-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
trec12
addikt
-
lm83
őstag
Na hát most akkor a kiszervezett céget is adnák gondolom, hiszen pont abba kellene önteni a pénzt
[ Szerkesztve ]
-
Landsmann
addikt
válasz trec12 #76306 üzenetére
Hát ennek tuti, hogy egyik másik szolgáltató sem örülne, mert az biztos, hogy szinte számolatlanul öntenék a pénzt a cégbe a fejlesztésekre. Ez pedig egyik konurensnek sem öröm. Gondolom perekkel hiába próbálkoznának, azok iugen hamar elo lennének kasználva. Hiába próbálnánakl széllel szemben pisilni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz trec12 #76309 üzenetére
Lehet nem tiltja semmi, d ehogy akunkurencia nem fogja ölbe tett kézzel nézni az ügyletet, meg azt, hogy a cég kiváltságokat fog élvezni, az biztos. Minimum a GVH-hoz fognak fordulni. Az államnak arra van pénze, amire akarja, hogy legyen.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
-
tomp
félisten
válasz Somatom #76311 üzenetére
Ott akkor a telefonnál lesz gond. Valamiért nem a hálózat által használható maximális minőségű kodeket használja a telefon. Gondolom hibás a profil. Root után be tudnád állítani.
Magával a Telenoros VoLTE hangminőségével nincs semmi gond, sőt!Roamingnál van 3G hívás is ott pedig megy a 3G-s HD hang.
-
Somatom
veterán
Szóval, rootolnom kéne egy fél éves Samu Note 9 -et? Tudod mit? Marad ez a 2G. Értem, hogy szar, meg nincs hozzá elég sávszélesség, de ez a nyomorult akkor is müxik. Én értem, amit a másik mond és engem is ért a másik (legalábbis nem a hang minőségén múlik ). Mi kell még?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
Üdv!
Biztos van itt olyan,aki a Telenornál dolgozik.PM-ben írjon már nekem,volna egy érdekes kérdésem. -
asdf_
veterán
Csak engem raktak ma át Hello Kártyásba, majd pár óra múlva, amikor rájöttek, hogy még nincs 18-a, vissza Telenor Kártyásba?
-
MDanny
senior tag
Ma két hivatalosan támogatott készüléknél is előfordult a víz alól beszélős effektus (hálózaton belül), illetve ismételt híváskezdeményezésnél szokatlan foglaltság jelzés volt. Bejelentés történt, központilag "megoldották", letiltották a VoLTE-t a P30 Lite-ban lévő előfizetésről, LOL.
Megpróbáltam felmondani a szerződést, egy havi kötbér beleférne, de meggyőztek, hogy valóban nem stimmel valami (annak ellenére, hogy helyszíni ellenőrzés nélkül írtak egy hivatalosat), 2-4 héten belül kivizsgálják és valószínűleg találnak valami megoldást. Ha ez az időhúzás arra jó, hogy még 1500Ft-ot fizessek, akkor vicces, ettől függetlenül kíváncsian várom mi lesz (gondolom semmi).
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
r3dsnake
nagyúr
Nem értem miért ilyen fontos a Volte. Telóm azt se tudom képes-e rá, nem is érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
MDanny
senior tag
válasz r3dsnake #76320 üzenetére
Nálam pl. nagyon rossz a 4G lefedettség, hiába jelez beltéri lefedettséget a térkép. 3G ugyanez, 2G-n van valamivel használhatóbb jel, ott viszont kimarad, kattog, csúszik a hang. Az esetek többségében az ablakból VoLTE üzemmódban telefonálva legalább értik, amit mondok és nincs benne semmi nagyon zavaró mellékzaj.
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
cocka
veterán
Nemcsak.
Konkrétan ezt üzenték:
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatunk, hogy technikai okok miatt tévesen váltottunk át Hello Kártyás tarifára. Telenor Kártyás tarifacsomagod visszaállításra került, így azt változatlan feltételekkel és díjazással veheted igénybe a következő egyenlegfeltöltésig. Ezt követően a korábbi tájékoztatásunk alapján a jelenleg elérhető Hello Kártyás tarifa kerül aktiválásra.
Amennyiben a téves váltás érintette bármely szolgáltatásodat, úgy azok is visszaállításra kerülnek, amiről SMS-ben értesítünk. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
Üdvözlettel:
TelenorErre sikerült 4 SMS-t elpazarolniuk.
Gondolom sokaknak volt annyi esze, hogy feltöltötte az egyenlegét még ma.
-
asdf_
veterán
Igen, megjött ide is. Valakit jól megdícsérnek majd, gondolom. A nagy kérdés -mivel még van 1 nap- Telenor kártyásra váltani csak ügyféljelszóval lehet, vagy személyi adatos beazonosítás is elég? Lenne a családban két kártya amit át kéne tolni, de nincs ügyféljelszó hozzá.
-
cocka
veterán
Váltás a lezárt tarifacsomagokra az értékesítés megszüntetését követően nem lehetséges.
„Expressz” tarifacsomagok speciális igénybevételi feltételei: (ha esetleg a Telenor Kártyás expresszre gondoltál)
E tarifacsomagokkal kizárólag új igénybevételi díjat előre fizető (kártyás) előfizetés vásárolható meg - így e tarifacsomagokra váltani, arra visszaváltani, vagy arra számhordozni nincsen lehetőség.
Vagyis ha nem voltál már eleve Telenor Kártyásban vagy találsz még ma egy pár óra alatt aktiválható expressz cuccot (kétlem), akkor sajnos bukta.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
18-ával vezetik ki, az nálam azt jelenti, hogy 17-én még válthatok rá. Nem az expresszre, a sima Telenor Kártyásra. A 30 nap amit a jogszabály előír, pont arra van, hogy ha a számomra kedvezőtlen változás miatt lépni akarok, akkor tudjak.
EDIT: Jaaaaaaaaaaaaaaa, hogy ma van 17-e, bocsánat, de még akkor is van pár óra
[ Szerkesztve ]
-
-
cocka
veterán
Egyetlen dolgot felejtesz el. A tarifacsomag már hónapokkal ezelőtt le lett zárva. Lezárás nem egyenlő kivezetéssel (megszüntetéssel).
Lezárás = Ha már benne voltál eddig, használhatod továbbra is a meglévő feltételekkel, de ahogy idézve lett nem válthatsz róla, nem válthatsz rá.
Az expressz meg egy lezárt csomag közt kb. annyi a különbség, hogy új előfizetéssel, új számmal lehet új expressz csomagod, de elmozdulás tekintetében ugyanazt a rugalmatlanságot kínálja, mint egy lezárt csomag.
Megszüntetés = Nem használhatod tovább, ha lezárták, ha nem. De tudtommal ezt csak lezárt csomagokkal "szokták" meglépni.
-
MDanny
senior tag
A másik telefon egy Huawei P Smart 2019, szintén VoLTE üzemmódban.
Összességében nekem is lényegesen rosszabb minőségű az itteni VoLTE, mint a Telekomnál vagy a Diginél. Nemrég nekem is sikerült kétszer egymás után "víz alól beszélős" hívást indítanom, az egy Redmi Note 8T és egy telekomos Huawei P30 Lite között volt, mindkettő VoLTE. Meguntam, hívtam Telekomról, hibátlan volt. Egy forintot nem ér az egész.
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
asdf_
veterán
Jogos. Lezárni már lezárták, csak a kivezetést tolták ki a vírus utánra, én összekötöttem a kettőt, és az volt a fejemben, hogy a lezárás is tolódott. Mindegy, a kérdés változatlanul él, lehet-e ügyféljelszó nélkül tarifát váltani, mert a 25 Forintos is kedvezőbb, mint az rettenet, amiben most van a kártya.
-
cocka
veterán
Megmondom őszintén mindkét Telenor kártyásom ügyfélszintű jelszóval megy és sem az online felületen, sem az appban nem láttam soha, hogy lenne tarifacsomag-váltás opció. Özönvíz előtt 2003 környékén még talán volt, de akkor a szarabb meg a még szarabb csomagok közül lehetett választani, szóval mindegy volt.
-
asdf_
veterán
Épp ez a baj, hogy szándékosan meg van nehezítve és kizárólag személyesen és telefonon tudsz módosítani. Sem weben (legalábbis ügyféljelszó nélkül biztosan nem), sem appból, sem sms-sel. És ha nincs ügyféljelszavad (15+ éves kártyánál honnan a fenéből lenne), akkor lehet, hogy csak a személyes módszer marad, azt meg egy vidéki ember, aki nem jár a nagyfaluba, mocskosul tudja értékelni.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
KicsiRegő
tag
Két kártyát váltottam Hello Kártyásra, az elsőnél még telefonon, arról a számról hívva az ügyfélszolgálatot, amin váltani szerettem volna, semmilyen jelszó nélkül, egyszerű beazonosítással, fél perc alatt megvolt az egész. A másik kártyát pedig már az appban, mert akkor már megjelent az az app frissítés, amibe végre beletették az átváltás lehetőséget. Szerintem egyik opcióban sincs semmi szándékos nehezítés
-
asdf_
veterán
válasz Viktor0610 #76337 üzenetére
No, ezt jó hallani, köszi. De sajna így is bukta egyelőre, butatelefonban van mindkettő, szerintem még a narancssárga sim-mel, azt meg nem tudom mibe belerakni. :/ Majd 1220, aztán meglátjuk...
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
asdf_
veterán
válasz Viktor0610 #76340 üzenetére
No, ezt se tudtam, köszi, akkor hétvégén elintézem mindkettőt. Simán azt gondolnám, hogy itt nincs is sms, hiszen az app látja, hogy milyen telefonszámú sím van a telefonban, így nem sms-sel azonosítunk, fel sem tételeztem, hogy nem így működik (és csodálkozom is, hogy így .
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Erre csak annyit tudok mondani, hogy vidéken is vannak nagyvárosok. Szóval nem kell ahhoz a nagyfaluba menni, hogy telenoros ügyfélszolgával személyesen beszélhess. (kivéve talán Pest megye, de tudtommal ott is vannak nagyobb települések.. Cegléd, Vác stb..)
butatelefonban van mindkettő, szerintem még a narancssárga sim-mel,
Mondjuk azt nem ártana cseréltetni. Hálózatra feljelentkezik még azzal az őskövülettel? Egyébként a butatelefonok többsége még miniSIM kompatibilis, úgyhogy ez a rész még nagyjából oké, bár már azoknál is kezdenek begyűrűzni a microSIM-esek.
szabonagyur és Viktor0610
De pont az lenne a lényeg, hogy Telenor Kártyás tarifacsomagot akar. Az meg nem egy pozitívum, hogy tarifacsomag-váltás alatt azt értik, hogy kizárólag Hello Kártyásra válthatsz, mert más nem lesz. És akkor ezek szerint se weben, se smsben nem lehet, csak az appon keresztül. Ez se túl pozitív. Főleg azért nem is értem, mert régen volt weben kártyásoknak tarifacsomagváltás, plusz ha ez csak ilyen on-the-fly megtörténhet, akkor nem értem miért kell így megszívatni az ügyfeleket, hogy csak appon lehessen ezt megejteni. Mert ugye már a 1741 sem él.
[ Szerkesztve ]
-
gábor-ka
tag
Hulye kerdes, de a telenor mikor tervezi mobilneten bevezetni az ipv6-ot?
-
cocka
veterán
válasz gábor-ka #76344 üzenetére
Miért, a másik kettő már bevezette?
Tudtommal még azok is IPv4-eznek. De amúgy is arról szól a fáma, hogy amíg a teljes web nem áll át IPv6-ra, addig hiába nyújt a szolgáltatód IPv6-os címet, ha mondjuk a hostoló programjaid sem kompatibilisek IPv6-tal.
A Trékom meg nemcsak, hogy IPv4-ezik meg privát címeket osztogat, de még egységnyi ideig sem képes biztosítani a folyamatos forgalmat.
Azaz teszem azt elkezdesz videókat feltölteni Google-re vagy youtube-ra stb.. akkor képtelen modem vagy router restart nélkül folyamatos töltésre. A megszakadást meg persze, hogy nem tudja folytatni, ha a gép új IP-t kap. Kb. úgy néz ki a feladatkezelőben a teljesítmény fül Ethernet grafikonja, hogy 10 mp töltés, 30 mp szünet, ezt megismétli vagy ötször, aztán már újra se indul, hanem a térerő is elvész és csak a router restart segít. Telenornál nincs ilyen!A Telenor legalább erre képes, a privát címek ellenére is.
-
-
viktorhu
veterán
Modem meg router? Vezetékes szolgáltatásnál érdemes saját routert használni, nem szakad meg semmilyen feltöltés. Egyébként régóta ipv6 címem van ott. Viszont a mobiloknál tényleg nincs szerintem egyiknek sem (legalábbis a telenorról és a vodáról tudok nyilatkozni) ipv6 címe, és nem is teljesen értem, hogy mobiltelefonon miért lenne az most annyira fontos.
-
cocka
veterán
válasz viktorhu #76347 üzenetére
Telenor topicban természetesen nem vezetékes szolgáltatásra gondoltam, hanem 4G routerre és mobilnetre. A trékomos megjegyzésem is mobilnetre vonatkozott. És hát ugye 4G routerrel továbbosztható a net etherneten PC-knek, laptopoknak, és ha mondjuk néha pl. ad hoc szervert akarsz futtatni (legyen az bármi, média, ftp, játék stb..), akkor KÉNE a publikus IP. De nemcsak az, hanem a folyamatos rendelkezésre állás is, amit a trékom képtelen folyamatosan biztosítani. Szóval még ha elméletben lehetne is publikus IP-t kapni mobilneten, egyszerűen nem lenne értelme, ha 10 percenként megszakadna.
-
viktorhu
veterán
Erre még mindig nem való a mobilnet, ezzel együtt én nem tapasztaltam ilyen problémát egyik szolgáltatónál sem. Szóval ott vagy eszközprobléma volt, vagy ugyanaz, mint akik itt a telenornál leírták a HD korszakban, hogy újra kellett indítgatniuk a kapcsolatot, ha épp a hálózatot igyekeztek pl. torrentezéssel bedönteni, mert hátrasorolta őket a rendszer. A Vodafone is kisebb prioritást ad a mobilnetes csomagoknak a telefonokhoz képest.
-
MDanny
senior tag
válasz MDanny #76319 üzenetére
Jött egy e-mailt tőlük, hogy az előző tájékoztatáshoz képest sem tudnak semmi újat mondani, nem tudnak javítani a lefedettségen. Pedig a bejelentés arról is szólt, hogy 2G-n sem lehet telefonálni normálisan, erről szó sem esik. Rá pár perccel jött SMS, hogy megkezdték a hiba kivizsgálását, kollégájuk keresni fog az általam megadott elérhetőségen. Elismerik, hogy nem jó, majd közlik, hogy előfordul az ilyesmi, de millió más helyen meg jó, ezért nem minősül hibának. Aztán az ügyintéző biztat, hogy ne hagyjuk annyiban, ez így nem stimmel, szerinte meg kellene tekinteniük, erre anélkül megint lezárják. No comment...
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV