Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz LamerGyuri #89101 üzenetére
Régóta hirdetik...valamiért mégsem megy el.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz hdanesz #89102 üzenetére
Hát menj el, nézd meg, lehet, nem alkuképes. Élőben szebb a fényezés, a kép nem adja vissza. Fényezés nem hibátlan, használati karcok látszanak. Gumi kínai, de nem alsópolcos, viszont a felnik nincsenek összebaszva. Beltér nincs lelakva, de használták, mert a B oszlopon az öv mellett össze van karcolva (gyűrű?) a műanyag. Meg annak a sárga matricának a felirata is érdekelne, mi van rajta Motortérről nincs kép, az még sokat elárul. Alá kell feküdni, körbenézni, hideg motorral próbakört menni. Szerivzkönyv tényleg van-e, és nem csak a gari végéig vezetett. Ha bizonytalan vagy, kérdezd meg, elviheted-e szervizbe állapotfelmérésre, Debrecenben van egy csomó hely.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
mycso
Topikgazda
válasz hdanesz #89100 üzenetére
Nemtom, értem én, hogy benzines meg minden, de most komolyan 2,7M???
Navi, xenon nagyon hiányzik belőle. Illetve nekem közel 300k km után sem néz így ki se a kormányom, se az ülésem...műszeregység előtt a plexi, hogy néz már ki???
Illetve az a bal első sárvédő nekem nem tetszik, lehet csak a kép rossz, de képen olyan, mintha ""teddy hengerrel" lenne legurítva (kis túlzással persze).“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Thom!
veterán
Meagne 4 2017
csak hátsó radar van én szeretnék hátsó tolatókamerát, mi pénz lehet?
Ha kivan építve állítóag kivan mennyire bonyolult beszerelni? -
válasz LamerGyuri #89103 üzenetére
A motortérről van egy kép, igaz tavaly nyárról. De azóta nem sokat ment az autó, mindössze 5 ezer km-t kb.
A feltöltött doksik szerint 95 ezer km-nél volt olajcsere/szűrőcsere ill. gyertyákat cseréltek tavaly márciusban. Most ugye majdnem 102 ezerrel hirdetik. Valamint a debreceni Renault márkaszervizben csináltak 22 augusztusában olajcserét a váltóban. Évente volt kb. olajcserén mert elég keveset használták...2017-ben járt 78 ezernél.Az olajcsere amúgy is időszerű lenne, az a legkevesebb. A váltóolajnak viszont örülök.
@mycso: xenon miért nincs benne? Nekem úgy tűnik van (fényszórómosó is van) és a MyRenault App szerint is van benne. A navi valóban hiányzik...bár lehet nélküle élni. Ott a Waze.
Köszi neked is rob210!
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz hdanesz #89107 üzenetére
Használ valaki még bármi nem full online xart a Waze/Maps helyett? Online adatok nélkül lófaxt sem ér egy navi sem.
AA-xx a rendszám, nem frissen behozott, ki tudja hány km-t "tolatott" jármű ez?
Mycso: Ilyen ez, mindenki felhergeltek a dízel ellen, én egyelőre kivárok, valamint élvezem a 4,5-5l-es fogyasztást a másfél tonnás kombival... a menetdinamika nyilván nem bődületes, de közlekedésre jobb annyit költeni, amennyit muszáj.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz forceberg #89108 üzenetére
Tavaly hozták be. A szervizkönyv szerint hihető a km...már ha azok a szervizek valóban megtörténtek, nem csak utólag pecsételtek/firkáltak. Egyedül az a két év alatt megett 230km fura 2011 és 2013 között.
2009.02.18. 16199km
2010.03.03. 30965km
2011 03.08. 47250km
2013.07.31. 47480km
2014.01.15. 54466km
2015.01.08. 62809km
2016.01.08. 68670km
2016.12.16. 73754km
2017.12.07. 78415km
2019.04.19. 85228km
2020.05.20. 90089km
2022.03.18. 95489km (ez már magyarországi szerviz)Holnap megnézem, aztán majd kiderül mit tud a gép.
-
forceberg
veterán
válasz hdanesz #89109 üzenetére
A középkonzolnál és máshol, ahol van gumirozás a gombokon stb., azt nézd meg mindenképp, nekem 10 éves a gép, 215k km, de csak fényesedések vannak itt-ott, nincs pl. felhólyagosodva. Ami nálam kopott, a kormányon a tempomat 4 gombja, de én szinte mindenhol nyomom be a tempomatot, az azért. + mivel nem 2-2 külön gomb van, ezért a nyomkodásuk sem gomb érzést ad, van, aki szinte körömmel nyomkodja.
Sajnos szerintem a rafkós profi óratekerők simán cserélnek pl. kormánykereket, ha csak annak a szépsége hiányzik a hihető 100e km-hez. Ez hungarisztánban 100% lutri.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
Nordik
őstag
M2 1.6 16V mennyi a hosszbordás szij csere periódusa?
5 éve lett cserélve olyan 60ezer km lehet benne.
-
t.imi
addikt
Kicsit off.
Urak, vettem két nyerget. [link] Egyik csap alig mozog oldalirányban, másik csap mint a kopott bent lévő.
Előszőr azt hittem gyári hibás, de mindkettő ilyen.
Tudja valaki, mi miatt van így gyártva? -
t.imi
addikt
válasz MasterMark #89116 üzenetére
Az van, bőséggel.
-
mycso
Topikgazda
válasz hdanesz #89107 üzenetére
Bocsi, a xenont benéztem.
A többi, amit leírtam, azt továbbra sem értem.
Kíváncsi vagyok, ha megnézed milyennek találod.
(ez már csak a saját megjegyzésem, hogy igazából az égvilágon semmi értelmét/előnyét nem látom ennek a motornak egy 2.0dci-hez képest)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Igazság szerint nekem semmi bajom a dízelekkel, nem is feltétlen benzines autót keresek. Épp ez jött szembe ami a kívánt felszereltség (ülésfűtés, tolatóradar), paraméterek (4-5 ajtós, kombi, SUV) és ár (2.5-3.7 millió) alapján pontenciális jelölt.
Sőt, alapvetően kedvelem a dízeleket mert keveset fogyasztanak az autó méreteihez képest és egész jól 'ugranak'. Volt több dízel autóm (Skoda Octavia 2018, Superb 2016, Citroen C5 2009-ből, Fabia 16-ból) és elégedett voltam velük.
A dízel Laguna kínálatban ilyen áron ezek vannak. Melyiket lenne érdemes megnézni?
-
MC Pite
veterán
válasz hdanesz #89119 üzenetére
Csak viszonyításként nemrég adtam el (jelek szerint túl olcsón) 3,33-ért a Meganet, ami szerintem legalább ilyen jól tudja ezeket a szempontokat. Szerintem a fogyasztás/meni akarás is korrekt volt főleg csipsz után [link] .
De volt pár felette (kevesebb méterrel) meg alatta is.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
rob210
Topikgazda
-
-
forceberg
veterán
válasz Gombinyó #89124 üzenetére
Az eleje PH2, a műszerfal meg PH3-nak néz ki.
Ez így nem 100%-ban igaz, mert a már meglévő típusok mehettek anélkül, csak új típusengedély nem lehetett nélküle.
De én amúgy nem erre gondoltam, hanem, hogy dátum alapján ez egy PH3, aminek a díszcsíkban van a menetfény. (PH1-PH2 esetén bizonyos daraboknál van a főfényszóróban nem LED-es menetfény)[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
-
Nordik
őstag
Ha legalább 6-8 órát áll az autó inditasnal kerreg az okoskerek. 3 éve lett cserelve… Ugytunik megadta magát. Meddig lehet még így használni? Okoz bármiféle problémát?
-
kobe24
tag
Sziasztok!
Kinéztem magamnak egy 3-as clio-t (grandtour), 1.2 tce motorral szerelve. Mennyire megbízható ez a motor, mire kell odafigyelni? Leginkább hosszú távra használnánk az autót, azon belül is sok autópálya, de nem vagyok az a száguldozós típus. Ilyen használatra is ajánlott? (Esetleg milyen benne a menetzaj nagyobb sebességnél, stb?)
Köszönöm a válaszokat! -
Thom!
veterán
válasz diablo1984 #89131 üzenetére
Mi penz a csere?
-
Nordik
őstag
válasz diablo1984 #89131 üzenetére
M2 1.6 16V 83 Kw 113Le
Ma elugrottam a szerelőhöz mennyi munkadijjal számoljak. Beszéltem vele, szerinte ha csak inditasnal kerreg és nem is mindig akkor egyelőre ne foglalkozzak vele. Mondtam neki jövő hónapba megyünk horvátba, azt mondja nem fog megdögleni.
Azt tanácsolta pucoljam ki a szolenoid szelepet hátha segít. Bár kétlem, szerintem ettol nem fog megjavulni.
Van rajta szűrő ugye, bár nem volt egyáltalán koszos, levettem róla megpróbálom igy. Kicsit el is volt deformalodva. Olajszűrő úgyis szűr. Oda már tiszta olaj kerül.
Nekem ez most 3 évet kibírt de vicc, hogy ez ennyit tud…
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Gombinyó #89124 üzenetére
2011től úgy kaptak típusengedélyt, hogy van drl. Ha az engedély korábbi, nincs változtatás, nem volt utána se (pl focus).
Nordik: Milyen olajjal bírt 3 évet?
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
rob210
Topikgazda
válasz kobe24 #89130 üzenetére
A kérdés az évjárat.
Ha 2010 előtti akkor a menetzaj azért érezhető mert abban 4000et forog a motor 130nál jh3as váltó.
Ha 2010 utáni akkor viszont 3000et forog 130nál ami kefejezetten komfortos utazó autóvá teszi.
Nekem egy 2012es 103le verzió van.
A grandtoursága nagyon élhető és szerethető.
A motor még a vasblokkos D4F kódú elnyűjetetlen motor egy kis csigával megspékelve.
Fogyasztása egésszen jó 6-8liter között.
Én most utolsó hónapban nagyon ideális körülmények között 5.6literes átlagot autóztam ki belőle.
De nekem is 6.5 és 7.4 között szokott lenni nyári-téli üzemben.Amit feltétlen nézz meg vételkor:
1 hűtőtartó keret, mindegyiken elrohad.
2 hűtő/klímahűtő!
Ha nem megy a klíma számíts egy hűtőcserére, modul hütő azaz a vízhűtő és a klímahűtő egyben van. (Csere 200e körül, alkupozíció, ha rossz állapotú)
3 a két hátsó rugó!
Amúgy meg működjön minden és legyen minél jobban felszerelt.
Szerethető kis dög.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Bass
addikt
Sziasztok
Sajnos a motortéri ( motor mögötti)szigetelését a nyest nagy részben elfogyasztotta,mivel lehet ezt pótolni ami bírja a höt és nem fog kigyulladni? Valami öntapadósra gondoltam. Köszönöm[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
válasz kobe24 #89139 üzenetére
Hiba 🤣 nem tudja az eladó mit árul.
De lehet akár az is, hogy egy beragadt 2009-es.
Vagy volt még a 101 lovas motorból raktárban
2010 után: 2010 előtt: de ettől még vannak furcsa átfedések.
Pl. Volt már nálam 2009es de gyárilag a 2010 utáni lökőssel.
Ki kell próbálni, minden működjön tetszen álljon kézre.
Ha bejön meg kell venni, én szeretem az enyém.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na urak, hölgyek asszonyok!
Senki ne sértődjön meg, de majd ha hazaértem válaszolok mindenkinek mindenre, addig csak read only.Renault power
-
diablo1984
addikt
válasz Nordik #89137 üzenetére
Nekem is a gyári olajjal már 3 naposan kerregett, most nyáron már 4-5óra vagy még annyi sem kell neki és kerreg. Ez előtt még a 2011es gyártású gyári volt benne, aminek szintén ez volt a baja, télen kattant be.
Ja és nekem is gyári, renault dobozos, renault-delphi került bele, az is volt benne.[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz diablo1984 #89145 üzenetére
Ezek után minek cseréltessem ki én is, ha ugyanúgy kerregni fog.
Eléggé random jön elő, például most reggel nem volt kerregés, szépen indult.
-
diablo1984
addikt
válasz Nordik #89146 üzenetére
Volt nekem is olyan időszak, most reggel 8kor leálltam, 11kor indítva már kerregett. Igazi foskupac. És 3 naposan még csak hetente kerregett, most már kellőképpen sűrűn, naponta többször.
Nem tudom, hogy hogy tud állapotra szarabb lenni, mikor a 11 évet futott példányon is kb minimális használati nyom látszott 125e km után, ezen 3e km-el mi látszódhat? -
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #89147 üzenetére
Ha ez vigasztal, az enyéim is kerregnek, mindkettő!
215 és 360e km.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen videókártyát?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Lexus, Toyota topik
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- AliExpress tapasztalatok
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen