Új hozzászólás Aktív témák

  • Roland8622

    aktív tag

    válasz 4Grider #68821 üzenetére

    Már a telefonom megvétele előtt élt ez a törvény : (4d)
    2018 januárjában vettem a készüléket 2éves hűséggel. Sőt! a 1270-et hívva belefutottam egy ügyintéző srácba aki kapásból közölte, hogy nekik törvényleg elő van írva, hogy odaadják a kódot.
    Na most ők oda is adták, ami nem jó. Hivatkozhatnak arra, hogy a törvényi előírásoknak megfeleltek és ennyi? Mert állításuk szerint próbáltak segíteni tovább, de a tegnapi telefonos beszélgetésem alapján nekem nagyon úgy tűnt, mint aik megunták és ahogy a fentebbiekben leírtam leráztak. A Voda állítása szerint nem ők teszik függővé, hanem a gyártó. Gondolom mikor egy adott szolgáltató rendel be xy készüléke, akkor a gyártó az ő operátor logójukat rakja bele.

    #68823namenlos köszönöm ;) Na ez is szép, elő van írva hogy x órán/napon belül kötelesek hívatalosan válaszólni.Rájuk kell ijeszteni, hogy a törvényi előírásoknak nem tesznek eleget. Engem majd hogy nem leb@szott az ügyintéző, hogy mit hívogatom őket, mert még 48óra sem telt el a bejelentésem óta. Na utána 1 hét múlva megmondtam hogy illő lenne valamit fakítani. Erre jött az, hogy ők a gyártó felé léptek. Tegnap meg már leráztak, hogy a gyártó sem tud mit kezdeni a függetlenítéssel. Kicsit sántt a dolog.

    [ Szerkesztve ]

    Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3

Új hozzászólás Aktív témák