Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
szebe
őstag
válasz vzsryl #89600 üzenetére
Sajnos ez utóbbit úgy tűnik, hogy márkaszervizben kell
Írtam a helyi márkaszerviznek kulcskártya témában, megköszönték a megkeresést, keresni fog az illetékes kollega. Azóta is keres"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
itouchfan
senior tag
Sziasztok,
Olvastam az összefoglalót is, meg próbáltam rákeresni is, de annyira sok infót nem találtam. Használt autó keresésben vagyok, többnyire városi használatra, és elég sok 2011-12 környéki Clio-t találok a keresett árban, illetve a Clio Grandtour is mozgatja a fantáziámat. Ezek nagyrészt 1.2 16V benzinmotorral vannak (legalábbis én azokat néztem), a kérdésem, hogy ez a motor mennyire megbízható vagy kockázatos, mivel kellene számolni ezzel kapcsolatban?Köszi előre is
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
itouchfan
senior tag
-
mycso
Topikgazda
válasz vzsryl #89611 üzenetére
Biztosítónak felesleges, casco nincs.
Ma higgadtan megnéztem mégegyszer, a karcnak látszó sérülések polírral kijönnek (90%-ban biztos).
Illetve ha lesz egy kis időm elviszem horpadásjavításra, aztán majd meglátjuk.De már arra is gondoltam, hogy lesz@rom, így marad és akkor innentől nem kell rá vigyázni. (vételkor volt egy horzsolás a hátsó lökhárítón, még nem fényeztettem le, de akkor az is így marad)
#csövemunkásautó[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
angyalpc2
aktív tag
Clio 4-ben ismertek olyan utólagos merevítést amitől a kocsi biztonságosabb merevebb lesz? Akár menetkorfont javul?
pl ajtó ..toronymerevítő ilyesmi..(nyilván nem bukócső) és cég gyártja, tehát nem valami sufni. -
szebe
őstag
M3
Középső szellőzőt mivel a legkönnyebb kipattintani?
Valahogy lejött vezető felé eső oldalon az állítópöcök (amivel fel-le, jobbra-balra lehet állítani a levegő útját). Amivel csatlakozik a horizontálisan terelő lapátokra (amik beljebb vannak és vízszintesen állnak), az a kis cucc be is esett.
Van értelme ezzel foglalkozni, kipattanhatott törés nélkül (ránézésre sértetlenek)?
Vagy hagyjam és keressek egy újat/épet?[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
szebe
őstag
Fején találtad.
Rendeljek egy ilyet [link] , vagy van házi praktika hozzá?"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
hokari
csendes tag
Reggel könnyen indul, kiállok a garázsból becsukom a kaput mire visszaülök az autóba a lámpa már nem világít. Azóta is tökéletes. A szervizben azt mondták, most felesleges bármit is kiolvasni majd akkor, ha újra világít a lámpa. Ismerik a jelenséget.
-
gabe8719
senior tag
Sziasztok!
A múlt héten vásároltunk egy 2017-es Dacia Logan MCV-t, 1.5 dci motorral, 110ezer kilométerrel. A héten megy nagyszervizre, de aki ilyet használ hosszabb ideje, elsősorban azoktól szeretnék kérdezni:
- Mennyire jellemző még erre a motorra a hajtókarcsapágy-probléma, és ha igen, mikor érdemes cserélni?
- Mik a tapasztalatok a DPF szűrővel? Nem tudom hogy használták, 20ezer körül futott évente, nálunk jellemzően 20-25 kilométeres utakon (oda, és ugyanennyi vissza) lesz használva azzal, hogy hetente-kéthetente hétvégén el lesz engedve egy 120 km-es távon, illetve autópályán is. Ahogy olvasom, legfeljebb 200ezer lehet az élettartamuk, utána foglalkozni kell majd vele. Mik a gyakorlati tapasztalatok?
- Egyáltalán; szigorúan betartott 10ezrenkénti, gyári olajjal megejtett olajcserével és prémium üzemanyaggal hajtva, milyen élettartam várható tőle a tapasztalatok szerint? Kinél hogy bírja?
(igen, tudom, hogy ez a napi használat még a határeset-kategória, amikor egy benzines talán kisebb kockázat lenne, de az állapota nagyon ígéretes volt, így ezt vettük meg, de azért amennyire lehet, vigyáznánk rá.)
Minden tanácsot, tapasztalatot előre is köszönök szépen!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz gabe8719 #89622 üzenetére
2017es hol van már a hajtókar csapágy gond....
Ez már egy kiforrott konstrukció.
Ami hiba szokott lenni a turbónyomás szenzor vezetéke elég.
Az injektorok megkotlanak, csak csere mert piezzo kristályos. (de jellemzően ez is a rosszul használóknál jön elő, vagy akik nem cserélnek ü.a. szűrőt.
A dpf pedig ha regeneráláskor nem állítod le sokat kibír.
Ha start-stopos kapcsoltasd ki benne azonnal, jobban jársz.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tiop
tag
Üdv.
A Dacia Logan 2013 benzinesekről mi a kialakult vélemény,mennyivel rosszabbak mint a Renaultok? Karosszéria?Felfüggesztés?Rohadás? -
FerNandor
őstag
válasz Somatom #87974 üzenetére
Szia,
kerékagy csere után milyen lett a féked?
Asszem ugyanígy járok, mint te.Na, basszus. Most látom, mi történt pont vele. Úr isten. Nyogodjon békében, ha igaz a sajnálatos hír.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Megane 3/3, 1,6/110 L az alany.
Ezen a típuson a kuplungállítás hogyan/hol történik.11 seb. Shimano CS-R7000 11/32 sor, bontatlan, eladó.
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #89632 üzenetére
Automatán.
Kopik fogy a fékfolyadék.
Ha már elkopik cserélni kell.
Hidraulikus a kuplung nincs állítási lehetőség.Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #89633 üzenetére
köszi. Akkor agycsere volt, kerékcsapágy csere plusz új tárcsa és betét? Azt amúgy tudod, mitől tud(ott) az agy elvetemedni?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
F_Zolee
veterán
Nyugodjon békében!
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Megane 2
Nehogy már jó legyen, most a benzinmutató gondolt olyat (benzinszivattyú csere óta), hogy nem mutatja jól a szintet. Tankolás után nem megy fel a mutató, vagy ha felmegy akkor idővel. Most is szombaton teletankoltam, és félig ment fel a mutató, és azt se egyből.
A szerelő már nézte, a jel elmegy a műszerfalig, ott veszik el a műszerfalon, kijelzőn. Majdnem tele van (mert mentem vele vagy 150 km-t), de mégis azt mutatja hogy 1/3 (azaz változást jelzi, de a szint az mintha a fele szint eltűnne)
Múltkor is tankoltam 10.000-et mikor már jelzet, majdnem jelzet hogy ideje tankolni, meg se mozdult a szintjelző, másnap tankoltam bele még 5.000-et, akkor kb. mintha a 2 összegének a felével ment volna fel, azt mutatná csak változásnak (azaz a 7.500-nyi mennyiséget).[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Sziasztok! Elf Evolution 900sxr olajat vennék, hamisítják még azokat? Elvileg fix helyen szoktam venni de most onnan nem tudok, elvileg a FilterABC -ből hoznának. Vajon ott eredetit adnak?
-
diablo1984
addikt
válasz Mezga Aladár #89632 üzenetére
Fent fog? Kb mindegyik ilyen, kézifék behúz és próbáld meg csúsztatni a kuplungot, ha lefullad, akkor jó a kuplung, ha megcsúszik, akkor cserés.
-
szebe
őstag
Van olyan oldal, ahol a gyárilag konfigurálható felniket lehet szemlézni visszamenőlegesen? (M3) Vagy csak én vagyok béna hoigy nem találom?
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen