-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kroni1
veterán
Sziasztok!
Check engine és injection autópályán nagyritkán (2 év alatt 2x) elöjövő hibajelzésekre nemrég szerelőm kicserélte a turbó szabályzót de most megint előjött, autópályán nyaralásra indulva. Ilyenkor nincs tempomat, pedig vasárnap jövök haza olaszországból és jhét hétfőn már indulnék is vissza vele cannes-ba, de a tempomat hiányozna nagyon.. Gondolom egy akksi levétel után is megmarad ez a hibajelzés, nem tudom kitörölni magamnak? Espace 4 2013 2.0dci a delikvens.
Mi lehet a legegyszerübb módja, hogy most tűzoltásként kitöröltessem vagy magam kitöröljem abban a fél napban jhét hétfőn amikor otthon leszek? Van droidos torque pro programom, meg odb elm327et tudok szerezni, de valaki szerint az nem feltétlenül kompatibilis az espace-el.. Erre van vkinek esetleg tapasztalat, h azzal egyáltalán ki lehet-e törölni?!
-
Kroni1
veterán
válasz
rob210 #89585 üzenetére
Nem tudtam h ezek a diagokkal bármi ilyen probléma felmerülhet..
Mondjuk az is érdekes, hogy a néha felmerülő hibakódomra a gyári renault szervízes azt mondja cseréljük ki a turbó szenzort attól jó lesz, aztán mégse, ezután meg csak széttárja a kezét és azt mondja törölni kell a hibakódot és kész mert nem látnak hibát az adatokban.. vagy szép lassan kicserélteti az én kontómra a fél autót, mert fingjuk sincs semmiröl. Ez eddig már igy magában is agymenés.
Örültem volna viszont ha nem pont a nyaralás elött jelent volna meg most a hiba, ami után nincs tempomat, így most vagy járok legálisan töröltetni hozzájuk mint egy hülye, (persze most se idöpont, se idöm nem lenne a renaulthoz menni a fél napban amig itthon leszek) vagy szépen végigautókázok 2000km-t autópályán tempomat nélkül, vagy veszek valamit ami ezek szerint nem legális. Tök jó..
Vettünk pár éve céges trafficot, annak a müszerfala a harmadik hónaptol úgy világitott mint a karácsonyfa, kitörölni se lehetett, azt mondtak hasznaljuk nyugodtan így.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz
rob210 #89590 üzenetére
Köszi, megnézem ezt a diagot!
Pedig mivel ez évente kb. egyszer jön elő kénytelen leszek elgondolkodni a törlésen, mert rohadtul nem tudják mi a baj, és persze mindig legrosszabkor jön.
2.0dci 2013as, kigyullad (eddig mindig autopályán) a service logó, a check injection + emissions feliratot irja ki a kijelzőre és nincs tempomat.
Az első előjövetelkor azt mondták lehet csak pillanatnyi ingadozás volt, ha törlés utáni tesztnél nem jön vissza és mivel minden adat rendben ne foglalkozzak vele, max ha surubb lesz. A törlés után egy évig valoban semmi gond nem volt. Aztán tenyleg kb 15000km és 1 év mulva megint bedobta, ekkor azt mondták tutira turbó szenzor, hallani is. Ok, cseréltem gyárira 60+ ezerért. Aztán egy kb ujabb fél év mulva, most megint és itt már fejvakarás, mert fap, turbo, stb. elvileg minden rendben, persze hozom haza a gyerekeket olaszországból, és fél nap mulva indulnék cannes-ba, nincs időm most a szervizben való tökölésre, és h az én kontómra egyesével kicseréltessék velem a fél kocsit. -
Kroni1
veterán
Kicsit meglepődtem mikor tegnap a Renault Csepel szalonban 82ezer Ft-ot mondtak a gyári 80Ah akksira a 2013as Espace 4 2.0dci-mhez, 3 éve még 36ezer ft volt ugyanitt, ugyanez. De ahogy nézem minden márkánál elég nagy volt az infla, a 3 éves Banner ami most kezd beszarni 27ezer volt, most 42-től indul árukeresőn..
Gondolkodom, hogy milyet vegyek, a gyári amivel jött a kocsi az ugyan tényleg 8 évet bírt, de szerintem amit most vennék 82ért az már nem tudna ennyit. 10 éve még az Exide-ról jókat olvastam, most már csak rosszat hallok róla.
Varta jó lehet? vagy más gyártó van ami mostanában ajánlott?
-
Kroni1
veterán
válasz
forceberg #91345 üzenetére
Öszintén nem neztem h mennyire tölt folyamatosan vagy menedzselten így nem tudom, de szokszor hallok bangokat belöle 15p a lezárás után is, stb, és utolsó évjárat közeli 4-es espace a kocsi. Szóval sztem esélyes h okosvezérléses. A gyári 8 éve után tudtam h ez max 3-4 év lesz, csak hát hamar eltelt..
mondjuk sztem az tette be a kaput h idén télen gyakran mentünk vele napi sokszor nagyon rövideket. A városi rohangálós benzinesünk sajna meghalt, és még nem tudtam beszerezni az utódot.. -
-
Kroni1
veterán
válasz
forceberg #91352 üzenetére
Az amúgy az érdekes, h az enyém nem start-stop-os. Ezek szerint a smart miatt mégis ez a jó.
Azon agyalok, hogy most egy sima Varta Blue legyen 46k-ért, vagy Exide premium 41-ért, mert habár a gyári egyértelműen király volt, most fájna 82-t kiadni rá..
-
Kroni1
veterán
válasz
forceberg #91352 üzenetére
A te Lagunád amugy start-stop-os? Az akksi pozitív saruján nekem rajta van egy csomó plusz dolog, megy egy plusz oldható csatis kábel a negatívhoz is, úgyhogy biztosan smart az enyém is!
Viszont a funkció kikapcsolásáról nem találtam leirást. Ezt te meg tudtad csinálni magad, vagy szervíz, esetleg CLIP kellett hozzá?
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz
Szoszo94 #91401 üzenetére
Hibakódot is bedobta?? Nekem is ez volt, végül egy javitokészletet vettem hozzá tavaly és nem masik bontott csövet..
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 4
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Formula-1
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- sh4d0w: Darth Vader, a Lázadó
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...