-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
goop
őstag
Elvileg ugye adtak 5 Gb adatot mindenkinek, nekem viszont a weboldal szerint fogy a netem folyamatosan az elmúlt nap és ma is. Fura.
-
MadMancs
veterán
Ja a legjobb. Jót nevettem magamban amikor 2 Red Max mellé jött email hogy aktiválnak 5Gb.
Bezzeg Go nem kapta meg. Legalábbis a normál keret fogy.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
kutga
nagyúr
válasz Leslie1966 #64001 üzenetére
Engem az nem zavar, csak jól csinálják meg. A régi katasztrófa volt.
MOD
MadMancs
[ Szerkesztve ]
Let the Zone take me if I am.
-
veterán
Szerintem az átállás során beszoptak egy zsarolóvírust, ami sorban állítja le a rendszereket
Egyelőre azt hiszik, hogy saját erőből is meg tudják oldani a dolgot és még nem akarnak fizetni. A jövő héten viszont már inkább fizetnek majd.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Nikaré
őstag
Azt tudja valaki, hogy ki, melyik cég gyógyítja ezt a Voda rendszert???
-
#96954208
törölt tag
válasz Donki Hóte #64005 üzenetére
Kezd Monty Python lenni a dolog, az biztos....
Nem tudom ki hogyan éli meg a bejelentett karbantartásinapokhetek eseményeit. Én a magam részéről tudom mit fogok tenni: felhívom az ügyfélmegtartókat, és kérem a legnagyobb kedvezményt (ismerős dolgozott vodánál, tudom melyik az a csomag név szerint). Ha nem kapom meg, akkor számot hordozok. -
#08176384
törölt tag
válasz #72445440 #64009 üzenetére
Beszéltem az ügyfélszolgálattal. Szóval egy hibrid rendszerbe került a kártya. Tarifacsomag red max, jogosultságok feltöltőkártya, de van 5G élérés. Teljes káosz. Most javítják, de több társosztály próbálja megoldani. Elviekben ebben a formában működnie sem szabadna, de működik. Közben visszahívtak és nem csak nálam van ez a probléma. Dolgoznak rajta, majd lesz vele valami.
[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz Leslie1966 #64013 üzenetére
Nekem S21 Ultra, én is kíváncsian várom.
ish4d0w, dehogy, meg csak NR-A azaz 5G+
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
#08176384
törölt tag
válasz #72445440 #64012 üzenetére
Az a helyzet, hogy ebből a hibrid állapotból kivenni sem tudnak. Sem nem tudják visszaállítani a rendes red működést, de leváltani sem tud feltöltőkártyára. Állítólag aki bármilyen váltást kért, be van nagy része ragadva és egyenlőre nem tudtak határidőt sem mondani a megoldásra. Mondtam akkor váltson le feltöltő és utána vissza red. (Nem kell már kártyacsere.). Nem tudjàk azt sem megoldani. Rákérdeztem a számlára, hogy erről most milyen számlát kapok, lesz-e roamingom egyáltalán? Fogalma nem volt róla. Ha gondom lesz, tegyek panaszt. Mondom köszi. A lényeg, hogy szerintük ez a kártya red-es úgy 75%ban. A végső megoldás, hogy megpróbálnak mégis 1 napra leváltani feltöltősre, majd onnan vissza, ha megoldották a beragadt rendszert. Ez ama 21ik század.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
válasz #72445440 #64018 üzenetére
Az 5G a legkevesebb, mert a HUAWEI alkatrész hiány miatt hozzánk már csak szoftveres dsst sikerült rakni, ha megvan 4G-5G 15 megabit reggel és késő este, az már jó. Szerintem hétvégén megint 0 közeli lesz a sebesség, amikor megtelik előttünk a strand és a dss nem is ad ki már 5G jelet rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Amacs
aktív tag
Sziasztok! Tudtok tippet adni, hogy én, mint nem vodás, miként tudok frissen értesülni arról, hogy újra működik minden, vagy legalábbis a vodás készülékek függetlenítése?
-
MadMancs
veterán
Meg aki vodás se tud róla semmit hogy mikor lesz kb minden rendben. Időnként érdeklődni kell hogy amit szeretnél működik e.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
baloghgabor
aktív tag
válasz szabonagyur #64020 üzenetére
Inkább nem írok semmit se, mert valóban komolyan veszi a fenyegetéseit, amikkel vagdalkozott nem olyan régen ...
bégé
-
Teal'C
addikt
Ez a szöveg vajon mit akar mondani? Mert én nem kaptam emailban csatolmányt.
"Jó tudnod!
Ahogy korábban jeleztük neked, a technikai átállást megelőző időszak számlái nem elérhetőek az új felületeinken. Korábbi számláidat kapcsolattartói e-mail címedre csatolmányként elküldtük.""Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés" Nem már nincs kerítés!!!
-
Teal'C
addikt
válasz #72445440 #64027 üzenetére
És ha mindenkinek eltünt a számlája akkor aki mondjuk tartozásban volt azt most hogyan akarják számonkérni. Ennyire nem lehetnek idióták. Még egy mezei ember is tudja hogy mielőtt nekiállok szétbarmolni egy adatbázist előtte lementem.
"Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés" Nem már nincs kerítés!!!
-
MadMancs
veterán
válasz Teal'C #64028 üzenetére
Számla ugyan eltűnt, de azért az megjelenik tartozás esetén hogy mennyi az annyi adott hónapra.
Jó számla nélkül nem köteles jogilag az ember fizetni, na de ha továbbra is használni szeretné az ember a szolgáltatást, nem árt fizetni.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
asdf_
veterán
válasz Teal'C #64024 üzenetére
Ha kérte az ember, akkor kaptam emailben, hozzám a céges az jött, de ha jól rémlik, nem alapvetés, lakosságinál meg pláne nem. Vagy esetleg a fogalmazást érted félre/ők fogalmaztak nem túl jól, nem azt írják, hogy most elküldték az összes korábbit, hanem úgy általában elküldték, korábban, így mivel te már megkaptad anno, az elektronikus számla megőrzési kötelezettsége téged (is) terhel, így meg kell legyenek azok a számlák nálad.
[ Szerkesztve ]
-
Kicsirics77
veterán
Sziasztok,a jó dolgok elérhető az appban vagy csak én nem találom sehol?
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
veterán
Egyre rosszabb lesz.
Dilettáns banda!!!!!!!!
Vagy szándékos?😡😡😡😡😡😡 -
veterán
válasz baloghgabor #64035 üzenetére
Szerintem ezt ők sem tudják.
Vírus támadás történet a vodafon-nál?
Szerintem igen.
Ennyire nem lehetnek hü.....k😡 -
MadMancs
veterán
válasz baloghgabor #64035 üzenetére
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
baloghgabor
aktív tag
válasz gyuri2008 #64036 üzenetére
A vírus talán még érthető is lenne. De az, hogy " Houston, baj van...." és nem kommunikálnak, az valóban katasztrófa. Az előfizetők nagy része megértené, hisz váratlan akadály lett, bocsánat, de egyelőre nem jó semmi, kis türelem, nemsokára osztunk szaloncukrot csillámpónival! Állítom, hogy század ennyi per és ügyfél elhagyás nem lenne, mint így. De hát, mi nem értünk ehhez SEM....
bégé
-
asdf_
veterán
válasz baloghgabor #64035 üzenetére
Valószínűleg töltik át az adatokat a régi adatbázisból az újba, és logolódott, hogy módosult a személyes adatod, a kapcsolattartási adatod és a valamihez hozzájárulási nyilatkozatod (reklám, telefonkönyvben megjelenés ilyesmi).
(Remélem, majd eljutnak a YYYYMMDD dátumformátumig is és a sorbarendezést is megtanulják...)[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz baloghgabor #64038 üzenetére
Nincs mit kommunkálni. Nincs kész, de ezt tudjuk. Egyetlen kommunkálnivaló lesz majd, hogy elkészült. Addig meg még nem értünk el, időpontja pedig ismeretlen, nem becsülhető, és ekkora csúszás esetén már ígérni sem mer senki semmit, mert seggszáj.
-
-
Kicsirics77
veterán
Engem a webes felületen be sem enged lépni, folyamatosan invalid request, szánalom kezd lenni már amit művelnek, értem én, hogy kendácsolni kell de legalább írnának már valamit,hogy bocs még 1 hónap és kész is leszünk mindennel.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
K Norbi
addikt
válasz Kicsirics77 #64044 üzenetére
Majd kapunk 1.5 napra 2,5Gb cserébe.
Oszt hallgassunk -
szebe
őstag
De még az sincs kommunikálva, hogy "Dolgozunk, szólunk ha kész. Számlán, adategyeztetésen stb ne stresszelj, majd jössz ha kész".
Na ez a baj."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
MadMancs
veterán
válasz baloghgabor #64040 üzenetére
Nem jártam hajnalban se app, se my voda. 9korul néztem ma fel először.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Spórolós topik
- Furcsa processzorrészt kap a Lunar Lake
- Egér probléma
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Tárhelykirály SD memóriakártyát prezentált a Western Digital
- Milyen program, ami...?
- lezso6: Miért veszünk SUV-okat?
- Milyen egeret válasszak?
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...