Új hozzászólás Aktív témák

  • pumukli23

    senior tag

    Úgy néz ki ~20 év után otthagyjuk a vodafone-t. Még tavaly sikerült küldeniük egy olyan számlát, amin több tízezres összegben szerepelnek olyan tételek, amiket nem rendeltünk meg. Még aznap hívtuk az ügyfélszolgálatot, ahol nem tudták megmondani miért állították ki a számlát.. mondom akkor már ketten vagyunk :DDD, a kettőnk közt a különbség annyi, hogy nem én számláztam random módon hanem ők. Azt mondták ne foglalkozzak vele, "biztos valami hiba történt" és majd törlik.
    Természetesen nem törölték, azóta többször hívtuk őket (ők egyszer sem!), ígérgetnek, hogy törlik a számlát plusz majd az illetékes kolléga visszahív, illetve e-mailben értesítenek, de semmi. Továbbra is tartozásként tartják nyilván és mint kiderült azóta már leadták a behajtási osztályuknak az ügyet. (Mindezt úgy, hogy már a számla kiállításának napján jeleztük telefonon és írásban is, hogy nem tartjuk jogosnak meg nem rendelt tételek számlázását és ezt szóban ők is elismerték, hogy "rendszerhiba" történt.)
    Jah, azt mondanom sem kell, hogy az ügyfélszolgálat írásban sem válaszol a panaszunkra, 30 napon túl sem.
    Végtelenül csalódott vagyok, gyakorlatilag teljesen ignorálják a saját előfizetőjüket..
    Mind a rokonság mind a cégünk ott fogja hagyni őket.

    Kicsit visszaolvastam és láttam, hogy a problémás esetek száma megnövekedett vodafone-nál kb tavaly nyár óta. Került közületek más is hasonló helyzetbe? Ha igen, mi lett a te helyzetedre a megoldás? Köszi!

Új hozzászólás Aktív témák