-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#76055552
törölt tag
válasz tibor23 #66761 üzenetére
Most végigpróbáltam, Samsung/LG párossal:
Voda 4G - tkom 4G...wb
Voda 4G - Tkom 3G...wb
Voda 4G - Tkom 2G...wb
Voda 3G- Tkom 4G...wb
Voda 3G - Tkom 3G...wb
Voda 3G - Tkom 2G...wb
Voda 2G - Tkom 4G...wb
Voda 2G - Tkom 3G...wb
Voda 2G - Tkom 2G...wbMilyen telefonod van?
Tippre valami kínai (xiaomi, oppo...tásai..) -
#76055552
törölt tag
válasz mályva #66773 üzenetére
Részletre vette: látszik a számlán.
Egy másik lehetőség: részletre vette, de másnap meggondolta magát és befizette a teljes összeget. Tudja a befizetést igazolni?Amúgy ha ki is fizette a 270ezer Ft-ot akkor is tiltható (havi előfizetési díj nem-fizetés miatt), mert kapott 154ezer készülékkedvezményt a hosszabításért.....
-
#76055552
törölt tag
Frissíthető az app: visszakerült a sebességmérő.
-
#76055552
törölt tag
válasz neo-geo #66948 üzenetére
A havidíjas sim kátya nem kompatibilis a tutival. Tehát cserélni kell.
Az ügyfélmegtartót mindig meg kell hallgatni kártyásra váltáskor, mert szerintük jobb egy olyan ügyfél akit "pult alól" kiszolgának egy olcsó tarifával, mint egy tutis aki nem hagy náluk fixen havonta pénzt.... -
#76055552
törölt tag
válasz neo-geo #66943 üzenetére
Most hívom a 1270-et. Azt mondta az ügyintéző (20 perc után jelentkezett be), hogy már nem kell boltba menni a havidíjas/feltöltős váltás miatt.
De átkapcsol háttércsoporthoz...(gondolom ügyfélmegtartókhoz)....41 perce hallgatom: jelenleg minden munkatársunk foglalt, hívásod fontos számunkra ezért kérünk tartsd a vonalat.
Szóval átléptem az 1 órát érdemi ügyintézés nélkül...
Ez tette rá az "i"-re a pontot.
Mostmár akármit ajánlanak " tuti"ra váltok, azt megtartom 1-2 hónapig (gmail+banki sms...stb átregisztrálása miatt), előveszem a fiókból az ezer éves 30-as számom: telekom+digi kombó lesz. -
#76055552
törölt tag
Nos: úgyfélmegtartó szerint ugyan sim csere már nem kell, de mégis be kell menni a boltba, mert nem tud szóbeli szerződést kötni velem feltöltőkártyára váltásnál. Be**arás....ha veszek egy új sim-et a tescóban, arra bezzeg tudnak szóbeli szerződést kötni a 1270-en.
Nem kaptam jobb ajánlatot (mondjuk nem is vágytam erre), azt mondta az ügyfélmegtartó, hogy így is jó flottás csomagom van...Engem ami zavar, hogy a vodás számon sokszor gyenge a hanghívás minősége.
A 30-asra évente adategyeztettem, évente töltöttem 2500-at, és 2 évente vettem az egyenlegből autópálya matricát...tehát él.
[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz #72445440 #67055 üzenetére
A nyári átállással eltűnt a "nemzetközi hívások tiltása" kapcsoló a webes felületről, de ami rosszabb: a korábban bekapcsolt tiltásom is kikapcsolásra került szolgáltató által (még sms értesítés sem jött erről).
Szóval tegnap felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy kérjem az ügyintéző általi bekapcsolást.
40 perc várakozás után jelentkezett élő hang. Bekapcsolta......mondja.
Elköszönünk.
Utána tesztelem a dolgot egy nemzetközi számra indított hívással: az automata hang nem azt mondta be, hogy a nemzetközi hívások korlátozva vannak, hanem hogy a hívások korlátozva vannak. Na mondom bumm....hívok egy magyar számot...ugyanaz a szöveg.
Faxa....hívhatom megint a 1270-et. 50 perc várakozás után az ügyintéző megoldotta a kérésem, levette a kollégája által felrakott teljes kimenő hívástiltását, és rárakta a nemzetközit.
Mondtam neki, hogy 3 panaszt vegyünk fel: egyet az első 40 perc várakozás miatt, egyet a teljes hívás tiltása miatt, egyet pedig az 50 perc várakozás miatt. Azt mondta rendben....
Aztán mondtam, hogy inkább hagyjuk is a dolgot, majd a megszokás és helyett a pénztárcámra bízom a dolgot. ....
Nem is a bénázások bosszantanak, hanem a 40-50-80 perc várakozások az élő hangra.[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz pitiless #67116 üzenetére
Én is a napokban játszottam ezt le.
Érdekes volt hallani az ügyfélmegtartótól, hogy nem nagyon érdekli őket hogy megtartsanak, mert kevés a profitjuk a "special flotta" előfizetésemen....
Hát jó....De hogy megemlítem hova megyek és milyen kondíciókkal, és mégis elengednek a telenoros EQ flottába.... -
#76055552
törölt tag
válasz kovacsmi_74 #67150 üzenetére
Én ciklámennek szoktam mondani.
-
#76055552
törölt tag
válasz baloghgabor #67178 üzenetére
-
#76055552
törölt tag
válasz baloghgabor #67180 üzenetére
Ismerős (Erdélyben) írta, hogy vodás, feltöltőkártyája van. Valami "havi megújuló opciója" volt, amit levontak az egyenlegből. (~1700Ft, 30GB + voda hálóba korlátlan perc és SMS +100 perc egyéb ++ mivel 20 éve vodás, ezért kap hűségprogramban havonta + 30GB-ot +1000 percet). A voda ezt az opciót kivezette, mire ismerős átment digihez számhordozást kérni.
Ahogy hazaért, kapta az SMS-t a vodától, feltöltőkártyás ajánlatunk neked: 200 GB + 2000 perc + voda korlátlan perc + sms, amit az első 2 hónapban ingyen adunk, utána ~1300 Ft, csak menj vissza 24 órán belül a digihez és mondd le a számhordozást.A számok nem elírások.
És mindez feltöltőkártyás ügyfélmegtartás címen.[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz gabor9991 #67182 üzenetére
Oké, akkor legyen itt +700 Ft-tal több (ennyi a matelcsi adó).
Azonban a mobilnet árazására/az azzal való fukarkodásra mi a magyarázat? Azon nincs matelcsi adó.....illetve nálunk 5% az áfa, ott meg 19%.
De azt sem értem, miért 1-2-5 GB-tal szórakoztatják a népet Magyarországon 2021-ben.....odaát 30 GB a legkisebb adatmennyiség (1db csomag esetén), de inkább 60GB a jellemző.
Ott miért nem dugul be a hálózat? Népsűrűség is hasonló....frekvenciakészlet is....Nekem az egészről a Vizivilág jut eszembe, amikor Kevin Costner a film elején a paradicsompalántát akarja megvenni. Megkérdezi mennyibe kerül....Mire a nő meglátja mennyi "zsozsója" van: a csillámaid fele....
-
#76055552
törölt tag
válasz #72445440 #67190 üzenetére
Viszont én azt hiszem hogy ha ezeket a 20-60 GB-s csomagokat átimportálnánk a szomszédos országokból hasonló áron mint most a pár GB-s csomagjaink vannak, akkor ugyanaz lenne mint a Telenor HelloData-val volt. Vagy rosszabb
Az 1-2-5GB-os magyar szolgáltatói csomagok semmi másról nem szólnak, csak arról, hogy nálunk nincs igazi verseny.
-
#76055552
törölt tag
Váltottam feltöltőkártyásra. Az ügyintéző meg sem kérddzte melyik tarifát akarom, a tuti100-at állította be.
Eltelt 3 nap....át akartam váltani tuti+ -ra. Hiába küldtem el a TV TUTI+ kódot a 1270-re, semmilyen válasz nem jött.Tudom : türelmesen várok...
[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz szemmelver #67228 üzenetére
vissza felé már lehet nem engedi.
Már nem emlékszem pontosan, melyik a vodás és melyik a Telekomos feltétel:
- 30 naponta 1x lehet díjcsomagot váltani (talán ez a voda)
- minden feltöltés után lehet tarifát váltani (és talán ez a Telekom) -
#76055552
törölt tag
-
#76055552
törölt tag
válasz AMD Power #67317 üzenetére
A tuti100 elég gyenge csomag a tuti+ -hoz viszonyítva.
Kapsz havi ingyen 100MB-ot, aminek az értéke kb. 47 Ft az alábbi netes csomagból arányosan számolva: 166. oldal
cserébe nincs 300 Ft felett díjmentes beszélgetés, mint a tuti+ esetében.
-
#76055552
törölt tag
-
#76055552
törölt tag
válasz sifarr #67374 üzenetére
Ezek szerint nem ment át amit akartam sugallni: ha a voda rendszerbe nem lehet hibásan rögzíteni (ahogy Daffni írta), akkor a telekoméba miért lehet? Szóval irónia volt részemről.
A másik dolog, a nagy számok törvénye: utóbbi fél évben a voda rendszereire van a panasz, tehát nem jelenteném ki (mint ahogy daffni tette), hogy 100%-ban a telekom a hunyó a fórumtárs esetében is.
Nekem olyan pikáns sztorim van hordozással, hogy az már a hihetetlen kategória....Szóval pont e miatt nem szoktam 100%-osan állást foglalni egyik/másik szolgáltató mellett.
-
#76055552
törölt tag
válasz Daffni2 #67381 üzenetére
1 a több sztoriból:
Szolgáltató lényegtelen.
Feleségem nevén volt 1 szám. Nevemre akartam venni, hogy elhordozzam másik szolgáltatóhoz.
Bementem adategyeztetni. Szóltam a delikvensnek, hogy majd édesanyám nevénél figyeljen, mert nem a magyar helyesírás szerinti (egy ékezet hiányzik....kb. mint Karas Monika esetén...csak más vezeték+utónév).
Megcsinálja az adategyeztetést. Ideadja a papírt...mondom neki, ez mi? Nem az okmány szerint vitte fel édesanyám nevét, javítsa...Ő most nem tudja, mert előbb ennek így kell lemennie a "rendszeren", jöjjek vissza 24 óra elteltével, és újra csinálja.
Odahívattam a boltvezetőt.
Megkérdezte a kollégáját, hogyan sikerült a mutatvány, hiszen hibát kellett volna dobjon a KEKKH.
Válasz: nem sikerült elsőre, nem sikerült másodjára (naná hogy nem, hiszen ékezetesen akarta a b*f*sz, nem úgy ahogy az igazolványon volt) ezért bepipáltam a "külföldi okmány" mezőt, és így sikerült (persze okoska: mert az nincs összekötve a magyar nyilvántartással).Ennyit a "nem lehet megerőszakolni" kijelentésed margójára.
[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz 4Grider #67389 üzenetére
30 nap.....
Több fórumtárs írta, hogy 30 nap alatt sem kapott választ a vodától.Másik szolgáltató: bejelentettem a panaszom írásban....vártam, vártam....31 napon felhívtam az ügyfélszolgálatot...aztán 3 naponta...végül az 55. napon hivatalos panaszt tettem a megfelelő szervnél. 2 !! nap múlva jött a hatósági tértivevényes levél, hogy felszólították a szolgáltatót válaszadásra. Harmadik napon pedig jött a szolgáltatói válasz + kötbér jóváírás.
[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz Onderon #67392 üzenetére
Olyan posztot is olvastam, amikor valaki 1 óra 59 percet várt, élő ügyintézőhöz került, majd mikor elkezdte volna a problémát vázolni megszakadt a vonal a 2 órás időlimit miatt. A voda pedig senkit nem hív vissza.
Csak zárójelesen: eddig 2x történt meg velem, hogy meg kellett szakítanom a vonalat a 1220-szal, de mind a 2x visszahívtak, hogy folytassuk ahol abba maradt. -
#76055552
törölt tag
válasz baloghgabor #67398 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz baloghgabor #67400 üzenetére
Ja, hogy ennyire alacsony a havidíj...
Akkor nem éri meg váltani feltöltősre. -
#76055552
törölt tag
válasz benfolds #67438 üzenetére
"...megtervezett szabotázs..."
Ezt nem hinném, de egy kérdés azért felmerül bennem: ha ennyi idő alatt nem tudták megoldani a problémát, miért nem kérnek más országból segítséget?(román vodafone-nál soha nincs gond .....van egy román kártyám, alkalmazás a telefonon: mindig jól működik...pedig ott is volt UPC átvétel, és rendszercsere is).
-
#76055552
törölt tag
válasz gabor9991 #67436 üzenetére
Én egy ideje hátradőltem a vodával kapcsolatosan...
A megoldást abban találtam meg, hogy vodától egyáltalán nincs netem/netünk párommal: nekem céges telekomos sim van 20GB-tal, neki pedig digimobil (munkahelyén konstans 10Mbps a sebesség digivel).
A hang alapú hívásokra pedig a legkisebb vodafone flottás csomag van (Te biztos tudod melyik az ). Szóval:
- a percdíj alacsony: nem zavar hogy mi lesz a számla végösszege
- a számlát fizetem, amikor küldik az értesítőt
- netet nem a vodától veszem
- ezáltal nem érint az alkalmazás, meg az összes vodafone töketlenkedés -
#76055552
törölt tag
válasz #08176384 #67484 üzenetére
október 24-én felhívtam őket, hogy megszüntetném az előfizetésem. Volt valami "ügyfélmegtartós" alkudozás de azt mondtam, hogy az alku ott indul részemről, hogy nem vállalok újabb hűséget. Így nem lett alku...
Az ügyintéző beregisztrálta a "rendszerükben", hogy boltban átválthatom feltöltőkártyásra. De valahogy nem sikerült napokon keresztül boltba mennem.
A számlazárásom (nov. 13) napján mentem boltba.
Aztán megjött a számla.
Bár nem beszéltem le a csomagban kifizetett perceket, ennek ellenére túlszámláztak perceket
Megnéztem a részletes számlámat: okt 14-24 között van egy ciklus, és október 25-nov 13 között még egy.
Az október 14-24 között beszéltem 70 percet, október 25-nov 13 között egyet sem.
Leosztották arányosan a perceket, így szerintük az első ciklusra 33 perc "járt" és pluszban fizettem 37 percet.
Tehát: 30 napon belül KETTŐ db ciklus, így plusz számlázás úgy is, hogy a 100 percet nem használtam el.
Remélem érthető volt amit leírtam.Akkor ezért a mutatványért jár a a vodának. A 370 Ft-os túlszámlázást kifizettem, megtarthatják....nem fáj, na de na....ez a mutatvány mi volt?
-
#76055552
törölt tag
válasz K Norbi #67491 üzenetére
Hűség nélkülit? Kétlem....
Mikor a hűséges ügyfélnek korlátlan duma +5GB-ot 5500-ért akartak adni 1 év hűségidőre, visszakérdeztem: telenornál nulla ügyfélmúlttal 10GB + korlátlan duma 4669 Ft....akkor miért is jó az ajánlatuk?
"Hát öö"...ez volt a válsz.[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz simpley #67514 üzenetére
Én a vodával nagyon meg voltam/vagyok elégedve, ami a technikai oldalt illeti.
Az adminisztráció az maga a szégyen: és nem idén nyáron kezdődött, mert már 2-3-5 évvel ezelőtt is "hívása fontos számunkra, ezért kérjük tartsa a vonalat".....Szóval az NMHH-t nem értem: mi a lóf*sz*ak nem büntetik havonta 100 millára a vodát, hogy vegyenek már fel kellő számú ügyintézőt, és ne ezen spóroljanak.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- Windows 10
- Asztrofotózás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...