Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hermanyi
addikt
válasz diablo1984 #88501 üzenetére
Pecát ne mond a 700 lityi csomagtérbe alig férek be . Igen vidéken kötelező az autó. még akkor is ha nem kényelmes tipus az ember
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
rob210
Topikgazda
Itt mindenki pecázik, rajtam kívül 🤣🤣
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #88503 üzenetére
Hermanyi mestert a horgász csoportból "ismerem", azért is írtam a horgászcuccot, hogy neki nem kell mondani, hogy mennyi cuccal jár a peca, ez rég nem a kisbicajra felkötök egy üveg botot peca, egy doboz gilisztával....
Nekem is a hátsó üléssor 2/3a le van döntve, úgy fér be minden, meg a hátsó lábtérben is. Most a hetet kihagyon, majd hétfőtől szerdáig pecázok, akkor elvileg jobb is lesz az idő már, jövő hétvégén szombat-vasárnap verseny, akkor bepótolom😅Mindenkinek kell egy hobbi ami a hétköznapi mókuskerékből kiránt.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88504 üzenetére
Még szerencse, hogy nekem a szerelés a hobbym.
Vagy lehet ez nem is az én szerencsémRenault power
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #88505 üzenetére
Hát mondanám, hogy inni mindenhol lehet, akár szerelés közben is, de pl én viszonylag ritkán iszom, horgászat közben sosem, mert mindig kocsival megyek és nem a bedobom és lesz valahogy pecát űzöm, hanem az versenyhorgászatot, az kissé mozgalmasabb, de nem is akarok offolni, csak furcsa, ha valakinek ez jön le a horgászatról, hogy ügyörgés és pia...
Hogy on is legyek, az 1,6 benzin 110 lovas okoskerekem eléggé időjárás vagy inkább hőfok függő, volt 2 hét jobb idő, nem zörgött, ma volt fos, szeles, 2-3fok, erre bezörgött. Valszeg nyáron hangját sem fogom hallani, télen meg szivat, de nem tudom mi lehet rá a megoldás majd.....
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #88507 üzenetére
Sry, ahol felnőttem, ott a horgászok között ez volt.
Nyilván ezt is lehet kultúráltan művelni.
Aztán a 2000-es években volt apósjelöltékkel is voltam, ott meg kb. ültek a kisszékben, jól elvoltak, néha bedobtak ezt-azt a vízbe, még ritkábban görbült is a bot.
Nekem nem volt túl mozgalmas, mivel én menetelni szeretek a hegyekbenIgazából az időjárás hatással van a motor üzemére, kérdés, hogy mennyire szabadna ezt megérezni?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
dik
őstag
válasz rob210 #88503 üzenetére
Én már mondtam mikor ideje megtérni!
Amúgy ja tiszta őrültek ezek a pacások nem férnek el a személy autóban. Ajánlom nekik a furgont a cejg nem játék... Én is ha úgy adódig bedobálom bele a cejget és irány a part. Simán elfér benne minden is(L1H1 is elég)...
Persze teljesen felesleges annyi cejg. Ha eszik eszik ha nem meg nem..."A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #88508 üzenetére
Lényegében a hőmérséklet van hatással rá, gondolom az olajnyomás melegen hamarabb feláll, mint dermegtebb olajnál. De az a furcsa, hogy beindul, jár 1-2mp-et jól, utána egy kis bezörgés hogy szinte észre sem veszed, hogy ez az volt és vagy megáll, vagy gázadásra el is hallgat(fél-1mp, tehát nem hosszan).
Biztos valaminek van gondja, de nem értem, valami vagy jó, vagy rossz, de akkor hetekig miért tünetmentes, utána jön a hideg és megint kezdi.
Már az olajpumpára is gondoltam mint hiba, de szegénynek természetesen kell egy kis idő míg felépül az olajnyomás...
Vagy az okoskerék szar megint, mert a régi is ezt csinálta, mikor augusztusban megvettem havi 1x kínlódott, azt hittem önindító, és a hidegekben lett rendszeres, amikor meg lehetett keresni, hogy mi adja ezt a hangot, meleg időben nagyon random volt. Tehát vagy az okoskerék a szar megint, vagy valami okozza és az okoskeréken csattan le.
De most úgy vagyok vele, hogy jön a nyár, pont nem érdekel, majd télen lesz ciki egy több mint 3 millás szekér indításkor zörög mint egy lepukkant lada.... -
salieri.
őstag
Sziasztok!
1,2 TCE D4FH motor normális ,hogy 10 ezrenként elfogy belőle 0,5 dl olaj ?
Köszi! -
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #88516 üzenetére
Persze ,cserélem ,csak nem tudom,hogy normális-e. Van ezeknek a motoroknak valami hibája,vagy bátran meg lehet venni ? Egy 3-as cliót nézegetek...
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #88517 üzenetére
Mindegyik fogyasztja az olajat.
Az enyém 2dl ert eszik meg sac. 10e alatt.
Amíg nem kell utántölteni 10ezres ciklusonként addig nincs gond.
Ha egy ciklus alatt jelzi, hogy tegyél bele olajat az baj.
Akkor szelepszár szimeringezés, kompressziómérés és ha szükséges motorgenerál.
De amíg a nívó szinten belül kér az normális.
Kis köbcentis turbós motor, mindegyik kér valamennyit.
Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
válasz kisgyerek85 #88346 üzenetére
Vettem rá új gumikat, ma voltam futómű beállításon. Hazafelé lehúzott ablaknál hallom, hogy még mindig megvan ez a hang. Felvettem a hangot, hallgassátok meg. Cicergésről tudok, az ilyen, nem is érdekel. Azt kell még tudni, hogy jobbra kanyarnál erősödik/begyorsul a hang, balra kanyarnál egy bizonyos szögben teljesen eltűnik. Olyan mintha valami bele érne valamibe.
[link] -
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #88519 üzenetére
Elf sxr 5w40
(én motul 5w40 et használok)
Nekem most, hogy már csak hajnalban vannak mínuszok 6.5liter.
Télen amikor mínuszok voltak, 6.9liter volt.
Ez városi vagy országúti forgalomban lejjebb vihető.
6 liter alá minden meglepetés és csoda nélkül le lehet menni vele.Amire figyelj!
A segédkeret legyen szép rozsdamentes.
(hűtőtartó az elejében a bölcső folytatása.)
A hűtő legyen az elejében szép korrózió mentes!!!
Multi hűtő, azaz egyben van a klíma és a hűtő az elejében a cseréje fájdalmas költség, ha nálad adja meg magát. Nálam ez például otthagyom ok volt, 3 db nál is amit megnéztem.
Leengeded a fagyálót, lefejteted a klímát, megveszed 128ezerért a hűtőt, majd feltöltöd fagyállóval és feltölteted a klímát. Azaz egy 200ezres költségről beszélünk.
Ami még fontos, a bajuszkapcsolókon mindent kapcsolgass végig.
Illetve az elejében a levélrács alá világíts be és nézd meg áll-e benne kosz esetleg víz.
Ha nem volt takarítva a vízelvezető, akkor az ablaktörlő motor vízben áll és el tudja vinni a teljes kormányoszlop kapcsoló kar kombót.
Más típushibája nincs.
Vételkor nézz alá, hogy a pótkerék alatta van-e , nepperek előszeretettel elcigánykodják.
[link]Az olajbetöltőnél lesz chapuccino, attól ne ijedj meg, ez azért van, mert az olajbetöltő a legmagasabb pontja az olajzórendszernek és itt csapódik ki a pára, ami az olajgőzzel emulziót képez.
Havi egyszer kitörli az ember és csókolom.
Persze ha nagy a mennyiség az nem jó jel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #88523 üzenetére
Valamit elcseszett a féknél.
Elől nem hátul!
Azért az tetszik , hogy 28ezer a lengőkar csere és 11440 a szilent ez 40000.- basszus! A komplett lengőkar 9200 és 15 perc oldalanként a csere.Amit neked nagyon meg kéne nézni, hogy a 32es féltengely anyát lehúzta-e rendesen?
Ez most ugrott be, mert azt ugye levette a porvédő csere miatt, ha nem húzta le ahogy kell az tud ilyet okozni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #88524 üzenetére
Köszi a rèszletes kimerítő választ. Holnap felhívom, hogy visszavinnèm ès nèzze meg,mert valami nem kerek azóta.
Van egy bevetett megbízható szerelő itt a környéken akihez mindig fordulok. Ekkor is hozzá fordultam. Mondta,hogy lengőkar szilenteket nem tud cserèlni,mert nincs hozzá cèlszerszáma. (Mondjuk Ő inkább villamossági,de általános dolgokat mindig megcsinálta nekem) kèrtem tőle,hogy tud e ajánlani valakit. Ekkor mondta ezt az embert, ismeri gyerek kora óta. Mondjuk 1 hètig ott állt az autó, többször telefonáltunk, rendes korrektnet tűnt. Egyik nap igèrte, hogy kèsz lesz a kocsi, de dèlután telefonált,hogy elhajlított valami alkatrèszt (ez az Ő sara, ő állja /talán gömbfej/ aztán másnap elhozhattam a kocsit. Azután ide fel is töltöttem a számlát hogy vastagon fogott e a ceruzája vagy ez így korrekt. Komolyabban nem volt vèlemènyezve. Akkor meg nem tűnt fel ez a hang, mert hidegek voltak ès nem volt lehúzva az ablak.
[ Szerkesztve ]
-
-
vzsryl
nagyúr
Laguna III 2.0 M4R.
Hiba: Check parking brake, folyamatosan világító villás kulcsMa voltunk nagyszülőknél, és amikor odaértem, akkor dobta be a hibát. Az elektromos kézifék tökéletesen működik, automatán kienged, 10%-os lejtőn is megnéztem üresben és simán tartja az autót.
Házilag tudok ezzel valamit kezdeni, vagy szerviz/szerelő?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz rob210 #88532 üzenetére
Itt nincs olyan, hogy csak valami 1 pillanatig fennálló hiba miatt ott marad a hibajelzés, aztán X újraindítás után eltűnik?
Az Almerám csinált olyat. Egész pontosan 30 újraindítás után tudta ezt a funkciót.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Zol01
tag
Sziasztok!
Mai hosszabb úton ismét előjött a check engine hiba. Ötödikben 90 környékén gyorsítottam. Sem a levegősödés elhárítása sem pedig a nyomásszabályozó szelep csere nem oldotta ezt meg. Megint csak egy pillanat volt az egész. Mire odanéztem akkor aludt el a stop lámpácska -
rob210
Topikgazda
Locsoljatok sokat, tojásmérgezésre vigyázni!
Renault power
-
MC Pite
veterán
Sziasztok, elvitték a Grandtourt, így ha jól sejtem kikerülök a listából, az utód másik topikba való lesz.
Köszöntem a segítséget, főleg robnakPixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Josi
senior tag
Sziasztok!
Mennyi hivatalosan a Megane I vezérlésének csereperiódusa?
5/120 e vagy 4/90 e?''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #88372 üzenetére
Helló
"Minél előbb és nyomatékkul csal max 30Nm!!! Akkor nem töröd bele. Minnél tovább vársz annál nehezebb lesz kiszedni, mert a korom olyan mint a legdúrvább ragasztó!"
Rob
A dobozon akkor minimum vagy a maximum meghúzási nyomaték szerepel? Te 30Nm-t mondtál, még a dobozon 10-15Nm szerepel.Köszönöm a választ.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #88548 üzenetére
Bizony, a kitekerés is nyomatékos játék... A kóklerek NyK nélkül szokták beletörni...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest