Új hozzászólás Aktív témák

  • PBA

    aktív tag

    válasz Somatom #79439 üzenetére

    A sufni flotta azért jó ajánlatot kínált, működőképes volt, szóval... :)
    Én sem értem a problémádat igazság szerint. Minden szolgáltatónak vannak feltételei a szolgáltatás nyújtásához, amiket megkövetel. Te ezeknek valamiért nem feleltél meg, én ezt nem érzem a Telenor hibájának. Bejelentett lakcímet azért nem olyan nehéz szerezni, még akkor sem, ha állandóan úton van az ember.

    A másik: flottásként a publikus áraknál sokkal kedvezőbb árakon használhattad a hálózatot. Ennek most az a kellemetlensége, hogy van egy kis "feladatod" az átírás kapcsán. Maga az átírás frappánsan működik, nálam 5-10 perc volt az egész. Felhívnak, megbeszélik mikor alkalmas neked, és utána abban az időpontban keresnek, amikor neked is jó, teljesen korrekt. Arról senki nem tehet, hogy te más nevén lévő kártyákat használsz, ez a te problémád. Fogadd el, hogy a Telenornál a háttérfolyamatok így működnek (megemlíteném, hogy egyébként máshol is), és nem tudod te ad-hoc kezdeményezni ezt az átírást. Értem, hogy ez neked most szívás, de sajnos ez van, erre nincs megoldás. Azt kell elérniük, akinek a nevén vannak a kártyák, sajnos csak vele tudják intézni és pont. Ez szerintem teljesen érthető. Ha ez nem felel meg, akkor nézz körül más szolgáltató/flotta környékén...

Új hozzászólás Aktív témák