Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AnonymusX

    senior tag

    válasz tylerddd #134966 üzenetére

    Simple honlapján ezt írják:

    "Képernyőtörés esetén a biztosító szervizpartnerén keresztül gondoskodik a sérült képernyő cseréjéről. A szervizpartner futárszolgálat segítségével a szállítási címen (mely kizárólag Magyarországi cím lehet) felveszi, és a szervizbe szállítja a sérült mobiltelefont, ahol a szervizpartner elvégzi a képernyő cseréjét, majd szintén futárszolgálattal visszajuttatja a megjavított készüléket a tulajdonosának."

    A Simple a saját szervizpartneréhez viszi javítani, ami szerintem egyúttal azt is jelenti, hogy onnantól a 3 év gyári garanciának lőttek. Ugyanis a gyári szerviz nem fog olyan készüléket javítani, amit egy gyártó által nem jóváhagyott szerviz már szétkapott. De ez csak az én értelmezésem, a biztosítóval kéne tisztázni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés