-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
válasz TeeJay #76102 üzenetére
Ez nagyon bosszantó, mármint nem örülnék, ha vennék egy európai forgalmazású telefont, és kiderül, hogy nem kompatibilis a hálózattal. Legalább amikor a B20 volt a téma, az szerepelt a specifikációkban, és az alapján eldönthette az ember, hogy megfelel-e. De hogy a Xiaomi miért játszik ezzel (a Mi8 is ilyen volt, miközben a Mi8 Lite és a Redmi Note 8T szinte soha nem engedi el a 4G+ -t sem telenoron, sem vodán) - most már nem mernék Xiaomit venni, mielőtt a típus fórumán megerősítik a többiek, hogy megy neki az itthoni CA.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz viktorhu #76103 üzenetére
Egyszerű, meg kell nézni hogy interband vagy intraband CA-t tud. Redmi Note 5 Pro telommal intraband volt csak szintén, alaplapi kapcsolási rajzot is szereztem de fizikailag nem volt switch a megfelelő helyen.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
TeeJay
félisten
válasz viktorhu #76103 üzenetére
Így jártam, azt hittem a Global Redmi note 9s ugyanazt tudja mint a 9Pro, 10 ezer lett volna a differencia de persze emiatt nem fogom eladni meg kidobni csak fura helyzet. Elvagyok B3 50-60 megabittel is a városban
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Továbbra sem tudom napok óta számlám befizetni. Ha bejelentkezek ez fogad:
A jobb alsó sarokban az adataim megjelennek, csak most töröltem onnan.
Ti tapasztaltatok ilyet? Mi lehet a nyűg?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Aki21
aktív tag
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy működik ez a készülékcsere hűségidő lejárta előtt? Összefoglalót néztem voltam benn a Telenornál is ott azt mondták ha lejár a hűségidő akkor lehet csak kihozni telot.
-
DrBubo77
addikt
Itt vannak a részletek: Cseréld le mobilod bármikor, hűségidőtől függetlenül!
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
Aki21
aktív tag
válasz 4Grider #76111 üzenetére
Tudom jól. De igazából annyi, hogy van még fenn álló 9000 az előző telefonból amit tudok és azt is tudom ki kell fizetni mielőtt új telót veszek, na de az ügyintéző ezt még csak meg sem említette. Annyi volt a válasza, hogy jövő év februárjában jár le a hűségidőm akkor lehet csak másik telót venni. Most beszéltem egy rokonnal neki valami haverja telenornál dolgozik ránézett a számomra egyből mondta kifizetem a 9000Ft-ot azt már lehet is hozni ki másik telót.
-
Aki21
aktív tag
válasz Viktor0610 #76113 üzenetére
Telenor Blue+ S csomagom van.
-
MODERÁTOR
-
Aki21
aktív tag
válasz Viktor0610 #76117 üzenetére
Sogoromnak ismerőse ránézett nekem telenorba annyit mondott a maradék 9000Ft-ot kifizetem és ennyi. De ez meg számomra alap is. Úgy mentem be hogy a maradék + a telo kezdő részlete azt úgy röviden elintézte, majd ha lejár a hűségidő lehet vinni
-
embe
nagyúr
válasz 4Grider #76108 üzenetére
Köszi!
Így betudtam fizetni, de valami iszonyú lassan történtek a dolgok.Viktor0610:
Köszi! Megoldódott 4Grinder javaslata alapján.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
memoril
aktív tag
Sziasztok ! Tudja valaki azt ha most veszek egy Iphone se 2020 készüléket az kártyafüggetlen a telenornál ? A térerő gondokat megoldották az Iphone esetében ?
-
memoril
aktív tag
válasz szabonagyur #76122 üzenetére
Akkor bontott lessz a doboz ? A telefonon a foliát nem én veszem le ? Frissitések késöbb érkeznek meg rà ?
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz memoril #76124 üzenetére
Minek lenne bontott a doboz? Frissítés ugyanakkor jön mint a többire, Applenél nincs különbség ilyen téren. Fólia? Nincs rajta gyárilag fólia.
VoLTE: SIM-hez kötődik a szolgáltatás alap esetben, telón alapon nincs bekapcsolva.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
MDanny
senior tag
Sziasztok,
Kötöttem egy új előfizetést, visszahordoztam egy évekkel ezelőtt elvitt számomat. A lefedettségi térkép szerint a lakcímemen 4G beltéri lefedettség van. A gyakorlatban az van, hogy adott egy antenna, amire szemmel is rálátok, kb. 1500 méterre van, ebben az irányban is van LTE cellája (B3 és B20). Ehhez képest épületen belül a Cellmapper szerint -115dBm körüli értékekkel számolhatok, épületen kívül -108dBm, az utcán 100 körüli. 4G adatkommunikáció 1/0,2Mbps, a telefon visszavált 3G-re és a helyzet ugyanez. A hívások megszakadnak, nem hallani, amit mondok stb. Bejelentettem, azt javasolták, hogy használjam 2G-n a telefont, mert kedvezőtlen a terep a jelterjedés szempontjából. A 2G-n a térerő lényegesen jobb, a készülék ugyanahhoz az antennához csatlakozik, viszont hívás közben kattogás, recsegés, kimaradások vannak, sokszor vált az antennák között a készülék. Van további két esélyes antenna lényegesen távolabb, illetve egy domb mögött, de azokon sem stabil a történet. Írásban is jeleztem, közölték, hogy műszaki hiba nincs részükről, fejlesztéssel lehetne javítani a dolgon, az pedig a közeljövőben nem lesz. Kértem, hogy kötbér nélkül elvihessem a számomat, nem engedik, mert máshol is használhatom a telefont, ahol jó. Részükről a megoldás az, hogy használjam 2G-n és biztos, ami biztos letiltották a VoLTE-t. Az az érdekes, hogy pl. a DIGI tornya közel kétszer ilyen messze van, az nem B20-as és mégis közel kifogástalanul működik. A Vodafone és a Telekom is B20-as cellával fedi le ezt a területet, de azok is rendben vannak, igaz más irányban, de azonos távolságra és ugyanúgy nincs sem magas épület, sűrű erdősáv útközben. Az emeleten az ablakból képes a telefon egy kb. 3600 méterre lévő toronyra csatlakozni és használható is.
Mit lehet tenni? Állítják, hogy nincs hibásan beállítva az a gyárkéményen lévő antenna, hiába van alig térerő tőle kb. 900 méterre tőle főúton. 7db LTE cella van, az irány is jó, a magasság is, erő viszont a jelek szerint nincs. Átérve egy másik torony által lefedett területre már nincs probléma. Azt mondták, hogy meg kellett volna kérdeznem, hogy van-e LTE lefedettség nálam... A térkép beltéri 4G lefedettséget jelez. Amikor először telefonáltam nekik, akkor az ügyfélszolgálatos is ezt mondta, aztán továbbította egy műszakis kollégának. A műszakis kolléga azt kérte, hogy töltsem ki a weboldalon található bejelentő lapot, erre jött a válasz, hogy ez van, lehetne javítani fejlesztéssel, de mostanában nem. Azt mondom, legyen, itthon annyira nem fontos az LTE, mert van Wi-Fi, pedig megszoktam a VoLTE nyújtotta jó hangminőséget, viszont 2G-n is megszakad a hívás és borzasztó a hangminőség. Másik készülékben is próbáltam, ugyanez. Azóta már az utcából hallottam többektől is, hogy hasonló a tapasztalat, de akik jelezték közülük, azokat is lerázták...
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
-
MDanny
senior tag
válasz anglergab #76129 üzenetére
Elírtam, 10/0.2 szokott lenni, most éppen 14/0,05 Mbps. A VoLTE hívás felépült, de a másik oldalon zajos volt, visszhangos és érthetetlen. Egy-két pálcikával sajnos reménytelen... Valami biztosan nem stimmel itt, de nem hajlandóak foglalkozni vele.
Helyszín: Budapest XVI. kerület, Mátyásföld, Petőfikert
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
válasz MDanny #76131 üzenetére
Valami Samsung vagy Huawei telefonnal még nem próbálkoztál? Mert nálunk a Redmi-k sem B3+B20-as, sem sima B3-as területeinken nem jöttek be, a sima B20-al nincs gondunk (szintén Telenor). Ahol cseréltem fos Huawei y6 2019-re (meg drágább Samsungokra), megszűntek a szakadozási és egyéb hangproblémák...
-
anglergab
addikt
válasz MDanny #76131 üzenetére
Akkor az a sebesség ilyen jelerősségek esetén tökéletes. A VoLTE-val meg főleg nem lehetne gond ilyenkor, az több erőforrást kap.
Másik telefonnal is meg kellene próbálni, lehetőleg olyannal, ami minden CA kombinációt biztosan támogat. Az sokat számít. Lehet torlódik az adott B3 vezérlési csatornája.[ Szerkesztve ]
-
MDanny
senior tag
válasz 4Grider #76133 üzenetére
Próbáltam: Redmi 7, Huawei P20 Lite (1 db kártyával), Huawei P30 Lite, most egy általuk is árusított Xiaomiban van. Zuglóban pl. semmilyen problémát nem tapasztalok és a kerület másik oldalán sem.
Egyébként ezek a Redmik tökéletesen működnek a többi szolgáltatóval ezen a címen, még a Digi is stabilabb, pedig elvileg szerintük itt nem is kellene működnie...
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
MDanny
senior tag
válasz 4Grider #76136 üzenetére
Az a 378-as, utána elég magas domb van, én a domb másik oldalán vagyok, itt nagyon kis rálátás van a B20-as cellájára. Nekem a 164-es lenne az érdekes a HÉV melletti kéményen.
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
4Grider
nagyúr
válasz MDanny #76137 üzenetére
Látszik, hogy nincs felnyomva rajtuk az adásteljesítmény, mert egymás nyakában vannak. Budapest szélén mi is küzdünk a B3-as celláikkal, de nálunk megoldás volt a redmi telefonok kiszórása. Ilyen helyen nem váltunk bevált szolgáltatót, csak akkor, ha előtte kiteszteltük egy feltöltőssel. Ilyen szerencsétlen konstellációjú helyek mindenütt vannak, persze legtöbb a Telenornál.
-
MDanny
senior tag
válasz 4Grider #76139 üzenetére
Az a probléma, hogy nem is akarnak vele foglalkozni, teljesen elzárkóznak a helyszíni méréstől (elég lenne csak a ház előtt az utcán mérni). Fentebb írtam, hogy próbáltam több Huawei készülékkel, semmivel sem volt más a helyzet és az utcában más Samsung telefonnal is ugyanezt tapasztalja...
Ha valóban "csak" 15e Ft körül meg tudom úszni a felmondást, akkor lehet élek vele, bár nagyon sajnálom, mert nagyon tetszett ez a csomag és nem is véletlenül jöttem el a másik T-től...
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
MDanny
senior tag
Itt az én igazi szomorúságom, a Digi ki sem akarta adni a kártyát, mert hogy a címemen nem lesz jó. Ehhez képest meg az jó és aminek pedig elvileg jónak kellene lennie, az nyekk...
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
4Grider
nagyúr
válasz MDanny #76140 üzenetére
Rengeteg ilyen hívás érkezik be naponta minden mobilszolgáltatóhoz. Ha ezekkel foglalkozni kellene, megduplázhatnák a percdíjakat...
És nem csak a költség a gáz ebben, hanem az is, hogy egy kis adóteljesítmény növelés, vagy antenna karakterisztika állítás, újabb ilyen hívások generálásával jár, hiszen ami rádióban jó a baloldalnak, az a jobbnak visszaesés lesz... -
MDanny
senior tag
válasz 4Grider #76142 üzenetére
Értem, elhiszem. Annak idején a pirosnak ez nem volt probléma, ők foglalkoztak vele, ha hibásan beállított antennával találkoztam. Viszont illene korrigálni a lefedettségi térképet, hogy más ne járjon így. Főleg az a durva, hogy a foglalkozásom miatt 99%-ban velük dolgozunk, innentől valahogy már nincs meg a lelkesedés részemről.
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
4Grider
nagyúr
válasz MDanny #76143 üzenetére
Budapesten egy tőled több mint egy kilométerre lévő CA-s bázis esetén én nem gondolnék hibás beállításra, ha azon te nehezen találsz térerőt.
De tény az, hogy az ügyfélszolgálatnak fel kellene vennie minden ilyen bejelentést, és a háttércsoportnak pedig a tömeges bejelentésekkel foglalkoznia kellene. -
nagyúr
Hmm...
-
bopeti98
őstag
válasz aprokaroka87 #76145 üzenetére
Semmitmondó cikk.
Lényegében annyi történt, hogy az egyik üzletben, az egyik dolgozó elfelejtette megkérdezni az ügyfelet, hogy elektronikus, vagy papír alapú számlát szeretne. Az e-Komfort feltételei meg eddig sem volt titok. Nem értem, hogy ebből miért született cikk. Gondolom uborkaszezon van. -
MODERÁTOR
-
bopeti98
őstag
válasz Somatom #76147 üzenetére
Nem gondoltam semmire, csak ezt olvastam ki a cikkből.
Ettől persze lehet nem úgy van ahogy leírtam, de azt továbbra sem értem, hogy ebből miért lett hír. Egyszerű számlapanaszról van szó a leírtak alapján, amit a sajtó bevonása nélkül is nagy eséllyel pozitívan rendezett volna az ügyfélszolgálat. Az, meg hogy az üzletben mi történt a szerződés megkötéseskor, nyilván senki nem tudja, csak találgatni lehet.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz bopeti98 #76149 üzenetére
De, nem lehetne másképp? Pl. úgy, hogy mielőtt a Telenor kiszámlázza a felárat, azelőtt megvizsgálja az okát? Aztán felveszi a kapcsolatot az ügyféllel és rögtön fény derül a problémára. Eredmény: elégedett ügyfél. Tádáááám!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Android játékok topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Brawl Stars
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...