-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
spiritex
veterán
Feltöltőkártyásként miértT NEM TUDOK egyszeri 300 MByte adatot vásárolni? Miért van kiszürkülve, amikor van 2300 Ft a kártyámon? De még az egyszeri 1 GB is ki van szürkülve. Ez így van a weboldalon is és az applikációban is. SMS-ben pedig már 3 hónapja nem fogadják el a HAVI300E és HAVI300I kódokat.
Tudja valaki, hogy ez miért van?
Előre is köszi!Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
Nikaré
őstag
válasz Pityu. #68802 üzenetére
Én azért nem vagyok elégedett!
Pedig eléggé türelmes voltam.
Ami nem tetszik:
- Belépés után random dobja be épp melyik előfizetést mutatja, ehhez nyomizzam bal alul!
Miért nincs a fejlécen ?!!
- Aztán a "csempék"! Nem tudja tördelni a szöveget...
- A számlázási hozzáférés sem működik rendesen , hiába adom meg, hogy melyik előfizetői szám + mail, a meghívott mindegyiket látja.
Bosszantó dolgok ezek! -
Nikaré
őstag
válasz kovacsmi_74 #68807 üzenetére
Volt ilyen gondolatom nekem is! -
HoaryFox
őstag
válasz Nikaré #68808 üzenetére
23:15 környékén másnak is volt gondja a hálózattal? Mind a 4G routert, mind a telefonomat ledobta a hálózat, plusz a kollégám 4G routerét is, ami a város másik felén van. Pár perc múlva helyreállt, de a VoLTE még nem jött vissza a telefonomra.
Dunaújváros és környéke amúgySzerk.: Hupsz, véletlen válasz lett, nem akartam
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
MadMancs
veterán
válasz HoaryFox #68809 üzenetére
Igen. Egyedül 5G hálózat maradt talpon. Furcsálltam is hogy miért vagyok a város másik felén lévő cellán VoLTE nélkül. (csak ott van 5G), azt le is szakadt róla mert messze van. Próbáltam hívni azt nem lehetett hiába 5G, VoLTE hiányában leváltott volna, de nem volt hová, sipákolt hogy nincs mobilhálózat. Repülő mód ki be helyrebillentette (bár lehet csak véletlen egybeesés).
Várpalota egyébként.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Pityu.
nagyúr
válasz kovacsmi_74 #68807 üzenetére
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
sebijani1982
senior tag
válasz HoaryFox #68809 üzenetére
Poco F1
Kossuth és Erdősor környékén sem tapasztaltam ledobást.
A pálcák mentek le 2 egységre.[ Szerkesztve ]
"Ob's stürmt oder schneit, Ob die Sonne uns lacht, Der Tag glühend heiß Oder eiskalt die Nacht. Bestaubt sind die Gesichter, Doch froh ist unser Sinn, Ist unser Sinn; Es braust unser Panzer Im Sturmwind dahin."
-
Project: A
tag
válasz szata.68 #68621 üzenetére
Céges telekom előfizetés esetében kollégáim így használják.
Fizikai sim a telefonban, ugyanannak a sim kártyának megfelelő e-sim pedig az órában. (multi-sim-nek nevezgeti a telekom)Viszont én vodafone-os vagyok privátban és szerettem volna hasonlóan igénybevenni a szolgáltatást, de kb. kiröhögtek... szomorú... nyert a telekom.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Milyen sebesség tekintetében az 5G hálózat a Vodafonenál?
Egyelőre milyen frekvenciákat használnak hozzá? A lefedettségi térkép alapján már szépen bővítettek. Gondolom az alacsonyabb frekvenciákat is bevetették. -
MadMancs
veterán
válasz polonic #68814 üzenetére
Sokrétű.
Nagyon nagy százalékban 700Mhz DSS.
Na ezen belül kis kísérlet után megállapítható:
Több településen ugyanazon telón tesztelve. Lakossági előfizetéssel nem kimagasló a többlet 4G hez képest, üzletivel viszont sok esetben duplája lakossági 5G nek. Ami viszont érdekes hogy 4G esetében nincs különbség a kettő között. Szóval lakossági vonalon erős a QoS.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
#76055552
törölt tag
válasz #76055552 #68786 üzenetére
A 25. napon megkaptam a válaszlevet a vodafone-tól.
Szerintük az alábbiakból ered a problémám:"Szeretnénk tájékoztatni, hogy a EVS codec csak VOLTE-VOLTE hívás között érvényesül, egyéb esetben AMR codec-kel fog felépülni.
Nyilvántartásunk szerint a Samsung Galaxy S8 és S9 megjelenésekor a Vodafone még nem volt része a Samsung Global-nak.
Ebből adódóan nagy valószínűséggel codec limitáció van telefonkészülékén.
Javasoljuk, hogy ha a készülékét hálózatfüggetlenül vásárolta, fáradjon be egy Samsung szervízbe, ahol segítséget kaphat az EVS codec, Firmware frissítéssel kapcsolatban"Szóval:
- a telefonokkal vodafone-vodafone irányban működik az EVS codec (akkor mi értelme codec limitációról írniuk...)
- telekom-digimobil irányba működik a 23.850-as AMR_WB codec, ez nem működik vodáról digimobilra
- vodafone-digimobil irányba a legmagasabb codec amit láttam a készüléken 12.650 AMR_WB
- egy másik készülékkel (S20 5G) hasonló a digimobil irányba a codec mint S8-cal, S9-cel.Az én eddigi tapasztalataim alapján a vodafone gyengébb hívásminőséget ad digimobilra, mint a telekom.
Kérés: akinek van S21, S22 készüléke, és van digimobilos ismerőse akivel biztosan VoLTEs hívást bonyolítana le mind a két oldalon, megtenné hogy egy-két teszthívással leellenőrzi nála mi a legmagasabb codec, amit a vodafone biztosít?
Köszönöm.
-
Joker88
őstag
tegnap, a weboldalon keresztül befizettem a számlát..
én naivan azt gondoltam,hogy problémamentesen..
erre ma jön az értesítés a banki applikációmban,hogy duplán van zárolva a Voda-féle havidíj befizetés..
Nosza,irány a voda honlapja, és tényleg..
" Önnek túlfizetése van,amely a következő számlán lesz jóváírva.. "
2x 'fizettem' be a számla összegét,mindenféle hibaüzenet nélkül
Figyeljetek oda Ti is,nehogy ilyen probléma legyen..In loving memory of Garrett Lockhart
-
Roland8622
aktív tag
Sziasztok. Tudna valaki egy email címet adni ahova írhatok panasszal.
Telefonálgatok már 1 hónapja. Ma érdekes módon azt mondták az ügyemre, hogy jaj tegnap kaptak infót ezügyben. Érdekes akkor miért nem kerestek??? Nekem erősen bűzlik a dolog, hogy át lett verve a fejem. Attól tartok, hogy ha valami panaszos email címre írók, akkor azokhoz kerül akik leráztak
Röviden a történet: 4 év után kikértem a hálózat függetlenítő kódot (2 év után ugye törvényileg oda kel ladniuk). 10perc alatt meg is kaptam kinyomtatva a Voda üzletében. Sajnos akkor pont nem volt nálam más szolgáltató SIM-e (én hülye), így ott nem tudtam kipróbálni csak később ismerős telekomos kártyájával.
Sajnos hiába ütöttük be a kódot, azt írta a telefon a kódra, hogy hibás. Másnap vissza szemályesen a Voda üzletbe, ahol közölték, hogy hát ők odaadták, meg a mobilt fel kell küldeni Bp.-re, mg hogy ez már 10e Ft stb. stb. Na utána jöttek a telefonálások a részemről, mert a Voda SOHA nem keresett. Múlt héten már azt mondták, hogy felvették a kapcsolatot a telefon gyártóval (valami felsőbb osztályra hivatkoztak, akik az ilyenekkel foglalkoznak) és ők sem tudnak vele mit kezdeni, küldött az ügyintéző egy számot SMS-ben, hogy hívjam fel őket ha nem gond az angol nyelvű kommunikáció ill. javasolta önköltségesen pl. a firstphone-t.
Na most tuti, hogy sufniban meglehetne oldani, de én hivatalos úton akartam intézni.
Erősen gondolkodom (sajnos telefonálás után jutott eszembe), hogy küldjék el azt az emailt nekem is amit a telefon gyártótól kaptak. Sajnos már nem gyártanak semmiféle mobilt, így hazai képviseletet sem tudok hívni.
Direkt oda akartam adni a családban ezt a mobilt a függetlenítés után. magamnak meg vettem volna újat. De így pffHuawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
4Grider
nagyúr
válasz Roland8622 #68820 üzenetére
Első körben azt ellenőrizném, hogy amikor lejárt az adott telefon hűsége, akkor élt-e már az adott törvény, ami a függetlenítést előírja. Mert ugye visszamenőleg nem törvénykezünk...
-
sebijani1982
senior tag
válasz 4Grider #68821 üzenetére
Nagyon off:
Erre, Magyarországon az elmúlt éveket tekintve nem vennék mérget..."Ob's stürmt oder schneit, Ob die Sonne uns lacht, Der Tag glühend heiß Oder eiskalt die Nacht. Bestaubt sind die Gesichter, Doch froh ist unser Sinn, Ist unser Sinn; Es braust unser Panzer Im Sturmwind dahin."
-
namenlos
tag
válasz Roland8622 #68820 üzenetére
ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com - bár nekem január eleje óta nem válaszolnak
-
Roland8622
aktív tag
válasz 4Grider #68821 üzenetére
Már a telefonom megvétele előtt élt ez a törvény : (4d)
2018 januárjában vettem a készüléket 2éves hűséggel. Sőt! a 1270-et hívva belefutottam egy ügyintéző srácba aki kapásból közölte, hogy nekik törvényleg elő van írva, hogy odaadják a kódot.
Na most ők oda is adták, ami nem jó. Hivatkozhatnak arra, hogy a törvényi előírásoknak megfeleltek és ennyi? Mert állításuk szerint próbáltak segíteni tovább, de a tegnapi telefonos beszélgetésem alapján nekem nagyon úgy tűnt, mint aik megunták és ahogy a fentebbiekben leírtam leráztak. A Voda állítása szerint nem ők teszik függővé, hanem a gyártó. Gondolom mikor egy adott szolgáltató rendel be xy készüléke, akkor a gyártó az ő operátor logójukat rakja bele.#68823namenlos köszönöm Na ez is szép, elő van írva hogy x órán/napon belül kötelesek hívatalosan válaszólni.Rájuk kell ijeszteni, hogy a törvényi előírásoknak nem tesznek eleget. Engem majd hogy nem leb@szott az ügyintéző, hogy mit hívogatom őket, mert még 48óra sem telt el a bejelentésem óta. Na utána 1 hét múlva megmondtam hogy illő lenne valamit fakítani. Erre jött az, hogy ők a gyártó felé léptek. Tegnap meg már leráztak, hogy a gyártó sem tud mit kezdeni a függetlenítéssel. Kicsit sántt a dolog.
[ Szerkesztve ]
Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
Roland8622
aktív tag
válasz namenlos #68823 üzenetére
Na írtam is nekik egy szépet. Kulturáltan és tényleg tömören. Megemlítve nekik, hogy most lenne esedékes a szerződés hosszabítás ill. új készüléket is szándékoznék venni (mert hogy el van rakva egy Iphone 13 a számomra).
Az automata 1percn belül már válaszolt is:Kedves Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hatályos Általános Szerződési Feltételek szerint ügyfeleink írásbeli panasznak minősülő megkereséseit, azok beérkezését követő 30 napon belül válaszoljuk meg. Ugyanakkor szeretnénk biztosítani, hogy törekszünk minél előbb segítségére lenni. Válaszunk megérkezéséig szíves türelmét kérjük!
Tehát ezek szerint 30 napon túl már te vagy előnyben. Már ha a törvényeket tudod érvényesíteni
[ Szerkesztve ]
Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
RandomName
aktív tag
válasz Roland8622 #68824 üzenetére
Ha esetleg volt szervizben a telefon, akkor változhatott az imei száma a szerződéshez képest, emiatt lehet nem a jelenlegi imei alapján van generálva a kód, hanem a szerződés szerinti alapján. Bár azért erre szoktak figyelni.
"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001
-
Roland8622
aktív tag
válasz RandomName #68826 üzenetére
Root-olva lett a készülék hátha segít rajta, de az IMEI szám maradt.
Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
4Grider
nagyúr
válasz Roland8622 #68824 üzenetére
A gyártók teszik függővé a szolgáltató kérésére. Eléggé patthelyzetnek tűnik, mert kódot kaptál, csak éppen nem működik. Erre csak panasszal válaszolhatsz, ez eht szerint max. 30 nap alatt válaszolandó meg. Ha nem válaszolják meg, akkor az NMHH-hoz fordulhatsz (3000 Ft-os illeték befizetése után).
Szerk.:
A root semmiképpen nem fog segíteni a helyzeten, azt elfelejteném hangoztatni.[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
Sziasztok.
Nálatok is halott my voda app & Web vagy nálam nem oké valami?Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
baloghgabor
aktív tag
Azt írja, hogy a hatályos előírások szerint öt (?)! perc alatt ügyintézőhöz kell kerülni.
https://www.bama.hu/helyi-kozelet/2022/02/masolat-fogytan-az-ugyfel-turelme?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=bamabégé
-
#76055552
törölt tag
válasz baloghgabor #68833 üzenetére
Amire kb magasról xarnak....
Egymást követő 5 napon át napi 2x hívtam a 1270-et, 10 perceket vártam, nem kapcsoltak ügyintézőt, bontottam a vonalat. Mindegyik hívás után emaiben panaszt tettem, beleírtam az 5 perces szabályt illetve azt, hogy a szolgáltatás részét képezi az ügyfélszolgálat elérhetősége. Ezzel intézték el: [kép] -
#76055552
törölt tag
válasz baloghgabor #68835 üzenetére
Ha 5 percen belül élő ügyintézőnek kell bejelentkeznie, akkor miért kell engem érdekeljen, hogy mások mennyi várakozás után járnak sikerrel?
Volt 10 hívásom, ezzel már lehet bejelentést tenni felsőbb szerveknél....
Tök mindegy a szabály értelmében, hogy 7 perc alatt nem kapcsolnak vagy 120 perc alatt sem.
Amikor hivatalosan bejelented, elég ha bizonyítod, hogy vártál 5 percet.
A hatóságnál a bejelntő nem kap piros pontot vagy cukorkát, ha 120 percet várt..... -
baloghgabor
aktív tag
válasz #76055552 #68836 üzenetére
A hatóságnál biztosan nem plusz pontot, csak hívás közben idegbajt. Azért a tíz perc messze van a 120 perctől. Aki próbálta már azért töltőre tenni a telefont, hogy közben ne merüljön le, mert órákat kell várni, az azért rendesen oda tud tenni az ügyfélnek. Persze nem vigasztal, hogy másnak sem sikerül, sokszor semennyi idő alatt sem. Én már meg sem próbálom.
bégé
-
#76055552
törölt tag
válasz baloghgabor #68837 üzenetére
Sajnos tudom hogy mi a helyzet a vodánál.
volt már nekem is többszöri 1 órán túli várakozásaom....
Ez az 5 napi összesen 10 várakozás azt a célt szolgálta, hogy legyen alapja a hatósági bejelentésnek. Ami sok az sok: ezt nem 1-2 hónapja csinálják, legyen már vége!
A Telenort tegnap hívtam ("váratlan hiba történt" üzenet jelent meg, és nem tudtam belépni a fiókomba): egy csörgés és ügyintézőhöz kapcsoltak. Szóval: vegyen fel a voda ügyintézőt, ne ezen akarjon spórolni. -
#76055552
törölt tag
válasz 4Grider #68839 üzenetére
Mondd: te csak augusztus óta olvasol ilyen hsz-eket? Elég ha ezt a fórumot olvasod: volt itt panasz az ügyfélszolgálat elérhetetlenségére már 5 évvel ezelőtt is! Vagy ott van a FB: ott is van 2020-as, 2019-es...stb bejegyzés, amiben panaszkodnak a felhasználók, hogy fél órákat várnak.
A másik: légy szíves ilyen ostobaságokkal ne fárassz, hogy ha egy cég nem tartja be az előírást, akkor azt nekem kellene megoldjam úgy, hogy oda megyek dolgozni. -
-
félisten
válasz baloghgabor #68833 üzenetére
Itt azt írja, hogy ha kicsúsznak az 5 percből még nem lesz feltétlen jogsértő. Egyedileg kell megvizsgálni minden esetet.
A fenti rendelkezések értelmében megállapítható, hogy önmagában az a tény, hogy 5 percen belül nem történik meg a hívásfogadás, nem feltétlenül jelenti a vonatkozó rendelkezések megsértését.
Vizsgálni szükséges ugyanis azt, hogy az 5 percen belüli élőhangos bejelentkezés érdekében úgy járt-e el a szolgáltató, ahogy az adott helyzetben elvárható. Az adott helyzetben elvárhatóság pedig a konkrét eset valamennyi lényeges körülményének vizsgálata alapján ítélhető meg.Amúgy az állami hivataloknál is vannak gondok, az államkincstár is képes várakoztatni az embert 15-20 perceket. Van mikor hamar lehet intézni. A kormányhivatalokkal még sosem volt problémám.
Az idevonatkozó rész a törvényből:
17/B. §
(3) * Telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell a fogyasztó által kezdeményezett hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt perc várakozási időn belüli hívásfogadást és az érdemi ügyintézés megkezdését, kivéve, ha az a tevékenységi körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt nem lehetséges, feltéve, hogy a vállalkozás úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Roland8622
aktív tag
Nem azért, hogy védjem őlet (eszem ágában sincs), de az 5perc is honnan indul?
Mert míg a sok sallangot elmondják az elején és tudsz választani a menük között, már az olyan 3-3.5perc.És utána indul a zene.Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
pjen
félisten
válasz 4Grider #68841 üzenetére
Csak magának köszönheti, hogy a földön fekszik, vagy nem is fekszik a földön csak sz@rik bele. Egyszerű lenne a megoldás, felvennének még egy csomó embert, normális fizuért, vagy elkezdenének kompenzációt adni minden + percért, téves számlázásért, Megszüntetnék mindenki hűségét, hiszen nem tudnak normálisan szolgáltatni. Lennének lehetőségek.
roller0123 Igen utána indul a zene átlag 60 percig. És mikor kegyeskednek felvenni közlik, hogy a 2 hónapja lemondott előfizumat a túlterhelés miatt majd egyszer megoldják és kompenzálnak. Nem elég, hogy egy órát vártam, még meg is hitelezem a tehetetlenségüket.[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz 4Grider #68841 üzenetére
Még 1x: az ügyfélszolgálat elérhetetlensége nem az általad írt tavaly augusztus óta áll fenn, tehát nem tavaly augusztus óta "fekszik földön a cég". Ha egy 5 éve "földön fekvő cégbe rúgok bele" akkor az meg is érdemli, volt ideje változtatni.
PS: én is fogok változtatni, ha a hűségem elengedik, vagy lejár... -
#76055552
törölt tag
" ha kicsúsznak az 5 percből még nem lesz feltétlen jogsértő. Egyedileg kell megvizsgálni minden esetet."
de bizony jogsértő, ugyanis akármikor hívod őket, mindig azt mondja a géphang, hogy "ügyfélszolgálatunk átmeneti terheltsége miatt a várakozás...."
Átmeneti....olyannyira, hogy:
-1. géphang bemondja, tehát nem újkeletű
-2. bármikor hívod, mindig azt mondja, hogy átmeneti
-3. és ennek megfelelően nem átmeneti, hanem állandó
-4. amiből következik, hogy kevés az ügyintéző
-5. ami több éve fennáll, tehát tudnak róla de nam akarják orvosolni
Kb. ennyivel sakk-matt lenne a a téma hatóság részéről, de amíg nevetséges összegű a bírság (értsd: kevesebb a bünti, mint felvenni 50 embert), addig ez így fog menni.... -
#76055552
törölt tag
válasz Roland8622 #68843 üzenetére
Ha végighallgatod a rizsát, és azonnal panasz gombot nyomsz (0-ás), majd megint jön a szövegelés, és nyomod az 1-est...szóval ez kb 1 perc 40 másodperc. Így 2+5 perc után már kicsúsztak az időből.
-
félisten
válasz #76055552 #68846 üzenetére
Értem, hogy ezt te így gondolod.
Van ott a következő bekezdés:
HATÓSÁGI VIZSGÁLATI EREDMÉNYEK
Az elektronikus hírközlési szolgáltatás átfogó ellenőrzéséről szóló vizsgálati összefoglaló alapján a telefonos ügyfélszolgálatok élőhangos bejelentkezésének 5 percen belüli elmaradásával kapcsolatosan 2014-ben a hírközlési szolgáltatókkal összefüggésben 37 beadvány érkezett, ebből 4 esetben állapították meg a felügyelőségek a fogyasztóvédelmi szabályok megsértését.
Ha úgy lenne, ahogy ezt te gondolod, akkor a 37 esetből 37 esetben állapították volna meg a szabálysértést, ennek ellenére csak 4 esetben állapították meg, tehát egyéb más körülményt is vizsgálnak ezek szerint.
[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
Nem akarok jogászkodni, és azt sem sugallom, hogy igazam van.
Tapasztalataim az elmúlt 5 évből: a másik 3 szolgáltató ügyfélszolgálatát mindig elértem 5 percen belül.
A vodánál meg tudom mondani hányszor sikerült 5 percen belül....
Mindenki látja, hogy kevés az ügyfélszolgálatos: ha a másik 3-nak sikerült kellő számú ügyintézőt toborozni 5 évvel, 3 évvel vagy 1 évvel ezelőtt, akkor a voda is tudott volna...ha akar.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.