-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
Diák66
őstag
válasz simpley #76499 üzenetére
Levernék az árakat? Pont a magyar állam? Na ne viccelj.....
A Telenor jó árai a kedvezőbb eladási feltételek, jobb alkupozíciók miatt voltak, most pedig szépen visszaállnak a sorba, bárhogy is fogják hívni a Telenor márkanév használhatóságának lejárta után. Az előfizetőnek sose lesz tökéletes és jó. (márcsak azért se, mert, ha az előfizető szabhatná meg az árakat, minden korlátlanul és ingyen lenne ) -
simpley
őstag
válasz Viktor0610 #76501 üzenetére
Nem gondolom. Csak örülnék neki
Diák66: "most pedig szépen visszaállnak a sorba" hogy érted ezt? *nem az számít, hogy mi egy cég neve, hanem hogy milyen színvonalon nyújtja a szolgáltatást. Lehet akár Laa. is a márkanév hiszen nem ez határozza meg, hogy milyen a szolgáltatás színvonala..[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
-
Diák66
őstag
válasz simpley #76503 üzenetére
Ahogy az előző hozzászólásodban is szerepel.... nincs már Hello Data, a kártyás tarifacsomagok árai növekednek stb..... idők kérdése, de szerintem a flottás csomagok is szép lassan majd visszaszorulnak, vagy kedvezőtlenebb feltételekkel lehet majd igénybevenni őket és a mobilnet csomagoknál se lesznek ilyen bőkezűek......
De lássuk be, a drágulás a piaci folyamatoknak is simán betudható. Az 5G hálózatok kiépítésének költsége, a Huawei "kiiktatása" (világszinten borítja a hálózati eszközgyártók piacát) és a mostani gazdasági helyzet (vírus utáni időszak) szép lassan éreztetni fogja a hatását . Ezek mind-mind negatív hatások, melyeket sokáig "nem lehet takargatni". A befektetők meg kizárt dolog, hogy benyelnék az egészet....... végső soron az előfizető issza meg a levét.
-
MadMancs
veterán
válasz gábor-ka #76505 üzenetére
Vodánál és Telekomnál tuti ingyenes RCS. De mivel neten keresztül megy ez logikus is. Valószínűleg Telenornál se számolnak fel érte semmit.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
VoLTE-vel szenvedek, nem akaródzik működni. Elvileg minden feltétel teljesül, de mégse. Mi8-ot használok, a második kártya benne a céges Vodás, ott simán működik. Szóval telefon oldalon nem hiszem, hogy gond lehetne.
Telenor oldalán nem láttam infót arra vonatkozóan, hogy külön aktiváltatni kéne. De ez a gyakorlatban is így van?"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
MODERÁTOR
válasz TheProb #76508 üzenetére
A Mi 8 hivatalosan nem támogatott, így a VoLTE-tiltás nem kerül le magától az előfizetésedről.
Neked kell kérned, de fontos hozzátennem, hogy hivatalosan nem kellene levegyék a tiltást, ha nem támogatott készüléket használsz. Szóval ha olyan -a szabályok szerint eljáró- kollégát fogsz ki, akkor nem veszi le a tiltást.Samsung Galaxy A54
-
TheProb
veterán
válasz Viktor0610 #76509 üzenetére
Azt hittem az a lista csak bullshit/egységsugarúaknak való infó. Ezt viszont nem értem, hogy mért kell egy telefont külön listára rakni, hogy "támogatott" legyen? Ha egyszer tudja a telefon, akkor mit kell még ezen belül szűrni?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
MODERÁTOR
-
4Grider
nagyúr
válasz TheProb #76510 üzenetére
Mert a VoLTE nem egy kőbe vésett szabvány. Ahány vendor, annyiféle megvalósítás. A mi VoLTE képes telefonjaink pl. működtek ezen a csodás hálózaton, amíg a kommunikációt le nem halasztották. Onnantól kezdve se be, se ki hívás nem ment az adott cellán az adott telefonokkal.
-
TheProb
veterán
Áhhá, így már akkor kapisgálom az okot...
(#76512) Viktor0610: Igen, erről olvastam a Mi8 topikban. Bekapcsol VoLTE mellett több embernek sem mentek ki az SMS-ei.
De ha jól sejtem ez CSP related issue, mintsem készülék, nem?
Én meg már nagyban VoWIFI-zni akartam, de a jelek szerint a VoLTE sem működk normálisan Trénornál..."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #76512 üzenetére
A lassú SMS azért van mert ma már alap, hogy van VoWiFi is. VoWiFi esetében pedig SMS IP van még 4G-n is! Nos! Akik egyedileg oldják meg a VoLTE-t mint ahogyan én is annak a telefonja jogosan hiszi azt, hogy a Telenornál is van VoWiFi így az sms-t IP-n szeretné küldeni.
Mivel az nincs így a konfigban megadott "nem érkezik válasz a szervertől x mp-ig" érték után megpróbálja a hagyományos úton küldeni. Úgy pedig már sikerül.Ezért gyors az sms küldés Telekommal és Digivel mert ott van VoWiFi így van SMS IP is.
Ma már a VoLTE eléggé szabványos.
Ezért megy mind a 4 szolgáltatóval ugyan az a konfig! Legfeljebb extrák vannak amelyekre inkább a Telenornak van szüksége mert ugye nem tudták megoldani az ügyfélszolgálat számát VoLTE-n így inkább kiegészítették a VoLTE profilt ami bekerült a ROW-ba is... De ez inkább szegénységi bizonyítvány.
A hangminőség probléma pedig szimplán frissítéssel javítható lenne. Vagy root után.
Tavaly az iPhone-al volt gond a Telekomnál. Egyik frissítéssel elrontotta az Apple a konfigot és pocsék hang lett. Szimplán a hívás felépülésénél a legrosszabb(kodek sorrendben a legutolsót) kodeket állította be.De amúgy a Telenornak eleve teher a VoLTE. Ez látszik is náluk...
-
mad823
őstag
válasz PistiSan #76517 üzenetére
Kinek a pap, kinek papné. Nekem gyárilag a Messages az üzenetkezelőm, de egy Samsung, Huawei, stb. telefonon saját "SMS" app van, ott nem fog by default működni.
De a google célja ezzel egyrészt a világéletében töredezett üzenetküldő szolgáltatásainak az összevonása, másrészt B2C üzenetküldésre is jópofa lehetőséget tartogat.
Meglátjuk, mi lesz belőle, fejet hajt-e esetleg az Apple, stb. De most már legalább a lehetőség adott. -
tomp
félisten
-
MadMancs
veterán
válasz mad823 #76519 üzenetére
Samsung, és Huawei saját SMS appja is default kezeli RCS-t. Huaweinél aktiválni kell, samsung auto bekapcsolja ha elérhető.
Nettel, net nélkül, beállítások.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz #72445440 #76522 üzenetére
Nekem pár ismerőst sikerült átszoktatni, főleg családi fotók küldése esetén, mert itt legalább eredeti minőségben ér célba nem úgy mint messenger, viber.
Az a baj hogy gyakorlatilag semmi nem különbözteti meg sms től, emberek csak azt látják hogy sms alkalmazás, tehát fizetős. Hogy most épp azt írja beviteli mezőbe hogy üzenet/csevegőűzenet/chatüzenet nekik mindegy.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MODERÁTOR
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #76526 üzenetére
Mondhatni semmi de nem elég a magas ár még normális VoLTE sincs a telenornál. Csak ennyi. :-)
Azt gondolná az ember, hogy a sok gyártói teszt miatt emel árat a Telenor mert hát az is munka. De nem... -
simpley
őstag
válasz #04535040 #76524 üzenetére
Igen, olvastam már...
11K-ért már lehetne korlátlan net is sebességkorláttal. Többen vennék.. 4K-ért 3GB 100 perc? Viccnek tartom.. Jól rémlik, hogy ez a promokódos akció volt már tavaly is? Ráaldásul ugyanezzel a reklámspot-tal? Ha tavaly nem úgy alakul, hogy a vodához kerülök talán sosem fogom fel, hogy van jobb is. (a 2000-es évek elején az járta nálunk és ez egy berögzült hülyeség, hogy a vodafone milyen drága, nincs térerő, stb.. meg egy frászt. sok helyen jobb is mint a másik kettő ugyanakkor ha olyan helyen vagy, ahol egy kicsit gyengébb ott szinte használhatatlan.)signed by simpley.
-
#04535040
törölt tag
válasz simpley #76528 üzenetére
Akinek elég az 1GB (mert a munkahelyén van wifi, mert a duál simes telefonjában a másik slotban már fizet egy korlátlan adatkártyáért...stb), az miért fizessen +1000 Ft-ot az el nem használt +2GB-ért? Nettó áremelés.
Mr. Ceausescu csinálta így: csak akkor vehetted meg boltban a halat / a csirke farhátat (comb/karaj/oldalas ilyen csak a meséskönyben volt) ha kifizetted a több napja bűzlő tüdőt, vesét...stb.
Aki ezek után elhiszi, hogy a digi pályázhat a 2 hónap múlva kiírásra kerülő frekvenciatenderen, miközben a telenor az árverés előtt magabiztosan árat emel.....az naiv.
-
MadMancs
veterán
válasz simpley #76528 üzenetére
Pontosan.
Mint ahogy piroséknál red free 10900Ft (Familyvel 1 el 8900), korlátlan EU duma/sms/mms/EU net. Igaz 10/10, de azt hozza az esetleg gyengébb helyeken is, 1-2 extrém helyet eltekintve. Normál használat mellet nem éreztem hátrányát sebesség limtnek. FHD streamig akadás nélkül kiszolgál, több meg MOBILON felesleges. Tudom jön mindjárt hogy kevés, meg routerben meg énosztomacsaládnakhotspoton, kellazepénisz100gigabit Nem, normál használatra, mobilra 1 főnek elég a 10/10.Én adtam esélyt telenornak, hát a maga átlag 1/0,5 ös 4G sebességével nem lettünk barátok. 11ezerért meg pláne nem lennénk.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Varszegig
veterán
válasz Diák66 #76504 üzenetére
"idők kérdése, de szerintem a flottás csomagok is szép lassan majd visszaszorulnak"
Már nem idő kérdése. Auchan flottában vagyok, és hívtak a teoenortól, hogy menjek át flexibe, mert az Auchan flotta meg fog szűnni. (Azért ez nem biztos, hogy igaz, mert amikor rákérdeztem, hogy mikor, nem tudott válaszolni, azt mondta egyelőre nem, szóval lehet csak parasztnak nézett és vakított.)
Lényeg, hogy kicsit több pénzért kapnék kicsit kevesebbet, és még 11 hónapos hűséget is vállaljak. Megmondtam őszintén, én hűséget már csak a feleségemnek vállalok, semmilyen szolgáltatónak nem. Ha hűség nélkül van jó ajánlat, azt meghallgatom, de ha nincs és kilövik alólam az Auchan flottát, akkor másodszor is érzékeny búcsút veszek a telenortól. Nekem annál többet nem ér meg az előfizetés. -
simpley
őstag
ha van a kártyás előfizetésen egyenleg és nem töltöm újra mielőtt lejár visszaigényelhető lesz a fel nem használt egyenleg?
signed by simpley.
-
MODERÁTOR
-
simpley
őstag
válasz Viktor0610 #76537 üzenetére
Nem szeretném megszüntetni és elveszteni sem szeretném csak érdekelt, mi az eljárás ilyenkor..
[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
-
ajapi
tag
RCS kérdésem lenne:
A videókat eredeti minőségben küldi át ill. a fogadó Messages nélkül mit lát?
köszi -
MadMancs
veterán
Beállítás kérdése. Akár eredeti minőségbe is mehet. Nem kötelező messages. RCS képes üzenetek app kell (pl huawei, samsung gyári üzenetek appja RCS képes). Ha a fogadó félnek nem aktív RCS akkor sima sms/mms amit tudsz neki küldeni a maga korlátaival.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
simpley
őstag
[link]
A legújabb számok a PPF-től. 17. oldal, 9. oldalsigned by simpley.
-
simpley
őstag
válasz #04535040 #76543 üzenetére
Számomra pedig az az érdekes, hogy 2,997 millió előfizetővel 29% a részesedésük
(igaz ez nem hanghívás alapján) de mégis másodikként jelöli meg a részesedés alapján..
Amúgy, csak nekem tűnik fel az, hogy nem használták a Telenor logot és nem világoskék színnel jelölték a Telenor CEE-t, hanem sötéttel? A spektrumoknál is így van....[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
-
MODERÁTOR
válasz zoli62 #76545 üzenetére
Jajj, hagyjuk már ezt.
A Vodafone aztán marha jól oldotta meg a UPC felvásárlását!Maradjunk annyiban, hogy mindenütt vannak/lehetnek gondok, de összességében azért rendben vannak a dolgok.
A másik kettőt nem ismerem, de gondolom, ott is többnyire ez lehet a helyzet.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #76546 üzenetére
"A Vodafone aztán marha jól oldotta meg a UPC felvásárlását!"
Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ön által elektronikus úton benyújtott dokumentum a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz sikeresen megérkezett.
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #76546 üzenetére
Majdnem huszonhárom éves az első Pannonos előfizetésem, amikor a Westelnél még csak üzleti előfizetések voltak, a Vodafone meg itthon még nem volt sehol, van összehasonlítási alapom cégen belül és cégek között is.
-
MODERÁTOR
-
simpley
őstag
válasz zoli62 #76545 üzenetére
Én pl a vodával szívtam már eleget.. Csak 5-8 panaszlevelet írtam, és a hibát végül is én oldottam meg (én jöttem rá). Közel 21 év Pannon-Telenor után elmondhatom, hogy itt soha nem volt gondom semmivel. Ill, volt egy panaszlevelem amire kb 2 nap után válaszoltak és korrekten megoldották. Ugyanakkor a voda mellett meg a számomra kedvezőbb árazás, csomagok vannak.
DE nézd csak meg, mióta átvették a UPC-t folyamatosan problémák vannak. Nyilván mert még van olyan rendszer ami az előző tulaj szerverein működik, stb.. Alapjában véve szerintem nem CSAK az határozza meg egy szolgáltató színvonalát, hogy hány előfizetővel rendelkezik.. Ahány embert kérdezel, annyi féle képpen fog válaszolni. Elhiszem azt is, hogy neked volt problémád velük, és nem megfelelően kezelték és amellett is kiállok, hogy az én esetem a vodánál nem mindennapi, tehát létezik ott is olyan, hogy korrekten megoldják a problémát..signed by simpley.