-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz norbert1998 #90602 üzenetére
210 ezer km annyira irreálisan kevés azt gondolod?
Nálunk az egyik 2007-es kocsiban most van 204000.
Egy 2005-ös másikban pedig 187000.
De van egy 4 éves is abban van 227000.
Nem ugyanarra használnak minden autót így kijelenteni egyértelműen hogy biztosan tekerve volt így képről én biztosan nem tudnám. -
norbert1998
veterán
-
Gombinyó
őstag
válasz norbert1998 #90606 üzenetére
Itthon az autók nagy része 200 alatt futott. A 3 éves flottás meg a 15-20 éves behozott csodák is.
-
norbert1998
veterán
válasz gabor9991 #90608 üzenetére
És tudod mit? Ezt lehet, hogy megvenném
Bár azért az 508 ezer igen sok, de ez biztos nem városiMunkatársam is így vett Focus-t 2015-ből pár éve, flottás volt, 280 ezer km-rel, és gyakorlatilag amúgy hibátlan az autó. Nem zörög, nem rozsdás, nem kopott se belül, se kívül, motorikusan is patika. Ők is hosszú távokra járnak vele. Hétközben Szombathelyen belül csak, de majdnem minden hétvégén mennek Vácra vele. Évi 2-3 olajcseréjük van.
-
gabor9991
őstag
válasz norbert1998 #90609 üzenetére
2019-ben még 170ezer volt csak benne.
Azóta kapott rendesen, és ekkora futással nem lesz könnyű dolga az eladónak.Pedig műszakilag valószínűleg rendben van mert aki ennyire sokat ment vele az gondolom hogy költött is rá mert muszáj volt.De ezt is csak innen a fotelból gondolom, oda kellene menni és megnézni az lenne a tuti
Viszont valahol kezd a fejekben helyreállni a rend az árakkal kapcsolatban, mert egy ilyen autót tényleg valahol ezen az áron kellene hirdetni és még ebből jön majd az alkudozás -
salieri.
őstag
Hali,ehhez a karosszeriahoz nagyon gyenge a motor,8-9 l körül fog fogyasztani.Alapvetoen jó konstrukcio.Kormanymu, futómű a gyenge pontja.Elso szerviz elég sok lesz, vezérlés szett,hosszbordasszij készlet,szolenoid,okoskerek,összes folyadék,váltó,fék,fagyallo vagy 250 k összesen.Hatso féktárcsa egyben van a kerekcsapaggyal.Termosztat meg a gyenge pontja ,ami elég drága.Ha elektromos kézifék az is nagyobb koltseg.Nekem a hűtő kilyukadt ennyi évesen benne.Ez nem privilege,borules,borkormany tempomat hol vannak.
-
rob210
Topikgazda
Ebből egy 2.0 benzin gáz lenne a tuti.
Azok fenntarthatóak és mennek is ha kell.
Az 1.6 gyenge ehhez főleg egy családdal megpakolva.
Nagyon jól elfértek benne, de 5 fővel ez inkább csapatszállító mint autó.
Értsd úgy, hogy forgalmi akadály leszel a pályán.
Fogyasztása 8-11 közé tehető.Renault power
-
Zol01
tag
válasz salieri. #90616 üzenetére
Ez a 250k a megane után aprópénz lenne, ez bele is van kalkulálva. Meg azt gondolom ez egy vállalható összeg ha utána nem kell azon rettegnek hogy haza jutok e vagy sem.
rob210#90617 Azt hiszem meggyőztél. Keresgélek még akkor.Nem akarlak zaklatni titeket ezzel, de még ezt megérdeklődném. Összegben ez lenne a teteje. Nem lenne rossz ha vissza ülhetnék, mert nagyon imádtam. Bár ezt asszonnyal előtte le kell boxolnom. Nem lesz könnyű meggyőzni hogy visszaüljünk egy ilyenbe.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/renault/megane/renault_megane_grandtour_1.4_tce_dynamique-19893546 -
norbert1998
veterán
Turbócsere utáni első padló. Persze még nem volt elég meleg a motor, de ezt már csak az idő előtti leszabályzáskor vettem észre
Szerencse, hogy az autó okosabb, mint én.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Tce motorost ne akarj ha az nem egy 1.6/1.8/2.0 tce.
Vagy, de erre nincs kereted 1.33 tce.
Az 1.2/0.9 tce felejtős.
Az 1.4tce vállalható 200ezerig. Itt rendszerint hengerfejesednek és nagyon költséges a javítása.Mekkora kocsi kell?
1 vagy 2 gyerek van/lesz?
Ha gondolod gyere el próbáld ki a clióm.
(Nem nem eladó! )
Csak hogy elfértek-e benne elég tágas-e élhetőnek érzed-e.
Mert ebből az 1.2 tce ből egy grandtour szerintem ideális kompromisszum.Pl. [link]
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
nt92
tag
Sziasztok
Hatha tud valaki segiteni.
Adott egy 2016os Scenic bose edition.
Az a gondom, hogy egy par napja eltuntek a mely hangok. Nem teljesen de sokkal kevesebb melyet kapok. Ugyanaz a telefon, ugyanugy BT kapcsolat. Semmi nem valtozott. Ha felnyitom a csomagtartot, hallatszik, hogy mukodik a sub, nem is torz, csak sokkal halkabb mint volt.
Mi lehet a gond? Nem volt tul nagy hangeron hasznalva soha, nem hajtottam szet.Elore is koszonom.
Udv.
Tamas -
Zol01
tag
válasz norbert1998 #90620 üzenetére
Nekem is annak tűnt, pedig sok dolog ki lett rajta cserélve.
salieri.#90622 Persze tisztában vagyok vele, de nagyon sok negatív behatás ért a megane miatt. Tényleg szó szerint parázok minden autótól. De tudom ezen túl kell esni.rob210#90624 Most picit összezavartál az 1.2 tce-vel hogy szabad e vagy sem.
Amúgy köszönöm a lehetőséget nagyon rendes tőled, ha közelebb laknék lehet élnék is vele. Egyébként a megane-nál nem szeretnék kisebbet, nagyobbat inkább. De persze majd ahogy a helyzet hozza. Amúgy két gyerkőc van, meg néha valamelyik családtag. -
forceberg
veterán
válasz norbert1998 #90627 üzenetére
'17-től amúgy tuti jó, mi volt az érdemi változtatás?
Robi az 1.2TCe esetén a régebbi blokkos ~100LE-s verzióra gondol '10 környékéről.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
norbert1998
veterán
válasz forceberg #90628 üzenetére
17-től elvileg felbővítették a dugattyúkban az olajvisszafolyó furatokat, ezáltal a hosszú olajcserével és rövid távokkal szarabbá váló olaj nem szorul meg a lefolyás előtt, nem kokszolja be a lehúzógyűrűket, amivel televeri a olajjal az égésteret is, elcsámcsogva az amőgy is kicsi olajtöltetet. Ezen kívül volt egy szoftvermódosítás is, aminek köszönhetően elvileg nem csökken le annyira az égéstérben a szívás alatt a nyomás, ezáltal szintén nem szippantja úgy fel a motorolajat a dugattyú felől, elcsámcsogva azt.
Volt valami karternyomás szituáció is, ez talán a lekokszolt olajgyűrűk miatt csökkenő kompresszió hozománya, amitől megnőtt a kartergáz mennyisége, valamint a karter olajgőz mennyisége is, ami ráégett a szívó szelepekre a közvetlen befecskendezés hátránya miatt (nem mossa a szelepeket a benzin). A ráégett koksztól a szelepek egyszercsak eltörtek, berobbantak az égéstérbe.
Jellemzően a városban használt autókon történik ez, amikor felmennek autópályára, kb 50 és 70 ezer km között.
Valamint a hirtelen megnőtt olajfogyasztás miatt a vezérlés is képes bekotlani.Egyébként a kokszosodásra egy olajlecsapató jó megoldás lehet, de a fogyást akkor is nagyon figyelni kell. Mikor a számítógép jelzi a digitális szintmérőn, hogy kevés a szint, akkor már túl késő. És szigorúan tízezer.
-
Morales72
csendes tag
Köszi szépen, @Jaded! Átadom az infót.
[ Szerkesztve ]
"I'm too old for this sh.t..."
-
nt92
tag
Ha a magas es mely hang beallitasokra gondolsz, akkor nem. Mas beallitas lehetseges egyaltalan? Nem hiszem hogy gynegelkedik. Startstoppos, de indull szepen. Nem is ad semmilyen hibat ki.
-
rob210
Topikgazda
Igen akkor kiesik a clio az max 4 fővel kényelmes.
1.2 tce ből két féle van 2012 ig gyártott 12 még benne van.
Valamint 2012 től azok már 4es cliók és 3as meganeok. Na azt az 1.2 tce-t ne vedd meg!!!
Azaz az első generációs láncos tce vel nem szabad autót venni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem is fog csak amikor már megdöglött a töltés vezérlés.
De , ha az "equalizer" nem állítódott el akkor ez pipa, nem itt keresendő a bibi.
A másik lehetőség a párásodás.
Ezt viszont úgy tudod tesztelni, hogy fűtött garázs vagy egy melegítő a csomiba felügyelet mellett!!! Aztán , ha szárad változik-e a dolog.
Ellenkező esetben végfok ami a mélydobozban van.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
creed33
aktív tag
Üdvözletem!
Főleg kisebb távokra (városi használat) keresek autót.Több fórumon ajánlották hogy erre a célra a részecskeszűrő,illetve turbó nélküli motor lenne a legalkalmasabb.A probléma hogy az egyre szigorodó euro-norma korlátozások miatt egyre nehezebb ilyen elvárásokkal megfelelő újabb autót találni.
Nagyon megtetszett a 2016 után kijött benzines (automata) Grand Scenic, ezért
szeretném megtudakolni ebből a szempontból mi a helyzet az autóval. Megfelelhet-e a gyakori városi használatra számomra. -
Jaded
senior tag
válasz forceberg #90621 üzenetére
Én is csak annyit tudok, amit netszerte lehet olvasni róla. De mindenki ajánlja, konkrét panaszt én nem olvastam róla. Mercedes is ezt építi az A osztályba és a CLA-ba.
szerk: én Nissan féle 1.6 szívóval tolom, nem vezettem még én sem
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
creed33
aktív tag
válasz rob210 #90640 üzenetére
Üdv!
Tágas ,kényelmes, komfortos, jól pakolható autót szeretnék vásárolni.Nem azon van a hangsúly hány ember fog benne ülni rendszeresen. Egyszerűen vásárlás után pár évvel nem akarom folyamatosan szervizbe cipelni az autót mert nem bírja a rendszeres rövidtávú utakat. Az általad felsoroltak nekem "kisautók". Először városi Suvokat,crossovereket nézegettem. Ha van bármilyen más tipp szívesen veszem.[ Szerkesztve ]
-
janez89
csendes tag
Sziasztok!
Alany:Megane 2, 2004, 1.6 benzin, K4M , automata.
Jelenség: Kis gázadásra hullámzó fordulatszám.
Élő diaggal hiba kód nincs, kiolvasott adatoknál első lambda szonda feszültsége 60mv és 800mv között ingadozik, 10-12%-kos gázpedál nyomásra. Pedál felengedése után 550-600-ra esik a fordulat a lambdaszonda feszültsége ugyan úgy ugrál.
Mi lehet a probléma?
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
-
tothjozsi96
addikt
Sziasztok!
Megejtettem az akku cserét, [kép]
Jónak tűnt a dolog, de.. Az akkumulátor nincs elég magas hogy a szorító ráfogjon, és ilyen hungarocell darabokkal volt kirakva korábban is a szorító alatt. Nekem ez annyira nem tetszik. Az akku alatt eddig is volt egy kb 2 centis EPS szigetelés, gondolom azzal emeltek a magasságán. Gondolkodom hogy tennék be inkább egy 4-5 centis XPS-t, ami kemény, és akkor a szorító rendesen lefogná.Vélemény erről? Másnál is így van?
-
kcsa
veterán
válasz tothjozsi96 #90646 üzenetére
Ha két centi hiányzik, akkor 190 magas akkut kellett volna venned, nem 175-öst. Szerintem. De majd a rutinosabbak megcáfolnak, vagy sem
-
Josi
aktív tag
válasz tothjozsi96 #90646 üzenetére
Mert 175mm magas akkut vettél a 190mm magas helyett.
Annyit én nem emelnék rajta.
Ezeknél az újabb autóknál erre is figyelni kell. Régen ráment a 2 kábel, ott mindegy volt a magasság.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
lsebestyen
addikt
válasz tothjozsi96 #90646 üzenetére
Deszkát szoktak alátenni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megjött a Corsair One szériás asztali gépeinek legfrissebb generációja
- Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen