Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Amarth
aktív tag
Érdemes lehet 20001-2002 körüli Laguna-t venni?
1.9 tdi lenne.
Vagy ezek azok amiknek nem a legjobb az elektronikája?Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
diablo1984
veterán
válasz Amarth #88902 üzenetére
Ebből a minél egyszerűbb, annál kevesebb a hibalehetőség.
Ez amúgy laguna 2es, vagy még az 1es dti széria?
Nekem 99es 1,9dti laguna 1esem volt, motorikusan nem rossz, mondjuk olajteknőt sosem tudtam rajta letömíteni, mindig csepegett belőle az olaj, villamos probléma nem volt vele, igaz manuális klímás, egyszerű felszereltség volt, viszont a hátsó ívek és az alja hajlamos rohadni.
Laguna 2esben már 1,9 dci van, az nem annyira golyóálló konstrukció mint az adagolós dti, az elektronikája rizikós, nem gyenge lutri tud lenni, viszont ha nem törték, akkor nem rohad. -
Amarth
aktív tag
válasz diablo1984 #88903 üzenetére
2-es 1.9 Dci-vel szemezgetek.
Most látom, tdi-t írtam előbb.
[ Szerkesztve ]
Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
angyalpc2
aktív tag
válasz rob210 #88891 üzenetére
mivel közlekedés biztonsági rendszerhez nyúlsz csak akkor tedd, ha biztos vagy magadban!
Ezt apám se írhatta volna szebben. Ő annyit tenne hozzá, hogy ha elbaszod meghal egy ember. Busz tehergépkocsi szerelő, majd műszak vezető voltIGen az a lehúzó alaptartozéknak kéne lenni, valaki kalapácsal ütögeti le, gondolom milyen jót tesz a kihajtásnak vagy éppen a fékdobnak a püfölés.
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok! Egyterű autót szeretnék vásárolni, nagyjából olyan 2M körül. Két kiszemeltem van, az egyik a C4 Grand picasso, a másik pedig az Espace. Citroenről már viszonylag sokat olvastam, de a Renault-ról nem sokat tudok. Megbízhatósága érdekelne, illetve, hogy mire figyeljek a használtak esetén. Illetve melyik motorral lenne érdemes venni? Ami még fontos szempont, hogy kizárólag automata váltósat keresek, ezért az sem mindegy, hogy az Espace-ben található automata váltó mennyire megbízható. Köszönöm!
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #88908 üzenetére
Citroent nem ismerem. Espace -ből csak 2.0 DCI. 2.2 -est semmiképpen, az betegágy! Megvenni csak miután szakértő megvizsgálta, diaggal kiolvasta. Csomó, rejtett hibalehetőség és minden drága hozzá. Jó a Grand, de a bringa a rövidbe is bemegy. Ha szeretnél gurulni eggyel, talizhatunk, de az enyém nem automata. Úgy tudom, hogy az automaták "öregurasak".
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rob210
Topikgazda
válasz Runner_fxr #88908 üzenetére
Szia.
Csak a 2.0dci főleg, ha automatát akarsz!
Hibalehetőség van bőven.
De ha egyszer beleülsz egybe, azt fogod választani, ezt borítékolom.
Van valami elbűvölő, megfoghatatlan, leírhatatlan varázsa, ami már sok embert fanatikussá tett.
Ami biztos és ezzel számolj, az alkatrészek nem személyautó kategóriában mozognak!!!
Egy espacehoz kell a fenntartási költségvetés.
De biztos, hogy szeretni fogod, nem csak ülni benne szürke arccal, hogy na megint vezetni kell.Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz Runner_fxr #88908 üzenetére
GC4P párja a Grand Scenic. Espace más liga, az a C8 kategória.
Röviden, minden nagy egyterűről lebeszélnélek. C8 megbízhatóbb, és valóban van egy hangulatuk, de manapság igen nehéz rendes állapotút találni, és sokkal drágábbak a cuccol hozzájuk - és kérik is sűrűn. Nagy súly, spórolós érában készültek...
Esetleg Berlingo/Kangoo, bár automata ritka.Scenicről írnak a srácok, szerintem a hármas Megane alapúból érdemes nézegetni, a kettes alapúval több a baj, és kaptak már az élettől.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #88910 üzenetére
Köszönöm a lehetőséget!
És köszi mindenkinek a választ!Azért fontos lenne, hogy az autó megbízható legyen és viszonylag értelmes fenntartási költségekkel rendelkezzen. Asszony nyomására , meg a családi szükségletek miatt gondolkodom az egyterűben, nem szerelem miatt venném, csak használati eszköz. Szerelemből én mást vennék.
Ettől függetlenül, nekem amúgy tetszik az espace formára, jobban mint a citroen, viszont a leírtak alapján lehet olcsóbban fenntartom a picasso-t. Meg azzal sem voltam tisztában, hogy az Espace nagyobb kategóriás mint a C4 Grand Picasso. Lehet maradok a Citrom mellett. Köszönöm! -
addikt
Szombaton indultam volna az autóval, de csak pörgeti a motort (1 hangú ütemes pörgetés), nem kap rá (Vasárnap még simán leálltam vele, Megane 2 1,6).
Remélem semmi extra, "csak" benzin ellátás baj... -
rob210
Topikgazda
válasz Runner_fxr #88913 üzenetére
Hát azért a picassóra is kérdezz rá nyugodtan.
Ha őszinte a psa topik ott is fogsz kapni elrettentő választ.
Szerintem egy gs3 al jobban járnátok, de nekem mindegy.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
vzsryl
nagyúr
válasz rob210 #88916 üzenetére
Néztem hahu-n a fórumtársnak automata egyterűket 2M-ig, de ott nem találtam GS3-at. Szerintem az inkább 3-4M. Ennyiért szvsz. a Grand Picasso 1.6-2.0HDI-val egész vállalható, de legyen a zsebben minimum 500k, ha banánt kér a majom.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
addikt
Nagyon rövid kuplungos indítás vagy 3x, és utána rendesen indítva majdnem elindult. (ahol dolgozom, mögöttünk van a szerelő, pont lenéztem mi újság)
Nem jut benzin előre, azért nem indul, nézik még ahogy mondták nekem a szűrőt, csövet (a pumpát hallani hogy dolgozik)Laptopra kötve, semmilyen hibajel sincs...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ezért mondtam az fhp-t.
Nem ad hibajelet, de nem vezérli ki a befecskendezést.
Vegyék ki a gyertyákat ha nem nedves akkor az injektorhídból már nem jut ki az üzemanyag. Benzincső le, az injektorról, ha ott van ü.a. akkor egyértelmű a hiba.
Ez nem agysebészet. 20 perc kideríteni, hol veszik el a nyomás. Vagy a befecskendezési jel.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Josi
senior tag
Sziasztok!
Meganom megint beadta a kulcsot.
Szombaton elővettem és mentem vele ide-oda.
Egyszer csak fogta magát, és amikor indítani akartam nem indult.
Hiába próbáltam a gyújtást ráadni nem indult az önindító.
minden világított, ahogy kell, csak az önindító nem tekert.
Bebikázás sem segített. Viszont behúzásra azonnal indult, és működött, amíg le nem állítottam. Azóta sem indul.
Akkut cseréltem, de nem segített. Mely biztosítékokat kellene átnéznem elsőre?
És mit nézzek még meg, mi okozhatja?
Megane I Ph2 1.4 16v''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
satyátó
tag
Sziasztok. Tom Tom navit hogy lehetne frissíteni? Esetleg valaki foglalkozik vele itt? Renault III Megane
-
Josi
senior tag
-
mycso
Topikgazda
Sziasztok, aki ddt4/ECU tweaker-t használ, nem találkozott még a következő hibaüznettel?
"Stream Closed" - amikor módosítani szeretnék valamit, akkor nem hajtja végre, hanem ezt a hibaüzenetet kapom.
Viszont valamit meg enged módosítani...tehát nem minden esetben jön elő, csak egyes paramétereknél.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Somatom
veterán
válasz lsebestyen #88931 üzenetére
Dettó. Önindítófelújítás után, Németországba menés előtti napon, egy fizetős parkolóban. Szerencsére arra járt egy futár, vonóhorgos autóval és behúzott. Legközelebb a Mesternél állítottam le. Örültem, hogy nem automata, mert akkor tréler kellett volna.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rob210
Topikgazda
-
Cseri0058
őstag
Sziasztok,
nem rég vettem egy androidos fejegységet a kocsiba(Logan 2). Kicsit féltem tőle, de szerintem egész jól néz ki. Aki nem ismeri a kocsit az szerintem nem mondaná meg, hogy nem gyári. [link]
Támogatja az apple carplayt is, nem lassú, plusz régebben kicseréltem már az első hangszórókat és azok is sokkal jobban szólnak mint a gyári fejegységgel illetve a kormány mögötti hangerő gombok is működnek.
-
plömplöm
őstag
-
Cseri0058
őstag
válasz plömplöm #88942 üzenetére
Hát a canbust nem tudtam pont erre a kocsira beállítani, mert Logan 2-es típust nem találtam, szóval Dusterre lett beállítva és azzal:
működnek a hangerő gombok, a némítás is.
a telefon felvevő gombal a rádió jön elő, mellete lévővel pedig a gyári zenelejátszó.
A hátsó tekerő is működik.
az alsó gomb az nem működik, de az nem is tudom mire jó alapból, mert szerintem azt nem nagyon használtam.
A carplay az vezeték nélkül működik, indítás után automatikusa ez jön be. Az androidautóról nem tudok nyilatkozni, nem próbáltam.
Hát a felület, meg a rendszer azért át van szabva egy picit, de nem vészes, ami kell azt megtalálod.Én a B 4gb+64gb-os verziót vettem. Ahhoz járt canbus is.
-
longwild
aktív tag
Megane 2 ph2 2007
Néhány perce ért véget a nagy eső. Kimentem az autóhoz és az anyós lábtérben vízfoltok. Mit és hol kell keresnem, hogy orvosoljam? Tudom, hogy van valami vízelvezető gumicső, de nem tudom, hogy honnan hova megy? Van esetleg valami videós tutorial? Mennyire kell és mit szétszedni, hogy tisztítsam?szoftver szakmabeli && Beverly250
-
vzsryl
nagyúr
Megkapta az új rugókat a lagúnya, de a szerelőm szerint műszakiig konplett lengőkar csere is kelleni fog, mert szilentcsere csak ideig-óráig lenne megoldás. Első lengőkarokra tud valaki valami jó forrást? A szokásos boltomban kaptam ajánlatot TRW-re 33k-ért/oldal. A szilentet visszavették nyugta nélkül is simán.
Unix-on gyorsan csekkoltam, ott 50k+, elmebetegek…btw. Megkaptam a régi rugókat is. A törött alja szét volt rohadva, azért adta be a kulcsot az alsó karika.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tiop
tag
Üdv.
Clio3 Grandtur 1.2 16V 75LE és a 103LE gépeket nézegetem.A 103lovas az turbó ha jól tudom.Nem igazán bízom a turbós kocsikban.Mennyire gáz egy ilyen turbóst használtan beválalni?Vagy jobb a egyszerűbb 75lovas gép.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest