-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vpanangin
senior tag
válasz #72445440 #67912 üzenetére
"de időnként hibás qr kódot küldenek ki"
Kik küldik és hová?
Ezzel el tudom kerülni az üzletben történő ügyintézést? Csak azért kérdezem, mert szeretett városomban üzemelő szaküzlet hozzá sem kezd az e-Sim procedúrához, az említett hibajelenségre hivatkozva.
Mivel a MyVodafonban nem lehet kezdeményezni a fizikai SIM kártya e-Simre váltását, Ti hogyan jutottatok hozzá a QR-kódhoz?
-
mickemoto
őstag
válasz 4Grider #67950 üzenetére
Sajnos úgy van ahogy írod, a voda rendszer a ludas. Kénytelen voltam bemenni üzletbe és ott beállíttatni a 100 GB-os opciót. ( honlapon be se tudtam lépni, de gondolom ha be is tudtam volna akkor sem bírom beálítani, ügyfélszolgálat meg 20 percig nem vette fel így meguntam).
De a boltban az előttem sorra kerülők is valami hasonló ügyben lehettek, mert arra panaszkodtak hogy tavaj október óta szar az egész rendszerük. -
mickemoto
őstag
válasz rothfb #67957 üzenetére
Ez csak a saját véleményem, de szerintem ebben már szándékosság van. Az élet minden területén kapják az emberek a szándékosan előidézett apró de bosszantó problémákat amik szépen összeadódnak és előbb utóbb testi, lelki problémákat szülnek. Hogy ez ki(k)nek, mi(k)nek, miért jó?
-
Debilon
addikt
befizetési igazolásként mit fogad el ez a tróger banda?
netbankos tranzakció igazolást elfogad, vagy csak valami közjegyző által hitelesített 8 pecsétes x ezerbe kerülő papír jó nekik?mert 1750 végtelen hurok ha hívom, weboldalon semmi használható infó, még egyszer befizetni meg nem akarom/nem fogom
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
the.odzsy
aktív tag
Üdv!
Tudja valaki esetleg, hogy ebben a káoszban a vodához történő számhordozás mennyi idő alatt megy végbe? Párom számát hoznám át a telekomtól.MAGYAR vagyok nem turista!!!
-
the.odzsy
aktív tag
válasz 4Grider #67964 üzenetére
Ez várható??? Hogy nem tud hívni és telefonálni? Ezt gyakorlatból tudod vagy csak tippeled? Én egy olyan személyt keresek, aki személyesen nem rég hordozott a vodához! Nem kell az ezt hallottam, meg ezt mondták. Tudom hogy fejetlenség van, de nem szeretnék pofára esni, viszont nagyon jó csomagom van!
MAGYAR vagyok nem turista!!!
-
félisten
válasz the.odzsy #67963 üzenetére
Ha nem sürgős inkább várjatok vele, mert könnyen gondok adódhatnak. Tudod, hogy káosz van, tudod, hogy fejetlenség van. Pont. Vagy simán átmegy, vagy beakad az egész folyamat és annyi. Olvass vissza pár hónapot, mik történtek és történnek jelenleg is.
[ Szerkesztve ]
-
wwhy
veterán
válasz the.odzsy #67963 üzenetére
2021. augusztusában indítottam ugyanilyen a számhordozást, és még mindig a T-komnál van Közben kaptam egy rakás jóváírást papíron, kb. 30e Ft, de ez az összeg az ideiglenes vodás számra nem lett feltöltve. Azt hiszem elengedem a témát.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #67974 üzenetére
Igazad van, rosszul fogalmaztam. Csak abban az elenyésző számú esetben kell elfelejteni a Vodára hordozást, amibe nem fér bele a hónapokig, évekig tartó elérhetetlenség kockázata.
Akinél nem számít, hogy nem tudja majd használni, az kockázatmentesen áthordozhatja.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
the.odzsy
aktív tag
Köszönet mindenkinek. Igen én is olvasom a fórumot és ezen kívül is van a vodával egy csatám. Az lenne a lényeg, hogy a mobilszám használható legyen végig. A voda lenne ár-érték arányban a jó, de egyenlőre kisebb felárral marad a szám a Telekomnál. Még mindig jobb, mintha nem lehetne használni a számot.
MAGYAR vagyok nem turista!!!
-
gabor9991
őstag
Múltkor 2 sikertelen hívás a1270-re kicsit több mint egy óráig tartott írtam emiatt egy 2 soros panaszt
Erre képesek azt hazudni hogy az ügyfélszolgálat a beérkezett hívások 60 százalékát évek óta 1 percen belül kezeli [kép]És jött a szokásos 3 ezres jóváírás.
-
MadMancs
veterán
Az előfizetők 100%-a a 40% ba tartozik.
Már odáig jutottak hogy a Red asszisztensek is felszívódtak. Sokszor 20perc mire kapcsol. Mondjuk annyival jobb hogy nem az idegesítő zene szól hanem tárcsahang.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
#76055552
törölt tag
válasz gabor9991 #67978 üzenetére
Erre fel lehet építeni egy ingyenes havidíjas tarifát: hetente kell hívni őket, aztán panaszt kell felvetetni, hogy 5 perc alatt nem kapcsolnak élő hangot. Jön a 3.000 Ft jóváírás. Egy idő után vagy dedikált ügyfélszolgálati elérhetőséget raknak a telefonszámod mellé (amit kétlek a jelenlegi káoszban), vagy annyi jóváírás lesz, hogy ingyen lesz a szolgáltatás.
-
félisten
Hali!
1. A Voda mikor változtatta 8-ról 10 jegyűre a számlafizető azonosítót?
2. Egyúttal mikor változtatta meg az AZ:12345678 formátumot 1234567890-re?
(banki utalásnál a közlemény rovatba)
Régi | Új[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
gabor9991
őstag
válasz #76055552 #67981 üzenetére
Én fél óránál húztam meg a határt, korábban is tettem már emiatt panaszt, szóban az ügyintézőhöz kapcsolás után, még mielőtt elkezdte volna a konkrét ügy megoldását és az ügyintéző,aki saját hatáskörében jogosult 3000 forintos jóváírással leszerelni a panaszos ügyfelet, ezt már évekkel ezelőtt is mondta az ügyintéző.
Amúgy jó az ötlet, pár jóváírással le lehetne nullázni az éves költséget mert már csak az asszonynak van egy 1490-es csomagja a vodánál a többi szám átment a telenorhoz/digihez. -
#76055552
törölt tag
válasz gabor9991 #67986 üzenetére
Á...fél óra...dehogy is. Én arra gondoltam, hogy képernyőmentés-videó+kihangosítás kombóval rögzíted a "bizonyítékot". A számláló mutatja, hogy mikor kezdi el mondani az automata: "jelenleg minden munkatársunk foglalt, hívása fontos számunkra, kérjük tartsa a vonalat..." Innen kezdve tartod kicsivel több mint 5 percig a vonalat, majd bontod. Ezt követően feltöltöd a videót felhőbe. A panasz emailt csak 1x kell megírni (utána már csak copy-paste, ahogy ők szokták ), ebben az emailben linkeled a felhőbe feltöltött videó elérhetőségét.
Minden héten lehet csinálni egy (vagy akár több) ilyen videót, és küldeni nekik a panaszt. -
Somatom
veterán
válasz 4Grider #67988 üzenetére
Akkor mi a megoldás? Sajnáljam őket? Utaljak nekik pár millát, hogy meg tudják oldani a problémájukat? Társadalmi munkában jelentkezzek náluk szoftverfejlesztőnek?
Egy ilyen probléma megoldásához két dolog kell. Pénz és jogosultság. A Vodának vajon melyik hiányzik?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#76055552
törölt tag
válasz 4Grider #67988 üzenetére
nem feltétlenül a pénz miatt hagyta ott a többség őket, hanem az elcseszett ügyviteli rendszer miatti sokszoros terhelés miatt.
Elfelejtetted, hogy több éve erre panaszkodnak az emberek akár itt a fórumon, akár a FB-on?
Szóval nem a tavaly nyári nyagy ügyviteli-rendszer csere miatt van, hanem mert nem alkalmaznak elegendő telefonos ügyfélszolgálatost. -
baloghgabor
aktív tag
Mondjuk ha nagyon akarnák, gyorsan tudnának tünetet kezelni. Minimum több ügyfélszolgálatost felvenni, tisztességes bérrel, akik legalább meg tudnák a szerencsétlen ügyfelet nyugtatni, hogy türelem, javítás folyamatban, tessék, itt egy csoki! De fél év alatt csak egyre gagyibb az eddig is olyan rendszerük!
bégé
-
4Grider
nagyúr
Én dolgoztam telefonos ügyfélszolgálaton. Sokkal keményebb az a nap, amikor hosszú (több 10 perces) várakozás után kapod meg az ügyfelet, mint amikor szinte azonnal sikerül kapcsolni. Az első verziót senki nem tudja hónapokon keresztül csinálni. Ebben a bérkategóriában pedig van bőven alternatíva, sőt ettől még az is jobb, ha elmész hideghívásokat végezni egy call centerbe.
-
baloghgabor
aktív tag
Akkor automata rendszer. Ha panasza van, nyomja meg az egyes gombot. Mennyi jóváírást szeretne? 3ezer Ft elég lenne? Nyomja meg a kettes gombot.
Ha nem ekkora cég lenne, mondanám, hogy vicc az egész, amit művelnek. De annak meg eléggé vacak.bégé
-
asdf_
veterán
Azt persze nem tudjuk, milyen szintű ez az elvándorlás. Tippem szerint elhanyagolható
Hát nem tudom. Az ügyfélszolgálatosság eleve egy kiégős meló, kb. napi szinten ordibálnak veled idióta emberek, akiknek esetleg igazuk sincs, de a szájuk csak jár. Ha nekem hónapok óta egy olyan rendszerrel kéne dolgoznom, ami nem működik, plusz folyamatosan az ebből eredő panaszos hívásokat kellene hallgatnom, mert az ügyfélnek sem működik, én is otthagynám a p-ba az egészet.
Már eleve az nevetséges, hogy fél éve szarakdonak a rendszerrel, és még mindig nem működik teljesen. Ennyi idő alatt más nulláról összehoz egy majdnem működőt.[ Szerkesztve ]
-
vakt
csendes tag
válasz #76055552 #67996 üzenetére
Én is ismétlem magam, már nem elég a létszám növelése. Akkor még több panasz lenne.
Panaszok száma, jegyszámokból kikövetkeztetve:
2021.08.02 > 24.000
08.18 > 48.000
09.01 > 62.000
09.23 > 92.000
10.15 > 125.000
10.22 > 132.000
11.19 > 176.000
11.20 > 178.000
12.08 > 215.000
12.21 > 241000
2022.01.03 > 263.000Most jöhetsz azzal, hogy sorfolytonos-e a számozás. Igen az, mert én mindig kérem a hangfelvételt is, amit a végén pár perc alatt rögzítenek. Így két jegyszám keletkezik, közöttük ennyi a különbség: 14 / 27 / 6...
A statiszikában figyelembe vettem az általam és más által beküldött panaszokat, mert a Vodafone olykor azt is megküldi nekem.
Nem vettem figyelembe a CCT előtagon kívüli, pl. CIT-s jegyszámokat -
totron
addikt
Ebben is van valami, kétségkívül nem szépek a hangnemek sok esetben. Te éltél már meg olyat, hogy kategorikus nem-et kaptál valamire dolgozói részről? Hogy ezt márpedig nem lehet és soha nem és elképzelhetetlen? Másik ügyintéző pedig készségesen és azonnal intézi is a kérést. Gondolod, hogy ennek is lehet némi alapja viták kialakulásakor? Honnan tudja a betelefonáló, hogy ügyfélszolgai a szűk keresztmetszet, az előzmény vagy a rendszer egy más pontja szivatja épp? Mindkettőről szó van. Nehéz igazságot tenni, kibogozni, de valahogy egyetemesen sajnálni is az ottülőket.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen