-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeterPH
senior tag
válasz darvinya #63046 üzenetére
Nem az. Az "ajánddékkártya" egy termék, amit bizony meg kell venni.
Mint ahogy mondjuk egy tetszőleges áruházban megvehető, és tovább ajándékozható "ajándékkártya" is csak annak lesz ajándék, aki kapja. Aki adja az bizony megveszi, és kifizeti. -
DeathAdder
veterán
Köszi srácok a tippeket, beismerték a hibát, és visszakapom a levont havidíjat, a szolgáltatás pedig 24-ig aktív marad.
Egyelőre még nem kaptam vissza a pénzt, és ugyanúgy január 19-et ír mytv-n.
További részleteket nem tudok, a testvéremnek küldtem át az adatokat és kértem hogy reklamálja meg a nevemben, mert én vasárnapig külföldön vagyok
Azt mondja kedvesek voltak, és gyorsan beismerték a hibát, mintha nem én lettem volna az első ilyen ügyfél
-
snooze
veterán
válasz DeathAdder #63052 üzenetére
Naaa..ez meglepöen gyors volt,igaz,még nem kaptad vissza a pénzt,de nem is kell hagyni veszni!
GO Gunners!!!
-
jbl
aktív tag
Ez csak egy lehetőség, ha nem élsz vele az a te bajod. (Vagy inkább úgy kérdezem Hétfőn akarsz jönni dolgozni.)
-
tomp
félisten
Nevetséges áron indul az 5G az USA-ban
Tajvan elköszön a 3G-től
Nálunk most hosszabbít az NMHH 2100MHz-es azaz a 3G ügyben. Igaz már csak egyedül a Telenorral nem állapodott meg a hatóság. Amúgy kíváncsi vagyok, hogy a nagy forgalmú/zsúfolt területen lesz e 2100MHz-es 4G. Jobban használható mint a 2600MHz. Utóbbit alig használja a telenor még budapesten is.[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Somatom #63047 üzenetére
Teljesen egyetértek, a whatsapp nagyon jó.
Szabogabor10:
"Igazából nem értem, miért a Viber terjedt el Magyarországon, mikor nyugaton a Whatsappot használják. Bár én hívásra azt se használom, csak csetelésre."Én is sokat filóztam ezen, egyértelműen jobb a whatsapp és világviszonylatban is sokkal elterjedtebb.
Én arra gondoltam, nem tudom, hogy igazam van-e, hogy valószínű a viberen volt hamarabb egymás közötti ingyen beszéd, és a fillérbaltázás mindenekelőtt itthon, így ingyen beszélgetés = viber beivódott a köztudatba, ahonnan nem lehet kiirtani.Eddig minden ismerősöm, akinek mondtam, hogy tegye fel a whatsappot, azt mondta, hogy jobb mint a viber (én a vibert nem használom, így egy két napos kipróbálást követően nem nagyon vannak vele tapasztalataim). Azt mondják, a hangminőség is jobb, és stabilabb.
-
-
thomas77
senior tag
-
zsoltip
őstag
Úgy fest, hogy az S7-be múlt héten kapott főpanel és a Telenor új (89...) szériás SIM kártyája nem szeretik egymást.
Ismételt SIM csere történt, ugyanaz a szitu, de most "szerencsére" a Telenor üzletben dobta a hálózazot, meg tudtam mutatni, nem prtscr-en.A Telenor nem tud adni infót (sem 1220, sem az üzletek telefonon keresztül), hogy melyik üzletben lehet még régebbi SIM, amit esetleg szeret a telóm.
Csak személyesen az egyes Telenor boltokban tudnak erről infót adni... (Ez mekkora fejetlenség?!)A Samsung részéről a Váci út 30-ban, ha leadom a készüléket, akkor kiküldik Budaörsre a Telemaxba, központi szervizbe, mivel 30 napon belül ez a protokoll, az előző javítás ellenőrzése, és a jelenlegi hiba feltárása és javítás végett.
Ők viszont most 2 ünnep között nem dolgoznak.
Marad a január.Amit azóta teszteltem, az hosszabb teszt a Vodás kártyámmal. Hibátlan. Az én kártyám (mármint amit hétfőn kaptam, és ma délutánig használtam) egy Samsung Galaxy Neo Duos készülékben tudtam tesztelni, ami 3G képes, 4G még nincs benne. 3G jel csak a térerő kijelzés felét érte el vele.
Ha leadom a Samsung szervízbe januárban, akkor 2 hétre kb. sztem ismét elköszönhetek a készüléknek.
És ráadásként nem is biztos, hogy lesz náluk tapasztalt hiba.
Ha találok kártyát valahol, kutya sem tudja hol, melyik üzletben, személyesen végigjárkálva, akkor is 2 esélyes a dolog. Vagy jó lesz, vagy nem. Erre viszont nincs sem erőm, sem időm, sem semmi, amit többet erre akarok áldozni. Már így is egy nagy kalamajka az egész.
A Telenorban még persze arra biztattak, cserélek telefont. Ha persze...
Valamint a srác azt mondta, hogy Samsung készülék és Telenor SIM in kompatibilitásról már hallott. Hát... Én még nem.Ti mit gondoltok? Mi a túrót tudok tenni?
U.i.: kb friss megfigyelés, hogy 3G/2G hálózati üzemmóddal stabilnak tűnik. Így úgy vélem a 4G kapcsán van valami problem. De soha nem láttam még ilyen hibát... Tanácstalan vagyok.
-
MODERÁTOR
-
tomp
félisten
válasz zsoltip #63067 üzenetére
Nálam sebesség hibám volt.
Ha utcai bázisállomáson voltam akkor a 3G(akkoriban 4G még nem volt de a 3G már ZTE volt) 32kbps-re lassult. Ha bementem egy plázába vagy egy olyan helyre ahol saját belső cella volt akkor rendben volt a sebesség. Kilépve az utcára újra belassult. Kb 3x voltam SIM cserén az Astorián ahol már nevettek, hogy ennek semmi köze a SIM-hez. Végül javították a bugot. Konkrétan valami miatt a telefont/előfizetést a rendszer priorizálta csak nem előre hanem a legvégére. Így én csak a lehető legkisebb cella kapacitást kaptam ha volt rajta forgalom.
Rá pár év múlva már 4G-n volt totál 0kbps-es bug. Ha hálózaton kívülre vagy kívülről volt forgalmam akkor pár mp elteltével megállt a hálózat. Pingelni sem tudtam. Ha hívtak akkor a hálózat sem érte el a telefont, hogy leváltson, és nem tudtam indítani amíg nem raktam repülőbe és vissza. Na ez a hibaelhárítás volt a leghosszabb. Ez volt a híres 118nap.
Nálad valami miatt bant kap a telefonod a hálózaton. -
MODERÁTOR
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #63070 üzenetére
Számomra nem hiányzik.
Amúgy a hálózat hasonlít a 3-as metró szerelvényeire. "Új" mert hát új(de tákolmány) de mindig van valami kínja...zsoltip
Előbbi hibánál küldtem adatokat, hogy mikor vagyok utcai bázison és mikor egy pláza bázisán. Aztán tisztán látták a logokból a nagy katyvaszt. Utóbbinál pontosan 89napig tagadták a hibát(cseréljek telefont, cseréljek hatodjára SIM kártyát) aztán kiabálás+ügyintéző elsírása után hirtelen meglett a hiba szintén logok alapján és javították. Mind2 hibához a ZTE javítása kellett azaz valami elég komoly rendszer/hálózat kezelési hiba lehetett.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
sírt az ügyintéző? mi lehetett ott...
Nagyon durva és érdekes hibák tudnak előfordulni.
Az egyik vendornál jópár évvel ezelőtt volt ez. A handovernél volt egy jó nagy bug. Amikor az ember sétált és közben telefonált, aztán elért egy másik cellához, akkor egyszer csak egy másik hívást bekapcsolt a handover pillanatában és tök máshoz beszéltél és mást hallottál.
Most azt már nem tudom, hogy inter system vagy intra system handover volt. De akkor is. Ez azért rohadt komoly volt. -
nagyúr
-
#81733120
törölt tag
A Telenornál kapható iPad 2018 Wifis vagy Cellular verzió?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz 4Grider #63062 üzenetére
Értelmetlen az állításod, ugyanis az, hogy a viber hangjával meg vagy elégedve, nem jelenti azt, hogy a whatsapp hívás hangja ne lehetne jobb. A kettő nem zárja ki egymást. Nem tudom, hogy mit nem tudsz értelmezni ezen, de persze ha ezt nem érted, akkor elmagyarázni is nehéz.
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz aprokaroka87 #63075 üzenetére
Az engem mint előfizetőt nagyon nem érdekelt. Ami furcsa volt, hogy ez után hirtelen meglett a hiba. Érdekes, hogy addig nem mutatta egyik log sem a hibát... Ahha valahogy nem hiszem el.
-
tomp
félisten
Az 5G-ről szólhat a Huawei és a ZTE elleni hadjárat
A HWSW az elmúlt hetekben több távközlési vállalat vezető beosztású szakemberével is beszélt a kialakult helyzetről. Az egyik mobilszolgáltató névtelenül nyilatkozó illetékese szerint a problémát mindenképpen szem előtt kell tartani a következő beszállítói tender kiírásakor. Hazánkban a legutóbbi tenderek az évtized első felében zajlottak, az akkor üzembe állított, zömében már SDR-alapú (Software Defined Radio) eszközök cseréje lassan esedékessé válik, mivel az új generációs hálózatokkal jelentős részük nem kompatibilis. A három hazai nagy távközlési cég közül jelenleg mindegyik használ a hálózatában Huawei és/vagy ZTE berendezéseket. kettőnél pedig elsődleges beszállító a két kínai cég (Vodafone - Huawei, Telenor - ZTE). -
yellowmonste
csendes tag
-
4Grider
nagyúr
válasz yellowmonste #63080 üzenetére
3G only-ra téve a készüléket mit mérsz?
-
4Grider
nagyúr
válasz yellowmonste #63083 üzenetére
Ez eléggé leterhelt helynek tűnik. Nincs véletlenül sávszélesség-korlát a mobilneteden?
-
4Grider
nagyúr
válasz yellowmonste #63086 üzenetére
Mitől érdekes? Néhány tucat hello data-s le tud fektetni egy 4G cellát erre a szintre. Ha a környéken sok tanya, vagy olyan laza településszerkezet van, ahol nincs nagy népsűrűség és így vezetékes net sincs, elég sokan rákattannak a Telenor HD-ra vagy még elérhető publikus csomagra, amiben nem mérik a Telenor MyTV-t. Ez pedig egyenes út a beduguláshoz...
-
Ádám16
addikt
Üdvözletem!
Kerültem egy jó kis kacifántos sztoriba a szolgáltatóval kapcsolatban:
Black Friday-kor volt pár termék remek áron, pl JBL Flip 3 15100 HUF, Huawei Color Band 2 is jó áron.
Ezek a termékek néhányszor azóta ismét megjelentek a Telenor webshopjában ezen az áron, vásároltam is belőlük.
A rendelést feldolgozta a rendszer, 1 tételt lemondtak (e-mailt is kaptam róla) 3 viszont kiszállításra került, örülünk, Vincent.
A posta küldött is e-mailt, hogy átvehetőek a csomagok, de volt 2db 38 ezres, és egy darab 9 ezres csomag.Felhívtam a szolgáltatót, hogy mi lehet ez, nekem sehogy se jött ki a matek. A lényeg, hogy a call-centeres úr látta, hogy milyen áron rendeltem a tételeket, és mint kiderült, azóta ezek a dolgok már a postán átvehető csomagok árán futnak.
Írt egy levelet a lakossági kiszállítás (? ilyesmi) részlegnek, és vagy ő, vagy pedig a részleg keresni fog, elnézést kért a kellemetlenségért.
Így, hogy a termékekből van készleten, a rendszerben látszik is a megrendeléskor rögzített összeg, ha a részleg esetleg a lerázást választaná, és ezen az áron vehetném át a termékeket, van "jogom" reklamálni/panaszt tenni?
-
4Grider
nagyúr
válasz Ádám16 #63088 üzenetére
Nem változtathatják meg a tájékoztatásod nélkül a megrendeléskori árakat. Azt megtehetik, hogy visszautasítják a megrendelésed, de azt nem, hogy visszaigazolnak többször is egy jó árat, majd a kiszállítótól értesülsz egy magasabb árról. De a történeted nekem nem kerek, a tájékoztatásod során egyeztetniük kellett volna a magasabb árat.
-
Ádám16
addikt
válasz 4Grider #63089 üzenetére
Megrendeltem, jött róla e-mail:
“Sikeres megrendelés esetén a készüléket a választott időpontban szállítjuk, kiszállítás előtt SMS-ben értesítjük. Sikertelen megrendelés esetén értesítést küldünk.”
Majd jött e-mail a postától, hogy átvehető, nem a rendelt áron. Egyéb értesítés/egyeztetés nem volt.
Nemhogy nem egyeztetett a magasabb árral kapcsolatban, az érdekemben továbbított levelet az ügyintéző (jól is tette )
Kiváncsi vagyok, mi sül ki belőle.[ Szerkesztve ]
-
Pcm
tag
Valamit alkotott a Telenor, mert az eddigi 2, max 3 pálcika helyett konstans 4 pálcika a térerő az Oktogon környékén.
Bár így is maradna... -
Prien
addikt
Viktor: "(Nemrég kaptunk egy új 3 az 1-ben kártyát.)"
Ez mit takar pontosan, ha cseréltetni szeretnék SIM-et, hogyan kell kérni egy vidéki kis üzletben?
[ Szerkesztve ]
A kevés is több a semminél.
-
MODERÁTOR
-
4Grider
nagyúr
válasz Ádám16 #63090 üzenetére
Csak akkor kötelesek akciós áron szállítani, ha azt élő ember visszaigazolta. Mondjuk az automatikus rendelés-visszaigazolás alapján kötelességük lett volna értesítést küldeniük árváltozás esetén, így megnőtt az esélyed. De nekem változatlanul furcsa, hogy beraksz x árral termékeket egy rendelésbe, és egyszer csak y Ft lesz az értékük anélkül, hogy téged értesítenének róla. Ez óriási balfékség, vagy ügyfél oldali szelektív hallás...
-
hunluigi
senior tag
válasz Viktor0610 #63094 üzenetére
Pontosan mi is ez a 3 az egyben kártya?
A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
4Grider
nagyúr
válasz Ádám16 #63097 üzenetére
Ha van bármilyen írásos visszaigazolásod a rendelésről, akkor először reklamáld meg náluk arra hivatkozva, hogy elfelejtettek tájékoztatni az árváltozásról, majd ha ezt elutasítják, akkor békéltető testület. Nyerni fogsz, ha minden igaz még az első körben. De csak akkor, ha nem tudják bizonyítani, hogy tájékoztattak az árváltozásról.
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- ASUS routerek
- További aktív témák...