem állt a Black Eagles oldalára én megtettem a csapatért.
Egyre jobban kezd elkapni a játék úgy érzem
A ma este nagy próbatétel lesz, ha azon kapom magam, hogy hajnali 3 van, akkor tényleg fasza a játék.
Korábbi résszel jártam már így. -
djozsi
senior tag
Túl sok jót olvastam a Fire Emblemről, ezért végül csak nem bírtam megállni és megvettem.
Érdekes ez az iskolás setting, ez még akár jól is elsülhet, egyelőre csak barátkozunk. Aki innen játszik, melyik házat választottátok? Én pont a döntés előtt állok.
-
djozsi
senior tag
válasz nxswitch #21487 üzenetére
Ha permadeath módban játszol FEvel és nincs sok tapasztalatod a szériával, akkor mindenképp legyen a csapatod legalább negyede healer, mindenkinél legyen healing potion, defenzívebb csapatod legyen, egykezes fegyver + pajzs, ranged, de persze ez csak az általános, minden csatára más és más setup kell (bár lehet, hogy a weapon triangle híján ez már nem olyan fontos az új részben). Nagyon jól jönnek az olyan effektek, amik csökkentik a bekapott sebzést, gyengízik az ellenséges egységes ütését.
Lassan, apránként harcolj, megölsz 2-3 ellent, utána szépen rendezed a soraidat, healelgetsz 1-2 körön át, aztán megint nekimész 2-3 ellennek és így tovább, centiről centire haladsz.
Ha jól tudom itt is van idő visszapörgetésre lehetőség, az nagyban segíti a permadeth módban való végigjátszást, nem kell mindig újrakezdeni a csatát az elejéről.Azt meg tudod mondani, hogy csata közbeni mentés milyen módon van a játékban? Biztos, hogy nem engednek hagyományos mentést, esetleg valamilyen "save and exit" mód van, ha valamiért egy hosszú csata közben ki szeeretnél lépni a játékból?
-
djozsi
senior tag
Én az első részt is végigvittem, de nekem is voltak vele gondjaim, de a folytatás szinte mindenben túlnőtt az első részen. Tetszik benne a sprintelés, az, hogy picit RPGsebb lett, az, hogy a blueprinteket megépítik a falubeliek, nem neked kell mindent. Az, hogy csapattal megyünk, vannak kombók, segítenek gyűjtögetni és így tovább. Én azt mondom, hogy ha az első rész koncepciója tetszett, de a megvalósítással nem voltál maradéktalanul elégedett, akkor mindenképp vedd meg a folytatást.
-
djozsi
senior tag
Builders 2t vettem, olyan 30-40 órám van benne, imádnivaló játék, nagyon ajánlom annak, akinek felkeltette a kíváncsiságát.
Marvel Ultimate Alliance 3at szintén vettem, négyen vettük együtt, online coopban játszottuk végig, Marvel fanoknak nagyon tudom ajánlani, brutális fanservice az egész.
-
djozsi
senior tag
Visszaolvastam és az alapján adalbertnek nincs is semmi baja a géppel, ráadásul még nem is vett második joycon párt. Elég értetlenül állok ez a beszélgetés előtt. Adalbertet cinkeled valami olyanért, amit meg se tett, miközben ő valami olyan dolog miatt háborog, ami meg se történt vele.
Furcsa jelenségeket tudnak szülni ezek az internetes tömeghisztériák az egyszer biztos. -
djozsi
senior tag
Ingyen javítja a Nintendo a joycon driftet garancia után is, illetve visszamenőleg is visszatérítik a javítás költségét annak, akinek már meg lett javítva garancián kívül.
Azt nem tudom, hogy ez a kalandos céghálón keresztül létező magyarországi supportra is vonatkozik-e, esetleg valaki rákérdezhetne. -
djozsi
senior tag
válasz Baltazár123 #21333 üzenetére
Nem követtem a beszélgetés menetét csak egy itt szereplő OFF kommentre reagáltam OFF kommenttel, nem én vetettem fel a témát, ne velem morogj. Sehol nem állítottam még csak hasonlót se, hogy ettől bárkinek vígasztalódnia kéne vagy hogy ez bármire magyarázat, csak kapcsolódott a fenti hozzászóláshoz.
-
djozsi
senior tag
Épp tegnap nyitott valaki Reseterán egy threadet annak, hogy szerinte a DS4 nagyon silány termék. A válaszadók jóval több, mint egyharmadának volt már valami problémája a DS4 controllerével.
Itt az említett thread:
The DS4's build quality is an absolute disgraceNekem 2 kontrolleremmel volt analóg probléma, ahogy fentebb írtam, abból az egyik egy dualshock volt szintén. A másik egy noname gyártmány.
-
djozsi
senior tag
válasz nxswitch #21290 üzenetére
Tessék, most már más kontrollereknél is hallottál ilyenről.
Az egyik legközismertebb kontrollerhiba az, hogy valamelyik analóg eszköz (stick vagy trigger) elromlik, driftelni kezd, stickyvé válik vagy épp nem érzékel rendesen. A nálam tönkrement kontrollerek (lekopogom, nem sok volt, csak 2) esetén is az analóg kar dobta be a kulcsot.
Pont azért van ez, amit petymek is írt, ezek jellegükből adódóan kopóalkatrészek, bármennyire is robosztusan probálják megcsinálni előbb-utóbb elkopik. A grafit pedig funkcióval bír, nem véletlen ez az anyaghasználat.
Ahogy fentebb írtam a jogi kérdés itt alapvetően az lesz, hogy mennyivel gyakoribb ez a joyconnál, mint más kontrollereknél, átlép-e ez valamilyen elvi határt és számít-e ez az egész egyáltalán, ha garancia alatt ingyen javítják.[ Szerkesztve ]
-
djozsi
senior tag
Más téma. Valaki vette innen a Marvel Ultimate Alliance 3at? Mi megvettük, ráadásul négyen együtt, így négyes coopban tudjuk végigjátszani, elég sokat hozzáad az élményhez, ilyen módban bátran ajánlom. Single playerre viszont nem egy túl izgalmas játékmenete van, szóval abban az esetben csak annak, aki szereti a marvel képregényeket vagy akár az MCUt, mert itt kap egy kicsit ismerős ámde kicsit új, izgalmas, fasza marvel történetet.
-
djozsi
senior tag
válasz petymek #21267 üzenetére
Sehol semmi olyasmit nem állítottam, hogy az EUban nem lehet célt érni jogi úton, nem teljesen értem, hogy ezt miből következtetted ki.
Afelől viszont nagyon határozott vagyok, hogy egy Kalifornia államban benyújtott kereset, mely az USA polgárai, szűkebb értelemben véve pedig Kalifornia állam polgárai jogorvoslatára lett benyújtva nem lesz semmilyen közvetlen hatással az EU polgáraira nézve. Ha szerinted ez butaság, ám legyen.
Random példa korábbi USA területén benyújtott class-action lawsuitra az nvidia gtx 970 esete, ahol végül az a megegyezés született, hogy az nvidia minden a keresetben meghatározott személynek (USA polgároknak, akik gtx 970et vásároltak) visszatérít 30 dollárt. Tippelhetsz, mennyit láttak ebből az EU állampolgárok.
-
djozsi
senior tag
válasz Peat;) #21262 üzenetére
Szerencsére nem is kell pozitívan megközelíteni, pláne most, hogy valaki bíróság elé vitte az ügyet, ők majd eldöntik, hogy van-e jogalapja a panasznak. Jobb is ez így, nem a netes haterkedés/fanbojkodás lesz a téma alfája és omegája, hanem lesz mögötte egy bírósági döntés.
Bármilyen terméket vásárolsz elromolhat. A garancia az az időtartam, amíg - ahogy a neve is mutatja - az eladó garanciát vállal arra, hogy a termékkel nem lesz gondod. Szerintem nem Nintendo specifikus jelenség az, hogy a garancia lejárta után nem javítanak ingyen.
A pro controllert én nem keverném ide a kereset se keverte ide. Bármilyen kontrollerre rákeresel a neten fogsz találni drifting problémába futó embereket. Itt a felvetés az az, hogy a joycon esetében ez a hiba sokkal gyakoribb a megszokottnál és tennie kéne valamit ezzel kapcsolatban a Nintendonak. Akár az is lehet az ügy vége, hogy feltüntetik a Switch dobozán, hogy a joycon az átlagosnál nagyobb eséllyel driftelhet, mint a cigisdobozokon a halált okoz feliratok.
-
djozsi
senior tag
válasz nxswitch #21244 üzenetére
Közben ki is került a vádirat (itt eléred, csak most épp lehalt az oldal) a definiált jogorvoslatra váró class az USA állampolgárai vagy ha azt nem fogadja el a bíróság, akkor California állam állampolgárai (onnan származik az, aki kezdeményezte az ügyet), szóval egész biztos, hogy még akkor se lesz hatása az EUra, ha valami komoly példát szeretne az üggyel statuálni a bíróság.
Érdekesség, hogy mindkét lehetséges classból ki vannak véve a Nintendo alkalmazottai és azok rokonsága, vagyis ha esetleg születik is jogorvoslat ők nem részesülnek belőle.
-
djozsi
senior tag
válasz nxswitch #21244 üzenetére
Ezek a class action investigationök általában nem arról szólnak, hogy ki nyer/veszít, nincs jelentős hatásuk és tucatszám indulnak, a Nintendo ellen is rendszeresen vannak. Egyszerűen valaki felkereste a jogi céget, hogy szerintük ebben az ügyben sérül a felhasználók érdeke, ők pedig elkezdik összegyűjteni a károsultakat, vizsgálódni az ügyben és ha arra jutnak, hogy valóban jogos a panasz, akkor bírósághoz fordulnak vele, hogy állítsa helyre a sérült érdeket.
Ebben az esetben egy HW hibáról van szó, amit garanciaidő alatt ingyen javítanak, ezzel gyakorlatilag a kör be is zárult, de ha már a law firm bíróságig viszi a dolgot, akkor általában az érintett cég szokott annyira nagyvonalú lenni, hogy felajánl a sértetteknek mondjuk egy garancia hosszabbítást, hiba esetén ingyenes postázást vagy valami hasonló dolgot.
Ennél súlyosabb következménye legfeljebb valami olyan nem túl valószínű helyzetben lehetne, ha mondjuk a vizsgálódás során bizonyítottá válna, hogy a Nintendo szándékosan manipulálta az eszközöket, hogy garancia után elromoljanak.A kedvenc ilyen jellegű Nintendo elleni perem az volt, amikor egy law firm összeszedett párszáz szülőt, akik azt állították, hogy a gyerekük keze a Mario Party analog stick pörgetős minijátékától lett vízhólyagos, a Nintendo pedig felajánlott nekik egy-egy ingyen kesztyűt.
-
djozsi
senior tag
Fire Emblem Three Houses previewkat olvastátok? Nagyon jókat írnak.
-
djozsi
senior tag
válasz Norb79 #21066 üzenetére
A fő örömöm az, hogy nem kell mindent magamnak építeni, ha valamiről készült már blueprintem akkor a jövőben rábízhatom a villagerekre. A sprint és a teleport is nagyon jó, sokkal élvezetesebb így a játék és az is tetszik, hogy csapatom van és segítenek gyűjtögetni. De még én se haladtam sokat benne. Nem tudom, hogy milyen mércéje van egy sztori erősségének, ez a Dragon Quest 2 történetéhez illeszkedik.
-
djozsi
senior tag
Úgy néz ki meg is kaptuk a választ, a Dynamaxing mellett lesz Gigantamaxing is (ezeket a neveket hogy találják ki....?), ami már a Pokémon méretének megnövelése mellett a kinézetét és a képességeit is megváltoztatja.
Például egy új fairy pokémon lesz (sütipokémon!!! ) Alcremie:
A Gigantamax alakja pedig egy torta lesz, ebben az alakban szinte teljesen immunissá válik a fizikai sebzésekre és egy új képessége is lesz, amivel multitargetet tud sebezni/gyógyítani:
-
djozsi
senior tag
válasz ViharVadász #20818 üzenetére
Hint: ha rálépsz a magikoopa fejére, akkor megszűnnek az illúziói. Szerk: dud998, neked is szól a spoiler.
[ Szerkesztve ]
-
djozsi
senior tag
válasz Sanraith #20813 üzenetére
Ráadásul ez, hogy a régebbi pokémonok egy része nem lesz elérhető kifejezetten kedvez az újonnan belépő játékosoknak, én legalábbis úgy értelmezem, mert olyan pokémonokról van szó, amiket eddig úgy lehetett elérni, hogy egy korábbi játékból tudtad átköltöztetni. Most csak olyan pokémonok lesznek elérhetőek, amik meg is szerezhetőek a játékon belül.
Én teljesen megértem, hogy ez zavarja azokat, akiknek megvan minden régi pokémon, de újabb belépőként ez kifejezetten szimpatikus változtatás.
A dynamaxing nekem is fura első hallásra, én azért remélem, hogy nem csak ennyiről lesz szó, hogy megnőnek a Pokémon statjai és majd tényleg taktikusan kell használni, például megnöveli a védekezést és bizonyos mechanikák kivédésére kell használni, stb...
-
djozsi
senior tag
válasz mike1334 #20788 üzenetére
Story mode, postgame profi munka volt, a játékosok által készített pályáktól pedig csak ámulok és bámulok. Endless runokat megyek főként. Illetve ma összeültünk 2 haverral úgy, hogy előre csináltunk egymásnak troll pályákat, nagyon szórakoztató és kreatív és kreatívságra ösztönző az egész cucc.
-
djozsi
senior tag
Srácok ez a Super Mario Maker 2 egyelőre életem játéka, egyszerűen letehetetlen. Nagyon ajánlom, talán a legjobban Switches pályafutásom során.
-
djozsi
senior tag
A pályád a "new" részre kerül egy FIFO sorra (vagyis érkezési sorrendben ajánlja fel a pályákat), de mivel olyan elképesztő mennyiségű pálya érkezett be, ezért nem fogy olyan gyorsan a lista, mint amilyen ütemben kerülnek be az újak, vagyis kell némi idő, akár pár nap is, mire a pályád a "new" listára kerül. Ekkor egész biztos, hogy 1-2 ember neki fog ugrani, amit profilozni fog a játék és ez alapján el fogja dönteni, hogy milyen nehézségű endlessre kerüljön a pályád. Onnantól kezdve be fog kerülni az endless poolba és az ott levő pool méretétől függően rendre sorra fog kerülni.
Ha elébe akarsz kerülni a sornak, akkor érdemes például redditen a megfelelő subon kérni, hogy néhányan nézzenek rá a pályádra, ezzel kikerülve a "new" listára kerülésre várakozást.
-
djozsi
senior tag
Úgy bizony, a sztori egy nagyon jó tanító rész, bemutat egy csomó kreatív megoldást, jól el lehet lenni vele, de alapvetően csak felkészít az igazi mókára, ami egyértelműen a multiplayer. Csodálatos pályák vannak már most, mi lesz még itt pár hét-hónap múlva... Annyira jó pályák, hogy én is kedvet kaptam a pályakészítéshez és azt kell mondanom, hogy nagyon kézre áll a pályaszerkesztő, bár egyelőre még csak nagyon alap dolgokat rakok össze benne.
Péntek reggel óta több, mint 20 óra ment a játékba, a single playert végigvittem, a multiplayer pedig egyszerűen letehetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
djozsi
senior tag
válasz koncsik #20495 üzenetére
Tudom, kapni fogom érte az ívet, de azért a "mindenkinél" szerintem továbbra is nagyon erős túlzás. A személyes ismerettségi körömből tudok mondani legalább 5 ellenpéldát és az egyetlen joycon problémás személyes ismerősömnek se drifting probléma volt, hanem disconnectálgatott a joy.
De ígérem ez volt az utolsó, hogy ezt felhoztam.
-
djozsi
senior tag
válasz 30z.Samu #20476 üzenetére
Amit láttam róla gameplayt az nagyon gagyinak tűnt. Nem arra értem, hogy nem komoly gamernek való, olyan szemmel nézem, hogy egy jó partyjátékot várnék, egyszerűen buta, nehézkes és fura volt az egész. Pár reviewt érdemes lesz megvárni, egész biztos, hogy rossz pontokat fog kapni, de ha azt írják partyjátékként jól működik én biztosan venni fogom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A Switch OLED saját, előre telepített védőfóliával érkezett, ne vegyétek le!!!!! - bár jó esély van rá, hogy fel sem tűnik... a funkciója a szilánkos törés elleni védelem, mindenképp javasolt egy vékony üvegfólia a karcok ellen is.
TILOS A WAREZ! (Itt a„Warez” = a szerzői jog (vagy más jogszabály) által védett szoftver, adat, szöveg, kép, hang, mozgókép, stb. jogosulatlan megosztása vagy megosztás kérése. Készülék hálózati/szolgáltatótól függetlenítése.)
Az általános moderálási szabályok érvényesek.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler/Off tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Az ÁSZF alapján "Tilos...A hardverapro.hu, az Állásbörze és az Üzemeltető által kijelölt topikokon (részletszabályok itt elérhetőek) kívül máshol terméket, szolgáltatást, egyebet hirdetni."
(Az aláírásodban szerepelhet a hardverapro-ra vezető link...)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Asszociációs játék. :)
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- MIUI / HyperOS topik
- Steam topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- Hisense LCD és LED TV-k
- Crypto Trade
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- XBOX ONE X 1TB, makulátlan szép állapotban, 6 hó teljeskörű és 1 év SW garanciával Bp-i üzletből!!
- Karcmentes, lemezes Playstation 5 eladó
- Nintendo Switch OLED 19.0.1 Dual-Boot Cfw + 128GB MicroSD + Atmosphere 1.8.0, 3 hó garival!
- Ps5 fat lemezes,gari 2025-03-21 ELADVA,értékelésre vár
- Xbox 360 játékok,akár 1000ft-tól(részletek a leírásban)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest