Új hozzászólás Aktív témák

  • Ádám16

    addikt

    Üdvözletem!

    Kerültem egy jó kis kacifántos sztoriba a szolgáltatóval kapcsolatban:
    Black Friday-kor volt pár termék remek áron, pl JBL Flip 3 15100 HUF, Huawei Color Band 2 is jó áron.
    Ezek a termékek néhányszor azóta ismét megjelentek a Telenor webshopjában ezen az áron, vásároltam is belőlük.
    A rendelést feldolgozta a rendszer, 1 tételt lemondtak (e-mailt is kaptam róla) 3 viszont kiszállításra került, örülünk, Vincent.
    A posta küldött is e-mailt, hogy átvehetőek a csomagok, de volt 2db 38 ezres, és egy darab 9 ezres csomag.

    Felhívtam a szolgáltatót, hogy mi lehet ez, nekem sehogy se jött ki a matek. A lényeg, hogy a call-centeres úr látta, hogy milyen áron rendeltem a tételeket, és mint kiderült, azóta ezek a dolgok már a postán átvehető csomagok árán futnak.

    Írt egy levelet a lakossági kiszállítás (? ilyesmi) részlegnek, és vagy ő, vagy pedig a részleg keresni fog, elnézést kért a kellemetlenségért.

    Így, hogy a termékekből van készleten, a rendszerben látszik is a megrendeléskor rögzített összeg, ha a részleg esetleg a lerázást választaná, és ezen az áron vehetném át a termékeket, van "jogom" reklamálni/panaszt tenni?

Új hozzászólás Aktív témák