-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
KicsiRegő
tag
Sziasztok! Egy kis segítség kellene, ma átugrottam Szerbiában, ami ugye a 2-es roaming zóna, szóval net ki, sms, hívás nem volt, megjött az üdvözlő sms majd pár óra múlva jött egy sms hogy az egyenlegem csökkent, 421 ft-al lett kevesebb, aztán kicsit később megint jött egy, 211-el lett kevesebb, ez vajon mi lehetett?
-
KicsiRegő
tag
Nem, azért is fura ez az egész
-
KicsiRegő
tag
Szerencsére én smst havi egyet vagy kettőt írok, és ha telefonálni kell, akkor bekapcsolom valamelyik hangjegy opciót. Mikor megjelent a Hello Kártyás, akkor az elsők között váltottam, mert a 30 naponta megújuló netek ára jóval csökkent
Az ismerőseim körében se hallottam egy felháborodást se szóval ha ez a topik nem lenne, akkor erről a hatalmas változás híréről is lemaradtam volna dehát nem egyformák a használati szokások, és biztos nem vagyok én se egyedül, aki önkét ment bele, és nem kényszerítették ebbe a csomagba -
KicsiRegő
tag
válasz szabonagyur #74342 üzenetére
Én tavaly váltottam Telenor Kártyásról Hello Kártyásra, simán ment a MyTelenor-appban. MyTelenor app - Egyéb - Előfizetésem, és ott volt egy gomb aztán mikor megtörtént a váltás, akkor meg a Szolgáltatások - Mobilnet-nél kiválasztod a netet, és kész, bemenni sorba állni meg végképp semmi értelme, mert ha felhívod az ügyfélszolgálatot fél perc alatt megcsinálják, és 72 órán belül már aktív is.
-
KicsiRegő
tag
Két kártyát váltottam Hello Kártyásra, az elsőnél még telefonon, arról a számról hívva az ügyfélszolgálatot, amin váltani szerettem volna, semmilyen jelszó nélkül, egyszerű beazonosítással, fél perc alatt megvolt az egész. A másik kártyát pedig már az appban, mert akkor már megjelent az az app frissítés, amibe végre beletették az átváltás lehetőséget. Szerintem egyik opcióban sincs semmi szándékos nehezítés
-
KicsiRegő
tag
válasz MadGame #77046 üzenetére
Attól, hogy a telefonod tudja, még a szolgáltatónak kell engedélyeznie.
Ez alapból megtörténik a szolgálgató által támogatott készülékekkel.
Ha a tiéd nincs a támogatottak között, akkor vagy átrakod egy támogatott telefonba a SIM kártyát vagy meglehet próbálkozni az ügyfélszolgálattal.
Ha olyan az ügyintéző, akkor talán bekapcsolja, max mondani kell, hogy majd támogatott készülékkel fogod használni.[ Szerkesztve ]
-
KicsiRegő
tag
Az ingyen 100GB-ot 4Grider már leírta fentebb, hogy kiknek jár.
A többieknek pedig a karácsonyi ajánlat 500Ft-ért 100GB minden hétvégén. -
KicsiRegő
tag
válasz aprokaroka87 #78050 üzenetére
"Az ajánlatunk igénybe vehető december:
*4-5-6.
*11-12-13.
*18-19-20.és
*22-27. között.
Egy adott hétvégén belül az adatjegy egyszer rendelhető meg, de minden hétvégén újból megvásárolható.
Az ajánlat a fenti napok bármelyikén aktiválható, és adott hétvégén vasárnap éjfélig használható fel." -
KicsiRegő
tag
válasz Somatom #79647 üzenetére
A weboldalon szolgáltatások módosítása - beállítás menüpont
[ Szerkesztve ]
-
KicsiRegő
tag
Másnak van problémája az adományvonalakkal?
Régebben többször használtam már őket, de jelenleg csak az a válasz érkezik, hogy az EDSZ tiltott, és hívjam a 1741-et.
Az EDSZ és felnőtt tartalom tiltása már a kezdetektől fogva aktiválva van, és az adományvonalakra amúgy sem vonatkozik, a 1741-en pedig nem lehet ügyet intézni.
Van erre valami online megoldás, vagy mindenképpen ügyfélszolgálatot kell hívni? -
KicsiRegő
tag
válasz mikk2000 #87542 üzenetére
Elérhetőség van a playstore-ban, jónéhány komment van 1 és 5*-al is, hogy nem megy, viszont nem párszáz, és időrendben állítva látszik is, hogy legtöbbször akkor volt kommentáradat, mikor valamit heggesztettek, és a felhasználók nagy részénél tényleg nem ment, de aztán nem szerkeszti senki az értékelését, mikor megjavult, és tényleg igyekeznek hetek óta, hiszen kicsit több, mint két hete volt a váltás.
Nálam is bugos, de a nálam fennálló problémát már jelezték nekik, és dolgoznak is rajta, különösebben amúgy nem is zavar, mert használható tőle az app. -
KicsiRegő
tag
válasz TODI1111 #87708 üzenetére
Bemásolhatod az ország összes törvényét, de akkor sem leszel előrébb.
Állj ki az igazadért, zaklasd őket stb, de itt a fórumon hiába kerül elő sokadszorra az ügyed, senki sem tudja megoldani a Yettel helyett, de nem vagy egyedüli eset, és nem csak Yettellel történhet meg, hiába a törvény, láthatsz storykat a Telekomtól, vagy Vodától is, ahol az a 14 nap 30 lett a végén, vagy még több is, de sok esetben webshopoktól is előbb kapsz egy sorry kupont, mint időben vissza pénzt, pl eMagtól van, akinek január óta nem jutott vissza a pénz.