Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
amdboy
senior tag
válasz baloghgabor #68461 üzenetére
Milyen telefon/program amivel felvètelt tudsz készíteni?
-
gabor9991
őstag
válasz #72445440 #68494 üzenetére
"A behajtóval nem lehet egyezkedni ,és azután már macerás visszaperelni a jogtalanul beszedett összegeket."
A fizetési meghagyáson szereplő követelésnek kell ellentmondani és már lehet is menni bíróságra ahol valószínűleg nem tudnának erre a helyzetre semmi értelmeset mondani nemhogy bebizonyítani hogy a követelésük jogos.
-
csab2
veterán
Go Super és Go Next alőfizetésem van.
Neten (nem a mobilos alkalmazásban) még mindig ezeket látom (amióta váltottam, tehát már kb. 3 hónapja):
Az Áttekintés oldalon ezt:
A Vodafone-nál vásárolt telefonom is szerintük fekete, pedig kék.
Jeleztem ügyfélszolgálaton hetekkel ezelőtt, de semmi változás.Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
pumukli23
senior tag
válasz #72445440 #68470 üzenetére
Köszi a választ! Meglátjuk mi lesz, de lássuk be azzal, hogy telefonon hitegetnek, nem intéznek semmit, az írásos panaszra 30 napon túl sem reagálnak, meg nem rendelt termékeket számláznak ki (még csak nem is szolgáltatást, amit használhatnék) az nem épp abba az irányba mutat, hogy bármit is megtesznek az ügyfélért.
Kb én is 2 hónapja várok a megoldásra, a havidíj meghitelezése az egy dolog, de 60-70 ezer forintos termékeket ne számlázzanak már ki random módon.. majd a számla kifogásolása ellenére leadják a behajtásiaknak és tartják a markukat..Nagyon kíváncsi leszek, hogy előállnak-e bármilyen kompenzációs ötlettel. Te kedvezményes TV előfizetést kaptál kompenzációként?
#68472 Lauda: Na igen, a számhordozáshoz gondolom nem lehet tartozásom.. viszont nem sztornózzák a jogtalan számlát.. csak tavaly óta ígérgetnek vele, hogy 48 órán belül megteszik. Sőt az egyik ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy csak akkor tudják sztornózni ha előtte befizetem.. konkrétan hülyének nézett. Mintha a Tescoban a krumpli helyett OLED tévét húzna le a pénztáros véletlenül és ki kéne fizetnem ahhoz, hogy törölje.
#68473 lugosi: Ha érdemben tudod vitatni a számlát akkor x napon belül megteheted, bármilyen cég esetén. Az más kérdés, hogy ezzel mit kezd a cég (ez esetben a vodafone) de mindenképp érdemes ezt jelezni a számukra és részletezni a kifogásokat.
#68477Braddock: Megfordult a fejemben, hogy ha ingyen lenne se maradnék az ügyfelük. Az is bosszant, hogy ha már ilyen rossz a rendszerük, akkor miért nem arra törekednek, hogy minél előbb megoldják a problémákat. Ha az első levelemre válaszoltak volna érdemben, már rég túl lennénk az egészen.. e helyett most 2-3 panaszbejelentés húzódik.
-
snooze
veterán
válasz Leslie1966 #68487 üzenetére
igen,egy szu...k lett az egész,még jo,hogy nincs ott elöfizetés csak feltöltös..
GO Gunners!!!
-
pjen
félisten
válasz Leslie1966 #68487 üzenetére
Nekem KB egy hete adott mindhárom számra 500Mb netet, 48 órán belül jön SMS, de nem jött és a jó dolog se.
-
Leslie1966
senior tag
A Vodafone app a "Jó dolgoknál" nektek is mindig ugyanazt ajánlgatja hetek óta ? Nálam mindig a 20 perc egy napra 200 Ft-ért van csak.
Garmin Fènix 7X Solar, Samsung Galaxy S24 Ultra 512 GB, Samsung Galaxy Note 20 Ultra, Samsung Watch 3, Huawei Watch GT 2,
-
veterán
válasz Tamagocsi123 #68478 üzenetére
Ugye a My Vodafone OTTHONI fiókoddal próbálsz belépni? Illetve TV szolgáltatások alatt aktiváltad? Feltéve ha nincs VTV box. My Vodafone MOBIL fiók nem lesz jó hozzá.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Tamagocsi123
tag
válasz #72445440 #68481 üzenetére
Ki léptem a régi telefonon lévö app bol. Nem azt irja hogy sok ezköz van hozzá rendelve hanem hogy sikertelen azonosítás
Csak azt nem értem miért amikor az online Ügyfélszolgálati menübe be tudok lépni[ Szerkesztve ]
Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.
-
titán
válasz Tamagocsi123 #68478 üzenetére
Szia! Valószínűleg azért, mert a többi felületéhez hasonlóan az is egy hulladék lett az átállás óta.
-
Tamagocsi123
tag
Sziasztok. Az Ügyfélszolgálat elérhetetlen . Valaki hátha tud megoldást hogy miért nem tudok belépni a Vodafone tv app ba ? Ugyan azokat az adatokat használom a belépésnél mint az online ügyintézésnél de nem enged belépni.sikertelen hitelesités (103). Ezt irja ki váljon miért? Köszönöm a segítséget
Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Próbálok belépni a vodafone honlapján és a my vodafonba is, de egyszerűen nem sikerül.
Az applikációba telefonon azt írja hogy hoppá, valami nem sikerült.
Pc-n pedig ezt írja. [kép]Van bárkinek valami ötlete hogy hogyan tudnék belépni ?
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
pumukli23
senior tag
Úgy néz ki ~20 év után otthagyjuk a vodafone-t. Még tavaly sikerült küldeniük egy olyan számlát, amin több tízezres összegben szerepelnek olyan tételek, amiket nem rendeltünk meg. Még aznap hívtuk az ügyfélszolgálatot, ahol nem tudták megmondani miért állították ki a számlát.. mondom akkor már ketten vagyunk , a kettőnk közt a különbség annyi, hogy nem én számláztam random módon hanem ők. Azt mondták ne foglalkozzak vele, "biztos valami hiba történt" és majd törlik.
Természetesen nem törölték, azóta többször hívtuk őket (ők egyszer sem!), ígérgetnek, hogy törlik a számlát plusz majd az illetékes kolléga visszahív, illetve e-mailben értesítenek, de semmi. Továbbra is tartozásként tartják nyilván és mint kiderült azóta már leadták a behajtási osztályuknak az ügyet. (Mindezt úgy, hogy már a számla kiállításának napján jeleztük telefonon és írásban is, hogy nem tartjuk jogosnak meg nem rendelt tételek számlázását és ezt szóban ők is elismerték, hogy "rendszerhiba" történt.)
Jah, azt mondanom sem kell, hogy az ügyfélszolgálat írásban sem válaszol a panaszunkra, 30 napon túl sem.
Végtelenül csalódott vagyok, gyakorlatilag teljesen ignorálják a saját előfizetőjüket..
Mind a rokonság mind a cégünk ott fogja hagyni őket.Kicsit visszaolvastam és láttam, hogy a problémás esetek száma megnövekedett vodafone-nál kb tavaly nyár óta. Került közületek más is hasonló helyzetbe? Ha igen, mi lett a te helyzetedre a megoldás? Köszi!
-
Plug Life
senior tag
Fontos vagy nekik? 😂
-
veterán
Na. Nem csak 1270 van rottyon. 1420 se kapkodós.
Itt mondjuk nem csak zenél hanem fel percenként mondogatják hogy tartsam, mindjárt oké lesz minden.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
lappa86
aktív tag
-
lappa86
aktív tag
Sziasztok!
Új előfizető vagyok, számhordozással. Úgy tűnt, hogy minden rendben, tegnap este lett volna a számhordozás, de mégsem történt meg. Ma reggel felhívtam a 1270-et, ahol azt mondták, hogy az ügyfél kérésére lemondták a számhordozást. Mondtam, hogy az lehetetlen, én biztosan nem mondtam le, de az ügyfélszolgálatos kötötte az ebet a karóhoz, de márpedig ők olyat nélkülem nem tudnak csinálni. Oké, elvitatkozgattunk, felvetettem egy panaszjegyet és kértem, hogy csatoljanak bármilyen bizonyítékot, hogy én mondtam le (e-mail, telefon, személyes ügyfélszolgálatos azonosítás, akármi), ellenkező esetben fizessék ki nekem a jogszabályban meghatározott kompenzációt. Az ügyintéző továbbá kérte a kollégáitól, hogy töröljék a törlést (wtf) és indítsák újra a számhordozást.
No, azóta viszont semmi nem jött, se sms, se e-mail, hogy akkor most mi van. Nem szeretnék még egyszer 55 percet eldobni az életemből a pocsék telefonos ügyfélszolgálat miatt, és nem akarok 30 napot se várni, hogy méltóztassanak egy e-mailre válaszolni. Nincs valami webes felület, vagy valamilyen menüpont a 1270-en, ahol le tudom kérdezni a számhordozásom állapotát?
Köszi előre is![ Szerkesztve ]
Always with the negative waves.
-
asdf_
veterán
-
MODERÁTOR
Adategyeztetés másnál okés?
Beléptem az appba, kiírta hogy esedékes. Megcsináltam, jött róla sms hogy sikeres.
Erre 3 napra rá jött egy sms, hogy ne felejtsem el, hogy ebben a hónapban esedékes. Belépek az appba, kiírja hogy esedékes. Elindítom újra, beírom az oldalon a számom hogy küldje a kódot, erre kiírja, hogy ennél a számnál még nincs szükség adategyeztetésre.
Oké a Vodafone rendszere ebből a szempontból vagy nem? Melyik üzenetnek higgyek? -
viktorhu
veterán
Ez már nagyon régen volt, olyan 2006 körüli inviteles ászf-et kellene hozzá előásnunk, de visszamenőleg már semmit sem segítene. Nem volt formális számlareklamáció, egyszer csak elkezdett követelőzni az intrum iustitia, hogy tartozásom van (egy hónap díja plusz költségek), én meg mindig visszaírtam, hogy kifizettem mindet, írják meg, hogy szerintük melyik számlával tartozom, és ezt mire alapozzák, aztán pár levélváltás után (csak a fenyegetőzést ismételgették, nem adtak soha plusz információt) jött a felmondó levél, és nem volt internet.
A vodánál meg most szerencse kérdése, hogy össze tudnak-e érni a szálak a legutóbbi reklamációnk alapján, senki nem tud arról, hogy a másik mit csinál, úgyhogy majdnem biztos vagyok benne, hogy az alapeset az lenne, hogy mire feldolgozzák a reklamációdat, simán korlátozhatják az előfizetésedet. Anyunak ez most számlareklamációnál majdnem másfél hónap volt (ez már azután, hogy több mint egy hónapig vártunk a webes felületen küldött reklamációra választ), míg válaszoltak az írásosra. A személyes ügyfélszolgálatról meg simán elhajtották, hogy igazolja hivatalos OTP-s igazolással az "eltűnt" utalását, a számlatörténet bemutatását mobilról nem fogadták el. Utána megoldódott, jóváírták a duplán követelt számlákat, meg kapott havidíj-kedvezményt is, de addig semmi nyoma nem volt a rendszerben, hogy bármi függőben lenne a számláival.
Még a műszaki hibabejelentésről sem tudott senki, ott is napokig telefonálgatott, amíg megoldódott a központi probléma, hibajegye kb. 4 hívás után sem volt, jóváírást nem fog kapni a 4-5 napnyi szolgáltatás-kimaradás után, mert hivatalosan be sem jelentette soha, csak mindig megmondták neki, hogy központi probléma, és dolgoznak rajta.
-
titán
válasz viktorhu #68446 üzenetére
Elhiszem, hogy nálad ez volt.
Az invitel ászf-ben le is írják, hogy :
6.3.2. A díjreklamáció
(1) Ha az Előfizető a Szolgáltató által követelt díj összegszerűségét vitatja, a jelen ÁSZF 1.2 pontjában megadott valamennyi ügyfélszolgálati elérhetőségen reklamációt nyújthat be az ügyfélszolgálathoz. A Szolgáltató a bejelentést haladéktalanul nyilvántartásba veszi, és a panaszt legfeljebb 30 napon belül megvizsgálja. E határidő elmulasztása esetén a Szolgáltató a bejelentés megvizsgálásának befejezéséig nem jogosult az előfizetői szerződést díjfizetés elmulasztására hivatkozva felmondani, feltéve, hogy az Előfizető az esedékes nem vitatott, illetve a továbbiakban felmerülő nem vitatott díjakat határidőben megfizeti.Felhívtam őket és bejelentettem a hibás számlázást, ezen kívül elmondtam, hogy amíg nem állít ki a szerződésünknek megfelelő számlát, addig nem fizetek be egyetlen számlát sem. Ezt rögzítették, utána is küldték a rossz számlákat. Mivel nem biztosított lehetőséget a szerződésben megfelelő összeg megfizetésére (egy hibás tételeket és összeget tartalmazó számla akkor sem az, ha befizeted), így nem volt jogosult előfizetést bontani és nem is tette. Nem történt semmi. Egy idő után elkezdtek megfelelően számlázni és szépen fizettük is őket.
A vodafone sem fog csinálni semmit, ahogy olvashattuk is egy fórumozó hozzászólásából.
Azt nem tudom nálad pontosan mi történt, de ha ők maguk számláznak marhaságot és ezt te jelzed (rögzítik a beszélgetést, felveszik a hibajegyet) és utána nem fizeted a hibás számlákat, felköthetik magukat. Semmire nincs jogalapjuk. + szerintem ha bejelentené az ember a nav felé a hibás számlázást, még azok is megvágnák a céget.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
Nekem is volt ilyenem az invitellel nagyon régen, egy számlát reklamáltak, én kérdeztem, hogy melyiket, már nem emlékszem a részletekre, de folyamatosan fizettem, kivéve azt a felszólítást, amit néha megismételtek (nem hagytam válasz nélkül felszólításokat). Nem tartott nagyon sokáig, hogy felmondják a szerződést, és ott voltam internet nélkül.
A voda is simán letiltja a sim kártyát, ha nem fizeted a számlát. Ha belefér ez a kockázat, hogy nem férsz hozzá a mobilszámodhoz, akkor rajta, de ha nem fér bele, akkor nem nagyon tudsz mást tenni, mint kifizetni, és reklamálni, amíg jóvá nem írják egyszer a túlfizetést.
-
volvos70
csendes tag
üdv kérdezném vodánál feltöltösként van lehetöség esimet kérni?
-
titán
válasz Mono25 #68440 üzenetére
Olyan számlát nem tudnak kiállítani azt mondják.
Nincs gond, addig nem fizetek. Korábban az invitel számlázott hülyeségeket páromnak. Addig nem fizetett, amíg nem jöttek rendes számlák. Kb fél évbe tellett.
Semmilyen következménye nem lesz annak, ha nem fizetsz valamiért, amit nem vettél át. Én ezt amúgy már régen jelentettem volna a NMHH és a NAV felé.
[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
válasz Mono25 #68440 üzenetére
Jelenlegi rendszerük elég buta!
Tegnap beszéltem épp egy idős bácsival. Tavaly július óta nem kapott számlát, ezért bement az egyik Vodafone "üzletbe", ügyintéző srác elküldte valami ujságoshoz, hogy fizesse be egy összegben az egészet.
Most próbálok segíteni a bácsinak.
Ez így nem normális módszer!
Remélem hamarosan megoldódik a Te helyzeted is! -
Mono25
csendes tag
-
Bogyi007
veterán
válasz zolya1973 #68434 üzenetére
Próbálj a lakohelyedhez közeli városokban keresni Vodafone üzleteket ami "csak szerződött partner" nem olyan ami pl Plázákban van.
Az ilyen boltoknak van privát telefonszáma amin jó esetben tudsz készleteket is infót kapni.
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Nikaré
őstag
Ja, hogy, jaaa az RAJTA lenne!!!
Ó basszus, olvasatom szerint a "rajt" az = start, indulás stb.
igy nem erteni a mondat, de jáóvan.
Most már....Amúgy meg teljesen egyetértek a felvetéseddel.
Megrendeltem, kifizettem (akár részletre is) ami egy szerződés, de a készüléket nem kapom meg, miközben ketyeg garancia idő meg minden egyéb ezzel járó, mintha minden rendben lenne. -
oba
addikt
válasz Bogyi007 #68424 üzenetére
Tettem még egy próbát a 1270-en, és most nem rázott le az ügyfélszolgálatos azzal hogy átkapcsolt hanem megcsinálta a dolgot :) Elküldte emailben a függetlenítő kódot, meg is jött azonnal és működött is.
Kézzel készült óraszíjaim - https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/oba/index.html
-
titán
válasz Mono25 #68429 üzenetére
Azt nehéz megérteni, hogy miért fizetik be emberek olyan dolgok törlesztőit, amit sosem birtokoltak. Küldjön olyan számlát, amin az nincs rajt, azt befizetem. Ha nem teszi, nem fizetek be addig számlát, amíg nem teszik rendbe a dolgot. Rögzítve van, semmit sem tudnak csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Mono25
csendes tag
válasz Bogyi007 #68427 üzenetére
Ezeket jó hogy, leírtad! Sajnos Én bele is futottam még tavaly. Még novemberben kértem egy üzletbe átvételt. Kiadni sem tudták és törölni sem. Volt készleten is a készülék nekik, de valamit nem rendelt hozzá a rendszer. Készülék nincs, de már ki van fizetve 2 havi részlete. Panaszt tudtak rögzíteni kb. ennyi amit tudtak.
-
Bogyi007
veterán
válasz zolya1973 #68425 üzenetére
és (#68418) sazo de lehetséges a készülékvásárlásos hosszabbítás, de javaslom figyeljetek nagyon oda MINDEN apróságnak is számító dologra!
1. Ha valamit sikerül kinézni az online kínálatból és bekéritek egy üzletbe, akkor az VÉGLEGES döntés legyen. Jelen állás szerint a Vodafone rendszere nem tud rendelést módosítani/törölni.
2. Saját tapasztalatból tudom mostanság a Vodafone online készletnyilvántartása köszönőviszonyban sincs az üzletek valós kínálatával és a telefonos ügyfélszolgálat sem látja azt jól.
3. Ha valamit sikerül online megrendelni akkor mindenképpen olyan személy veheti csak és kizárólag át a készüléket (még üzletben való átvétel esetén is!) aki az új vagy korábbi szerződés tulajdonosa - ilyenkor nincs lehetőség meghatalmazással átvenni.
4. Viszont ha kihagyjátok az online rendelés procedúráját, akkor meghatalmazással egy kitöltött dokumentummal a kézben bárki az ország bármely Vodafone üzletében megveheti nektek a kiszemelt készüléket.
Nálunk is ez történt végül, fater nevén van az előfizetés immáron bő 10 éve, de én hoztam ki mindig a telefonokat kb két éves váltásokkal.Remélem tudtam segíteni kicsit nektek.
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
zolya1973
aktív tag
Szerintetek mikor lehet a Vodánál készülékvásárlással szerződést hosszabbítani. A páromnak kellene de már kb 3 hete mindenre azt írja,hogy online nem elérhető. De itt felénk az üzletekben sincs semmi.
-
Bogyi007
veterán
Azért ha kisvárosi üzletről van szó, egy hívás azért dobj nekik előtte...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Bogyi007
veterán
Bármely Vodafone üzletben meg tudják csinálni a függetlenítelést, csak legyen beazonosítható a készülék és ne legyen már rajta fizetni való.
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
oba
addikt
válasz #72445440 #68420 üzenetére
Ezeket mind feleslegesnek érzem. Az a részleg kéne akinek van jogosultsága függetlenítéshez. Vidéken élek és itt nincs Vodafone csak 2 településsel odébb, de tartok tőle hogy mivel az egy kis viszonteladó Vodafone üzlet így ott sem tudnának segíteni.
Kézzel készült óraszíjaim - https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/oba/index.html
-
zoleebrox
csendes tag
válasz MrAdmin #68410 üzenetére
Sikerült az ügyfélszolgálattal kikapcsoltatni a 1080p video akármit, bár eleinte hitetlenkedett - ilyen nincs, de aztán felolvastam neki a tarifa leirásból az idézett részletet.
Erre nagy immel-ámmal elkezdte keresgélni hogy mi lehet ez a beállitás és nagy nehezen megtalálta...
Telefon ujra inditás után minden OK video lejátszási fronton, youtube, netflix normális minőség végre mobilnettel is.A VoLTE kapcsoló hiánya nyilván kifogott rajta - az tuti telefon hiba - mondja. de mindegy ez különösebben nem is érdekel, lényeg hogy maga a szolgáltatás működik.
-
sazo
tag
Sziasztok,
Szeretnék a most futó akcióban hűséget hosszabbítani, de böngészőből és a MyVodafone alkalmazásból is az Infinity World+ csomag igénylésekor "Váratlan hiba, próbálkozz később" üzenetet kapom. A telefonos ügyintéző nem tud segíteni, a promóció csak online ...
Találkozott már ezzel valaki?
Üdv,
Z
-
oba
addikt
Készülék hálózatfüggetlenítéshez van valakiknek menütérképe a 1270-hez? Ide oda kapcsol az ügyfélszolgálatos... egyszer közlik hogy rossz helyre kapcsoltak, kezdjem elölről, másszor meg nem veszik fel 30-40 perc alatt sem, csak zenél. Hogyan tudnám őket elérni egyszerűbben telefonon?
[ Szerkesztve ]
Kézzel készült óraszíjaim - https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/oba/index.html
-
#76055552
törölt tag
Sziasztok!
Akinek samsung telefonja van megnézné nekem, hogy milyen minőségnem mennek ki a hívásai hálózaton belülre?
Ha vodáról hívok Telekomra/digimobilra/telenorra nem akar AMR_WB-nél feljebb menni.[ Szerkesztve ]
-
#72042496
törölt tag
Januárban nekem is csak SMS és mail jött erről, számla nem. De van benn egy panaszom decemberről, hogy a tavalyi évben szerződés szerint X összeg volt esedékes (fix díjas, korlátlan csomag), csoportossal levontak Y-t és kiszámláztak Z-t (két hónapban számlát se kaptam).
A csoportost visszavontam és párezer forint a túlfizetésem, így nem izgulok. A számlatörténetnek viszont semmi köze a valósághoz.
[ Szerkesztve ]
-
-
zoleebrox
csendes tag
válasz MrAdmin #68403 üzenetére
A telefon 0 kilométeres volt (apple.com vásárlás), szal első perctől az új Voda eSIM-el lett beüzemelve, kezdettől hire hamva nincs a VoLTE opciónak, de legalább működik. Betettem a Telekom-os céges SIM-et és láss csodát minden ilyen beállitás ott van.
Különösebben nem zavar, nem terveztem ki-be kapcsolgatni, csak azt hittem valami banális egyszerüen orvosolható oka van. ÜFSZ-nél majd próbálkozom alkalom adtán. -
MrAdmin
csendes újonc
válasz zoleebrox #68404 üzenetére
Még valami! Ellenőriztem és az iPhone 13 Pro készüléken NINCS VoLTE kapcsolóm! Az iPhone XS-en volt. Most csupa 5G beállítások és a legalacsonyabb az a 4G amire manuálisan tudok kapcsolódni de sehogy nincs VoLTE kapcsolóm már az iPhone 13 Pro-n csak megy!
Kérd a VoLTE manuális bekapcsolását és az 1080P videó korlátozás levételét!
Használd amit leírtam hátha neked is sikerül elintézni! -
MrAdmin
csendes újonc
válasz zoleebrox #68391 üzenetére
Előfizetői oldalon javaslat: hálózati beállítások alaphelyzetbe állítása, APN reset, APN ellenőrzés, Carrier update, iOS Software Update, teljes alaphelyzetbe állítás, SIM Kártya csere. Végső soron Apple készülék csere 14 napon belül vagy garancia de mindenképp gyártó!
Szolgáltatói oldalon: hálózatiaktól valaki aki nézzen utána talán egy VoLTE manuális bekapcsolás, a Vodafone rendszereiben ellenőrzés. Utolsó lépés panasznak vedd fel részletesen azt 30 napon belül törvényi kötelezettségük kivizsgálni!
-
MrAdmin
csendes újonc
válasz zoleebrox #68391 üzenetére
Az én történetem, bocsi kicsit részletes
Megkötöttem a szerződést, akkor még csak SIM kártyát kaptam… semmi mobil vásárlás. 48 óra elteltével nem működött a VoLTE. A beállításokban minden rendben volt és az iPhone készüléken az én oldalamon be is volt kapcsolva a VoLTE de minden hívás 3G-n épült fel. Akkor iPhone XS volt a telefonom. Este felhívtam őket, egy nem túl kompetens lerázós ügyintéző volt. Nem vitatkoztam, letettem. Másnap felhívtam az ügyfélszolgálatot és kifejezetten műszaki segítségnyújtást kertem. Kivártam az ügyintézőt, a csávó marha rendes volt azonnal rendszer szinten aktiválta és az újraindítás után minden prímán ment.Most januárban vettem egy iPhone 13 Pro-t végül SZERENCSÉRE nem Vodafone hanem Apple webes rendelés volt szóval független. (Az iPhone XS is független volt)
Már a szuper hiper gyors 4G 120-130 Mbps letöltés mellett az iPhone XS-en tapasztaltam korlátozást de kivártam… majd az 5G jobb lesz.
Amint beüzemeltem az iPhone 13 Pro-t rögtön 5G és VoLTE ment. DE MÉG ROSSZABB IS VOLT A VIDEÓ MINŐSÉG!!!! Netflix, YouTube, HBO GO, stb… mindenhol MÉG A FACEBOOK IS KORLÁTOZVA…
Akkor így kinéztem minden infót amit találtam neten, szerződésben és felhívtam az ügyfélszolgálatot. RED Asszisztensem BE SE AZONOSÍTOTT és normálisan végig se hallgatott lerázott és mondta, hogy ilyen nincs AZ BIZTOS!
Utána írtam ide, ahol megerősítették, hogy tényleg van ilyen!
Akkor egy újabb ügyfélszolgálat… már mindennel felkészülve! Végigmondtam, tényeket is mondtam. Az ügyintéző rögtön beazonosított és utánanézett a rendszerben meg mondta, hogy egy másik rendszerben is megnézi, ÁSZF-ben kutakodott.VÉGÜL, megtalálta azt az 1080P korlátozást “optimalizálást” ami az előfizetői szerződésben is megtalálható és simán kikapcsolta, deaktiválta. ÚJRAINDÍTÁS ÉS AZÓTA IS HASÍT!
Részlet a Vodafone RED Infinity World + díjcsomag előfizetői szerződésből:
“Szolgáltató 1080p felbontásban, korlátozott minőségben teszi elérhetővé. Ezen korlátozással az Előfizető a hálózati leterheltség függvényében optimalizált hálózati kapacitáshoz jut, amely elősegíti számára a videótartalmak zavartalan használatát. Az 1080p videó felbontás igénylésére és lemondására az Előfizetői Szerződés megkötése során, illetve a Szolgáltató személyes vagy telefonos Ügyfélszolgálatán van lehetőség.”Utólag mielőtt letettem rákérdeztem és azt mondta az ügyintéző, hogy elvileg ez volt az amit ki kellett kapcsolni/deaktiválni.
Eddig csak másodszorra de akkor mindig szerencsém volt az ügyfélszolgálaton ha problémám volt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fizz.hu - vélemények, tapasztalatok
- Milyen monitort vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Asszociációs játék. :)
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...
- Dell optiplex 3040 i5-6500T 8GB / 500GB
- Mini ITX, Maxi teljesítmény! I7-4790K - ROG 1080 - 16GB RAM - SSD - Wi-Fi - Fractal Design, Win 11
- CORSAIR VS Series VS550 550W 80 Plus White - Tápegység
- SK hynix Kingston 4gb 8gb DDR3 PC3l PC3 1066 1333mhz 12800s 1600MHz
- Samsung házimozi rendszerből megmaradt hangszóró szett
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest