- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ádám16
addikt
Sziasztok!
Úgy emlékszem, valahol olvastam, hogy a Telenor előfizetésre vett telefonok esetén, ha az illető nem fizet törlesztőrészletet, a telefont nem tiltják le.
Szeretném eladni a telefonomat, viszont a vevő attól tart, hogy letiltásra kerül, mivel részletre vettem. Adás-vételi szerződésnél szükséges a vevő jelenléte, vagy elég az adatait megadnom? -
Ádám16
addikt
Sziasztok!
Le fog járni a hűségem 1 hónap múlva, és hívott egy ügyintéző srác, hogy van 10.000HUF kedvezményem új telefon vásárlására. (A MyTelenor alkalmazásomban is jelezve van ez).
A lényeg, hogy egy L925-öst szeretnék elhozni Smarttarifa3-mal, viszont egyben nem tudom/akarom kifizetni, hanem részletre (22 hónapra 2200/hó), viszont a Kezdőrészletet a Telenor rendelési oldalán nem lehet megváltoztatni.
Így hogyan tudnám felhasználni a kedvezményemet? Arra gondoltam, hogy a törlesztési összegemből havi lebontásba nem lehet elosztani ezt a 10k-t? Így havi kb. 1700-at kéne fizetnem, és sokat jelentene.A Telenornál beszéltem már egy ügyintéző hölggyel, aki nem tudott érdemi választ adni (már meg sem lepődök), így ha valamelyik 'szaki' közületek tudna segíteni, ...
-
Ádám16
addikt
válasz Vangelis #24612 üzenetére
A fő problémát nem írtam. A kezdőrészlet csak 0 ft lehet, online nem tudom megváltoztatni.
Szerk.: Szóval nem tudom, hogy meg lehet-e oldani, hogy a kezdőrészlet 10k legyen, és ehhez felhasználjam a kedvezményemet, vagy havi bontásba a 10k-t elosztani. (Így lenne havonta 2200->1700)
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
Adott egy készüléktípus, melyet egy ~8k-s havidíjjal, 2 év hűségvállalással vásároltam, ezért lett a telefon ~100k.
Amennyiben csereutalványt kapok (javíthatatlanság/alkatrészhiány miatt) a cégtől új telefonra, akkor mi lesz az utalványon feltüntetett összeg? Visszakeresik a vásárláskori listaárat, vagy a ~100k-s összeget tudom majd levásárolni? (Előbbire számítok, de utóbbi lenne korrekt szerintem.) -
Ádám16
addikt
-
Ádám16
addikt
Sziasztok!
Váltottam most (OFF)MyTariff M-ről Blue M(/OFF)-re, mivel kedvezőbb a havidíja, több a net, és a lebeszélhetőség is, s a hűségidőm sem változik meg.
Eddig nem is értem, miért nem tettem. Nem értesített róla a szolgálató, s azt hittem, nem vagyok rá jogosult, vagy a hűségidőm kitolódna.Kérdésem volt az ügyintéző felé, hogy ilyenkor az Extra szolgáltatás keretem elvész-e (havi 700ft volt, Deezert igényeltem mellé), s a válasz az volt, hogy igen.
Viszont emlékezeteim azt olvastam itt valamikor, hogy nem, az a kedvezmény megmarad.
Rosszul emlékszek erre? -
Ádám16
addikt
Üdvözletem!
6 éve vagyok hű szolgája a cégnek, és lassan lejár a hűségem (Blue M).
Erre a tarifára kaptam 2 éve 500Ft havidíj kedvezményt. Most bónuszprogram keretén belül már tudok új készüléket vásárolni tarifahosszabbítással.
"Egyedi ajánlatként" Blue L-et kapok, ami 13600 helyett 12600 lenne havonta, azt viszont nem használnám ki, ráadásul drága is.
Beszéltem velük telefonon, hogy legalább a jelenlegi 500Ft-os havidíj kedvezményem maradjon meg, de nem, ez az ajánlat nekem már/most nem él.
Elmondtam a véleményemet, és letettem.A kérdésem az lenne, hogy várható-e az, hogy február közepéig, vagy után (hűségidőm lejárta) megkeresnek, és ajánlanak egy értelmes kedvezményt, vagy felejtsem el, és a 6 év hűségemet ennyivel "hálálják meg", és akarnak maguknál tartani (a nagy semmivel, konkrétan. Új előfizető ugyanannyi kedvezményt kap, mint én.)
Ha nem, akkor hagyom a bandát februártól. Ha szoktak akciózni hűségidő lejártakor, akkor pedig várok.
Köszönöm.
-
Ádám16
addikt
Ajándék Apple TV garanciaja hogyan él? Szamlat kaptam róla, jotallasi jegyet viszont nem, csak az iPhonehoz.
Aktivalastól él az 1 év gari? Szamla szukseges garancialis ugyintezeshez?
Köszönöm. -
Ádám16
addikt
válasz megyei93 #54332 üzenetére
Várj kb 2 hetet szerzodeskotestol szamitva. Ha nem jelenik meg az Elektronikus dokumentumok között, akkor telefonalj. A 3. Ügyintéző segitsegevel sikerult megoldani a problemamat, nekem hianyzott a vasarol termekek szamlaja, így kipostázták.
Ha pedig az volt a kerdes, hogy ezeket hol keresd egyaltalan:
Mytelenorba belépsz ügyfelszintu azonositoval (email cim + jelszo), a felugro ablakoban kivalasztod az elofizetest, aminek a dokumentumait keresed, majd jobb oldalt felül lesz egy link kék színnel Eleltronikus dokumentumok címmel. -
-
Ádám16
addikt
Üdvözletem!
Kerültem egy jó kis kacifántos sztoriba a szolgáltatóval kapcsolatban:
Black Friday-kor volt pár termék remek áron, pl JBL Flip 3 15100 HUF, Huawei Color Band 2 is jó áron.
Ezek a termékek néhányszor azóta ismét megjelentek a Telenor webshopjában ezen az áron, vásároltam is belőlük.
A rendelést feldolgozta a rendszer, 1 tételt lemondtak (e-mailt is kaptam róla) 3 viszont kiszállításra került, örülünk, Vincent.
A posta küldött is e-mailt, hogy átvehetőek a csomagok, de volt 2db 38 ezres, és egy darab 9 ezres csomag.Felhívtam a szolgáltatót, hogy mi lehet ez, nekem sehogy se jött ki a matek. A lényeg, hogy a call-centeres úr látta, hogy milyen áron rendeltem a tételeket, és mint kiderült, azóta ezek a dolgok már a postán átvehető csomagok árán futnak.
Írt egy levelet a lakossági kiszállítás (? ilyesmi) részlegnek, és vagy ő, vagy pedig a részleg keresni fog, elnézést kért a kellemetlenségért.
Így, hogy a termékekből van készleten, a rendszerben látszik is a megrendeléskor rögzített összeg, ha a részleg esetleg a lerázást választaná, és ezen az áron vehetném át a termékeket, van "jogom" reklamálni/panaszt tenni?
-
Ádám16
addikt
válasz 4Grider #63089 üzenetére
Megrendeltem, jött róla e-mail:
“Sikeres megrendelés esetén a készüléket a választott időpontban szállítjuk, kiszállítás előtt SMS-ben értesítjük. Sikertelen megrendelés esetén értesítést küldünk.”
Majd jött e-mail a postától, hogy átvehető, nem a rendelt áron. Egyéb értesítés/egyeztetés nem volt.
Nemhogy nem egyeztetett a magasabb árral kapcsolatban, az érdekemben továbbított levelet az ügyintéző (jól is tette )
Kiváncsi vagyok, mi sül ki belőle.[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
Kuponkódot (15k/100gb net) szabad itt megosztani? Hosszabbítanék én is kedvezménnyel, de csak úgy tudok, ha valaki felhasználja a kuponomat.
-
Ádám16
addikt
Új készülékrt vásároltam online, szerzodeshosszabbitassal "válts szabadon" promóción belül online a mai napon.
Csak érdeklődnék, hogy ha nem szeretném ezt a készüléket, de csereigényem sincs más keszülékre, akkor visszavásárlási igényemet teljesíti a cég, visszafizetik a vételárat, és visszaáll a régi elofizetesem, vagy csak csereigényem lehet?
A készülék természetesen vadonatúj állapotnak örvend, viszont nem tudom, hogy meg tudom-e szokni a méretét.
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
válasz Viktor0610 #67831 üzenetére
+ a többieknek:
Köszi szépen, kicsit nyugodtabban próbálgatom így a telefont. Egy iSE után jött egy M20Pro, s bár volt már batár telefonom, de nagyon hozzám nőtt a kis iPhone, nehéz visszaállni a nagyobb méretre, no meg az Androidra, de kap egy nagy esélyt.
Hogy ON is legyen: Debrecenben mely üzletekben tudtok jójányokról?
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
válasz Ádám16 #67830 üzenetére
Felhívtam a Telenort az elállással kapcsolatban, ahol azt közölték, hogy Blue M-re már nem tudják visszaváltani a csomagomat, mert már nem létezik.
Ez így what? Akkor hogy álljak el, ha nem akarok másik telefont vásárolni, és folytatni akarom a régi csomagomat lejártáig?
Túl nagy nekem ez a M20Pro, nem érzem, hogy meg tudnám szokni sajnos.
-
Ádám16
addikt
Az előtörlesztés lehetősége eltűnt a mytelenor weboldal/app-on keresztül? Emlékszem, hogy volt ilyen lehetőség, de sehol sem találom már egyszerűen. Ki lehetett választani, hány hónapot szeretnék betorleszteni, és tette a dolgát
-
Ádám16
addikt
válasz Viktor0610 #70726 üzenetére
Készülékinfó/készülékbiztosítás/bónusz ajánlat opciók vannak csak.
no mindegy, bemegyek akkor személyesen intézni. -
Ádám16
addikt
Tudunk valamiféle infót e-sim-mel kapcsolatban a szolgáltatónál? Tervezik a bevezetését?
-
Ádám16
addikt
12 év M kategóriás előfizetés után van valamiféle csatorna, amin keresztül tudok egyéni kedvezményt/ajánlatot kérni a szolgáltatótól? Nem hosszabbítok, ha nem hálálják meg egy kis diszkontért cserébe a lojalitásomat.
-
Ádám16
addikt
válasz Viktor0610 #79513 üzenetére
Számomra most szarok a csomagárak. Az M Talk lenne számomra megfelelő a használatomat tekintve, de a mostani Blue M+ kb ugyanezt adja kicsivel kevesebbért. A sima Blue M is talán ezt nyújtotta anno. Folyamatosan drágulnak.
-
Ádám16
addikt
Van egy élő Blue+ M szerződésem, készülékvásárlással ez 8k/hó e-pack-kel 2 év hűséggel.
Ez a hűségidő a hónapban lejár. Az volna a kérdésem, hogy ha folytatom az előfizetést a hűségidő vége után, akkor is maradni fog a 8k/hó, vagy átváltja a rendszer 7k/hóra ezután (amennyibe kerülne a díjcsomag készülékvásárlás nélkül)?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest