-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sifarr
senior tag
válasz Onderon #67449 üzenetére
... mondta, hogy egyértelműen beletartozom a 14 napos elállás szabálya alá, idézte a rendeletet is, 2/2015 III.30. NMHH
Csak az a probléma, hogy ez az NMHH rendelet 2017.01.12-től nem hatályos.
Helyette a 22/2020. (XII. 21.) NMHH rendelet van, ez pedig a távollévők szerződéskötésénél [5. § (1) a)-b)] a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletre utal, mint ami ezt a kérdést szabályozza.Annyi hátulütője van, hogy ki fogják velem fizettetni a belépési díjat (10ezer) meg időarányosan a havidíjat.
Az időarányos előfizetői díj jogos, a 10e viszont necces. Nem igazán megalapozott, hogy kérik. De nem tudom, hogy megéri-e tovább idegesítened magad egy panaszsorozattal 10e forintért. -
kengyel
nagyúr
Nagyon sok próbálkozással a hátam mögött, most tudtam az ügyfélszolgálattal beszélni, és elintézni az ügyemet. Nem semmi volt !
kengyel
-
the.odzsy
aktív tag
válasz Onderon #67449 üzenetére
Onderon Szeva!
Ugyanígy jártam én is, viszont úgy jártam mint prsq fórumtárs ( rossz telefonszám megrendelésnél, és nem a kért címre küldése a csomagjuknak). Viszont nekem a személyes üfsz által felhívott személy azt mondatta, hogy az ügymenet már el van indítva, és az ügyfeles kolléga nem tud csinálni semmit. Ez volt november elején. Azóta számlázzák a meg nem kapott telefon részletét is. Ment panasz, aminek üi ideje (30 nap) a napokban jár le. Kíváncsi vagyok mi lesz belőle. A hököm tele van velük.MAGYAR vagyok nem turista!!!
-
addikt
Némileg folytatva a korábbiakat:
egy előfizetőnél két kártyás szám.
egyiknél még október 17-én elkezdtem az elidegenítési folyamatot, azóta se történt semmi. másikon ugyanaznap megtörtént az éves adategyeztetés. (jött róla visszaigazoló sms)my voda felületen az előbbi (elidegenítendő) számhoz semmi megjegyzés; a másikhoz azt írja, hogy november 22ig adategyeztetés szükséges (írja ezt decemberben is). a számok egyébként élnek.
a héten mindkét számra érkezett egy sms, hogy dec 31.-ig az éves adategyeztetést el kell végezni....Más is kapott ilyen sms-t, annak ellenére, hogy elvégezte az adategyeztetést?
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
karlkani
aktív tag
Július elején volt az idei adategyeztetésem, amit webes felületen sikeresen elvégeztem (kaptam róla SMS-t is, meg írták, hogy jövőre küldenek értesítést a következő adategyeztetés előtt). Múlt héten bejelentkeztem a fiókomba, írta, hogy DECEMBER 31-ig adategyeztetés szükséges... rákattintottam, megcsináltam. Jött egy üzenet, az "xy" számú megrendelésemet sikeresen teljesítették, majd néhány perccel később egy másik, sikeres volt az adategyeztetés. December 1-én kora délután kaptam egy üzenetet, amiben az áll, hogy NE FELEJTSEM el december 31-ig elvégezni az adategyeztetést, különben "törölnek",vicc az egész...
-
KisApám
addikt
1. MA kaptam egy SMS-t, hogy nem fizettem be a havi díjat... (előfizetéses)
2. Bankot megcsörgettem, a pénzt utalták, látszik a bank appjában is, hogy megtörtént az utalás, levonták a számlámról a pénzt.
3. Csörgetem az Vodafone ügyfélszolgálatot, kb. 45 perce megy az a csodás zene... SEMMI.Volt másnál, is, hogy azt mondták, hogy nem utaltad a pénzt, és mégis utaltad?
Mit lehet tenni?[ Szerkesztve ]
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
Boond
addikt
No.... 3. adategyeztetés is meg votl az új ciklusban... érdekes mód augusztus- szeptember tájékán könnyebb volt. De lehet csak a késő esti időpont miatt...
12:13:20 között próbáltam ki adatot egyeztetni... Vagy sokan használták ez időtájt a rendszert, vagy nem tudom, mert konkrétan egyszer csak lehalt az egész webes felület....
3-4 sms-ből 1 jött meg, annál sem tudtam beírni, mert hoppá... (most meg utólag sorra jönnek az sms-ek )
No mind1... gondoltam megnézem az appot... annál meg ment zökkenőmentesen a folyamat... beírtam a számot, 1-2 másodperc már jött is az sms-s, adatokat beírtam (időközben a weboldal is magára találhatott, mert megtudtam nézni az adatokat, onnan bemásoltam, tovább, adategyeztetése sikeres volt )
Nah szuper... most egy jó darabig nem lesz ilyen dolgok... remélem addigra minden 100%-ban helyre áll Sőt fejlesztés is lesz...
Amúgy ez a tuti100 szerintem visszalépés... aki talál még boltokban tuti+-os kártyát, azt érdemesebb aktiválni...
Még egy dolog, ha össze van vonva, a fiókban több szám, figyeljetek oda, melyiket jelöltétek ki, mert ugye arra megy a jó dolgok... én is most néztem, hogy nem is arra a számra aktiváltam
Mind1, utólag a másikra is lett... 7 hetet kaptam rá szuper így akár 1 gb-om is lehetne... (gyakorlatig van).
Volt aki írta, hogy miután megkapta, utána kiírta az oldal, hogy "wow közel volt" na most nekem is így volt...
a 2.nál, azonos néven... de pár perc és megjelent az appba-n hogy 300 ft/nap és 500 bel és külföld.Így az nem befolyásolja... ami befolyásolhatja, ha épp akkor votl vmi rendszer gubanc...
Még egy dolog, hívtam a emagot múlt héten, 20-30 percet simán vártam ha nem többet, mire elmondtam, mi a helyzet "hát ez tényleg bonyolult" megszakadt... hogy nálam volt-e a hiba, vagy sem azt nem tudom... de újabb 20-30-/+ perc mire kapcsoltak vkit...
Kb mindenhol terheltek, voda átlagnál jobban vélhetőleg... ha nem tudtam volna megoldani, én is hívtam volna, őket... de így nem növeltem a váró listát
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Biztos? Attól hogy kereskedelmi forgalomban van, még nem biztos, hogy át is lehet váltani... nem lezárt, vagy kifutó csomagok?
-
Boond
addikt
Akkor egyelőre csak nem reklámozzák... elsuvasszák... - magyarul a folyamatot nézhetjük úgy is, hogy megkezdték... csak még vannak kint kártyák stb... weboldalon mindenesetre már csak tuti100 van említve...
-
benfolds
őstag
a havidíjon felüli költéseket nem lehet már megnézni sehol? vagy ennyire ne legyek telhetetlen? innét már csak egy lépés, hogy azt számláznak, amit akarnak. az irány jó.
-
zolya1973
aktív tag
Ma kaptam a Vodafontól egy sms-t.Számlámra 80 ezer forint befizetés érkezett.Előfizetéses vsgyok már 20 éve.Minden hónapban kártyával fizetek kb 13 ezret.Én ma nem fizettem semmit kártyával.Akkor ez most mi??
-
baloghgabor
aktív tag
válasz zolya1973 #67473 üzenetére
Nyilván valaki más számlája, vagyis befizetése. Történt ennél már érdekesebb dolog is, amikor egy idegen összes adata ment ki emailben tőlük.
Nekem ma leemelte a szokásos telefon előfizetésemet, de az internet már késésben van szerintük (ugyanaznap van a zárás), de nyilván ha nem emelik le, én nem fogok befizetni, hogy duplán legyen, majd járkálnak utána ,vagy egyszer majd utolérje magát.....bégé
-
zolya1973
aktív tag
válasz baloghgabor #67474 üzenetére
De most így 80 ezer túlfizetésem van.Azt írja.
-
Diák66
őstag
válasz zolya1973 #67473 üzenetére
Egész ügyesek ezek a vodás dolgozók. Kicsit olyan az érzésem, mintha valami Indiai bandára bízták volna az egészet, pedig nem. Mindenesetre érdemes leellenőrizni csoportos megbízás esetén a bankszámlát, biztos ami biztos alapon. Ha más pénzét írták jóvá, javítsák ki a hibájukat, még mielőtt nehezebb lesz kibogozni ki fizetett kinek és mennyit stb....
-
benfolds
őstag
válasz Diák66 #67477 üzenetére
kéne már ide egy polisor lászló, aki helyre teszi őket.
-
eddie17
addikt
Eszkalálódik a helyzetem, és kezdek nagyon mérges lenni. Nem eleg, hogy múlt hónapban nem kaptam számlát és már csak a felszólító sms-ben tudtam meg mennyit kell fizetnem (a flotta szarházi, nem látok semmit csak papír alapú számlát kapok), most nagy kegyesen kaptam papír alapú számlát, amin a múlt havi "késésért" 600 Forintot felszámoltak. Oké, legyen... Na de az hogy tegnap felhívnak, hogy újra fáradjak be, mert a hattércsoport szerint számla tartozásom van (utána láttam a számlát, dec 15 a határidő ), és csak egy év hűséggel választhatok lakossági csomagot a flotta után. Na mondom menjek be negyedszerre is szeptember óta, amikor elmondták hogy nincs hűség a számomon és 15 napon belül a legkisebb csomagba kihozzák a számom. Azóta hiba van a rendszerben, nem hajtották végre a cserét. Most hirtelen hűséggel már működne amiért újra!!! be kell mennem. Kérdem én, akkor mi a jó büdös francot csináltak eddig? Miért nem kaptam semmi papírt szeptemberben, miért vették el simán a meghatalmazást mindenféle másolat nélkül?
Most lett így elegem az egészből.
Az egész csak egy nagy kabaré, gusztustalan módon végrehajtva.
De, hogy belőlem nem esznek többet az biztos, a számom hűség nélkül lesz az átrakva az tuti. Sőt, ha a Telenornál sikerült nekik flottából kártyásba akkor a Vodának is menni fog, legfeljebb kapnak motivációt.
3 telefon (ez nagyjából 3,5 óra az életemből), 6 levél (4 válasz), 3 személyes (nem is tudom már mennyi parkolás és idő összesen...) az elmúlt 2,5 hónapban. Mindezt a Westend üzletben lévő Voda "intézte".
Szánalmas[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Sziasztok. Holnap megyek be a Rendőrségre és feljelentem ezt a csodás szolgáltatót. 2 hónappal a megszűnés után nincs az előfizetésemre végszámla (rendszerhibajuk van), az utolsó havi duplán kiszámlázott számlámra tett panaszom sem vizsgálták ki 30 nap alatt. Nem tudom sehogy visszaszerezni tőlük a közel 50+15eFt túlszámlázás összegét. Ez vastagon hűtlen kezelés, remélem egy feljelentésnek lesz eredménye. Aki hasonló cipőben jár velük, szívesen venném, ha megkeresne, mert akkor egyből több ügyet is be lehetne adni egyszerre. Privátba írjatok és egyeztetünk.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Közben tájékozódtam kicsit. Tértívevényes hivatalos postai ajánlott levélben meg kell tenni egy teljeskörű panaszt mindenre kiterjedően, erre 30 napon belül a szolgáltatónak kötelező szintén írásban válaszolnia. (E-mail nem hivatalos.) Utána a Rendőrség helyett a Hírközlési Hatóság és a NAV fele kell jelezni, amennyiben az ügy nem oldódik meg postai úton írásban, mellékelve a leveleket. Ezenkívül külön felhivták a figyelnem, hogy abban az időszakban amikor a rendszerhiba miatt nem működött az előfizetésem, kérjek nyugodtan a kötbért is. Szóval holnap nekifutok a levélnek. Soha eddig senkire semmi panaszt nem tettem hatóságnál, de ez most átlépett minden határt.
[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz #08176384 #67484 üzenetére
október 24-én felhívtam őket, hogy megszüntetném az előfizetésem. Volt valami "ügyfélmegtartós" alkudozás de azt mondtam, hogy az alku ott indul részemről, hogy nem vállalok újabb hűséget. Így nem lett alku...
Az ügyintéző beregisztrálta a "rendszerükben", hogy boltban átválthatom feltöltőkártyásra. De valahogy nem sikerült napokon keresztül boltba mennem.
A számlazárásom (nov. 13) napján mentem boltba.
Aztán megjött a számla.
Bár nem beszéltem le a csomagban kifizetett perceket, ennek ellenére túlszámláztak perceket
Megnéztem a részletes számlámat: okt 14-24 között van egy ciklus, és október 25-nov 13 között még egy.
Az október 14-24 között beszéltem 70 percet, október 25-nov 13 között egyet sem.
Leosztották arányosan a perceket, így szerintük az első ciklusra 33 perc "járt" és pluszban fizettem 37 percet.
Tehát: 30 napon belül KETTŐ db ciklus, így plusz számlázás úgy is, hogy a 100 percet nem használtam el.
Remélem érthető volt amit leírtam.Akkor ezért a mutatványért jár a a vodának. A 370 Ft-os túlszámlázást kifizettem, megtarthatják....nem fáj, na de na....ez a mutatvány mi volt?
-
4Grider
nagyúr
válasz #08176384 #67484 üzenetére
Az e-mail hivatalos, nem véletlenül kapsz róla visszaigazolást. Az e-mail tartalma viszont nem mindegy, tartalmaznia kell az ügyintézéshez szükséges összes adatot, így pl. az ügyfélbiztonsági jelszót is, és nagyon fontos, hogy egyértelmű legyen a mondandója (leggyakrabban ez a kettő hibádzik).
-
Stonerice
őstag
Sziasztok! Lejárt mobilnet hűségem. Lemondanám a szerződést.
A weboldalon valahogy úgy alakult a dolog, hogy e-mailt kellett írnom a Szerződés mdosítás oldalon.
Remélem nem töltik ki a 30 napos átfutási időt .
Másoknak működött így online a dolog? viszonylag hamar?Pénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480
-
#76055552
törölt tag
válasz K Norbi #67491 üzenetére
Hűség nélkülit? Kétlem....
Mikor a hűséges ügyfélnek korlátlan duma +5GB-ot 5500-ért akartak adni 1 év hűségidőre, visszakérdeztem: telenornál nulla ügyfélmúlttal 10GB + korlátlan duma 4669 Ft....akkor miért is jó az ajánlatuk?
"Hát öö"...ez volt a válsz.[ Szerkesztve ]
-
hito
nagyúr
Sziasztok!
Rövid leszek: van valakinek esetleg kölcsön (vagy akár eladó) egy UK Vodafone-os sim kártyája? Csak így jelenik meg a telefonban egy számomra nagyon fontos menüpont. Természetesen anyagi ellenszolgáltatás fejében. Budapest és 100km-es környéke előnyben.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
aujjobba
addikt
Napok ota probalom az ugyfelszolgalatot telefonon elerni, de a huszadik perc kornyeken megunom a zenehallgatast.
Eloszor is a SIM zarat szeretnem feloldatni veluk, naluk vettem a keszulekem es lejart a husegem.
Masodszor pedig valtani akarok elofizetesrol feltoltokartyas tarifara.Van ezekre valami rovidebb ut?
A 1270-en elo ugyintezo gyakorlatilag elerhetetlen, gyulolom.[ Szerkesztve ]
-
aujjobba
addikt
válasz pitiless #67497 üzenetére
57 perces hivas kereteben sikerult vegul elintezni telefonon, koszi.
Adott megtarto ajanlatot, nem is volt rossz egyebkent, de csak 10 honapra szolt volna aztan atvalt olyan csomagra, ami szamomra nem megfelelo.
Valahogy a kartyas megoldas szabadabb.En vagyok az az ugyfel, akire gyakorlatilag nincs passzolo tarifa.
Havonta max. 10-15 percet telefonalok, igy a 100/130/korlatlan percet tartalmazo csomagok teljesen feleslegesek.
Viszont netet sokat hasznalok (spotify, youtube, waze, messenger), de a socialpass-szal nem megyek semmire mert FB/insta/whatsup nincs.A mini csomagom van most (100perc + 2GB) de ez mar megszunik egyebkent, kartyasan ugy gondoltam a havi 10-15 perc telefonalast meguszom olcson, netre pedig van 3ho*5GB kiegeszito egesz jo aron.
[ Szerkesztve ]
-
pitiless
senior tag
válasz aujjobba #67498 üzenetére
Nekem Red Live volt havi 5990 Ft-ért (a 9990 Ft helyett), mert kaptam valami extra kedvezményt + ex-upc vezetékes ügyfél vagyok. Hagyhattam volna tovább, mert ebben volt korlátozásmentes 5G, 7 GB forgalom + korlátlan beszéd/sms minden irányba. De erre nem lehet hosszabbítani, a Red Free+ 10/10-re van korlátozva, illetve ha nincs hűségem, akkor nem jár a havi 2000 Ft kedvezmény a vezetékes szolgáltatások miatt.
Így átmentem még a majd 2 hónapig tartó technikai hibám időszakában a Telekomhoz, igaz majdnem 17e havonta, de teljesen korlátlan, 5G képes net, korlátlan belföldi beszéd/sms, plusz két darab korlátozás nélküli multisim. Így a feleségem is kapott egy kártyát, van nekem, meg a gyerekeknek a tabletbe. Kimenő hívásokat erről intézzük, bejövőre meg van a saját számunk vagy ismerősök/család ezen hív. Hosszú utakon meg nézik az HBO GO/Netflixről amit szeretnének és nem aggódunk az adatkeret miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Honda topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Politika
- Dragon Age: Origins
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- alza vélemények - tapasztalatok
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen